Regnbuebarn

Hippiehavebryllup 05.07.14: Kort status + lidt billeder

402 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

:loveshower: Bordopstilling, grafisk designer, fotobog, underholdning! :loveshower:

Bordopstilling:

I går fik vi talt op på lysestager og vaser og fik lavet en prøveopstilling, dog uden blomster i vaserne - som skal være lyserøde ranunkler og servietternes farve har vi ikke helt besluttet, men de skal være hvide eller lyserøde. Vi havde ingen hvid dug, så det er uden dug.

På de lyserøde små "tallerkner" skal vinen stå.

10299553_10152433290949557_8743324681977

Grafisk designer:

Så har jeg lavet en aftale med en grafisk designer som jeg ønsker skal lave følgende for os:

Skilt til slikbuffet

Indmad til gæstebog, der forstiller jeg mig noget med at folk udfylder nogle felter hvor vi har stillet nogle spørgsmål op.

Skilte til det enkelte slik

Bar skilt

Menukort

Sanghæfte

Oversigt over bordplanen

og måske dukker der andet op :help:

Fotobog:

Efter at have haft verdens bedste polterabend, så har jeg tænkt mig at lave en fotobog med billeder fra dagen, som skal ligge til rådighed for alle gæsterne, så folk kan få et lille indblik i denne skønne dag. Jeg håber at kæresten min, kan skaffe billeder fra hendes dag, hun havde en amatørfotograf på hele dagen, så der er et hav af billeder.

Underholdning:

Vi har været lidt i tvivl mht om gæsterne var underholdt nok inden middagen, altså tiden fra kl. 14-17. Planen ser jo således ud mht dagens forløb:

Tidsplan for bryllupsdagen:

Kl. 12.00: Vielse

Kl. 12.30: Skål og tillykke

Kl. 13.00: Små anretninger + musik

Kl. 14.00: Fri leg for gæster à brudeparret fotograferes

Kl. 17.00: Middag

Vi har godt nok talt om at skulle slå søm og vi har også talt om tovtrækning, men så længe tager det jo ikke. Så vi har besluttet at lave gæt og grimasser :cheerleader3: Vi var i byen med kærestens familie for nogle uger siden, hvor jeg spontant fandt på at lave gæt og grimasser på en bar. Det resulterede i at fremmede stødte til og det var VILDT sjovt! :bunny_4: Så vi forbereder en masse kort med ting man kan lave og så tænker vi det sådan at jeg eller kæresten starter det og så kan folk være med hvis de har lyst. I tidsrummet mellem kl. 14-17 skal vi nemlig også have taget parbilleder :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke mange updates! :)

Jeg er simpelthen så vild med jeres foldede fyrfadslysestager, de er bare megafede, moderne og festlige! Og jeg synes gæt og grimasser lyder som en kanon ide. VI har planer om at sætte forskellige udendørsspil op samt have en del indendørsspil som gæsterne kan hygge sig med (hvis de vil) i løbet af eftermiddagen, når vi er ude at få taget billeder - nu skal gæt og grimasser da helt sikkert med i den bunke!

Og lækker brunchkjole!

1

Del dette indlæg

:loveshower: Favourboxe & indhold :loveshower:

Vi har besluttet os for disse favourboxe og deri skal være en organzapose med indhold af:

Tandstik(indpakket), tyggegummi, personlig hilsen, chokolade, 2 stk pamoler og et lille lommetørklæde. Over låget kommer der blondestof med en snøre rundt om.

135ml_02344_1_66_2616_0.jpg

sku050280-3.jpg

Redigeret af Regnbuebarn
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:loveshower:Min brunchkjole :loveshower:

Jeg har købt denne - ikke specielt til brunchkjole men bare fordi jeg kan :bunny_4: Og den vil jeg have på dagen efter brylluppet:

Q54246002_01C_main_large.jpg

Holy smokes en pris :blink:

Den er jo dyrere end den brudekjole jeg påtænker at købe :blush:

Men rigtig rigtig fin er den helt bestemt! :biggrin:

0

Del dette indlæg

:loveshower:Min brunchkjole :loveshower:

Jeg har købt denne - ikke specielt til brunchkjole men bare fordi jeg kan :bunny_4: Og den vil jeg have på dagen efter brylluppet:

Q54246002_01C_main_large.jpg

Holy smokes en pris :blink:

Den er jo dyrere end den brudekjole jeg påtænker at købe :blush:

Men rigtig rigtig fin er den helt bestemt! :biggrin:

:griner:- :griner:-

0

Del dette indlæg

Igår afleverede jeg kjolen til skrædderen. Jeg skulle nok have haft bestilt et nr. mindre selvom min barm og talje er forskellige størrelser, for det er et meget den skal lægges ind både ved talje og barm. Der skal tage 18 cm. på ydrestoffet for at tyllet kommer frem som på modellen, det gør det nemlig ikke på min kjole, der er tyl og ydreblonden lige lang. Så fra overdelen og 18 cm. ned mister jeg det tyl og blonde der sidder der, men det går nok. Hun gemmer blonden så den kan sættes på måske hvis jeg er helt ulykkelig uden. Desuden syer hun et bælte af det beige stof som bliver taget af i længden, til min brudepiges kjole. Det bliver 2550 så det synes jeg er okay :cheerleader3:

RemboStyling_2014_Sandy_01.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer