Regitze.spenner

R & J - 23/8 - lykkeligt gift - start på beretning! <3

317 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Han var så flot!!! Der fulgte også en flot nederdel med, som de havde været så betænksomme at udvide, han skulle ihvertfald ikke slippe for at have det på! :thumbsupsmileyanim:

Var din mand forresten tilfældigvis i netto i mogenstrup i onsdag ca kl 17.30?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han var så flot!!! Der fulgte også en flot nederdel med, som de havde været så betænksomme at udvide, han skulle ihvertfald ikke slippe for at have det på! :thumbsupsmileyanim:

Var din mand forresten tilfældigvis i netto i mogenstrup i onsdag ca kl 17.30?

Ikke hvad jeg ved af ihvertfald. :huh:

Vi har ikke bil, på trods af at vi bor på bøhlandet. Da vi flyttede hertil havde vi, men "desværre" gik den i udu og vi valgte ikke at udskifte den. Normalt mangler vi den ikke, men af og til (som når vi skal rette brudekjoler :wink: osv.) kunne det være rart at have den.

Jeg er faktisk ret glad for at Henrik ikke kan komme til at køre på job, for så havde han ikke fået nok søvn. Nu er han tvangsindlagt til at vente på den 1. bus for han kan komme afsted, og den kører senere end han ville afsted hvis vi havde bil hehe.. Så for mit stress niveau og hans nattero er det godt, selvom det lyder meget underligt at sige, man er glad for ikke at have bil. :o

Til gengæld, overvejer jeg om jeg skulle kigge lidt på handicapbil til mine behov. Det ville give mulighed for at komme afsted, men ikke muligheden for at han kunne komme på job i den.. (haha jer er lidt strid, ved jeg godt). :wink::lol:

0

Del dette indlæg

Ok, så har han en dobbeltgænger der handler i netto :thumbsupsmileyanim:

Kan sagtens følge dig i forhold til det med bil, jeg nyder også lidt at Jakob går hjemme lige nu, så har jeg ham for mig selv :loveshower:

Til gengæld synes jeg at handicapbil er en rigtig god ide på alle måder! Så se du bare at komme i gang med at søge, en af vores beboere kæmpede i et år for at få sin bil! Næstved kommune er bare nogle kællinger på det område! :shooter:

Jeg er også ret tilfreds med taske resultatet, synes det fungerer ret godt! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok, så har han en dobbeltgænger der handler i netto :thumbsupsmileyanim:

Kan sagtens følge dig i forhold til det med bil, jeg nyder også lidt at Jakob går hjemme lige nu, så har jeg ham for mig selv :loveshower:

Til gengæld synes jeg at handicapbil er en rigtig god ide på alle måder! Så se du bare at komme i gang med at søge, en af vores beboere kæmpede i et år for at få sin bil! Næstved kommune er bare nogle kællinger på det område! :shooter:

Jeg er også ret tilfreds med taske resultatet, synes det fungerer ret godt! :loveshower:

Der er nogle sat**er på kommunen. Jeg tør ikke søge om noget som helst, før der er styr på min kørestol. Så har jeg jo også et ekstra argument, da de jo så tager min crosser. :angry::angry: grrrr... Sk*derikker!! :shooter:

Jeg må sætte dig til at tage billeder af dobbeltgængeren, hvis du ser ham igen. :biggrin:

Hvilket lige bringer mig på en sjov historie. Jeg handlede i Brugsen her i byen, og kunne ikke fatte hvorfor pokker min x, Kenneth, ikke hilste på mig, når han nu stod i køen med 2 mennesker imellem os. Jeg tænkte først at han ikke så mig, og så bagefter om han måske var sur på mig og jeg fattede ikke en meter. Dertil skal lige fortælles at han bor i Holbæk og derfor kun ville være at finde i min Brugs hvis han skulle besøge mig. (hvilket han altså kun gør, hvis vi skal bytte unger eller lign.)

Efter lidt tid ser jeg, at det jo selvfølgelig ikke er min x, men han ligner så meget, at jeg får lyst til at standse manden. Jeg ville i tankerne spørge om hans ophav, da min x er adopteret og han kunne være relateret, måske? (Vi har kontakt med den biologiske mor + søstre, og har mødt hans far som nu er død. Min brudepåpasser var btw hans biologiske søster for at gøre forvirringen komplet. Man kan jo aldrig vide om der er flere søskende..? :wink:)

Jeg vælger derfor at spørge kassedamen, som jeg kender løst, om hun ved hvem manden var, da jeg så hende tale og grine sammen med ham.

Hun siger: " ja, men det var da Kenneth", og så bliver jeg igen forvirret. Hun kiggede undrende på mig og søger en forklaring på, hvorfor jeg spørger og hvad pokker der foregår.

Så kan jeg jo fortælle hende, at han lignede min x til forveksling og endda hedder det samme.

Dertil bliver hun så pludselig forvirret og jeg fatter hat. Det viser sig at manden er hendes mand, som også hedder Kenneth. :lol:

Hold op hvor var det bare virkelig underligt. Sikke en forvirring det kan skabe. Det mest mystiske er, at jeg først slet ikke kunne se at det ikke var min x. Det har jeg nu alligevel aldrig været ude for hverken før eller siden. Jeg har 2 børn med min x vi var sammen i over 10 år, så det er virkelig underligt!! :o:lol:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Den (ikke alt for) kloge visitator mener, at kørestolen må være tilstrækkelig, da den jo har motor.. grrrr... :shooter: Jeg behøver vist ikke fortælle hvor meget jeg holder af ham. Det er lige så meget som jeg ynder at blive smækket en på sylten sådan ca. :td:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så sker der lidt igen! :thumbsupsmileyanim:

Jeg har simpelthen været i IKEA, og snoldet lagner, lys og rammer på fod.. Så nu skal der stryges duge til den store guldmedalje.. Heldigvis har min søde bonusmor meldt sig frivilligt til opgaven! :thumbsupsmileyanim:

Vi har også fået øvet os på brudevalsen og det gik faktisk ok - specielt efter Jakob fik sat tempoet ned :tunge:

Jakob har også fået sammensat et menuskilt som nu bare skal printes.. OG vi har fået lavet en Musikliste til dj'en så han har noget at gå ud fra.. :loveshower:

Så der sker lidt selvom jeg er på RUC fra 9-16 hver dag lige for tiden.. Kan efterhånden godt mærke at dagene går rigtig hurtigt! :pokey:

0

Del dette indlæg

Weeeee så er der kun 1 uge til bryllup!!!! Hold nu op hvor er det vildt! Det er altså både fantastisk og en lille smule angstprovokerende!

I dag skal jeg til frisør og få lavet prøveopsætning.. Jeg havde egentlig tænkt at jeg ville øve makeuppen igen, men er lige vågnet med en omgang øjenbetændelse! :pokey:

Nå, men håret kan vi da ordne.. Bordkortene er også blevet færdige, Jakob har fået købt slips og vi har efterhånden ret godt styr på brudevalsen.. :loveshower: :loveshower:

Men for pokker hvor kan jeg godt mærke presset lige nu.. Huset er fyldt med huskelister og vi snakker ikke rigtig om andet end alt det vi skal nå.. Og oven i det hele har jeg jo lige en eksamen på fredag som SKAL bestås, men heldigvis har min gruppe fået lov til at komme op som de første så jeg kan få det ud af verdenen... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en omgang du har sat dig for. Nu skal du både nå at blive helt frisk og huske alt inden dagen.. hmm.. Kunne du ikke bare have nøjedes med huskelisterne. Jeg håber det bliver fedt at se opsætningen i dag.

I ugen op til vores bryllup havde vi også meget travlt og næsten alt var bryllups relateret. Det går over igen, så bare rolig. :wink::biggrin:

:cheerleader3: Det er jo bare lige om lidt det er alvor. 1 uge er virkelig virkelig snart. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Puh, det holder hårdt lige nu! Eksamens forbedrelse og bryllupsplanlægning er ikke gode venner! :pokey: Men, jeg tror vi når det.. Heldigvis har vores familie tilbudt at hjælpe med en masse ting.. :thumbsupsmileyanim:

Puuh, 4 dage!!!!! Det er jo helt vildt! Og i morgen har vi 10 års kæreste dag.. Det er altså ret utroligt! :loveshower: :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer