Regitze.spenner

R & J - 23/8 - lykkeligt gift - start på beretning! <3

317 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så har lillepigen været med bedstemor og bedstefar ude og købe brudepigekjole!

De var en tur hos Marie D'ete i Roskilde hvor trunten selv fandt en fin kjole.. Så den har bedsterne selvfølgelig købt, der bliver så sat små fine grønne perler på, det er bare helt perfekt.. :loveshower:

Hun bliver så fin min lille trunte..

Moderen har også været i sin kjole, den var desværre ret meget for stor (syersken havde bevidst lavet den lidt større så vi ikke risikerede at den skulle lægges ud) så nu skal den lægges ind og have fixet de sidste detaljer inden jeg skal hente den D. 4/8! :thumbsupsmileyanim:

Puh, jeg synes det hele går hurtigt nu! Håber vi når det hele! :pokey:

post-66965-0-87774100-1406281011_thumb.j

post-66965-0-83550100-1406281067_thumb.j

post-66965-0-75969700-1406281077_thumb.j

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Så fik jeg gravet dybt og fik fundet en smule kreativitet frem, så min lørdag er gået med at lave vaser/fyrfadsstager med blondestof købt i IKEA og diverse stof og båndrester fundet hos svigermor.. :thumbsupsmileyanim:

Har indtil videre lavet 55 og håber egentlig at det er nok, for jeg gider ikke lave flere! :pokey:

post-66965-0-97691800-1406390111_thumb.j

Redigeret af Regitze.spenner
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er en længere historie, men kort fortalt bankede jeg den først ind i en dør(så det stod ud med blod), derefter endnu en dør, en puf, et vaskestativ, en tyk bulldog og en stol!! Så nu er den stor rød og øm! :pokey:

Men er sikker på at natkjolen hjælper på alt! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er en længere historie, men kort fortalt bankede jeg den først ind i en dør(så det stod ud med blod), derefter endnu en dør, en puf, et vaskestativ, en tyk bulldog og en stol!! Så nu er den stor rød og øm! :pokey:

Men er sikker på at natkjolen hjælper på alt! :loveshower:

Aaaav, men det lyder til at der er andre end mig der er klodsede :D

Jeg skulle lave havearbejde her for halvanden måneds tid siden, og valgte at gøre det i mine elskede klipklappere.....hvilket resulterede i 2 MEGET blå storetånegle, den ene var ved at falde af, da jeg valgte at hakke en skovl ned i den, sparke den op i trillebørens ene støtteben, skvatte ned af en nylagt trin og sidst lade en trillebør fyldt med granitflis, rulle ned baglæns i den og vippe neglen alvorligt bagover :oops: :oops: :oops:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer