Regitze.spenner

R & J - 23/8 - lykkeligt gift - start på beretning! <3

317 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så er kjolen færdig og hentet hjem!!! Hvor er det bare vildt, at nu er det lige om lidt! :loveshower:

Samtidig med at vi fik hentet kjole, så fik jeg også købt lidt pynt til mit og brudepigernes hår, ny øjenskygge, fine sandaler til lillepigen og manillamærker til bordkort.. :loveshower:

H2b har fået snakket med dj, som er en af hans søsters venner.. Han kommer og er med til hele festen, dvs han kommer til at få en plads ved en bordende, hvorfra han styrer musikken under maden, og så vurderer han selv hvornår festen for alvor går i gang.. Vi skal så sende en liste med 50 numre vi godt kan lide og så laver han en det liste ud fra det.. Alt det for kun 2000 kr! :thumbsupsmileyanim:

I morgen skal vi til samtale med præsten og på lørdag skal h2b på pa! Hold nu op der sker meget lige for tiden!!

Billeder kommer senere.. :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Regitze.spenner
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ha ha Signe, "malet på" er udtrykket der blev brugt i butikken.. Tror måske de der 2 kg jeg har taget på fyldte kjolen ekstra godt ud! :oops:

Ups... Men komplimentet står jeg ved!! Den sidder super smukt!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så sker der sørme lidt igen! Vi har været til samtale med præsten, og hun er bare så fin.. Så nu glæder vi os for alvor til vielsen.. Vi valgte også salmer, det blev til:

- det er så yndigt at følges ad (703)

- glæderig og underfuld (699)

- i blev skabt som mand og kvinde (706)

- du som har tændt millioner af stjerner (787)

Det bliver de gode gamle travere og super traditionelt, mest fordi det betyder meget for h2b..

:loveshower: :loveshower:

Udover det, så har jeg gravet lidt ekstra kreativitet frem fra gemmerne, jeg har nemlig ikke kunnet finde en taske som jeg kunne lide og betale... Så jeg fandt en gammel taske i skuffen og pyntede den lidt med en rest blonde.. Er egentlig ret godt tilfreds med resultatet, så mon ikke det bliver den jeg bruger på dagen.. :)

post-66965-0-96334400-1407495713_thumb.j

1

Del dette indlæg

Er faktisk også ret tilfreds med den.. :loveshower: Overvejer bare om der lige skal laves lidt finish på, så man ikke kan se kanterne så meget...

Det har du måske ret i, så bare tilbage til det kreative hjørne :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer