Regitze.spenner

R & J - 23/8 - lykkeligt gift - start på beretning! <3

317 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Puh, dagene går hurtigt lige nu.. I dag har den stået på opgave skrivning og arrangering af praktiske ting.. I morgen skal der handles, hæves penge, bages kager og ordnes tusindvis af småting... :pokey:

Fredag har jeg så lige en eksamen og derefter giver vi den gas med borddækning osv... Puh, det er vildt at tænke på at om 3 dage er vi gift!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

0

Del dette indlæg

Jeg er simpelthen nødt til at få sat nogle ord på min tidsplan, det roder alt for meget rundt i mit hoved! :pokey:

Fredag:

9-10: eksamenen!

11: hente Jakob og Esther, og alle vores ting- køre til lokale

12: pynte op i lokale med hjælp fra forældre, bonusmoster og farbror..

Ca kl 14: køre til Vordingborg og hente blomster med mormor, hente brudekjole hos mor..

Senest kl 17: retur i festlokalet, arrangere blomster og færdiggøre borddækning.

Resten af aftenen: mad, neglelak, øve tale, hygge..

Lørdag:

7: stå op, gå i bad, putte Esther i bad-føntørre hendes hår

7.45: morgenmad

8.30: mødes med frisør i salonen.. Fotograf kommer også her.

Først sættes ekstra hår på, så ordner frisør min stedmors hår mens jeg ordner esthers. Så kører Esther og min stedmoder hjem.

10.10: min mor ankommer med tog, kommer ned i salonen til mig..

Ca 10.30: retur til min fars hus.. Ordne make up + kjole på!

Senest Kl 12: mor og stedmoder kører mod kirken

Kl 12.20: min far, Esther og jeg kører mod kirken

13.00: vielsen starter og min stress slutter :thumbsupsmileyanim:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt tidsplan, men jeg synes du skal overveje at stå 15 minutter før op, så du har lidt at løbe på. Jeg synes den tidlige morgen, er lidt presset, når du har lille pigen at tænke på. Giv de 15 minutter til dig selv før hun skal op og ikke efter. :heart:

Tiden smutter bare sådan en dag, så jeg ville indlægge ekstra, til alt det som nu slet ikke kører efter tidsplanen. :biggrin::wink:

0

Del dette indlæg

Det har du ret i.. Men jeg forventer faktisk ikke at hverken hun eller jeg sover helt til klokken 7... :wink:

Haha det tænkte jeg lige efter jeg havde skrevet.. -HAHA-

Jeg sov lige til uret ringede, men jeg var vågen 117 gange i løbet af natten af skræk for at komme for sent. (det kunne jeg jo have sparet mig at bekymre mig om)

Jeg fløj op med det samme uret bimlede, og det gør jeg bare ALDRIG, så tingene er bare anderledes på sådan en dag. Better safe than sorry. :lol::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige præcis.. Men nu er jeg jo også typen der sætter sit ur til et kvarter før jeg skal op.. Men hvor er der dog mange ting man skal tage stilling til når det er så tæt på!!! :pokey:

Det er fuldstændigt umuligt at huske det hele IMO, men et ihærdigt forsøg kan man jo gøre sig. Og spændingen oveni gør bare det hele mere forvirrende. Husk for alt i verden at NYDE dagen, for den er væk på et øjeblik. :loveshower:

0

Del dette indlæg

From your lips to Gods ears. Men hvis du ikke når det hele så skidt. Giv slip og slap af, for stresset følger med ellers og det kan SLET ikke betale sig at have dem med som gæst. :)

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er i dag!!!!! Hvor er det vildt at ligge i sengen og vide at om lidt går det hele i gang! Bordet er dækket, drikkevarerne er på køl, talen er printet og sommerfuglene begynder at rumstere i maven! :loveshower:

Min eksamen gik forresten rigtig godt, jeg fik 10 og er nu officielt optaget på RUC! :thumbsupsmileyanim: Så nu håber jeg bare at alt også bliver godt i dag! Specielt vejret er jeg lidt spændt på! :pokey:

Men det er jo småting, for OM LIDT skal jeg giftes med manden i mit liv!! :loveshower: :loveshower: :loveshower:

1

Del dette indlæg

Kæreste Regitze. :loveflag:

Jeg håber I får den mest fantastiske dag. Jeg skal nok holde fingrene krydsede for at vejret holder. Jeg glæder mig så meget til at høre om jeres dag.

Og også tillykke med eksamen og optagelsen.

Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! I dag er dagen endelig kommet!! :loveshower: :cheerleader3: :loveboard: :denmarkflag: :iloveyou: :toot: ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer