Regitze.spenner

R & J - 23/8 - lykkeligt gift - start på beretning! <3

317 posts in this topic

Annonce ♥

Lørdag!

Utroligt nok sov jeg som en sten hele natten og vågnede først da uret ringede kl 6.45! Esther og jeg lå og puttede i sengen i 20 minutter inden vi stod op og gik i bad.. Min far gik til bageren og dækkede fint morgenbord så vi kunne få lidt mad inden vi skulle afsted til frisøren! :loveshower:

Da vi kom op til frisøren gik hun i gang med at rulle mit hår op på spolere, så se kunne sidde i mens min stedmoder og Esther fik ordnet hår!

Vi valgte at jeg selv satte esthers hår, for at spare tid og undgå en utålmodig trunte.. :thumbsupsmileyanim:

post-66965-0-32982400-1409310129_thumb.j

0

Annonce ♥

Da Esther og min stedmoder var færdige, hentede min far dem så mit hår kunne blive færdigt..

Mens vi ordnede det ankom min mor og fotografen, og der blev taget en masse billeder, som jeg glæder mig til at se!

Med færdigt hår kørte vi igen hjem til min far så jeg kunne lægge makeup.. Til sidst hjalp min mor mig i kjole mens min stedmoder klædte Esther på..

Kl 11.45 var vi klar og min stedmoder, mor og brødre kørte afsted..

Jeg brugte lidt tid på at fixe neglelak (igen!!!!) og kl 12.15 kørte vi afsted mod kirken.. :a1221:

post-66965-0-39906500-1409310794_thumb.j

post-66965-0-10592200-1409310809_thumb.j

1

Kirken:

Turen op til kirken gik vildt hurtigt, faktisk så hurtigt at vi var nødt til at holde ind på en rasteplads og vente 5 minutter for at undgå at komme for tidligt! :oops:

Men da vi så ankom til kirken var alle inde og klokkerne begyndte at ringe.. Det var perfekt det hele, lige indtil præsten sagde at organisten sad fast i trafikken!!!! Nå, men hun lovede at han ville komme meget hurtigt, og vi udnyttede tiden til at få taget lidt billeder og kigge på de utroligt smukke bukketter Jakob havde sørget for.. :a1221: det er faktisk utroligt at jeg var så rolig, men der var simpelthen intet der kunne slå mig ud den dag!! :loveshower:

Følelsen af at se dørene åbne, gå ind i kirken, op af gulvet, få øje på Jakob (med tårer i øjnene) og alle de fantastiske mennesker som var mødt op for vores skyld!! Det var fantastisk!!!! :loveshower: :loveshower:

Selve vielsen var fantastisk, en meget sød og personlig tale fra præsten, og lige efter den havde Jakob arrangeret en overraskelse til mig! Hans veninde (og forsanger i hans band) rejste sig op og sang John Legends "all of me" det var helt fantastisk og fik for alvor sat gang i tårekanalerne! Selv præsten havde våde øjne!

Alt var perfekt! Selv ringene samarbejdede og gled på uden problemer! :thumbsupsmileyanim:

post-66965-0-09911300-1409313247_thumb.j

post-66965-0-36101100-1409313500_thumb.j

Edited by Regitze.spenner
1

Annonce ♥

Så er det afsted til reception! Som nogle ved, så havde vi sparet transporten væk, men det var der andre der havde tænkt på! Og vi blev utroligt nok hentet af en super flot rød Cadillac!! :a1221:

Så vi kørte ud og tog en masse billeder, som jeg glæder mig rigtig meget til at se!!!

Derefter kørte vi til receptionen hvor mine søde kolleger stod med bøgegrene og hjerter.. :loveshower:

Vi har regnet os frem til at vi var 90+ til receptionen, og der blev spist 200 mini empanadas, over 100 cupcakes, 8 poser chips og en masse pindemadder! Dertil store mængder champagne og sodavand..

post-66965-0-76462500-1409313720_thumb.j

post-66965-0-88598200-1409314228_thumb.j

post-66965-0-12948200-1409314244_thumb.j

0

Annonce ♥

Jeg aner faktisk ikke hvor meget der blev drukket.. Mine svigerforældre stod for alt fra indkøb til oprydning ved receptionen, men jeg kan da godt spørge næste gang jeg ser dem..

Og så er jeg åbenbart ikke så kvik.. Jakob sagde ikke at vi havde fået ET billede fra fotografen, han sagde billedER!!! Han havde så kun sendt sit favorit billede, men nu har jeg fået resten! De er bare aaaalt for store til at komme herind! :pokey: så skal lige have gjort dem mindre før i kan få dem at se..

0

Annonce ♥