ChristinaMN

Fab Forårs Bryllup

782 indlæg i dette emne

LET LOVE SPARKLE

Stærkt inspireret af AKoesterbys idé om stjernekastere har vi lavet disse

attachicon.gifIMG_0479.jpg

Menuerne til om aftenen er kommet til at se ud som følger

attachicon.gifIMG_0474.jpg

LOOOOVE IT ..... hvor har du købt stjernekastere henne ? for vi har selv leget med den ide og er sikker på det kommer til at se så fedt ud på billederne

De er købt i en butik i Randers som jeg simpelthen ikke kan huske navnet på - vi har købt dem til om aftenen så vil vi have taget billeder imens vores søde gæster holder de tændte stjernekastere :loveshower:

Sødeste AK - Tusinde tak og hvor er jeg glad for at jeg også kan inspirere retur :wink:

Anders har skrevet navnene ud fra PC med den smukke skrift og så har jeg egentlig bare "tegnet af". Først med blyant og så ovenpå med Posca tusch - Håber det giver mening?

Du kan tro at du inspiererer! Har I så købt klemmerne med pladen på? Det var smart!

Ihhh du er sød er du! Jeps de er købt med pladen på - de har haft nogen i Tiger på et tidpunk men ved ikke om de har dem mere - men det tror jeg ikke de har

Wauw, det bliver bare så smukt det hele!! :loveshower::cheerleader3::a1221:

Ihhh hvor er du sød og i lige måde!! Jeg følger troligt med i jeres planlægning også selvom jeg er lidt sløv til at kommentere :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser du bare fantastisk ud i din kjole!!! :loveshower: Det med at have mange ting om ørene kender jeg alt for godt, så bliver BK desværre nedprioriteret..

De er godt nok flotte de vin kasser i har ordnet!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Så kom dagen! Stort tillykke smukke du - må jeres dag være helt fantastisk og alt hvad I begge har drømt om! Glæder mig SÅ meget til at se billeder når I er kommet frem fra Meeeeexico 😍🎉😎

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer