Malu82

En budgetbruds bekendelser :D Bryllupsrejse i dag :-D

895 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hold nu op, sikke langt jeg skulle tilbage, for at finde det sted jeg sidst havde læst. Der har da været gang i den her...

Du må lige hjælpe mig. Var det ikke med dig jeg skrev vedr drengehabit. Havde du ikke fundet DM billige i outlet?

Var dernede i dag, og de tager 750kr

0

Del dette indlæg

Glæder mig til at se jeres kirkehæfter. Det lyder som et projekt som driller. Og god ide at smide den videre til H2B, når du bliver vred :BKSTREET:

HAHA.. hvor er det sjovt med den mail fra fotografen. Det er da humor. :loveshower:

0

Del dette indlæg

Hold nu op, sikke langt jeg skulle tilbage, for at finde det sted jeg sidst havde læst. Der har da været gang i den her...

Du må lige hjælpe mig. Var det ikke med dig jeg skrev vedr drengehabit. Havde du ikke fundet DM billige i outlet?

Var dernede i dag, og de tager 750kr

He he ja der er virkelig sket noget. Med kun 6 uger tilbage i dag har der været mange ting som har skullet afsluttes. Men sys vi er rigtig godt med nu. Så det er bare dejligt :-)

Jo det var ovre i outlet'en at vi fandt billige jakkesæt til drengene. De hang på en stang ovre ved prøverummene. De var godt nok meget små i størrelserne.... De skulle begge have et par størrelser større end normalt. Surt hvis de ikke har flere tilbage :-( Det var bare noget billigt noget i ringe kvalitet. Men de skal jo kun have det på den ene dag. Jeg er også begyndt at tænke at jeg måske skal have et sæt skiftetøj liggende hvis forårsvarmen fortsætter. For så får de det for varmt - jakken bliver allerede kun brugt om morgenen nu :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig til at se jeres kirkehæfter. Det lyder som et projekt som driller. Og god ide at smide den videre til H2B, når du bliver vred :BKSTREET:

HAHA.. hvor er det sjovt med den mail fra fotografen. Det er da humor. :loveshower:

H2B vil lave dem ude par arbejdet i næste uge. Der har de nemlig en printer som kan printe på begge sidder på én gang imodsætning til vores alm. Så håber jeg at det vil lykkedes :-) Han er vandt til at arbejde med den slags til hverdag. Så kan han forhåbentlig fixe den lille drillenisse som sad i lortet og drillede og rykkede rundt på teksten ;-)

Totalt pudsigt med den mail fra fotografen ;-)

0

Del dette indlæg

Så godt, at der hang nogle sæt derover, men alt for små til mine drenge. Må prøve Ringsted outlet

Ja min på 8 er vidst i et sæt str 12 eller 14 år ;-) og der kan jo være solgt mange siden da for det var mellem jul og nytår at vi var der. Håber det lykkedes jer at finde noget i kan bruge :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hi hi ja sådan kan det jo gå :-) Jeg har 2 drenge på 4 og 8 år. Ham på 4 arver nu det tøj den store brugte i 0-1 klasse! ;-) Han er ikke tyk, men han er massiv. Han bliver ikke lige væltet i den næste storm ;-)

0

Del dette indlæg

Mit første køb på Etsy. Så har jeg også prøvet det ;-)

Det er et sæt med 5 rammer til brudebuketten. Skal både have min bror og hans datter og min bedstemor og bedstefar og så har jeg valgt også at have et billede af H2B's mor da hun jo desværre døde tilbage i februar og dermed ikke nåede at opleve vores bryllup. Men vi ved at hun var meget glad på vores vejne og vi havde alle til jul snakket sammen om det med personalet på plejehjemmet. Hun skulle have haft en fotobog med billeder fra hele dagen (hun var for syg til at tiltage) og et stykke tyk fra mit slør og personalet ville have hjulpet hende med at komme en tur i centret og købe et kort og en bryllupsgave. Det bliver det jo så ikke til, men hun kommer med i brudebuketten på lige fod med det andre og så vil vi lægge H2B's brystbuket på fællesgraven hvor hun ligger. Min brudebuket kommer ned at ligge hos min bror, bedstemor og bedstefar dagen efter.

Nå, men tilbage til etsy. Første gang jeg har prøvet det. Det blev knap 200 kr så nu er jeg spændt på om den bliver snuppet i tolden. Havde ikke mulighed for at holde det under 80 kr. Men pyt. Det skulle jo ikke dreje sig om 1000 kr hvis den bliver snuppet - håber jeg ;-)

post-75008-0-79633000-1428912969_thumb.j

0

Del dette indlæg

Har forresten og bestilt endnu en gang ensom salt så jeg kan få lavet de sidste fodbadesalte til favours.

Mini tic tac's er købt i Tyskland og ligger hos de gamle. Så efter store bededag skulle der gerne være helt styr på favours til både børn og voksne og store slikposer til børnene. Ja de skal da helt sikkert være høje af sukker hele aftenen - det skal jo være sjovt at være til bryllup :-)

H2B får lavet "indmaden" til kirkehæfterne på arbejdet i dag, så jeg forhåbentligt kan få smidt et billede herind. Printet dog kun én i første omgang. Skal lige have det hele "godkendt" hos præsten inden jeg giver mig i kast med at printe 70 sider ;-)

Præsten ringer vi til i morgen eller onsdag og får aftalt hvornår vi kan komme og snakke med ham. Håber det kan blive omkring st bededag når vi alligevel skal til Korsør. Der skal jeg have bestilt blomster og til skrædder med kjolen og måske have bygget min fotobaggrund til parbilleder. Det kommer an på pladsen. Jeg vil nemlig helst bygge den der så vi ikke skal stresse i dagene op til brylluppet. For vi har kun torsdag og fredag...

0

Del dette indlæg

Så er der gang i PA-tankerne. Jeg havde egentlig næsten droppet det. Har ikke den store omgangskreds, men et par gode, tætte veninder. De kender dog ikke hinanden. Teknisk set må det vel være min kusine som er brudepige som skal stå for det. Men hun har psykiske problemer og har været langt nede i en længere periode. Så det er ikke en opgave hun selv kan stå for.

Jeg ved så at min "kære" svigermor har snakket en del om det. Men har ikke hørt noget siden jul. Men nu har min mor så taget teten og kontakter min kusine, mine veninder og min svigerinde. Jeg ved faktisk at hun vil prøve at arrangere det i den første weekend i maj. Der skal vi nemlig under alle omstændigheder til Korsør. Så kan vi lige som alle mødes på midten da vi er to fra Kbh, 2 fra Korsør, en fra Langeland og en fra midt Jylland :-)

Så det bliver jo spændende hvad de finder på :-) Det bliver på ingen måde en traditionel PA, da der er en del der skal tages hensyn til. Men det passer mig nu fint. Min kusine har som sagt psykiske problemer og er stærkt overvægtig, det er min mor også og hun er førtidspensionist, min svigerinde har et spædbarn og min ene veninde har to store drenge og et barn på 1,5 som så skal passes eller noget og vi er et par stykker som ikke kan eller vil drikke alkohol. Jeg kan simpelthen ikke tåle det. En hvidtøl er nærmest nok til at sende mig på hovedet i seng ;-) Så der er som sagt en del begrænsninger. Men så længe vi kan være sammen nogen timer og hygge os, så er jeg skam tilfreds :-)

Tilføjelse: fik denne her SMS fra min mor for kort tid siden: Vigtigt arrangement i Korsør lørdag den 16/5 hvor din tilstedeværelse er nødvendig. Su: Nu!!!

Ja det er ikke noget videre hemmeligt over det. Og så alligevel, for jeg kender jo så kun datoen. Men den har de været hurtige til at finde. Håber at de forskellige folk kan den dag...

Redigeret af Malu82
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der også kommet styr på præsten. Ja det har jo egentlig været styr på ham længe, men nu fik vi sat en dato for det famøse møde inden vielsen. Det bliver mandag den 11/5 om eftermiddagen. Så jeg skal love for at vi kommer til at rende frem og tilbage til Korsør det næste stykke tid ;-)

Ha ha så kom der endnu en SMS fra min mor. Det vigtige arrangement er nu flyttet til den 10. maj ;-) Så håber jeg at jeg får mit ønske opfyldt om en tur i spa'en på Comwell. Det kan man nemlig ikke om lørdagen... Spændende hvad det bliver til :-)

0

Del dette indlæg

Efter to dages intensivt arbejde med den dumme, drillende tekst er der nu endelig kommet et forsøg fra H2B. Ville gerne have haft det printet på 2 sider. Men teksten er stadig fin læsbar og mindst lige så "stor" som i salmebogen.

Der bliver lavet lidt rettelser til de rigtige hæfter og det er heller ikke det helt rigtige papir der er printet på, da dette kun er en klade. Men det giver et meget godt indtryk.

Kirken på forsiden er bla blevet rykket lidt til højre så det stadig er plads til den, men så det hele bliver mere harmonisk at se på.

Jeg må dog lige spørge jer om noget. Jeg fik en tilbagemelding fra min kusine at hun mente ikke korken skulle være så stor. Den skulle helst gøres meget mindre og ned i det ene hjørne. Med dens nurende placering mente hun at den tog fokus fra os og det så ud som om at det er kirken som er hovedpersonen og ikke os!

Hvad mener i?

post-75008-0-91659900-1429034962_thumb.j

post-75008-0-68578900-1429034974_thumb.j

post-75008-0-93529800-1429034983_thumb.j

post-75008-0-28080100-1429034993_thumb.j

0

Del dette indlæg

Uhhh det bliver da spændende med din PA, uanset om du kender datoen eller ej. På en måde vil jeg næsten synes at det egentlig er meget rart at kende. Så slipper man for at spekulere på om det "nu er nu?", "kommer de mon idag?" osv.. Og lækkert hvis det kunne være spa på Comwell - jeg kender kun til det Comwell ved Helsingør, men det er i hvert fald rigtig lækkert :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes kirken er fin, kan måske være lidt mindre, men overordnet synes jeg det er harmonisk hvis den er rykket lidt fra fjeren.

Spændende med PA, kunne være skønt med spa.

Ja kirken er netop rykket væk fra ferien. Dette er kun det første prøveeksemplar og der skulle lige et par print til for at bestemme pladsen til kirken ifht de andre elementer :-)

Jeg ville ELSKE en tur i spa :-) Det kunne være så lækkert og er ikke det dyreste. Comwell som ligger meget tæt pånær hvor vi også skal sove på bryllupsnatten har netop en masse spa faciliteter og sådan en dag koster kun 400 pr pers inkl en frokost. Så der tænker jeg de fleste kan være med. Men men nu er det jo ikke mig som bestemmer. Så det må jeg jo bare vente og se :-) Min mor og min kusine er på ingen måde kvindelige på det område. Ingen af dem har nogen sinde holdt en mascara - mon mor har dog haft læbestift på 2-3 gange i sit liv og kan også godt lide kjoler - men ikke nogen vildt feminine eller noget. Så det ligger desværre ret langt væk fra dem at finde på den slags som jeg ville elske ;-)

0

Del dette indlæg

Uhhh det bliver da spændende med din PA, uanset om du kender datoen eller ej. På en måde vil jeg næsten synes at det egentlig er meget rart at kende. Så slipper man for at spekulere på om det "nu er nu?", "kommer de mon idag?" osv.. Og lækkert hvis det kunne være spa på Comwell - jeg kender kun til det Comwell ved Helsingør, men det er i hvert fald rigtig lækkert :7himmel:

Men min stress mm er det faktisk en lettelse at kende datoen. For det er sådan noget som kan vælte mig fuldstændig hvis jeg bliver taget med bukserne nede. Så det passer mig rigtig godt :-)

Jeg ved jo ikke andet og får det heller ikke af vide - medmindre min mor ikke kan holde k*** ;-) Det ville ikke være første gang ;-) Men forventer det ikke. Så det er jo stadig spændende hvem og hvad og hvor :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ville da være en dejlig ting at få din PA som en stille og rolig dag hvor i bare hygger og har det dejligt, og hvor er det bedre at gøre det end i en spa :cheerleader3: SÅ krydser fingre for at det bliver den oplevelse du får.

Ville nok også gøre som GoldRumble foreslår. Sådan at man ser jeres navne først, kirken og så datoen. Men ellers ser den du har lavet altså også fin ud :a1221:

Den der til bilen? Er det bare tyl eller?? Er det fordi du ikke skal have revet slør eller?? For jeg troede at det var det man bandt om antennen på bilen....

0

Del dette indlæg

Det skulle helt sikkert bare gerne være en stille og rolig PA. Så det glæder jeg mig til. Nu må jeg så bare vente spændt de næste par uger og se hvad de finder på :-)

Ja den til bilen er tyl. Den er der egentlig bare fordi jeg så den hos en anden og sys at det var sjovt. Jeg vil helst ikke have revet i mit slør kan jeg mærke :-)

0

Del dette indlæg

Det skulle helt sikkert bare gerne være en stille og rolig PA. Så det glæder jeg mig til. Nu må jeg så bare vente spændt de næste par uger og se hvad de finder på :-)

Ja den til bilen er tyl. Den er der egentlig bare fordi jeg så den hos en anden og sys at det var sjovt. Jeg vil helst ikke have revet i mit slør kan jeg mærke :-)

Det bliver da spændende selvom du kender datoen, så er det jo stadig spændende at se hvad de har fundet på. :cheerleader3:

Arrhh ok... så giver det jo god mening at du har lavet sådan en fin lille pakke til bilen... Og nej, tror også jeg ville have det sådan hvis jeg havde et slør på. (har købt et billigt et som jeg skal have på under brudevalsen, men ellers skal jeg ikke have et i)

0

Del dette indlæg

Det bliver da spændende selvom du kender datoen, så er det jo stadig spændende at se hvad de har fundet på. :cheerleader3:

Arrhh ok... så giver det jo god mening at du har lavet sådan en fin lille pakke til bilen... Og nej, tror også jeg ville have det sådan hvis jeg havde et slør på. (har købt et billigt et som jeg skal have på under brudevalsen, men ellers skal jeg ikke have et i)

I starten var jeg ligeglad. Men efterhånden som vi kommer tættere på og jo mere jeg tænker over det, jo mere tænker jeg; nej! Der er dælme ingen som skal rive eller klippe eller nogensinde helst andet i hverken slør eller kjole eller hvad de nu kan finde på ;-)

Jeg er så spændt på mit PA. Prøver at holde forventningerne nede. Men glæder mig rigtig meget :-)

0

Del dette indlæg

Så er der endelig bestilt sko. Er forelsket i disse fra Peter Kaiser (tror jeg de hedder) men 1500 kr er der altså ikke plads til i budgettet selvom jeg har forsøgt at overtale H2B.

Har så også haft kig på et par hos fest-sko.dk i et halvt års tid. Men nu er de selvfølgelig udsolgt i min størrelse :-S Fandt så et andet par der inde, nemlig dem her: http://www.fest-sko.dk/shop/glamour-sandaler-12909p.html

Som nu er bestilt. Så glæder mig til at få dem hjem om en uges tid. De skulle jo gerne være i hus når jeg skal til skrædder om ca 2 uger. Så det er jeg rigtig spændt på :-)

post-75008-0-48511600-1429206972.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer