Malu82

En budgetbruds bekendelser :D Bryllupsrejse i dag :-D

895 indlæg i dette emne

Annonce ♥

hvor bliver det dejligt for jer med en lille mini bryllupsrejse bare jer to

Det bliver bare så hyggeligt :-) Vi kan alligevel ikke nænne at tage fra drengene en hel uge. Så en weekend er helt fin for os :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej det lyder bare helt vildt hyggeligt.

Jeg er stadig i tvivl om jeg skal gi ham et ur eller en whiskytur til Skotland......

Ih ja det er altså bare svært :-) Jeg har spekuleret siden sidste sommer og brugt hele formiddagen i dag på at tage en beslutning og få det hele til at gå op i en højere enhed :-) Glæder mig til at give ham gaven. For han bliver SÅ overrasket :-)

0

Del dette indlæg

Ih hvor ser der hyggeligt ud! Total idylisk! :a1221:

Hvad med at give ham ledetråde? Fx en kasse med en masse forskellige ting i som kunne give hints om hvor I skal hen? En madvarer som er særlig for stedet, noget der viser at I skal med toget (legetøjstog?), noget der symboliserer lækker middag og vin, måske noget der symboliserer at I er børnefri (kondomer? haha ej måske for plat), Egeskov.. hmm så tænker jeg straks bøgehække som der jo er kilometervis af derovre, så måske en kvist med bøgeblade?

0

Del dette indlæg

Hvad med at give ham ledetråde? Fx en kasse med en masse forskellige ting i som kunne give hints om hvor I skal hen? En madvarer som er særlig for stedet, noget der viser at I skal med toget (legetøjstog?), noget der symboliserer lækker middag og vin, måske noget der symboliserer at I er børnefri (kondomer? haha ej måske for plat), Egeskov.. hmm så tænker jeg straks bøgehække som der jo er kilometervis af derovre, så måske en kvist med bøgeblade?

Fedt! Super ideer :-) Jeg må lige gå i tænkeboks. Men klart en god ide - og meget sjovere end bare at give en kuvert med udprintning af togbilletter og reservation :-)

0

Del dette indlæg

Fedt! Super ideer :-) Jeg må lige gå i tænkeboks. Men klart en god ide - og meget sjovere end bare at give en kuvert med udprintning af togbilletter og reservation :-)

Ja præcis :)

Alternativt lave en rebus - evt. få børnene til at tegne rebusen?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm.... Jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige.... Vi har jo længe kæmpet for at få samvær med min niece da min bror døde sidste år. Moren har kæmpet imod hele vejen igennem. Der skulle være etableret samvær fra januar og vi har rykket kommune og statsforvaltningen utallige gange. Nu er ser så endelig kommer brev her til eftermiddag og de har sgu sat samværet til fredag den 22/5! Altså dagen før mit bryllup! Mine forældre bor i Korsør og samværet skal foregå i Herning. Min mor er førtidspensionist og har store problemer med ryggen. Så hvis ikke samværet kan rykkes risikerer jeg at hun ikke kan deltage i vores bryllup! Øv hvor er det bare en lorte situation.

0

Del dette indlæg

Så blev der lige bestilt en lækker lille sag til bryllupsnatten :-) Det var da heldigt at jeg ikke købte den i går fordi jeg sys at 700 kr var mange penge. I dag og de næste dage frem er den så på tilbud ;-) Så nu blev den altså bestilt. Forventer sådan set ikke at der sker noget på bryllupsnatten. Men den kan jo komme med til Svendborg et par uger senere :-)

post-75008-0-84079400-1429809260_thumb.j

0

Del dette indlæg

Ihh, det lyder rigtig dejligt. Skøn morgengave.

Hvor er der ærgerligt med din niece. Håber I får det rykket.

Glæder mig rigtig meget :-) Kan heldigvis selv betale det. For H2B vil helt sikkert mene at det er for dyrt. Men så kan han ikke klage og han vil blive rigtig overrasket :-)

Håber rigtig meget at vi kan få flyttet det samvær. Ellers skal min mor nærmest have morfin pumper direkte ind i årerne for at kunne klare brylluppet dagen efter. Håber mor får fat på dem i morgen. Ellers kan hun først prøve igen på onsdag. Men vi må tage det som det kommer. Det vigtigste er at samværet endelig bliver etableret...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så kom der også lige styr på transporten. En ca 100 år gammel bil til 1900kr ;-) Perfekt :-) Prøver at skaffe er billede af den...

Fedt, fedt!! Hvor dejlig for jer! Glæder mig til at se billeder. :)

Det bliver så fedt :-) Dejligt at der er endnu en bekymring som kan lægges til side :-)

0

Del dette indlæg

Det er heldigvis faldet på plads med min niece. Min mor ringede og snakkede med dem på kommunen i morges og fortalte dem på en pæn måde at det ikke var så smart med den dato for samvær når nu de ved flere lejligheder var informeret om brylluppet dagen efter.

De var vidst godt klar over at de havde gjort i nælderne. For der fik max en time og så var der sat en ny dato en uge efter. Så det er vi rigtig glade for. For det andet havde bare ødelagt rigtig meget og ville have lagt en grim dæmper på brylluppet.

Jeg er bare så lettet over at der endelig er kommet en løsning på det :-D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er heldigvis faldet på plads med min niece. Min mor ringede og snakkede med dem på kommunen i morges og fortalte dem på en pæn måde at det ikke var så smart med den dato for samvær når nu de ved flere lejligheder var informeret om brylluppet dagen efter.

De var vidst godt klar over at de havde gjort i nælderne. For der fik max en time og så var der sat en ny dato en uge efter. Så det er vi rigtig glade for. For det andet havde bare ødelagt rigtig meget og ville have lagt en grim dæmper på brylluppet.

Ej hvor skønt at I fik det til. Åhh der er ikke noget værre end dårlig planlægning!.

0

Del dette indlæg

Åh hvor dejligt at I fik rykket datoen, endda uden besvær! Dejligt gave du har fundet til morgengave til H2B. Jeg synes det er en god idé at lave en lille kurv med ledetråde. Måske en øl fra området, en lille figur af Egeskov slot, en sovemaske (kan signalere at I kan sove længe, fordi I er børnefri), massageolie osv. I blandt det kan gavekortet og togbilletterne så ligge :7himmel:

0

Del dette indlæg

Ej hvor skønt at I fik det til. Åhh der er ikke noget værre end dårlig planlægning!.

Nej lige præcis! Alt andet kunne vi bare have flyttet. Men et bryllup er altså ikke sådan til lige at flytte en måned før. Så vi er bare rigtig glade og lettede over at det blev flyttet. Så har vi to gode ting at se frem til :-D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh hvor dejligt at I fik rykket datoen, endda uden besvær! Dejligt gave du har fundet til morgengave til H2B. Jeg synes det er en god idé at lave en lille kurv med ledetråde. Måske en øl fra området, en lille figur af Egeskov slot, en sovemaske (kan signalere at I kan sove længe, fordi I er børnefri), massageolie osv. I blandt det kan gavekortet og togbilletterne så ligge :7himmel:

Ja det havde bare ødelagt det hele hvis jeg skulle ordne alt alene om fredagen og min mor så i øvrigt var ødelagt og skulle ligge i sengen på min bryllupsdag. Så det er bare en kæmpe lettelse.

Jeg tror også det bliver løsningen med en kasse med nogen sjove ting i og så billetter mm i bunden :-) Kommer så meget til at tage røven på ham ;-)

0

Del dette indlæg

Hvor er det dejligt at høre at I har fundet en løsning på samvær med din niece. Så kommer der lidt ro på.

Ja det var pludselig bare mega stressfaktor som fyldte rigtig meget og jeg var faktisk rigtig ked af det fordi det i praksis betød at jeg mere eller mindre måtte holde bryllup uden min mor!

Så det er bare rigtig dejligt at der er kommet en god løsning på det :-)

0

Del dette indlæg

4 UGERS MILEPÆL!

Tiden flyver afsted og om 4 uger sider jeg med sommerfugle i maven og er på vej i bad eller venter på frisøren eller noget. Jaaaah glæder mig bare for vildt og får de vildeste sommerfugle i maven af at tænke på det :-D

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer