Malu82

En budgetbruds bekendelser :D Bryllupsrejse i dag :-D

895 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ej hvor er den fin den bil!! Elsker klassike biler - havde vi haft råd var vi også blevet kørt i en smuk gammel bil :a1221:

Jeg elsker dem også :-D Er simpelthen så glad for at vi har fundet pengene. 1900 kr er til at have med at gøre :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og Diskobil: min bror er tjener elev på Comwell hvor han siger i har spillet nogen gange. Så han blev meget begejstret da han hørte at vi har booket jer til brylluppet :-D

Wow - Fedt. Han skal da lige have en hel stak visitkort med hjem .:) eg har selv spillet der nede nogle gange men det har nok mest været René vi har haft dernede (da han kommer fra Skælskør og har anlægget ståënde fast nede ved sig). Det bliver nok også ham der spiller til jeres bryllup hvor jeg så selv napper Skjalm Hvide men ved ikke om der er lavet fordeling 100 % endnu.

0

Del dette indlæg

Og Diskobil: min bror er tjener elev på Comwell hvor han siger i har spillet nogen gange. Så han blev meget begejstret da han hørte at vi har booket jer til brylluppet :-D

Wow - Fedt. Han skal da lige have en hel stak visitkort med hjem .:) eg har selv spillet der nede nogle gange men det har nok mest været René vi har haft dernede (da han kommer fra Skælskør og har anlægget ståënde fast nede ved sig). Det bliver nok også ham der spiller til jeres bryllup hvor jeg så selv napper Skjalm Hvide men ved ikke om der er lavet fordeling 100 % endnu.

Vi glæder os i hvert fald uanset hvem det bliver :-D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bliver nok snarere rastløs . :) Det er ikke helt normalt. Dog hjælper det at man var til DDJA torsdag og konfirmation fredag. :) Jeg er stensikker på at hun er ok i morgen: Far vi skal lige over købe (læs du skal betale) :)

0

Del dette indlæg

20 DAGE TILBAGE!

Sommerfuglene har gjort sit indtog i min mave :-) Det er simpelthen så tæt på nu, men føles alligevel så uendeligt langt væk med 2 dage tilbage.

Glæder mig simpelthen så meget til det hele :-D Til forberedelserne med at pynte og dække bord i festlokalet. Selve dagen hvor frisøren kommer, at komme i kjolen, køre i den flotte, gamle bil til kirke sammen med min stedfar, øjeblikket hvor dørerne åbnes og jeg træder ind i kirken og ser gæsterne og ikke mindst min kommende mand :-)

Glæder mig til gæsterne og festen og maden. Glæder mig til at overraske gæsterne med musikken osv. Det bliver vores livs dag og fest og jeg kan bare slet ikke vente. 20 dage tilbage, jubiii! :-D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

20 DAGE TILBAGE!

Sommerfuglene har gjort sit indtog i min mave :-) Det er simpelthen så tæt på nu, men føles alligevel så uendeligt langt væk med 2 dage tilbage.

Glæder mig simpelthen så meget til det hele :-D Til forberedelserne med at pynte og dække bord i festlokalet. Selve dagen hvor frisøren kommer, at komme i kjolen, køre i den flotte, gamle bil til kirke sammen med min stedfar, øjeblikket hvor dørerne åbnes og jeg træder ind i kirken og ser gæsterne og ikke mindst min kommende mand :-)

Glæder mig til gæsterne og festen og maden. Glæder mig til at overraske gæsterne med musikken osv. Det bliver vores livs dag og fest og jeg kan bare slet ikke vente. 20 dage tilbage, jubiii! :-D

Kom helt til at smile. Sikke et dejligt glad indlæg. Det bliver fantastisk.
0

Del dette indlæg

20 DAGE TILBAGE!

Kom helt til at smile. Sikke et dejligt glad indlæg. Det bliver fantastisk.

Tak jeg er også sikker på at det bliver fantastisk! :-) Det er ligesom juleaften ;-)

0

Del dette indlæg

Har shoppet lidt på etsy her til aften :-)

Det blev til et fingeraftrykstræ og pink hjertesukker til kanten på champagneglassene med velkomstdrink. Tror det bliver ret fedt :-)

Træet er fra Frankrig så der er jo ikke noget med told. Er spændt på sukkeret fra USA. Jeg krydser fingre for at det går igennem. De sender begge inden for få dage. Så det skulle gerne kunne nå frem. Håber jeg.... ;-)

post-75008-0-23120800-1430681120_thumb.j

post-75008-0-19326900-1430681132_thumb.j

0

Del dette indlæg

Har i øvrigt også bestilt 3 kg karameller fra karamelkompagniet.

Vi har jo campingvogn på Bornholm og vi elsker deres karameller og har flere gange talt om at det kunne være fedt at have på bordet til brylluppet. Om de så skal på om eftermiddagen sammen med kransekagen eller om det bliver om aftenen har jeg endnu ikke helt taget stilling til. Men det er i hvert fald guf og vi elsker dem alle 4 herhjemme :-D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak, sys også træet bliver fint :-) Det er bestilt med blå kant så det passer med farver. Har været forelsket i det sukker i et halvt år. Det er så fedt med de pink hjerter ;-)

Når vi engang imellem ofrer penge på karamellerne så skal de rationeres, ellers er de væk med det samme hi hi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De smager også vanvittigt godt de karameller. Elsker dem. Vi kører også med rationering

Fint træ og festligt sukker.

Ja rationering er nødvendig, både for mor, far og børn hi hi

Derfor tænker jeg også de vil være et klart hit til brylluppet :-)

0

Del dette indlæg

Vi er lige kommet hjem efter tre dage på dejlige Bornholm, og vi glemte karamellerne - vi talte ellers om det flere gange.

Jeg har ikke få fået kommenteret på alle dine skønne indlæg, det er fantastisk så meget glæde skriver der lyser ud af dine indlæg..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer