Akoesterby

Augustdrøm i gult - 9 måneder efter bryllup kommer ....

825 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Mht. gæstebogen, så tak for forklaringen. Tænkte nok det var fingeraftryk, men jeg manglede ligesom nogle navne hist og her.. Det er jo så fordi de slet ikke er der.. *ggg* Så blev jeg så klog.. ;) Kan godt se det er et fint minde, men tror jeg ville "savne" at have navnene på alle gæsterne - tænker måske at det glider lidt ud med tiden hvem alle gæsterne var... *s*

Fine cake toppere, jeg kan rigtigt godt lide de 2 siluetter - tænker også de passer godt til kagen. *S*

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggede lidt med malergrejet i går aftes. Jeg har bare malet direkte på træpladen i rammen - det er en gammel en fra IKEA, hvor glasset for nyligt gik i stykker. Skiltet skal stå på iskaffe-baren til receptionen :)

Tak for alle de gode tanker om caketoppers - jeg er ikke ret meget nærmere en beslutning..

(psst.. Jeg har vist fået leget lidt for lystigt med hvidbalancen på billedet, vores lammeskind er altså ikke pink i virkeligheden ;) )

post-76831-0-45727000-1429168936_thumb.j

Redigeret af Akoesterby
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes nr 2 og nr.3 i caketopper er søde og matcher jeres tema ret godt. Mest pga den gule buket på nr 3, men synes også at den ville passe til kagen... :wink:

Super fedt skilt. Hvor er det vildt at du har kunne skrive sådan i hånden :loveshower: ... WOW... total misundelig på dit mega fede kreative gen. :cheerleader3: ...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en super fin måde i har valgt at gøre med adresserne på invitationerne synes jeg! Tak for inspirationen:-)

Jeg synes helt sikkert caketopper nr. 1 og 2 passer bedst til jeres smukke grafiske tema og er klart de fedeste og mest utraditionelle - det kan jeg godt lide. De andre bliver i min verden lidt (Sorry) kiksede/malplacerede til kagen og temaet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et lille pip fra mig om at de har nogle ret fine kaffeservietter i Søstrene Grene netop nu, i sådan et fint hvidt-gult grafisk mønster med "romber" (hedder den figur ikke det? jo det tror jeg, haha..)

Tak for pip, dem vil jeg da lige kigge efter! Der er i hvert fald noget, der hedder romber ;) Som barn tænkte jeg altid på dem som (y)(y)(y):biggrin:

kan ikke sige andet end perfekt til jeres tema

De er så perfekte!!

TAK! Perfektion er sjældent et mål for mig, men lige med det her er det ret fedt at ramme noget rigtigt godt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Orv, hvor ser det bare mega flot ud. Det bliver da SÅ flot på jeres borde. Skal alle bordene have de samme slags, eller mixer i det lidt??

:a1221:

Det bliver mixet en del :) Især de foldede figurer bliver forskellige, for jeg har lavet så mange forskellige form- og farvekombinationer at alt andet ville være umuligt ;) Vi har ikke fundet ud af hvilke vaser det skal være endnu, potentielt bliver det dem vi har.. Og det er en hel masse forskellige ;)

Redigeret af Akoesterby
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orv, hvor ser det bare mega flot ud. Det bliver da SÅ flot på jeres borde. Skal alle bordene have de samme slags, eller mixer i det lidt??

:a1221:

Det bliver mixet en del :) Især de foldede figurer bliver forskellige, for jeg har lavet så mange forskellige form- og farvekombinationer at alt andet ville være umuligt ;) Vi har ikke fundet ud af hvilke vaser det skal være endnu, potentielt bliver det dem vi har.. Og det er en hel masse forskellige ;)

Det vil helt klart også være det som vil se bedst ud. Jeg kan godt lide det der "mix and match" på et bord og at alle bordene ikke ser ens ud. Her er jeg så gået på kompromis med Hubby, for han ønsker klart et mere elegant bryllup end jeg gør, så der er virkelig indgået kompromisser mange steder, men det skal nok blive godt.

Glæder mig VILDT meget til at se dine efterbilleder :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En sko-drøm går i opfyldelse

Ih! Nu har jeg købt sko :) Jeg fandt disse fine sko hos Nordstrom, og inklusiv told, fragt og det hele, blev det 715 kr. Det er vist en okay og forventelig pris - og nu er jeg glad over at det er lykkedes! Jeg fik googlet mig frem til, at Nordstrom, via Borderfree, kan klare alt hvad der hedder told for en, så man ikke falder i Post-DK fælden og skal betale 160 kr bare for at de kigger på pakken. Det er der virkelig noget ved!

Tak for hjælpen med alle jeres søde holdninger til sko. Det er guld værd.

post-76831-0-08742900-1429437360_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En sko-drøm går i opfyldelse

Ih! Nu har jeg købt sko :) Jeg fandt disse fine sko hos Nordstrom, og inklusiv told, fragt og det hele, blev det 715 kr. Det er vist en okay og forventelig pris - og nu er jeg glad over at det er lykkedes! Jeg fik googlet mig frem til, at Nordstrom, via Borderfree, kan klare alt hvad der hedder told for en, så man ikke falder i Post-DK fælden og skal betale 160 kr bare for at de kigger på pakken. Det er der virkelig noget ved!

Tak for hjælpen med alle jeres søde holdninger til sko. Det er guld værd.

Hvor er de fine 😍

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de bare flotte. Ville indsætte en piftesmily men er på fra mobilen.

De er sygt flotte, passer til kjolen og vil kunne bruges bagefter. Plus prisen er da bare fantastisk.

Og hvor fedt med der der borderfree. Det er en fed service.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer