Guest

Med eller uden bånd?

17 indlæg i dette emne

Hej.

Jeg kan ikke rigtig blive enig med mig selv, om jeg skal have bånd på eller ej.

Båndet gør vist, at jeg ser lidt større ud, men jeg synes det giver et eller andet.

Kjolen er endnu ikke tilpasset. Dvs. barmen er alt for stor og sidder for højt. Og så er kjolen for lang.

Da jeg har tabt lidt kilo, tror jeg, at jeg dropper shapewear.

Hvad siger I?

post-76837-0-20968600-1423924833_thumb.j

post-76837-0-17660800-1423924859_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes slet ikke bæltet gør dig større. Synes det ser rigtig pænt ud til og definerer din talje flot. Og nej, synes ikke du behøver shape-ware :) Jeg havde et underskørt under min kjole. Da jeg tabte mig 3 kg lige de sidste 2 uger op til brylluppet, passede kjolen også helt fint og shape-ware nederdelen var faktisk blevet for stor - eller den sad fint, men strammede ikke så meget ind. Derfor var den også rar at have på. Jeg tog den under kjolen for at være sikker på at kjolen gled pænt ned over mine hofter af sig selv, når jeg rejste mig op (det var en havfruemodel). Tænkte st jeg ike gade at gå rundt og hive ned i/glatte kjolen ud, hvis nu den klistrede lidt til varme fugtige lår :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På den kjolen ville nok jeg tatt uten båndet.. Men det er bare min personlige mening - jeg synes du skal gjøre det ditt hjerte sier du skal. Kjolen ser forøvrig virkelig flott ut på deg!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes ikke du ser større ud med båndet - men jeg synes ikke det gør noget godt for kjolen. Den er så smuk som den er, og i mine øjne er båndet lidt noget "jeg tager lige det her på også". Min ærlige mening, hvis du synes det er det smukkeste i verden med det bånd, så go for it!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhhh... det er altid en svær en....

Jeg synes kjolen øverst med det lille fine hvide bælte til er fint :loveshower: . Jeg bryder mig ikke om billede to med det sølvfarvede bælte. Det er som om det ikke passer til, synes jeg. Men et bælte pifter altid en kjole op, synes jeg... hvis man føler, man mangler der der ekstra detalje :wink:

Men kan du selv lide det, så skal du vælge det. Jeg synes det gør at man ser din talje mere og NEJ den gør dig ikke større at se på... :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes kjolen er flottest med bælte og det markere din talje på en rigtig fin måde. Synes bestemt ikke du ser større ud med bælte på. Synes det er flot sløjfen ikke er samme farve som kjolen.

Det lyder som om der er både fortalere og modstandere, så gør det der føles mest rigtig for dig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fin kjole du har der. Den klæder dig rigtig godt og du ser overhovedet ikke bred ud i den, med eller uden båndet. Men hvis min personlige mening lige skal frem og det skal den jo når du spørger :-). Ja så synes jeg den er flottest og mere ren uden :-).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er den bare smuk til dig!
Jeg er normalt ikke til bånd, og jeg kan sagtens følge dem herinde, der heller ikke er til det - men jeg synes nu det kan noget rigtigt fint til dig her! Jeg ville vælge en anden farve, dog. En mintfarvet, rosa, champagne, mørkegrøn, navy - jo modigere du er, jo flottere tror jeg det kunne være :)

En mellemvej er et bånd i samme farve som kjolen, i den markering det ligner der allerede er på kjolen?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes sagtens du kan bære et bælte det gør ikke din talje større. Det er en super smuk kjole :)

Men jeg ville vælge et andet, som ikke dækker de fine knapper bagpå dvs. Jeg ville vælge et rigtigt bælte i stedet for og ikke et med lange bånd bagpå.

Min umiddelbare tanke når jeg ser båndet er, at det ligner sådan almindeligt gavebånd (sorry).

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer