Amaliedb

A og D drømme bryllup 11.06 2016. Polterabend og opfølgning!

471 indlæg i dette emne

hvor har i fået godt styr på det hele :loveshower: og jeg er vild med de toiletkasser der er på billedet, vi laver også en backdrop med guirlander og lyskæder til vores photobooth :cheerleader3: dejligt at i fik tømt IKEA, det har jeg efterhånden også gjort et par gange :oops: jeres blomster det bliver bare så gennemført og smukt

Ja det hjælper efterhånden på det, det er skønt! :a1221: Jeg er også vild med de toiletkurve, og satser på at lave noget lignende - synes de er så fine. IKEA er bare guld værd i en bryllups planlægning, hvert fald for mig :biggrin: Tak for det Marie, jeg håber også det bliver gennemført, gør hvert fald alt for det!

Det lyder altså til, at I er rigtig godt med efterhånden :super:

Det synes jeg også at vi er. Det er gået stærkt det sidste stykke tid :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom jeg også helt igennem din tråd. Sikke en masse tanker du/I har gjort jer! :cheerleader3:

Jeg er selv kæmpe fan af blush/mint temaet og tror vi bevæger os i den retning. Jeg tør simpelthen ikke gøre mere ved STD's, invitationer osv. før jeg er 100% på, hvad der skal ske.

Jeg synes faktisk ikke, at kombinationen af de to farver en vanvittig tiltalende, når man ser på invitationer. Så er jeg nok nødt til at holde mig til det ene eller det andet, for at der ikke går candy-land eller shabby chic i den.

Vi skal nemlig være på et hotel, og jeg synes bare ikke shabby chic stilen holder til et classy hotel :(

Men de farver I er endt med, er viiiildt flotte! :a1221:

Og din kjole... WAUW! Du ser så smuk ud i den!

Jeg følger med :biggrin:

Det er også nogle fine farver! Helt bestemt :) Vi havde desværre bare svært ved at ramme den romantiske stil vi søgte med de to farver - så D besluttede hurtigt at han synes vi skulle finde et alternativ. Og jeg er glad for det tema vi har nu, det passer perfekt til os :a1221:

Jeg kan udmærket følge dig, med de tænker du har gjort dig med farverne, jeg havde det fuldstændig på samme måde. Jeg tror det er en god ide, at nedjustere lidt på farverne på invitationerne, og så kan begge farver altid komme til udtryk i dekorationen på dagen :)

Tak for det - jeg elsker også min kjole. Går og har lyst til at smutte i den hver dag :floejt:

Dejligt at høre!

Redigeret af Amaliedb
0

Del dette indlæg

Så kom jeg også helt igennem din tråd. Sikke en masse tanker du/I har gjort jer! :cheerleader3:

Jeg er selv kæmpe fan af blush/mint temaet og tror vi bevæger os i den retning. Jeg tør simpelthen ikke gøre mere ved STD's, invitationer osv. før jeg er 100% på, hvad der skal ske.

Jeg synes faktisk ikke, at kombinationen af de to farver en vanvittig tiltalende, når man ser på invitationer. Så er jeg nok nødt til at holde mig til det ene eller det andet, for at der ikke går candy-land eller shabby chic i den.

Vi skal nemlig være på et hotel, og jeg synes bare ikke shabby chic stilen holder til et classy hotel :(

Det er også nogle fine farver! Helt bestemt :) Vi havde desværre bare svært ved at ramme den romantiske stil vi søgte med de to farver - så D besluttede hurtigt at han synes vi skulle finde et alternativ. Og jeg er glad for det tema vi har nu, det passer perfekt til os :a1221:

Jeg kan udmærket følge dig, med de tænker du har gjort dig med farverne, jeg havde det fuldstændig på samme måde. Jeg tror det er en god ide, at nedjustere lidt på farverne på invitationerne, og så kan begge farver altid komme til udtryk i dekorationen på dagen :)

Tak for det - jeg elsker også min kjole. Går og har lyst til at smutte i den hver dag :floejt:

Dejligt at høre!

Det kan jeg godt forstå. Han bliver vild, når han ser dig i den :thumbsupsmileyanim: Du har den vel ikke til at hænge hjemme? :o

0

Del dette indlæg

Dejligt at høre!

Det kan jeg godt forstå. Han bliver vild, når han ser dig i den :thumbsupsmileyanim: Du har den vel ikke til at hænge hjemme? :o

Nej for pokker, det tør jeg ikke :floejt: Den hænger hjemme hos mine forældre.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har lige været nede og se rosenfeldt gods, og det var fantastisk at se det igen. Vi har begge bare den helt rigtige mavefornemmelse dernede :a1221: Der er så smukt og det er lige i den ånd vi ønskede. Meget rustik og vældig romantisk! Og så er det dejligt stort, med masser af plads.

OG så fik vi den bedste nyhed :loveshower: De er igang med en stor renovering af deres store bygning ved siden af som bliver til værelser med overnatning - og det står klar til juni! SÅ fedt... Så nu har vi lejet værelserne til os selv og de gæster der har brug for overnatning. Det er så dejligt, så nu skal vi ikke med taxa hjem og sove alligevel som først planlagt. Jeg er glad :)

0

Del dette indlæg

Vi har lige været nede og se rosenfeldt gods, og det var fantastisk at se det igen. Vi har begge bare den helt rigtige mavefornemmelse dernede :a1221: Der er så smukt og det er lige i den ånd vi ønskede. Meget rustik og vældig romantisk! Og så er det dejligt stort, med masser af plads.

OG så fik vi den bedste nyhed :loveshower: De er igang med en stor renovering af deres store bygning ved siden af som bliver til værelser med overnatning - og det står klar til juni! SÅ fedt... Så nu har vi lejet værelserne til os selv og de gæster der har brug for overnatning. Det er så dejligt, så nu skal vi ikke med taxa hjem og sove alligevel som først planlagt. Jeg er glad :)

Det lyder da så lækkert!

Vi har netop også valgt hotel for at vi selv og de gæster, som har lyst, undgår en lang tur hjem i taxa.

Jeg krydser fingre for, at tidsplanen holder og værelserne bliver færdige :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Fedt, Fedt, Fedt! :biggrin:

Vi har også valgt et sted med overnatningsmuligheder, så gæsterne kan vælte direkte op i seng efter festen, hvis de har lyst. Og vi bliver selv i brudesuiten et par dage og sunder os ovenpå brylluppet :heart:

0

Del dette indlæg

Hvor er det intet mindre end fantastisk og forstår godt du er glad :wink: og nej IKEA er gud, når man er i gang med bryllupsindkøb

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder da så lækkert!

Vi har netop også valgt hotel for at vi selv og de gæster, som har lyst, undgår en lang tur hjem i taxa.

Jeg krydser fingre for, at tidsplanen holder og værelserne bliver færdige :cheerleader3:

Ja det er nemlig rart, at kunne undgå taxa tur hjem! Ja jeg krydser også fingre, men de var i fuld gang dernede så mon ikke det lykkedes :a1221:
0

Del dette indlæg

Fedt, Fedt, Fedt! :biggrin:

Vi har også valgt et sted med overnatningsmuligheder, så gæsterne kan vælte direkte op i seng efter festen, hvis de har lyst. Og vi bliver selv i brudesuiten et par dage og sunder os ovenpå brylluppet :heart:

Årh hvor dejligt med brudesuiten, det lyder skønt :loveshower: Jeg er også virkelig glad for, at vi nu kommer til at sove ude. Vi havde ellers bare aftalt at sove hjemme men vi har 25 min transport fra feststedet, så det er lækkert at kunne sove lige ved siden af festen nu :)
0

Del dette indlæg

Zilla flip.. :pokey:

Vi har længe(siden marts) været på udkig efter en anden præst end ham der er sognepræst i det sogn vi skal giftes i, da jeg ikke har et godt forhold til ham. Jeg brydes mig ikke om manden og kan simpelthen ikke forestille mig, at han skal vie D og jeg. Så vi har længe ledt, og D finder så endelig en og han har været i tæt kontakt med ham(Han er kunde hos D og de klinger godt sammen). Han er en frisk mand og han virkede lige som den rette, så vi aftaler for et stykke tid siden, at komme til gudstjeneste i hans sogn i dag og derefter kan vi så snakke det videre forløb. Gudstjenesten var rigtig fin og han var kanon god at høre på - det går jeg meget op i, at det er en præst der er tydelig og formår at fange folk interesse. Så efter gudstjenesten holder vi et kort møde og han ville meget gerne vie os han skulle bare lige tjekke 100 % op med sin kalender... og selvfølgelig....... :shooter: Har han en vielse i hans sogn d. 11 juni kl. 14.30....

SÅ vi må på jagt igen - jeg gider snart ikke mere. Det er umuligt at finde en ordentlig præst nede omkring det sogn vi skal giftes i. Den ene gode der er, er sygemeldt.. Men heldigvis havde præsten i dag et par gode muligheder, så nu ved vi hvad vi skal lave resten af vores søndage :td::td:

Jeg er optimistisk men med kun 4 måneder tilbage, vil jeg altså bare gerne have styr på den præst meget snart!!!!!!!

0

Del dette indlæg

Bord løbere og en masse hessian/jute stof :thumbsupsmileyanim:

D og jeg hentede noget stof og bordløbere vi havde købt af en tidligere brud. Vi har købt 15 bordløberen ala dem på billedet, som passer perfekt til vores dekoration! og så fik vi lige købt 20 M ekstra af det samme stof. Så nu skal jeg igang med, at lave DIY bannere, med "Velkommen" "Nygifte" "TAK" osv. Det bliver så godt! og samtidigt tænker jeg at jeg skal bruge en del af stoffet til omslag til servietterne(se det nederste billede), hvor menukortet skal ligge på. Og mon ikke der kommer til at være en masse andre DIY projekter, hvor det skal bruges. Jeg er hvert fald glad. havde kigget på nettet men synes det var dyrt - så jeg slog til da jeg så der var en der solgte i en gruppe på FB - 400 kr for det hele :loveshower:

post-78894-0-27091700-1454253165_thumb.j

post-78894-0-06455700-1454258035_thumb.j

Redigeret af Amaliedb
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Weekenden der gik :a1221:

Fredag formiddag var D og jeg jo som skrevet tidligere nede og se vores feststed igen, og vil lige dele nogle af billederne med jer.

post-78894-0-99846700-1454256182_thumb.j

post-78894-0-51971500-1454256194_thumb.j

post-78894-0-81448600-1454256203_thumb.j

post-78894-0-51629000-1454256213_thumb.j

post-78894-0-65346900-1454256223_thumb.j

Ellers har vores weekend stået på REN kæreste tid, det har været så skønt at komme lidt væk og nyde hinanden i rolige omgivelser. Vi var på spaophold på Comwell Kellers Park, og det var så dejligt med bahandlinger og fantastisk mad. Vi er ladet op med ny energi nu :loveshower:

post-78894-0-67966500-1454256332_thumb.j

post-78894-0-37505700-1454256342_thumb.j

I dag har vi siddet og fået lavet vores props til vores photobooth færdig, jeg synes de er så fine og glæder mig til at se de billeder der kommer ud af det :biggrin: Mon ikke aftenen skal gå med Ebay og Etsy, måske der er noget jeg bare må eje

post-78894-0-05924000-1454256557_thumb.j

God søndag til alle jer på BK!

Redigeret af Amaliedb
0

Del dette indlæg

hvor er det bare øv med præsten (y) håber i finder en der kan vie jer og som i vil ha det godt med ....

Ja det er ski dyrt det stof, og det var godt nok billigt det du fandt på nettet :cheerleader3:

Ja det er sgu bare øv! Håber bare vi snart finder en :biggrin::biggrin:

Ja det er hammer dyrt, var ved at falde bag over. Så dejligt vi fandt en der solgte billigt. Hvis du skal bruge bordløbere eller andet i det samme stof, så tænker jeg at sælge vores igen efter juni :rolleyes:

0

Del dette indlæg

hvor er det bare øv med præsten (y) håber i finder en der kan vie jer og som i vil ha det godt med ....

Ja det er ski dyrt det stof, og det var godt nok billigt det du fandt på nettet :cheerleader3:

Ja det er hammer dyrt, var ved at falde bag over. Så dejligt vi fandt en der solgte billigt. Hvis du skal bruge bordløbere eller andet i det samme stof, så tænker jeg at sælge vores igen efter juni :rolleyes:

ååårh det var en sød tanke, men vi har sorte bordløber :wink: og forresten jeres lokale ser fantastisk ud :cheerleader3: lækkert med behandlinger og luxus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ååårh det var en sød tanke, men vi har sorte bordløber :wink: og forresten jeres lokale ser fantastisk ud :cheerleader3: lækkert med behandlinger og luxus

Hehe, ja selvfølgelig det skal jo passe i jeres tema :cheerleader3: Tak, jeg er også så glad for det sted, det passer lige til os og til vores stil. Selv D er helt oppe og køre over det hver gang vi er dernede :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hehe, ja selvfølgelig det skal jo passe i jeres tema :cheerleader3: Tak, jeg er også så glad for det sted, det passer lige til os og til vores stil. Selv D er helt oppe og køre over det hver gang vi er dernede :biggrin:

forstår jeg godt han er det ser jo også fantastisk ud, jeg skal også snart ned og ha taget billeder af vores lokaler :loveshower:

0

Del dette indlæg

forstår jeg godt han er det ser jo også fantastisk ud, jeg skal også snart ned og ha taget billeder af vores lokaler :loveshower:
Tak :loveshower: Det lyder som en god plan, dem glæder jeg mig til at se. :) Redigeret af Amaliedb
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Invitation produktion...

Jeg har stadig en uges ferie, så min tirsdag bruges på at lave invitationer færdige :) Det bliver så dejligt at blive færdig med dem og få dem sendt afsted :loveshower:

post-78894-0-17422500-1454415313_thumb.j

Redigeret af Amaliedb
0

Del dette indlæg

Invitation produktion...

Jeg har stadig en uges ferie, så min tirsdag bruges på at lave invitationer færdige :) Det bliver så dejligt at blive færdig med dem og få dem sendt afsted :loveshower:

attachicon.gifaaa.jpg

jaaa kreative mood :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Weekenden der gik :a1221:

Fredag formiddag var D og jeg jo som skrevet tidligere nede og se vores feststed igen, og vil lige dele nogle af billederne med jer.

Jeg har spillet bryllup på Rosenfeldt Gods flere gange. Sidste gang spillede jeg i det lokale og udover at omgivelserne m.v. er perfekte (spillede også til udendørs vielse ved samme lejlighed) og at det er meget "rustikt" er der også en rigtig god akustik i de lokaler. Det valg bliver I rigtig glade for. .:)

0

Del dette indlæg

Invitationer DONE og lidt nye køb :loveshower:

7!!!!!! lange timer gik der, MEN nu er jeg altså færdig med vores invitationer. Det føles så skønt, det var en hård omgang men synes de er blevet så fine. Glæder mig allerede til, at få vores gæsters tilbagemeldinger.

Her er de :biggrin:

post-78894-0-15110400-1454441823_thumb.j

post-78894-0-71941300-1454441831_thumb.j

post-78894-0-75728200-1454441841_thumb.j

post-78894-0-16678900-1454441853_thumb.j

post-78894-0-73470100-1454441859_thumb.j

post-78894-0-92915500-1454441874_thumb.j

Og så har jeg gjort nogle nye køb, lidt større staffeli til alle vores fine plakater, jeg elsker dem. Så fedt og så passer de til vores ministaffelier der er en del af vores borddekorationer :)

post-78894-0-09450200-1454441998_thumb.j

post-78894-0-54082800-1454442003_thumb.j

post-78894-0-88362700-1454442009_thumb.j

post-78894-0-26912600-1454442019_thumb.j

2

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer