Amaliedb

A og D drømme bryllup 11.06 2016. Polterabend og opfølgning!

471 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Virkelig flotte ringe - de passer rigtig godt sammen. Kan godt lide I har valgt rosaguld, synes simpelthen det er så elegant.

Jeg kan også rigtig godt lide idéen med velkomstdrinkene - er det til receptionen? :)

Ja jeg elsker dem også - synes rosa guld er rigtig fin og manden synes det var super flot. Så vi var meget evige om, at det skulle være dem! :)

Vi holder ikke reception, men de var tænkt som velkomstdrink når gæsterne kommer til feststedet efter kirken. :)

Hvor har i fundet de 8l dispensere henne? Synes kun jeg har kunnet finde 5l

Vi har købt dem på imerco til 400kr stykket :)
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:cheerleader3: hvor bliver det hyggeligt med de små lanterner i grenene og super fed plakat :loveshower: hvor har i fået lavet den henne ?

Ja jeg tror også det bliver godt med lanternerne :a1221:

Plakaten har jeg selv lavet i publisher og så har vi fået den trykt over nettet, det var billigst :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har leget lidt med skilte, som skal stå fremme til brylluppet. Et til slikbuffeten, et til gavebordet, 2 til bordet med kuffert, gæstebog og plakaten. Samt 1 der skal stå ved indgangen med vores hashtag hvis folk tager billeder :)post-78894-0-14214900-1453394369_thumb.j

post-78894-0-30999400-1453394381_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig flotte ringe - de passer rigtig godt sammen. Kan godt lide I har valgt rosaguld, synes simpelthen det er så elegant.

Jeg kan også rigtig godt lide idéen med velkomstdrinkene - er det til receptionen? :)

Ja jeg elsker dem også - synes rosa guld er rigtig fin og manden synes det var super flot. Så vi var meget evige om, at det skulle være dem! :)

Vi holder ikke reception, men de var tænkt som velkomstdrink når gæsterne kommer til feststedet efter kirken. :)

Hvor har i fundet de 8l dispensere henne? Synes kun jeg har kunnet finde 5l

Vi har købt dem på imerco til 400kr stykket :)

Wow, det var endda også en fed pris! Tak for info, dem må jeg ned og kigge efter. Og iøvrigt, mega fed tråd! Mange fede ideer :) :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Virkelig flotte ringe - de passer rigtig godt sammen. Kan godt lide I har valgt rosaguld, synes simpelthen det er så elegant.

Jeg kan også rigtig godt lide idéen med velkomstdrinkene - er det til receptionen? :)

Ja jeg elsker dem også - synes rosa guld er rigtig fin og manden synes det var super flot. Så vi var meget evige om, at det skulle være dem! :)

Vi holder ikke reception, men de var tænkt som velkomstdrink når gæsterne kommer til feststedet efter kirken. :)

Hvor har i fundet de 8l dispensere henne? Synes kun jeg har kunnet finde 5l

Vi har købt dem på imerco til 400kr stykket :)

Wow, det var endda også en fed pris! Tak for info, dem må jeg ned og kigge efter. Og iøvrigt, mega fed tråd! Mange fede ideer :) :)

Ja det var nemlig en god pris, og de er virkelig fine dem fra Kilner! :) De er også, at finde på deres hjemmeside hvis det er.

Tak for det, det er jeg glad for at du synes. :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg været igang med vores dekoration til bordene. Det er lidt svært at se for sig uden blomsterne :) Men det bliver en træ skive med 3 glas stående på. Den høje skal der en høj buket brudeslør i, i den lille skal der 2 store blush farvede pæoner og i den brede et stort bloklys. Derudover skal der stå det lille staffeli med bordnummeret. Sådan ender vores centerpiece med at se ud :loveshower: Jeg er ret tilfreds med resultatet.

Der kommer selvfølgelig mere pynt på bordet i form af menukort, bordkort, flere stearinlys og lign. :)

post-78894-0-82789200-1453476104_thumb.j

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor får du altså lavet meget!

Hvilket program bruger du til at lave de forskellige ting i ?

Ja - længe leve overspringshandlinger når man bør læse eksamen.. :-D

Men det er skønt at komme ordentlig igang så vi ikke skal stresse den sidste tid op til brylluppet.

Det fleste ting laver jeg i publisher, synes det er dejligt lige til. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor får du altså lavet meget!

Hvilket program bruger du til at lave de forskellige ting i ?

Ja - længe leve overspringshandlinger når man bør læse eksamen.. :-D

Men det er skønt at komme ordentlig igang så vi ikke skal stresse den sidste tid op til brylluppet.

Det fleste ting laver jeg i publisher, synes det er dejligt lige til. :)

Jeg tænkte det nok! Det irritere mig helt voldsomt, at jeg kun har det program på min arbejdscomputer, hvor jeg ikke kan installere nye fonts! :(

Nu kan jeg se du har sat mærker på dine glas, men det er nemmere at skrive pænt på dem, hvis de stadig er på papiret, og så sætte dem på glasset bagefter :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Virkelig flotte ringe - de passer rigtig godt sammen. Kan godt lide I har valgt rosaguld, synes simpelthen det er så elegant.

Jeg kan også rigtig godt lide idéen med velkomstdrinkene - er det til receptionen? :)

Ja jeg elsker dem også - synes rosa guld er rigtig fin og manden synes det var super flot. Så vi var meget evige om, at det skulle være dem! :)

Vi holder ikke reception, men de var tænkt som velkomstdrink når gæsterne kommer til feststedet efter kirken. :)

Hvor har i fundet de 8l dispensere henne? Synes kun jeg har kunnet finde 5l

Vi har købt dem på imerco til 400kr stykket :)

Gud nej, det skal I da heller ikke. Beklager forvirringen :)

Ift. slik, så tænker jeg at de der "ferskner" med sukker udenpå måske kunne passe, og så er "biler" jo også sådan svagt lyserøde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke et flot centerpiece i skal have :loveshower:

Sikke meget du har nået, super fine krukker til slik :)

Tak! Jeg tror og håber også, at det bliver rigtig fint. Synes det er svært at vurdere når blomsterne mangler, men jeg er glad for resultatet :biggrin:

Ja, vi knokler for tiden - og så har jeg en masse overspringhandlinger i stedet for min eksamen jeg burde læse op til :oops:

super fine krukker til jeres slikbuffet :loveshower:

Ja de er så fine. Hele familien har været sat i sving for at finde nogle, så vi havde nok af dem til vores slikbuffet :biggrin: Men jeg tror måske vi har et par stykker i overskud nu :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Virkelig flotte ringe - de passer rigtig godt sammen. Kan godt lide I har valgt rosaguld, synes simpelthen det er så elegant.

Jeg kan også rigtig godt lide idéen med velkomstdrinkene - er det til receptionen? :)

Ja jeg elsker dem også - synes rosa guld er rigtig fin og manden synes det var super flot. Så vi var meget evige om, at det skulle være dem! :)

Vi holder ikke reception, men de var tænkt som velkomstdrink når gæsterne kommer til feststedet efter kirken. :)

Hvor har i fundet de 8l dispensere henne? Synes kun jeg har kunnet finde 5l

Vi har købt dem på imerco til 400kr stykket :)

Gud nej, det skal I da heller ikke. Beklager forvirringen :)

Ift. slik, så tænker jeg at de der "ferskner" med sukker udenpå måske kunne passe, og så er "biler" jo også sådan svagt lyserøde.

Det gør skam ingenting :biggrin:

Ja det var to gode bud, dem havde jeg ikke tænkt på! Tak :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har leget lidt med skilte, som skal stå fremme til brylluppet. Et til slikbuffeten, et til gavebordet, 2 til bordet med kuffert, gæstebog og plakaten. Samt 1 der skal stå ved indgangen med vores hashtag hvis folk tager billeder :)attachicon.gifimage.jpg

attachicon.gifimage.jpg

Måske det er lidt meget at spørge om midt i din planlægning, men kunne du måske overveje at lave/sælge et gavebord-skilt og et hashtag-skilt til andre brudepar? :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har leget lidt med skilte, som skal stå fremme til brylluppet. Et til slikbuffeten, et til gavebordet, 2 til bordet med kuffert, gæstebog og plakaten. Samt 1 der skal stå ved indgangen med vores hashtag hvis folk tager billeder :)attachicon.gifimage.jpg

attachicon.gifimage.jpg

Måske det er lidt meget at spørge om midt i din planlægning, men kunne du måske overveje at lave/sælge et gavebord-skilt og et hashtag-skilt til andre brudepar? :floejt:

Det kunne jeg da godt :) Send mig en PM, så kan vi snakke nærmere med diverse oplysninger :a1221:
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Planlægningen skrider fremad! :biggrin: Opfølgning....

Der sker meget herhjemme fortiden. Med nu snart kun 4 måneder tilbage LIGE PRÆCIS 136 DAGE!! SÅ syntes jeg altså at stressen har ramt mig lidt. Der er så mange ting at holde styr på og min perfektionisme gør det ikke nemt for mig.. MEN trods alt, får vi lavet rigtig meget og det er efterhånden kun få ting vi mangler.

Vi mangler:

  • Tøj til D (han skal afsted i næste weekend)
  • Få min kjole til skrædder
  • Købe mit lingeri og sko (jeg skal med 3 gode veninder til København i marts og shoppe det sidste)
  • Holde møde med præsten
  • Holde møde med vores søde toastmaster
  • Holde møde med fotografen og aftale de sidste detaljer.
  • Udfylde ægteskabs erklæring
  • Lave invitationer færdige
  • Printe de sidste ting ud(menukort, kirkehæfter osv)
  • Lave bordkort
  • Lave ønskeliste færdig
  • Photobooth
  • Handle ind til drikkelse og vores slik buffet.

Og så tror jeg egentligt vi har styr på alt det andet! :cheerleader3: Duge og servietter har min far sagt, at han sørger for - da han har nogle kontakter. Så det er ude af vores hænder. Min gudmor har skaffet 4 serverings personaler, som er rigtig erfarne indenfor servering, så det kan der også sættes kryds ved. Så det hjælper dog trods alt på min stress!

I sidste uge, fik vi bestilt alle vores blomster til dagen. Det bliver som planlagt med alle blomsterne. Min brudebuket stramt bundet med "blush" pæoner og med hvidt silkebånd at holde på, 3 x knaphuls blomster med en enkelt pæon i samme farve og brudeslør bagved, brudeslør i kirken, brudeslør bundet i bukketer til borddekorationen i den høje vase, 40 x enkeltstyk pæoner i samme farve til den anden vase i borddekorationen (regner med 2 stk i hver vase), samt lidt ekstra af det hele til de andre borde (gave bord osv) samt til vaser på toiletter og i vinduekarmene. Det bliver rigtig godt. Og de er så søde i butikken så er så tryg ved, at det er dem der skal stå for det. :) Vedhæftede billeder er min inspiration, og de billeder blomsterdekoratøren har fået til at finde blomster ud fra.

post-78894-0-94888500-1453881456_thumb.p

post-78894-0-55191200-1453881463_thumb.j

post-78894-0-19744600-1453881484_thumb.j

post-78894-0-07704300-1453881529_thumb.j

post-78894-0-03282100-1453881587_thumb.j

Samtidigt har vi fået en masse af vores køb leveret. Vi har modtaget vores lanterner (24 stk), dispensere, vores plakat, nogle bannere med mr&mrs, Just Married, Candybar og lign. Jeg har fået det sidste af min katon hjem, så nu kan jeg gå igang med at printe de sidste menukort og kirkehæfter meget snart og derfor skal de sidste invitationer skæres og laves færdige indenfor de næste uger. Jeg glæder mig til at de er færdige og kan blive afleveret til vores gæster :a1221:

Igår var jeg i IKEA sammen med min skønne lillebror og tømme butikken for bloklys og rammer :oops: Jeg fik købt en masse rammer, 7 stk til vores skilte og en stor 50x70 ramme til vores gæsteplakat. Samtidigt skulle vi have en masse store bloklys til dekorationerne, små bloklys til vores lanterner der skal hænge på grene udenfor i vores store vaser, nogle stearinlys til de diverse lysestager i rummet. Samtidigt fik jeg købt håndklæder til toiletterne, små duftlys der skal stå ude på toilettet samt små vaser der skal stå sammen med, med lidt blomster i - der må godt være lidt hyggeligt på toilettet jo. Jeg mangler dog at handle det sidste til vores toiletkurve.

post-78894-0-57838100-1453882750_thumb.j

Med disse køb, har vi nu styr næsten på ALT dekoration til vores festlokale, pånær vores photobooth - det er SÅ rart :) (Kan selvfølgelig nok ikke holde mig fra ebay, etsy og wish, så der kommer sikkert flere ting, hihi!)

Vi har gjort os mange tanke i forhold til vores photobooth. Skulle det være en fotovæg, backdrop eller noget helt tredje? Vi droppede hurtigt en fotovæg, da vi ikke syntes det passede ind i de rustikke rammer der er i lokalet. Men derimod synes vi at ideen med et backdrop, er helt fantastisk. (læs: min perfektionisme synes) for så kan backdroppet laves i navy blå og blush, og derfor vil den røde tråd være tydelig. Vi har købt alle vores props og mangler egentlig kun at finde stof til backdroppet. Vi tænker vores photobooth bliver i stil med dette:

post-78894-0-86116800-1453883821_thumb.j

post-78894-0-39321500-1453883837_thumb.j

post-78894-0-19136100-1453883849_thumb.j

post-78894-0-53048000-1453883862_thumb.j

På fredag skal D og jeg have en kæreste weekend :loveboard: Vi skal på spa hele weekenden, Comwell Kellers Park i vejle. Vi glæder os helt ekstremt til at komme lidt væk og slappe af. Men for at fuldende vores weekend har vi nu aftalt med forpagteren af rosenfeldt gods, at vi må komme ned og se lokalet og omgivelser fredag. Vi mangler at få styr på lidt af det praktiske der nede, så det bliver dejligt lige at se det igen!

SORRY for et meget langt indlæg, men havde lige brug for en opfølgning :biggrin:

Redigeret af Amaliedb
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvor har i fået godt styr på det hele :loveshower: og jeg er vild med de toiletkasser der er på billedet, vi laver også en backdrop med guirlander og lyskæder til vores photobooth :cheerleader3: dejligt at i fik tømt IKEA, det har jeg efterhånden også gjort et par gange :oops: jeres blomster det bliver bare så gennemført og smukt

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så kom jeg også helt igennem din tråd. Sikke en masse tanker du/I har gjort jer! :cheerleader3:

Jeg er selv kæmpe fan af blush/mint temaet og tror vi bevæger os i den retning. Jeg tør simpelthen ikke gøre mere ved STD's, invitationer osv. før jeg er 100% på, hvad der skal ske.

Jeg synes faktisk ikke, at kombinationen af de to farver en vanvittig tiltalende, når man ser på invitationer. Så er jeg nok nødt til at holde mig til det ene eller det andet, for at der ikke går candy-land eller shabby chic i den.

Vi skal nemlig være på et hotel, og jeg synes bare ikke shabby chic stilen holder til et classy hotel :(

Men de farver I er endt med, er viiiildt flotte! :a1221:

Og din kjole... WAUW! Du ser så smuk ud i den!

Jeg følger med :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer