TulleNF

10/10-15 Peach, mint og guld Bryllup (SNEAKPEAK)

226 indlæg i dette emne

jeg læser også troligt med søde Tulle :cheerleader3: startede dog nyt job i går, så har lidt svært ved at følge med.

tror at med den krop du render rundt med, vil du jo se gudeskøn ud i alle kjoler, men blondekjolen har bare et eller andet, er især vild med den der lille kant over barmen :a1221:

jeg kan så godt sætte mig ind i det ed hvilken type brud man vil være, jeg skal ud og prøve en i morgen og synes det er svært at vælge om man vil være prinsesse, lidt sexet, helt enkel eller med bling :bunny_4: jeg kan ikke uske, fik du sådan at "aha-moment" med blondekjolen :)?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er begge smukke, men du har valgt helt rigtigt. Den er så gudesmuk til dig du har købt, og det må du ikke tvivle på. Men alligevel godt du jo prøvede den anden så du er sikker. For den prinsesse marengs er jo bare flot.

0

Del dette indlæg

Din blondekjole er så smuk! Det er de begge to, men kan virkeligt godt følge dine tanker om hvilken brud man har lyst til at være. Det virker som det helt rigtige valg for dig og den er bare flot :a1221: Og fedt at du kan slå den anden ud af hovedet nu.

Ja nemlig - og selvom det var et risci move, så er jeg virkelig glad for jeg gjorde det og det faldt rigtigt ud det hele.

Puha.. jeg fik et ondt i maven over det... men kan sagtens forstå at du måtte prøve kjolen, om ikke andet så for at få den ud af hovedet.

Med det sagt så FYYYYYYYY :lol::lol::lol: .

Jeg var vild med blondekjolen fra starten og er det helt klart stadigvæk. Den der tyl er sød, ja, men blonden.. WOW!!! :loveflag:

Så godt valg.. om end et risikabelt valg at prøve en anden, men tror også du ville have fortrudt det, hvis du ikke havde gjort det, når tankerne var så meget på den.

haha - ja jeg ved det godt, fyyyy skamme :oops: . Tak for de søde ord om kjolen, jeg er også sikker på, at det er blondekjolen, der er den helt rigtige. Men som før nævnt, og som du siger, så var jeg heldigvis så heldig, at det var godt, at jeg gjorde det, for tror jeg havde romantiseret kjolen i mit hoved, så godt jeg prøvede den.

jeg læser også troligt med søde Tulle :cheerleader3: startede dog nyt job i går, så har lidt svært ved at følge med.

tror at med den krop du render rundt med, vil du jo se gudeskøn ud i alle kjoler, men blondekjolen har bare et eller andet, er især vild med den der lille kant over barmen :a1221:

jeg kan så godt sætte mig ind i det ed hvilken type brud man vil være, jeg skal ud og prøve en i morgen og synes det er svært at vælge om man vil være prinsesse, lidt sexet, helt enkel eller med bling :bunny_4: jeg kan ikke uske, fik du sådan at "aha-moment" med blondekjolen :)?

Dejligt med læsere. Og tillykke med det nye job, det kræver altid meget energi.

Åh jamen 1000 tak, hvis bare jeg selv så min krop sådan.

Ja nemlig, det ku være fedt, hvis man ku få lov til at holde bryllup for alle de forskellige sider man har som kvinde, hehe. Prinsesse slots brylluppet, det afslappede havebryllup med blomster i håret og det store diy-bryllup. Men vi må nøjes, haha :lol: .

Nej det gjorde jeg ikke, men det var også den første kjole jeg prøvede, og det var hjemme ved en i hendes soveværelse, da den jo er brugt, så tror ikke omgivelserne helt var til det og så alligevel.

De er begge smukke, men du har valgt helt rigtigt. Den er så gudesmuk til dig du har købt, og det må du ikke tvivle på. Men alligevel godt du jo prøvede den anden så du er sikker. For den prinsesse marengs er jo bare flot.

Tak for det, det er smukke kjoler begge to - men har nu endelig fået ro i maven mht. min kjole og glæder mig til at bære den på dagen.

0

Del dette indlæg

:help: HEEELP :help:

Okay nu kommer brylluppet godt nok tæt på. Den sidste måned er gået primært med fokus på fertilitetsbehanding og pt går jeg og ruger på et fint æg, så kryds gerne alt i har for, at vi bliver 3 til at gå på ad kirkegulvet. :loveshower:

Men nu er jeg nødt til at fokusere lidt på de sidste ting til brylluppet - og ville ønske, at jeg var typen, der var i vildt god tid med alting, men sådan er jeg ikke, fungerer vist bedst under pres, hehe.

Der begynder at komme en masse "semi-panik" spørgsmål op, hvor jeg gerne vil have jeres mening:

1. Tidsplan: Vi skal vies kl. 14, og regner med at vi starter med middagen kl.17.30-18ish. Min mor mener at der er meget tid imellem. Kirken og stedet ligger tæt på hinanden, samme by og der er ikke seperat reception. Alle der er med til bryllupskage er også inviteret til middagen. Regner med at vi skal have taget billeder 1 times tid, der er vil der helst sikkert være folk, der roder vores hus til :blink::angry: . Så er der ellers bryllupskage, tage billeder i photobooth og skrive i gæstebog - men er det for meget tid?
  2. Mad: Ift. "receptionen" også - hvad servere i med kagen? tænker ik det skal være for meget, da der er kage, og forestiller mig at folk jo har spist frokost inden vielsen og de skal gerne være sultne til middagen. Men kan se, at i fleste herinde har de fineste små tapas lækre ting.
  3. Photobooth: Hvordan gør folk det med backdrops og kamera? Jeg har en ide om at køre lidt videre med nogle peach og mint cirkler, lidt ala stilen som på billedet og som Chrcht har lavet. Men er noget splittet ift. hvordan det gøres med kamera? Kan man stille ipad op. Og hvad med ordentlig lys osv. Kan det overhovedet lade sig gøre uden alt stort og dyrt tju-hej?

Nå det var lidt fra en bridezilla der håber på hjælp.

post-72864-0-59937500-1441022780_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vedr. pkt. 1 så kan du fortælle din mor at langt de fleste i dag vælger at blive gift kl. 14 (nogle endda allerede kl. 13) og at det tidsforløb I lægger op til med middag kl. 17.30/18 dermed er ganske normalt i dag. Det ville jeg slet ikke være urolig ved. .:) Gæsterne hygger sig og det at I får serveret bryllupskagen om eftermiddagen gør at der er mere tid om aftenen hvor tiden ellers går rigtig stærkt.

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er vigtigt med noget rigtig mad til receptionen. Hvis der er kørsel til kirken er det ikke sikkert folk har nået frokosten, eller de har nok ikke nået det hele store. Så er der lang tid til kl. 18. Men det behøver ikke være så meget. Vi var til et bryllup hvor de udover kagen var frugt, hj.lavet grove knækbrød med oliventapanade, noget salsa og kyllingespyd. Det var fint til lige at tage en smule sult. Eventuelt kan der suppleres op med kyllingefrikadeller eller anden nem mad. Jeg synes det er for lang tid fra ca. 15-18 uden noget ander end kage :) ... Og så så I undgår at folk får drukket for meget på tom mave så ;)

0

Del dette indlæg

:help: HEEELP :help:

Okay nu kommer brylluppet godt nok tæt på. Den sidste måned er gået primært med fokus på fertilitetsbehanding og pt går jeg og ruger på et fint æg, så kryds gerne alt i har for, at vi bliver 3 til at gå på ad kirkegulvet. :loveshower:

Men nu er jeg nødt til at fokusere lidt på de sidste ting til brylluppet - og ville ønske, at jeg var typen, der var i vildt god tid med alting, men sådan er jeg ikke, fungerer vist bedst under pres, hehe.

Der begynder at komme en masse "semi-panik" spørgsmål op, hvor jeg gerne vil have jeres mening:

1. Tidsplan: Vi skal vies kl. 14, og regner med at vi starter med middagen kl.17.30-18ish. Min mor mener at der er meget tid imellem. Kirken og stedet ligger tæt på hinanden, samme by og der er ikke seperat reception. Alle der er med til bryllupskage er også inviteret til middagen. Regner med at vi skal have taget billeder 1 times tid, der er vil der helst sikkert være folk, der roder vores hus til :blink::angry: . Så er der ellers bryllupskage, tage billeder i photobooth og skrive i gæstebog - men er det for meget tid?
  2. Mad: Ift. "receptionen" også - hvad servere i med kagen? tænker ik det skal være for meget, da der er kage, og forestiller mig at folk jo har spist frokost inden vielsen og de skal gerne være sultne til middagen. Men kan se, at i fleste herinde har de fineste små tapas lækre ting.
  3. Photobooth: Hvordan gør folk det med backdrops og kamera? Jeg har en ide om at køre lidt videre med nogle peach og mint cirkler, lidt ala stilen som på billedet og som Chrcht har lavet. Men er noget splittet ift. hvordan det gøres med kamera? Kan man stille ipad op. Og hvad med ordentlig lys osv. Kan det overhovedet lade sig gøre uden alt stort og dyrt tju-hej?

Nå det var lidt fra en bridezilla der håber på hjælp.

Ih dejligt at man kan inspirere :) Jeg tager det lige fra en ende af..

1) Jeres tidsplan lyder slet ikke tosset. Vi skal vies 13.15 og har reception fra 14.30 til 17 og der skal sådan set ikke foregå andet end mad, bryllupskage og hygge :) Så længe der er siddepladser til de fleste og mad og drikke så synes jeg at sådan et par timer midt på dagen uden et program er super fedt - det er ihvetrfald sådan vi tænker på det. 2 stille timer inden middagen og festen går løs med indslag, kysserunder, brudevals, gaveoppakning osv. osv.

2) Jeg synes også at I skal servere et eller andet nemt og let.. Vi servere de små minitærter, frugtbuketter fra Fruit and the City, hjemmelavede soyamandler og bryllupskage og så selvfølgelig forskellige drikkevarer. Det er slet ikke meningen at folk skal spise en masse, men jeg ved bare hvad vi selv som gæster til tidligere bryllupper har manglet - og det har været en lille bid RIGTIG mad! Jeres gæster er måske kørt hjemmefra kl 12/12.30 afhængig af hvor de kommer fra og så er der længe til kl. 17.30/18 særligt når man får sød kage som sætter gang i sulten... Det behøver på ingen måde være besværligt eller dyrt. Vores tærter kostede ca. 600 kr. at lave (200 stk, beregnet ca. 3 til hver) + en enkelt søndags arbejde.

3) Her kan jeg nok desværre ikke være behjælpelig da vores fotograf står for alt det tekniske, men kan da huske andre brude der selv har stået for det hele (blandt andet Pille hvis jeg husker rigtig?) så håber at andre melder sig på banen med gode råd :)

0

Del dette indlæg

Syntes jeres tidsplan er fin, men med hensyn til mad er jeg enig med de andre. Vi blev gift kl.16 og derfor var kage nok indtil middag 18.30. Ugen før var jeg selv til bryllup, man har en hektisk morgen med at gøre sig klar, og komme hen til vielsen. Man har sjældent nået at spise meget, og så kan sådan en eftermiddag uden mad blive meget lang. Ville klar anbefale noget frugt også og evt. Nogle små sandwich eller andet. Det behøver jo ikke være kompliceret, men gæsterne sætter helt sikkert pris på det:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Syntes jeres tidsplan er fin, men med hensyn til mad er jeg enig med de andre. Vi blev gift kl.16 og derfor var kage nok indtil middag 18.30. Ugen før var jeg selv til bryllup, man har en hektisk morgen med at gøre sig klar, og komme hen til vielsen. Man har sjældent nået at spise meget, og så kan sådan en eftermiddag uden mad blive meget lang. Ville klar anbefale noget frugt også og evt. Nogle små sandwich eller andet. Det behøver jo ikke være kompliceret, men gæsterne sætter helt sikkert pris på det:-)

Vi har også snakket om kage efter kirken og inden aftensmaden, men jeg tænker at der vil være noget friskfrugt til evt dyppet i chokolade (eller chokoladefontæne) ved siden af.

Tak for jeres svar, tror ikke det bliver det store - magter ikke rigtig mere planlægning nu, hehe. Men noget frugt kunne nok godt være lækkert.

0

Del dette indlæg

SÅ for satan...

så er der under en måned til, det er virkelig uvirkeligt.

Dertil har gæsterne meldt tilbage... og ALLE, ja i læste rigtigt ALLE kommer. Det er selvfølgelig en meget heldig situation, men havde sgu ikke regnet med det. Så vi bliver 70 stk.

Jeg glæder mig virkelig meget, men er jeg den eneste, der også har lidt bryllups-angst? Jeg synes nu det kommer så tæt på, at jeg får lidt et pres over om der nu er styr på alting, og at nu sker det virkeligt snart. Har helt en eksamens fornemmelse i maven...

0

Del dette indlæg

SÅ for satan...

så er der under en måned til, det er virkelig uvirkeligt.

Dertil har gæsterne meldt tilbage... og ALLE, ja i læste rigtigt ALLE kommer. Det er selvfølgelig en meget heldig situation, men havde sgu ikke regnet med det. Så vi bliver 70 stk.

Jeg glæder mig virkelig meget, men er jeg den eneste, der også har lidt bryllups-angst? Jeg synes nu det kommer så tæt på, at jeg får lidt et pres over om der nu er styr på alting, og at nu sker det virkeligt snart. Har helt en eksamens fornemmelse i maven...

tillykke med milepælen , ja tiden flyver bare afsted og hold da op , det er da dejligt at alle jeres gæster har takket ja til at deltage til jeres bryllup

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde virkelig også meget angst i maven. Jeg sov rigtig dårligt i ugen op til, så du er ikke den eneste. Vejrtrækningsøvelser og krydsord før sengetid er mine råd til dig :tunge:

haha, tak for de gode råd :)

0

Del dette indlæg

Gæstebog

Jeg prøver at finde motivation til DIY opgaverne. Nu tror jeg at gæstebogen er ved at være færdig.

Men jeg er lidt i tvivl, om der også skal noget blonde eller andet på forsiden ?

Jeg er ikke til de alm. klassiske, så derfor jeg har prøvet at lave det lidt hjemmelavet, dertil har vi en del cirkler til festen (guirlander osv.). Så tænkte det var fint, at det gik igen.

Det sidste billede er af en siderne indeni, har pyntet lidt på hver side, så der sker lidt.

post-72864-0-54980900-1442149595_thumb.j

post-72864-0-05688200-1442149601_thumb.j

post-72864-0-66197200-1442149608_thumb.j

Redigeret af TulleNF
0

Del dette indlæg

Update

Nu nærmer dagen sig godt nok med hastige skridt, på samme tid glæder jeg mig og er også noget "angst". Det er så stor en dag og jeg vil bare gerne have, at den er så perfekt som muligt. Så det er svært at give lidt slip og bare lade tingene gå sin gang. jeg synes stadig at vi mangler en del småting. Har heldigvis en masse søde veninder og familie, der hele tiden spørger, om der er noget, de skal hjælpe med.. men kender i det med, at det kan være svært, hvad man lige sætter andre til? Manden vil også meget gerne hjælpe, men det er svært, når der ikke er andre end mig, der rigtig har overblikket, så skal fortælle ham alt, hvad han kan lave. Men han vil rigtig gerne og synes det er synd, at jeg skal

Nå hvad har vi fået ordnet på det sidste:

• Vi har fået afleveret prøveattesten og derved fået styr på alt med kirken. Vi har fundet ud af, hvilken præst vi skal have og vi skal have en snak med hende næste torsdag... det bliver altså lidt vildt. :a1221:
  • Jeg skal til skrædder med kjolen i morgen
  • Jeg skal til frisøren imorgen og snakke hår
  • Jeg er igang med bordkort og diverse bordpyn

Jeg mangler stadig:

• servietter... simpel ting, men hvor filan finder jeg dem?? :help:
  • få styr på hvilke smykker jeg skal have på... har ikke engang besluttet mig, om det skal være sølv eller guld. Halskæde eller armbånd skal også være mit lånte og gamle, så kan ikke bare købe det jeg vil have.
  • Få styr på backdrop til photobooth, men sørger kæresten vist for i weekenden.

Hvordan ser det ud for de andre oktober brude??

Redigeret af TulleNF
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Update

Nu nærmer dagen sig godt nok med hastige skridt, på samme tid glæder jeg mig og er også noget "angst". Det er så stor en dag og jeg vil bare gerne have, at den er så perfekt som muligt. Så det er svært at give lidt slip og bare lade tingene gå sin gang. jeg synes stadig at vi mangler en del småting. Har heldigvis en masse søde veninder og familie, der hele tiden spørger, om der er noget, de skal hjælpe med.. men kender i det med, at det kan være svært, hvad man lige sætter andre til? Manden vil også meget gerne hjælpe, men det er svært, når der ikke er andre end mig, der rigtig har overblikket, så skal fortælle ham alt, hvad han kan lave. Men han vil rigtig gerne og synes det er synd, at jeg skal

• Vi har fået afleveret prøveattesten og derved fået styr på alt med kirken. Vi har fundet ud af, hvilken præst vi skal have og vi skal have en snak med hende næste torsdag... det bliver altså lidt vildt. :a1221: -Det har vi ikke endnu
  • Jeg skal til skrædder med kjolen i morgen Det skal jeg på søndag
  • Jeg skal til frisøren imorgen og snakke hår Det skal jeg enten i næste uge eller lørdag d. 3
  • Jeg er igang med bordkort og diverse bordpyn Vi er ikke startet på bordkort endnu, men så småt ved at lave pynten

Jeg mangler stadig:

• servietter... simpel ting, men hvor filan finder jeg dem?? :help:Vil du have stof eller papirsservietter? Ved stof så kan I jo leje nogle. Ved papirs ville jeg bare købe de store hvide som de sælger i Netto
  • få styr på hvilke smykker jeg skal have på... har ikke engang besluttet mig, om det skal være sølv eller guld. Halskæde eller armbånd skal også være mit lånte og gamle, så kan ikke bare købe det jeg vil have. Hvem skal du låne af? Måske få lavet en aftale med vedkommende om at du lige kommer forbi og kigger på smykker. Så må beslutningen om sølv eller guld være ud fra hvilket smykke du falder for

Åhh ja, jeg kan godt følge dig! På den ene side mange ting at tage sig til og på den anden side ikke... jeg har skrevet ovenfor hvor langt vi er med de forskellige ting - måske det kan give dig lidt ro, at vi altså bestemt heller ikke er i mål endnu? :biggrin:

0

Del dette indlæg

Update

• Vi har fået afleveret prøveattesten og derved fået styr på alt med kirken. Vi har fundet ud af, hvilken præst vi skal have og vi skal have en snak med hende næste torsdag... det bliver altså lidt vildt. :a1221: -Det har vi ikke endnu
  • Jeg skal til skrædder med kjolen i morgen Det skal jeg på søndag
  • Jeg skal til frisøren imorgen og snakke hår Det skal jeg enten i næste uge eller lørdag d. 3
  • Jeg er igang med bordkort og diverse bordpyn Vi er ikke startet på bordkort endnu, men så småt ved at lave pynten

Jeg mangler stadig:

• servietter... simpel ting, men hvor filan finder jeg dem?? :help:Vil du have stof eller papirsservietter? Ved stof så kan I jo leje nogle. Ved papirs ville jeg bare købe de store hvide som de sælger i Netto
  • få styr på hvilke smykker jeg skal have på... har ikke engang besluttet mig, om det skal være sølv eller guld. Halskæde eller armbånd skal også være mit lånte og gamle, så kan ikke bare købe det jeg vil have. Hvem skal du låne af? Måske få lavet en aftale med vedkommende om at du lige kommer forbi og kigger på smykker. Så må beslutningen om sølv eller guld være ud fra hvilket smykke du falder for

Åhh ja, jeg kan godt følge dig! På den ene side mange ting at tage sig til og på den anden side ikke... jeg har skrevet ovenfor hvor langt vi er med de forskellige ting - måske det kan give dig lidt ro, at vi altså bestemt heller ikke er i mål endnu? :biggrin:

1000 tak søde OngoBongo :).

Ift. servietter ville jeg faktisk gerne have en blanding, altså dem i papir, men som er i stof lign. materiale. Det er heldigvis ikke værre, end at de er til at købe dagen før i netto, hvis det er :).

mht. smykker, så skal jeg også op til min mormor og morfar i morgen og kigge, min moster har også sendt billeder af nogen, og min mors har jeg også kigget på, så det er nemlig en rigtig god ide. Jeg havde hele tiden tænkt guld, fik jo også øreringe i det af min H2B, men det bælte jeg har på, er der nogle perler og sten, der nok passer bedre til sølv.. sååå.

0

Del dette indlæg

Nå ja - så er jeg også igang med tale/video noget til manden. Er kommet for sent i gang med det, da jeg skulle have hjælp af en fælles ven, der også er fotograf til brylluppet. Desværre er hans mor lige død, hvormed han ikke lige kan overskue for meget ligenu, hvilket jo er fuldt forståeligt, men giver mig lige liiidt stress. Så nu skal jeg selv igang med at filme ting, og skal finde en anden, der kan hjælpe mig med at redigere og klippe det sammen.

Holder i andre taler eller hvad har i af planer?

0

Del dette indlæg

UPDATE:

I sidste uge var jeg samme dag ved skrædder og ved frisøren. Det var bare en rigtig skøn prinsesse dag.

Det gik godt ved frisøren, jeg troede kun at vi skulle have en snak om de forskellige ideer - men hun lavede alligevel en prøve opsætning og make-up. Det var en "grim prøve" som hun sagde, da hun er nervøs for, at hvis man sætter det rigtigt og man synes det er perfekt, og det så ikke bliver ligeså godt på selve dagen, hvilket giver mening for mig, da jeg ved hvor uforudsigeligt hår kan være. Det var nu meget rart lige at få en ide om, hvordan det kunne se ud, men jo stadig svært, når det var meget løst. Hun lavede også en make-up ide, bare kun på øjne og mund. Jeg synes hun lavede øjnene meget mørke og var ikke rigtig til det, men øjenskyggen gad bare slet ikke hænge fast på mine øjne den dag.

Var også til skrædder. Hun var bare vildt sød, og fik lavet nogle super ændringer. den bliver syet mere ind i siderne og barmen, så den er nemmere at stramme ind, selvom det er med snørrer allerede. Den blev lagt lidt op. Får lavet en bedre dansestrop og en knap til slæbet. Det var bare rigtig skønt at have den på igen og kunne se den med ændringerne.

Jeg er stadig ikke sikker på mine smykker, det er ikke nemt.

Jeg havde jo først guldsmykker jeg var så glade for, men de passede alligevel ikke til bæltet på kjolen - SÅ FORFRA.

Har længe kigget på nogle øreringe på nettet. De er nu kommet og er super smukke. De er mindre end jeg havde regnet med, men er stadig super super fine.

Mangler stadig halskæde, men er i tvivl om jeg overhovedet tager en på. Er bange for at blive meget bar, men gider heller ik tage en på bare for at tage en på.

JEG FATTER SLET IKKE AT JEG SKAL GIFTES OM 2 UGER.... !!!!!

post-72864-0-21655500-1443186737_thumb.j

Redigeret af TulleNF
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

POLTERABEND...

Ja så blev det min tur, og hvor blev jeg overrasket. De tog virkelig fusen på mig og jeg havde den mest FANTASTISKE dag. Elskede virkelig hvert minut og var 100 % i nuet. Det kunne ikke have været bedre. De overraskede mig kl.9 og var hjemme i seng kl.5.30. Stod op kl.9.30 dagen efter, da jeg slet ikke kunne sove mere af ren glæde... på trods af jeg virkelig var tømmermændsramt og træt.

Beretning kommer senere .... når jeg lige får tid, hehe :)

0

Del dette indlæg

Uhhhhhhhhhh hvor dejligt at du har været afsted!! Glæder mig til at høre om, hvad dine veninder havde fundet på! :wink: Og vildt du kunne holde så mange timer!! :lol:

Har slet ikke fået kommenteret på dit indlæg omkring video til manden. Det lyder spændende og også krævende :lol: Er du kommet længere med det? Jeg havde egentlig tænkt mig at holde tale for J, men det har jeg droppet. Synes ikke jeg kunne få taget ordentligt hul på det, og tænker der kommer taler nok. Jeg spurgte ham, om han ville have jeg holdt tale og han svar var noget i retning af, at det måtte jeg da gerne hvis jeg ville, men det var bestemt ikke noget han forventede. Det tog jeg som et "nej" :floejt: Og må sige det har været en lettelse ikke at skulle tænke på det..

0

Del dette indlæg

TALE TIL MANDEN

Jo, jo jeg er i fuld gang ongo-bongo. Det er dog tidskrævende, da alt skal passes ind. Jeg har fået filmet hans venner, kollegaer, far, søster og hendes kæreste, min søster og hendes kæreste, så mangler jeg mig selv.. argh, vores hund, mine forældre og de sidste drenge. Så skal det klippes sammen med sange hen over (ikke min, bare rolig, hehe) og så i sort/hvid.

Håber virkelig, at det bliver godt, men ham der skal hjælpe mig, har næsten ikke noget tid næste uge, så er lidt presset over det alligevel.

Dejligt, at du har fået ro med det - det er også nervepirrende, men ved bare at jeg fortryder, hvis jeg ikke laver noget til ham.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer