Dkchelle

CM bryllup 24.06.2017 - Beretning og leverandørliste

345 indlæg i dette emne

Kjole Krise

Så er jeg også ramt... 

Jeg er så meget i tvivl om min kjole. Jeg synes den er flot, men slet ikke den stil jeg ellers kigger efter når jeg ser kjoler jeg kan lide. Den var behagelig at have på, men gav ikke den der "wow" følelse. Det var mere "den er mest behagelig at have på, er lidt anderledes og må være fint nok." Jeg søger en blondetop jeg kan tage på med 3/4 ærmer, da jeg har noget psoriasis der er blusset op. Men jeg er faktisk rimelig usikker på om det vil passe til kjolen, eller se helt forkert ud. 

Men med kun 4 måneder til brylluppet, er jeg kommet i mega tvivl. Skal jeg måske vælge en helt anden kjole i stedet? Min var købt på udsalg og for over et år siden, så jeg kan sikkert ikke returnere den selv om den ikke er brugt eller rettet til. Det er også dyrt at købe en ny kjole...men aghh what to do? Jeg har virkelig lyst til at prøve flere kjoler...

Hvad ville i gøre? Jeg skal selvfølgelig også have tid til at få tilrettet kjolen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

14 hours ago, Dkchelle said:

Kjole Krise

Så er jeg også ramt... 

Jeg er så meget i tvivl om min kjole. Jeg synes den er flot, men slet ikke den stil jeg ellers kigger efter når jeg ser kjoler jeg kan lide. Den var behagelig at have på, men gav ikke den der "wow" følelse. Det var mere "den er mest behagelig at have på, er lidt anderledes og må være fint nok." Jeg søger en blondetop jeg kan tage på med 3/4 ærmer, da jeg har noget psoriasis der er blusset op. Men jeg er faktisk rimelig usikker på om det vil passe til kjolen, eller se helt forkert ud. 

Men med kun 4 måneder til brylluppet, er jeg kommet i mega tvivl. Skal jeg måske vælge en helt anden kjole i stedet? Min var købt på udsalg og for over et år siden, så jeg kan sikkert ikke returnere den selv om den ikke er brugt eller rettet til. Det er også dyrt at købe en ny kjole...men aghh what to do? Jeg har virkelig lyst til at prøve flere kjoler...

Hvad ville i gøre? Jeg skal selvfølgelig også have tid til at få tilrettet kjolen...

Åh, søde du, det er svært! Jeg kan forstå, at din kjole aldrig rigtigt var KJOLEN, og det synes jeg er synd.

Jeg vil foreslå følgende: Hurtigst muligt skal du i din kjole igen! Få en af dem der var med på prøvning til at hjælpe dig, så den sidder som den skal. Så får du kigget dig i et spejl, mens du laver en liste over, hvad det gode ved kjolen er, og hvad det dårlige er.

Hvis der er mange flere minusser end plusser, så synes jeg ærligt, at du skal overveje at købe en ny. Jeg ved godt, det er mange penge, men du fortjener wauw-effekten, og du kan sagtens nå det. Der er hundredvis af smukke og nedsatte kjoler derude. Din nuværende kan du jo sælge- eller bruge til trash the dress og få nogle smukke og fede billeder ud af.

Mht. Psoriasis der blusser op: Pisseirriterende. Jeg har det selv, og kæmper pt også med en opblussen.  Vær OBS på, at få slappet godt af, det tager toppen af mit. 

Mht. Ægteskabserklæringen: Jeg ville da lige ringe ned på kommunen og høre ad.

Mange tanker til dig herfra! :)

Mvh, Stine. 

1

Del dette indlæg

4 hours ago, Dkchelle said:

Kjole Krise

Så er jeg også ramt... 

Kan du ikke prøve den igen og så tale med ekspedienterne om, hvad du gerne vil ha ændret ved den? De kan ændre en masse :) 

1

Del dette indlæg

7 hours ago, MiaLuise said:

Kan du ikke prøve den igen og så tale med ekspedienterne om, hvad du gerne vil ha ændret ved den? De kan ændre en masse :) 

Det tænkte jeg også - måske er det meget lidt, der skal til, før kjolen bliver til din wauw-kjole!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

On 2/25/2017 at 4:17 PM, kesa said:

Det tænkte jeg også - måske er det meget lidt, der skal til, før kjolen bliver til din wauw-kjole!

Det er bare en helt anden kjole end dem jeg ellers falder for på FB og i blade. Der er det blondekjoler med dyb ryg, evt. 3/4 ærmer - romantisk. 

Denne er en hvid, stropløs kjole uden blonde, men med tulle nederdel og blå bælte. Flot - men igen, noget helt andet og kan trods alt ikke ændres SÅ meget. Jeg var også ca. 3 måneder gravid da jeg prøvede kjolen, og jeg tænkte dengang at det bare var rart at jeg ikke så gravid ud i den, og den var behagelig at have på. Jeg prøvede slet ingen blondekjoler, og var også kun i én butik. Jeg kiggede bare forbi og "kom til" at prøve kjoler - så jeg har heller ikke haft den der "jeg bestiller tid og tager ud og bruger en time på at prøve kjoler" oplevelse. Måske mangler jeg bare det? Jeg ved det ikke... 

Men på en måde, kan jeg godt lide at min kjole ikke ligner alle andres kjoler - jeg har faktisk slet ikke set nogen der har købt en kjole som min når jeg ser billeder på FB f.eks. Men derfor kunne en blondetop måske give mig den der lille pift af blonde jeg mangler? 

Men ville det overhovedet passe til kjolen? 

IMG_0925small.jpg

0

Del dette indlæg

4 hours ago, Dkchelle said:

Måske kunne sådan en bolero matche bedre end hel blonde?

2017-02-27 00_37_34-Bianco Evento.jpg

Den er utroligt fin - den tror jeg sagtens vil kunne gå til din kjole, som btw klæder dig rigtig godt! 

Ned i butikken med dig og prøve sammen med kjolen! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjolen

Nu kommer der lidt opdateringer fra mig igen :) Undskyld stavelserne, da jeg bruger min mands computer som har kun tysk tastatur. 

I weekenden var vi i Lübeck hvor jeg havde en tid hos en brudebutik - paa hele 2000kvm! Det var godt nok stort.... De blev anbefalet af firmaet der laver disse blonde toppe. Vi tog min kjole og sko med, og jeg fik lov til at proeve dem paa igen (kjolen kan stadigvaek lukkes! jubi), og saa proevede jeg ellers boleroer/blondetoppe. Det er utroligt hvor stor forskel der kan vaere i saadan en simpel sag. Men jeg endte med at vaelge et som jeg ogsaa proevede i sidste uge i DK (hvor jeg koebte min kjole)... men da jeg ikke havde min kjole med, kunne jeg ikke se hvordan det ville se ud. Den har bloedt, stretch tulle og lange aermer, og saa kostede den 200kr mindre end i DK :) Men jeg overvejer at faa dem lavet kortere, enten til hvor de er her paa billedet eller lidt kortere endnu til lige under albuerne. Skraedderen var tilstede, saa vi kunne snakke med hende om det med det samme, som er rart. Saa er man sikker paa at det kan lade sig goere. Vi aftalte ogsaa allerede en tid hvor vi kommer igen i slut April for at proeve kjolen og saa laver skraedderen markeringerne saa hun kan tilrette kjolen.  Priserne til skraedder i Tyskland er ogsaa meget fornuftige. Det er saadan set faste priser der varierer alt efter hvad du skal have lavet. F.eks. koster det kun 30 euro at faa kjolen lagt op kun foran. 60 euro hvis det er hele vejen rundt og 80 euro hvis det er kun foran men med blonde. 

Desuden spurgte assistenten om vi vil have kjolen med eller opbevare det hos dem. Som sagt, har de SAA meget plads, saa vi sagde naturligvis ja til at have det haengende hos dem. Saa passer de paa kjole, sko og top helt gratis! Selv om kjolen ikke er koebt hos dem, og ja, vi fik en kontrakt paa det. Saa skal det ikke slaebes frem og tilbage i bil for mange gange. Super service :)

De har ogsaa en stor herretoejsafdeling hovedsageligt med jakkesaet/habitter/tuxedoer fra Wilvorst (stavelse?). Saa min mand tog sig endelig tid til at proeve noget paa. Han har altid sagt at det skal vaere en jakkesaet han kan bruge bagefter f.eks. paa arbejde, eller lignende. Men i Loerdags kom han til at se at det nok er bedst at han tager noget paa der er lidt paenere og lidt mere festligt da det er en speciel dag, og som gommen, skal han ogsaa se saadan ud. Han fik proevet to saet som vi kunne rigtig godt lide. En i sort og en i en moerk blaa farve. De var samme maerke og stil, saa derfor var det virkelig svaert at vaelge. Han proevede ogsaa et sort og moerkeblaat vest saet, og saa bare saa godt ud! Naa ja - og bagefter fandt vi ude af at det firma hans bror arbejde i er faktisk udlejer i den bygning, og de/vi kan faa rabat der! Vi koebte ikke jakkesaettet endnu, men regner med at goere det naar vi kommer tilbage i slut April for at moedes med skraedderen. 

Alt i alt en super oplevelse! 

IMG_3874smaller.jpg

IMG_3868smaller.jpg

0

Del dette indlæg

Makeup

Jeg er ogsaa gaaet igang med at oeve mig paa min makeup og finde ude af hvad jeg vil have. Paa billedet ovenover med kjolen, synes jeg nemlig ikke laengere at roede laeber passer til. Det var ellers min tanke til at starte med. Man faar jo kun en proeve makeup hos frisoeren, saa jeg vil gerne proeve lidt flere looks af, og derfor har jeg naesten koebt mig fattigt i makeup, men jeg synes jeg har lavet nogle godt koebe :) Det meste havde jeg i forvejen...

Jeg gaar efter en naturlig, smokey eye og derfor disse brune/guld farver. Og saa tror jeg at en mere neutral/lys laebestift vil se bedre ud (dog ikke lige denne jeg har paa idag). 

Det kan ogsaa vaere at det ender med at jeg laver min egen makeup, da jeg ved hvordan jeg vil have det til at se ud...mine oejne kan f.eks. meget nemt aendre form hvis eyelineren bliver lagt bare lidt forkert...

Og saa har jeg lige koebt nogle vipper jeg evt. skal have paa. Jeg har ogsaa en tid til lash lift, og jeg vil lige se om det er nok, eller om de skal have det ekstra med falske vipper. Det vil jeg proeve foerst inden jeg evt. investerer i eyelash extensions. 

Men hvad synes i?

Makeup1new.jpg

0

Del dette indlæg

1 hour ago, Dkchelle said:

Makeup

Jeg er ogsaa gaaet igang med at oeve mig paa min makeup og finde ude af hvad jeg vil have. Paa billedet ovenover med kjolen, synes jeg nemlig ikke laengere at roede laeber passer til. Det var ellers min tanke til at starte med. Man faar jo kun en proeve makeup hos frisoeren, saa jeg vil gerne proeve lidt flere looks af, og derfor har jeg naesten koebt mig fattigt i makeup, men jeg synes jeg har lavet nogle godt koebe :) Det meste havde jeg i forvejen...

Jeg gaar efter en naturlig, smokey eye og derfor disse brune/guld farver. Og saa tror jeg at en mere neutral/lys laebestift vil se bedre ud (dog ikke lige denne jeg har paa idag). 

Det kan ogsaa vaere at det ender med at jeg laver min egen makeup, da jeg ved hvordan jeg vil have det til at se ud...mine oejne kan f.eks. meget nemt aendre form hvis eyelineren bliver lagt bare lidt forkert...

Og saa har jeg lige koebt nogle vipper jeg evt. skal have paa. Jeg har ogsaa en tid til lash lift, og jeg vil lige se om det er nok, eller om de skal have det ekstra med falske vipper. Det vil jeg proeve foerst inden jeg evt. investerer i eyelash extensions. 

Men hvad synes i?

Makeup1new.jpg

Hvor dejligt at høre, at I havde en god oplevelse i butikken. Det er bare en rigtig fin blondetop- den passer så fint til kjolen! :)

Mht. Make-up, så synes jeg de Smokey eyes med neutrale læber er så flot. Jeg går efter samme look. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Flot make-up :)
Og hvor det klædte din kjole enooormt med de blondeærmer, det er også den løsning jeg overvejer, at få en almindelig kjole og så blondebluse til. Men det blå bånd er fedt :) Jeg håber det gjorde dig lidt mere tilpas og glad, det er bare så vigtigt at der ikke er noget man fortryder man ikke ifk prøvet eller udnyttet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flot make-up :)

Jeg synes de blondeærmer passer SÅ godt til! Det giver lige det ekstra :) Super flot! Jeg synes længden er rigtig fin og lidt kortere ville også være super flot!

Jeg har selv kigget Etsy tynd for lign. boleroer/blondeærmer, da jeg selv forstille mig at bruge noget lign. :) 

0

Del dette indlæg

17 hours ago, lillelilje said:

Super flot make-up :)

Jeg synes de blondeærmer passer SÅ godt til! Det giver lige det ekstra :) Super flot! Jeg synes længden er rigtig fin og lidt kortere ville også være super flot!

Jeg har selv kigget Etsy tynd for lign. boleroer/blondeærmer, da jeg selv forstille mig at bruge noget lign. :) 

Mange tak! 

Jeg fandt et sted på etsy hvor de koster ca 600kr (fra Polen), men det er rart at prøve dem på og mærke stoffet. Der er desværre stor forskel på blonde. Om det er lidt mere grov eller fin. Med stretch eller uden. Jeg er glad for at jeg prøvede dem på. Der var et jeg ville ellers have valgt, men da det kom på kunne jeg se at blonden blev ved med at bukke op ved ærmerne og på halsen. Det kunne ikke undgås og ville have irriteret mig helt vildt på billeder hvis det skete. 

0

Del dette indlæg

1 hour ago, Dkchelle said:

Mange tak! 

Jeg fandt et sted på etsy hvor de koster ca 600kr (fra Polen), men det er rart at prøve dem på og mærke stoffet. Der er desværre stor forskel på blonde. Om det er lidt mere grov eller fin. Med stretch eller uden. Jeg er glad for at jeg prøvede dem på. Der var et jeg ville ellers have valgt, men da det kom på kunne jeg se at blonden blev ved med at bukke op ved ærmerne og på halsen. Det kunne ikke undgås og ville have irriteret mig helt vildt på billeder hvis det skete. 

Ja, helt sikkert. Det er altid bedst, at prøve og se ting URL, men desværre synes jeg tot det danske marked kan skuffende nogle punkter. Det er fedt du har prøvet blonden på :) Det ser super godt ud. 

Ja jeg tror også stof og kvalitet kan svinge meget, desværre. 

Ja okay, det lyder også til at være rigtig irriterende. Det ville også irritere mig, hvis jeg oplevede det. Heldigvis ved du så nu, at din blonde er god :) :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Undertøj

Jeg fik et gavekort til Hunkemöller sidste år til Jul, og har hele tænkt at den skulle bruges på mit brude undertøj. Så jeg var i butikken i sidste uge da jeg så at min yndlingsekspedient var på arbejde! Det er længe siden jeg har set hende sidst, og fik også at vide at hun har været på barsel - men godt hun er tilbage! 

Da jeg prøvede min kjole på sidst, havde jeg en selvsiddende bh på som var hvid med sort blonde, og det kunne ikke ses igennem kjolen. Derfor turde jeg godt vælge et sæt med sort blonde, da jeg synes de hvide/ivory sæt er liiidt for kedelig for min smag. 

Så det endte med dette sæt. BH'ens stropper kan selvfølgelig tages af. 

Og så købte jeg også et matchende hofteholder selvfølgelig :)

Derudover, talte jeg mere med ekspedienten og fandt ude af at hun er makeup artist og har både lavet hår og makeup på modeller til photoshoots og videoer bl.a. hos Tina Liv! Så nu har jeg aftalt med hende at hun skal lave mit makeup på bryllupsdagen! OG - så kom vi også til at snakke om at jeg går med tanker om boudiour billeder til manden i morgengave, og hun anbefalede en fotograf hun har arbejdet med før, og han kan gøre det for en rimelig god pris. Og så vil hun selvfølgelig stå for hår og makeup til photo shootet! Hvor er jeg bare super glad nu at det er på plads, og billigere end jeg havde regnet med at skulle give! 

2017-03-13 12_10_35-Ebony hipster - Alle trusser - Trusser.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Beauty op til bryllup

I dag var jeg afsted til kosmetolog hvor jeg fik lavet en voksbehandling samt en lash lift. Dvs. en permanent krøl af øjenvipperne så de bukker opad mere (ligesom når man bruger en vippebukker). Det ser rigtig fint og man kan bedre se vipperne. Jeg glæder mig til at prøve mascara på i morgen eller i over morgen. Men de fylder alligevel ikke så meget som jeg troede, så jeg skal måske alligevel bruge falske vipper eller evt. prøve eyelash extensions til bryllupet (extensions skal selvfølgelig laves et par uger i forvejen så jeg er sikker på at kunne holde dem ud). 

Men ellers har jeg nu bestilt tid til voksbehandlinger op til brylluppet, og når hendes kalender åbner igen, kan jeg også bestille tid til manicure og pedicure :)

Jeg overvejer også om jeg skal have en ansigtsbehandling op til, og evt. give en til min kommende mand også :) Det kunne være en dejlig forkælelse for ham at prøve :)

0

Del dette indlæg

Smukt undertøj du har valgt - det er rigtig fint med kontrasten, synes jeg. Det lyder også virkelig lækkert med lidt selvforkælelse - jeg tænker selv på eyelash-extensions til brylluppet, tror bare lige det giver DET ekstra! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

14 hours ago, enkenoguniformen said:

Smukt undertøj du har valgt - det er rigtig fint med kontrasten, synes jeg. Det lyder også virkelig lækkert med lidt selvforkælelse - jeg tænker selv på eyelash-extensions til brylluppet, tror bare lige det giver DET ekstra! :thumbsupsmileyanim:

Det tror jeg nemlig også. Man ligner sig selv, men bare lidt "bedre" :)

0

Del dette indlæg

Super flot undertøj du har valgt. Det er super fint med den sorte blondekant. Fræk detalje med hofteholdere også

:thumbsupsmileyanim:

Hvor er det fedt, at ekspedienten er makeup artist - hvor heldigt er det lige!?

:o:a1221:

Mht. eyelash extensions lyder det som en god ide. Jeg har aldrig prøvet det selv, men jeg er enig med Stine, at det lige giver det ekstra :biggrin:

Det var nogle dejlige områder at sætte 'tjek' ved :) 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tøj til Drengene

Så blev der købt ind til drengene i Fredags. Jeg var ude ved Ønskebørn i Aabenraa, hvor jeg altid får super god betjening. Jeg har været kunde der siden min ældste blev født, så de kender os og børnene efterhånden - det er SÅ hyggeligt! :)

Jeg prøvede først skjorter i hvid/off-white men jeg synes det så så kedelig ud. Også fordi skjorterne til den store var off-white og body-sjorterne til de små var helt hvid. Det gjorde at den store så beskidt ud. Derfor prøvede vi de blå stribende skjorter og det passede bare! Og jeg synes det er ekstra godt at skjorten kan bruges efterfølgende med et par blue jeans, f.eks. Med eller uden vest. Jeg valgte også navy blå slips og en navy blå butterfly til den yngste. Bukserne til de to store er sorte jeans - igen, så kan de bruges efterfølgende. Og den yngste får et par dejlige, bløde bukser fra Molo. Sko til den mindste har jeg - men han går ikke 100% selv endnu, så vi må lige tage det som det kommer. Til de andre to, er skoene fra Hummel. Super fint, behagelig at have på og kan også bruges resten af sommeren :) Win-win :) Strømperne fik så gratis med! 

IMG_4083_2.jpg

0

Del dette indlæg

Andre Indkøb... og DIY ting

rj0dw0.jpg

70 små æsker tændstikker. Min h2b samler tændstik æsker, så jeg bliver NØDT til at lave personlige tændstikæsker til brylluppet så :lol: Og billederammer til bordnummer. Jeg overvejer dog stadigvæk om de skal males guld og kom glimmer på - eller om de skal bare være hvide? 

6qffuo.jpg

Spil købt i Søstrene Grene. Tanken er at det skal stå i midten af "børnebordet" - så har de noget underholdning. Eller til de voksne senere på aftenen? 

ekntah.jpg

Det sorte/glas boks med magnet luk er fra Ikea - og jeg regner med at dekorere den på en eller anden måde og den kommer til at stå på gavebordet til konvoluter. 

Glas fyrfadsholdere til 0,99 € skal jeg male små guld prikker på, og de skal på bordene så der er masser af levende lys. 

11gledc.jpg

x57gj9.jpg

Glas og ingredienser til hjemmelavet fodbadesalt. De havde ikke glas nok i Søstrene Grene, så jeg fandt de andre med hvid låg i Tyskland. De skal dog være en del af velkomstposen på gæsternes værelser, så de kommer ikke til at se at der er forskellige glas. Jeg ved ikke hvor længe det kan holde, så jeg venter en måned eller to med at lave blandingen.

2nvtr36.jpg

Billederammer fra IKEA. Den store er til vores gæstebog. Tanken er at jeg vil sætte et billede ind fra vores "forlovelses shoot" - billedet vi brugte til Save the Date kort - og så skrive at folk skal skrive deres navn på det hvide passe partout. Så får vi et "autograf" look og kan efterfølgende erstatte billedet med et fra brylluppet - evt. et hvor alle gæster er på :)

Det andet er til bordplan. Igen, vores Save the Date billede kommer i midten og så bruger vi de andre - 1 til hvert bord - efterfølgende kan vi bruge det til bryllupsbilleder, eller børnebilleder osv. 

n2og9e.jpg

2hdu1p3.jpg

Børneposer - Jeg har købt 12 poser til børnene og lidt indhold allerede. Farveblyanter, viskelæder i forskellige forme, mal-selv masker, halskeder og på billede 2 har jeg de der selvlysende dimser der også kommer i posen. Derudover har jeg lavet en lille aktivitetshæfte til hvert barn (skal bare printes) og der kommer lidt slik i hver pose - samt et klistermærke/navneskilt udenpå posen. Hvad synes i? Mangler der noget? 

Love skiltet skal stå ved gavebordet igen - overvejer også stadigvæk om den skal males guld evt. med glimmer eller ej? 

0

Del dette indlæg

DIY Ting 

Jeg har også været igang med computeren og mine DIY projekter. Jeg er ikke helt tilfreds med nogle af tingene - og jeg vil have dem alle færdige inden jeg sender dem til print. Men i kan se lidt af det her :)

Menukort - Skal der stå noget på bagsiden, eller bare være en-sidet på karton? 

Bordnummer - Igen, skal jeg skrive noget andet på bagsiden, eller have bordnummer på begge sider (rammen kan ses fra begge sider)?

Vandflaskelabel - Hvad synes i? 

Door hanger til hotel værelsesdøren: Forside og bagside, hvad synes i? 

Menu.jpg

table number.jpg

Waterbottle label.jpg

Doorhanger 1.jpg

Doorhanger 2.jpg

Redigeret af Dkchelle
edit
0

Del dette indlæg

Mere DIY

Velkomst skilt. Hotellet har en guld plakatholder på fod som de har stående ved hovedingangen - ved receptionen. Den må vi godt låne og lave et velkomstsskilt f.eks. i A2 format. 

Jeg har været igang, men er ikke helt tilfreds endnu. Hvad synes i? Hvilken kan i bedst lide, eller ingen af dem? Andre ideer? 

Welcome sign.jpg

welcome sign2.jpg

Welcome sign 3.jpg

0

Del dette indlæg

Hvor har du fået købt mange gode ting! Glæder mig til at se dig færdiggøre de små projekter :) og se det hele færdigt. Det bliver så spændende :biggrin:

Synes helt klart rammerne skal males guld. Menukortet og bordnr. synes jeg skal være en-sidet :) 

Du har lagt meget arbejde i dine designs, så de skal vises :thumbsupsmileyanim:
Labels til vandflaskerne er blevet SÅ gode. Fedt med den røde tråd hele vejen igennem. 

Mht. Velkomstskiltet synes jeg du skal bruge den første og erstatte "Now let's party" med jeres dato, som på den nederste.. Jeg synes personligt det virker så "mættet" (intet negativt) når der står så meget, samtidig med de forskellige skrifttyper. Det stjæler lidt fokus fra den røde tråd. 

Også vil jeg lige sige, det er noget super fint tøj drengene skal have på! Glæder mig da for vildt til at se et billede af dem med det på! :a1221:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer