Cyen

Nancy & Morten

356 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg fandt også ud af hvad det er for et mærke! Det er en Tomy Mariage (JEP den er fransk)og så hedder den Pétunia, fandt også et billede, hvor en model har kjolen på! Så kan i se forskellen!!

post-10514-1118495494.jpg

Redigeret af Cyen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er du én af dem, der har erhvervet sig den berømte corsage herinde?? Hvis ja, har du den så på under kjolen på billederne? :birthday:  :denmarkflag:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej jeg er ikke en af dem! Jeg har en ganske almindelig stropløs bh under! Det er et billede af den tidligere i min tråd!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MMMMM, så har veninden lavet en model til prototypen af kagen (MUMS; JEG LOVER JER AT DET ER JORDENS BEDSTE BRYLLUPSKAGE.) Hun havde ikke nogen farver med, så den er bare helt hvid MEN STADIG SINDSYG FLOT. Roserne skal være creme/sandfarvet, bladene skal være gyldenbrune, og mønsteret på kagen bliver ca samme farve som roserne!

post-10514-1118574210.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bemærk lige det alternative brudepar på toppen *LOL* (Det er ikke dem der kommer på den endelige, men de er SÅ SØDE)

Her kommer der så lige et nærbillede af de håndlavede roser! Jeg har hjulpet med at lave dem, så jeg er lidt stolt af dem!!!

post-10514-1118574404.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Nancy

I har godt nok nogle kreative venner :heppe: Den kage er sindsyg flot :denmarkflag: du sender bare et stykke i en konvolut ikke? :birthday:*MUUUUMS*

<{POST_SNAPBACK}>

Tror ikke at der er så meget tilbage når manden (og hans lillebror) først kommer hjem og smager den!

Men se lige her (savle savle savle og av min mave)

post-10514-1118574547.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

DAAAAAAAAAAMN hvor er den flot den kage........... hun kan altså nogle ting den konditor-veninde  :denmarkflag: .

Og hvor er det rart endelig at få store billeder af kjolen, så man rigtig kan nyde hvor smuk både du og den er.

Knus Trisse :birthday:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja om hun kan noget.... jeg stod med tårer i øjnene da hun lavede det. Næste gang hun laver den, så bliver den i de farver den skal... Den bliver bare SÅ SMUK! Den smager også bare sindsyg godt!

0

Del dette indlæg

Min kjole skal i øvrigt rettes til af to omgange... Først lægger hun den ud, og så skal jeg prøve den igen, for at se hvordan den falder, og så lægges den ind igen (de steder den skal ind), og op! Hvor jeg bare glæder mig til at se når den sidder perfekt på mig!

Hun fortalte mig forresten, at der havde været en inde i går, der også skal giftes d. 6. august. Hun havde været ved en spåkone, der havde fortalt hende, at der ville være skyfrit, og 30 grader den dag.... Ihhh hvor jeg håber at hun tager fejl, i hvert fald med graderne, 25 vil passe mig bedre...

0

Del dette indlæg

Tror ikke at der er så meget tilbage når manden (og hans lillebror) først kommer hjem og smager den!

Men se lige her (savle savle savle og av min mave)

post-10514-1118574547.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

OK -Indrømmet jeg sidder og savler :bearhug: Den kage ser lidt for lækker ud - måske skulle jeg også bage eller andet -HAHA- .............Nå nej køkkenet er jo ved at blive sat i stand :birthday:

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer