postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej smukke og uundværlige Belinda :respekt:

Jeg vil bare lige fortælle dig at jeg glæder mig SÅ ubeskrivelig meget til at skulle med dig ud til tilretningen af KJOLEN d. 7. maj.

Glæder mig til at skulle hygge om og med dig en hel dag :rolleyes:

Knus fra din veninde for evigt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Sødeste Belinda.... Du HAR jo bestilt en ekstra fadøls-ting til os BK-tøser, så ka' det jo ik' gå heeeelt galt! :biggrin: Du ska' sørme nok nå at blive klar... Og ellers kommer jeg da bare og hjælper dig! - Altså når vi er kommet hjem.

:respekt:

Åhh min egen....du kan være ganske rolig.....Der er reserveret en fostage KUN til bk....så hvad mere er der brug for... :heart:

Hvor jeg glæder mig til at se dig til en hurtig kop kaffe, inden I drager afsted til Hawaii.....

Men måske jeg skulle trække lidt på dig når du kommer hjem med ny energi..... :biggrin:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/poze.gif og :bearhug: fra Belinda

Pyyyha, så er alt jo i orden :blush:

Kære Belinda, godt nok længe siden jeg har lagt vejen forbi din tråd, men hvor ser det bare ud til at have været en dejlig ferie...

Og der er ingen grund til stress - I skal nok nå det... Især med den energi du ligger for dagen :rolleyes:

:bearhug: Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I morgen får jeg besøg af Danmarks dejligste postbud på mit arbejde!!!!!!!!!!

Ihh hvor jeg glæder mig!!!! :respekt:

Knus Nanna

Hej Nanna...

Og hvor var det bare dejligt at se dig.... :cheerleader3:

Det var bare alt for kort, men sådan er det jo med os travle kvinder... :cheerleader3:

Glæder mig til at være sammen med dig oppe ved Rikke...

:respekt: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Hej smukke og uundværlige Belinda :denmarkflag:

Jeg vil bare lige fortælle dig at jeg glæder mig SÅ ubeskrivelig meget til at skulle med dig ud til tilretningen af KJOLEN d. 7. maj.

Glæder mig til at skulle hygge om og med dig en hel dag :respekt:

Knus fra din veninde for evigt :respekt:

Min egen... trods mange spekulationer :cheerleader3: , glæder jeg mig ubeskriveligt meget til D. 7-5, det er der selvfølgelig flere årsager til... :cheerleader3:

Men jeg glæder mig til en dag bare med dig og mig, og INGEN børn......Bare Hygge.... :rolleyes:

:respekt: fra Din veninde for evigt...

0

Del dette indlæg

Så har vi købt morgengave til hinanden.....

Glæder mig så meget til at komme afsted i den........ Her er "gaven"......er den ikke feeeeeeeddddddddddd

post-22501-1177224850.jpg

post-22501-1177224869.jpg

Vi får den om godt 14 dage...og skal bare afsted med det samme......

Så er morgengaven også på plads....... tjek...... :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det bare om at komme af sted på ferie :respekt:

uhhh, det er så hyggeligt med camping :respekt:

Det er hvertfald lige os...... de gange vi har været på Camping, har simpelthen været de ferier børnene har nydt mest...... og vi elsker at hygge....

Så ja vi skal bare afsted... :respekt:

:cheerleader3: fra Belinda..

0

Del dette indlæg

Det er hvertfald lige os...... de gange vi har været på Camping, har simpelthen været de ferier børnene har nydt mest...... og vi elsker at hygge....

Skal i være fastliggere et sted eller skal i rundt omkring?
0

Del dette indlæg

Skal i være fastliggere et sted eller skal i rundt omkring?

vi har fået nogle friweekender der hvor vi købte vognen, og dem skal vi bruge på forskellige campingpladser, men ellers vil vi ligge fast... Det skal være sådan vi bare kan køre ud til den også holde weekend.... Vi vil ikke bruge tid på at finde pladser og så bruge tiden på at stille op... Så en hel sæson vil vi være på den samme.....

Men det er ikke sikkert vi vælger den samme plads hvert år... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig så meget til at komme afsted i den........ Her er "gaven"......er den ikke feeeeeeeddddddddddd

Jeg ææælsker camping, og har også prøvet at overbevise Søren om at det er den eneste rigtige måde at holde ferie på, det giver bare s meget dejlig frihed, og man føler stadig at man sover i sin egen seng :respekt:

Indtil videre har jeg fået sat en jydekrog på bilen, så så langt så godt. Men her i starten må vi nøjes med at låne en af min mors eller min fars, så må vores egen campingvogn komme til engang når jeg er færdiguddannet og har fået job :cheerleader3:

Den er super lækker, og så med køjeseng, det var bare min store drøm da jeg var lille :respekt:

0

Del dette indlæg

vi har fået nogle friweekender der hvor vi købte vognen, og dem skal vi bruge på forskellige campingpladser, men ellers vil vi ligge fast... Det skal være sådan vi bare kan køre ud til den også holde weekend.... Vi vil ikke bruge tid på at finde pladser og så bruge tiden på at stille op... Så en hel sæson vil vi være på den samme.....

Men det er ikke sikkert vi vælger den samme plads hvert år... :respekt:

Det har min far også gjort i mange år. Det er rigtig hyggeligt at vræe fastlægger, også fordi man lige som lærer naboerne at kende og får et fællesskab :respekt:

0

Del dette indlæg

Teløk mæ wognen :respekt: (ved ikke helt hvorfor der skulle "jydsk" accent på her.... :respekt: ...det skulle der bare!)

Den ser altså dejlig ud....... Ligesom andre, forsøger jeg også, at overbevise kæresten om, at det er den bedste måde at holde ferie, når man har små børn i sær.

Giver en masse frihed til stadig at sidde og nyde det, efter ungerne er lagt i seng og de kan hygge sig og lege udenfor uden man hele tiden skal gå med...........

0

Del dette indlæg

I morgen får jeg besøg af Danmarks dejligste postbud på mit arbejde!!!!!!!!!!

Ihh hvor jeg glæder mig!!!! :respekt:

Knus Nanna

:cheerleader3:

Hej Nanna...

Og hvor var det bare dejligt at se dig.... :cheerleader3:

Det var bare alt for kort, men sådan er det jo med os travle kvinder... :rolleyes:

Glæder mig til at være sammen med dig oppe ved Rikke...

Uhh ha ja det glæder jeg mig også til!! :respekt:

Og det var alt alt for kort vi lige kunne ses men det var dejligt!!

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med vognen!!!

Ejj hvor bliver det lækkert for jer at kunne holde weekenderne i sådan en lækre sag!!

Hvornår skal vi komme og hygge med jer på campingpladsen?? :respekt:

Knus Nanna

0

Del dette indlæg

Næææææ, hvor hyggeligt!!!

Tillykke med den, og dejligt at morgengaven således også kan krydses af på listen :respekt:

0

Del dette indlæg

Hej allesammen..

Tusind tak for jeres hilsner omkring "morgengaven"... vi glæder os helt vildt til at kunne spænde den bagefter, også afsted på ferie... Cecilie har allerede indrettet sig i den øverste køje, fundet ud af hvor alle hendes ting skal være.......jo jo nu skal vi bare hygge...... er det så ikke noget med man skal have ens joggingdragter og fleecetrøjer... :respekt::respekt: ...NEVER....

Og da I nu er så søde som I er, så skal I selvfølgelig også belemres med billeder fra vores første tur når den kommer.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer