Guest BhnSinac

A & B 01.12.2007

314 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Heysa :)

Her er så et par billeder af en af de invitationer jeg er ved at lave. Tænkte at jeg har sagt så mange gange at I nok skulle få dem at se, at jeg hellere måtte gøre noget ved det. Hehe! Men altså, det er kun halvdelen af dem der er halvt færdige, såeh det er altså begrænset hvad I kan få at se. Og så beklager jeg at kvaliteten af billederne er så ringe, men de blev taget med min mobi, som var hvad jeg lige havde i nærheden... :blush:

Når de er helt færdige skal I nok få lov at se billeder der er helt skarpe. :rolleyes:

Det er forsiden og så højre side I kan se. På venstre side når man åbner den, kommer der til at være en ønskeliste (ved godt nogen betragter det som dårlig stil, men sådan er vores valg altså), og på bagsiden et print af ruten fra kirken til feststedet.

Men I skal som sagt nok få det at se når de er helt færdige ;)

De ser enkle ud, men tro mig: De tager en krig at lave, for det er ikke bare sådan liiige at rive de kanter... Men det er tidsforbruget værd. Jeg har købt materialer for under 350,- og så har jeg både til 22 invitationer og gæstebogen + lidt i overskud, for der skal være plads til at det går galt med et par stykker. -HAHA-

Hvad synes I om dem indtil videre?? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

post-19896-1180902803.jpg post-19896-1180902834.jpg

Redigeret af BhnSinac
0

Del dette indlæg

ENDDU EN HILLERØD BRUD

Troede jeg var helt alene.... er ikke stødt på en eneste.

Min dejlige mand og jeg skal ligesom jer giftes i Slotskirke bare først d.30/8-2008, så der lige et par dage til. Det er dog super dejligt at være i god tid. Festen skal vi holde i Frederiksborg Centeret, hvor svigermor arbejder, så det bliver til en god pris. Vi har også haft kig på jeres feststed, men jeg synes ikke jeg kunne få lov til at bestemme nok selv :bask: Så var frederiksborg centret bedre, her kan jeg bestemme alt selv.

Synes jeres dato er vildt romatisk og så i de omgivelser.... man kan lige forstille sig at der ligger totalt nyfaldende og uberørt sne i hele haven........... WAUW!!! :bearhug:

Din kjoler er da bare for smuk og sidder super godt på. Er helt vild med din talje på billederne.... Din bedre halvdel kan da ikke andet end at falde i svime over dig. WAUW igen igen.

Og til sidst hvor har du en dejlig datter.... Jeg har desværre ingen børn af mine egne endnu, men er så heldig at have en vidunderlig bonusdatter på næste 10 år. Det er min kærestes fra et tidligere ægtskab.

Glæder mig til at følge med den sidste tid op til brylluppet.

:boohoo: Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anne

Du må altså undskylde at jeg ikke har set din besked før nu. Har nogle problemer med at jeg ikke får besked på min email når nogle skriver i min tråd... Jeg kommer her nemlig ikke bare af mig selv så meget for tiden. Har travlt med at få lavet invitationerne færdige... :denmarkflag:

Hvor er det hygsomt at du og din tilkommende også skal giftes i Slotskirken! Bor I så i sognet? For så må vi jo nødvendigvis ikke bo ret langt fra hinanden... ;) Jeg har set flere der skal giftes i Slotskirken, men de fleste er udenbys fra, men har jo en eller anden forbindelse til netop den kirke.

Jeg havde ikke hørt om vores feststed før end at min chef spurgte hvor vi skulle holde festen, og jeg ikke rigtig kunne svare. Så foreslog han den restaurant, og siden har jeg kun hørt positive ting om den, så jeg er optimistisk indtil videre. :rolleyes: Vi har endnu ikke været derude, men vi skal til at bestille tid til en snak derude. ;)

Det er altid praktisk når man kender nogen som har forbindelserne i orden :huh: Hvor mange regner I med I bliver til Jeres bryllup, siden det skal holdet i Fr.borg Centeret?

Ja, datoen for vores bryllup er lidt speciel, men det har sine grunde... :) Er der nogen speciel grund til at I har valgt den 30/8?

Og så må jeg da også lige huske at sige tak for de rosende ord om min kjole. Jeg er jo også selv svært glad for den! :denmarkflag: Så jeg håber da også at den falder i mandes smag. Men det tror jeg nu nok. Han er til det mere traditionelle lige på det punkt, så jeg har ikke valgt ved siden af er jeg ret sikker på. :bearhug:

Uhh, ja... Nathali. Vores store datter... Hun skal starte i børnehave til august, og vi skal på besøg derovre imorgen. Hun glæder sig som om det var juleaften. :bearhug: Og jeg er da helt sikker på at der ikke bliver nogle problemer. Hun charmer sig ind hos alt og alle. :heart: Dvs. det eneste problem vi nok får, bliver at få hende med hjem igen. :denmarkflag:

Børn er skønne, uanset alder. Hver alder har bare deres charme (og bagsider også... hehe)

Jeg vil prøve at finde din tråd og skrive en hilsen der også, men dit link virker ikke helt. Man kommer bare til forsiden af forummet... Men jeg leder lige, så ser vi...

Betina :bearhug:

ENDDU EN HILLERØD BRUD

Troede jeg var helt alene.... er ikke stødt på en eneste.

Min dejlige mand og jeg skal ligesom jer giftes i Slotskirke bare først d.30/8-2008, så der lige et par dage til. Det er dog super dejligt at være i god tid. Festen skal vi holde i Frederiksborg Centeret, hvor svigermor arbejder, så det bliver til en god pris. Vi har også haft kig på jeres feststed, men jeg synes ikke jeg kunne få lov til at bestemme nok selv :bask: Så var frederiksborg centret bedre, her kan jeg bestemme alt selv.

Synes jeres dato er vildt romatisk og så i de omgivelser.... man kan lige forstille sig at der ligger totalt nyfaldende og uberørt sne i hele haven........... WAUW!!! :denmarkflag:

Din kjoler er da bare for smuk og sidder super godt på. Er helt vild med din talje på billederne.... Din bedre halvdel kan da ikke andet end at falde i svime over dig. WAUW igen igen.

Og til sidst hvor har du en dejlig datter.... Jeg har desværre ingen børn af mine egne endnu, men er så heldig at have en vidunderlig bonusdatter på næste 10 år. Det er min kærestes fra et tidligere ægtskab.

Glæder mig til at følge med den sidste tid op til brylluppet.

:bestwishes: Anne

0

Del dette indlæg

:loveboard: tillykke med dagen :loveboard:

Håber du får en super god dag.

Super flotte invitationer :thumbsupsmileyanim:

Tine

Tak Tine! :iloveyou:

Jo tak, jeg havde en god dag, på trods af det elendige vejr. Anders havde pyntet med flag allevegne tirsdag aften inden han var gået i seng åbenbart, så det var lidt hyggeligt at stå op til. Jeg fik et gavekort til en tøjbutik af ham inden jeg tog på arbejde, som Nathali hjalp med at pakke ud. Hun elsker at pakke gaver op. Hihi!

Jeg havde jordbærtærter med på arb., der var alt rigeligt til at fodre os af igen idag :blush: Jeg fik en fin buket blomster af min nye kollega og hun havde taget flag med, så der var ingen tvivl om at der var én der havde fødselsdag. :blink:

Oveni det fik jeg et fint hjerteformet vedhæng i hvidguld med safirer af alle mine kollegaer. Rigtig flot af dem synes jeg! Men som min chef sagde, ham og hans kompagnon havde spædet lidt oveni det normale beløb, fordi jeg fylder halvrundt. ;)

I lørdags var min veninde, min mor, hendes kæreste og hans barnebarn på 5 år her til lidt god aftensmad og jeg blev vældig begavet. En film, en bog, en strikket taske, et vedhæng i sølv med perler (som jeg lidt overvejer om kan bruges til brylluppet ;) ) og gavekort til en tøjforretning.

Så det har været ganske godt indtil videre :) Og vi fortsætter de næste 2 weekender... På lørdag kommer Anders' forældre og hans søster, og lørdag i næste uge kommer min far, stedmor og den ene af mine halvbrødre. Det skal nu nok blive hyggeligt, bare lidt ærgerligt at de ikke kunne komme samme dag.

Og tak for komplimenten om invitationerne :iloveyou: De mangler stadig bagsiden og ønskelisten fordi printeren har drillet. Håber den vil samarbejde i weekenden... Jeg gider ikke engang at gå igang med at prøve at skrive ud når Anders ikke er hjemme, for så irriterer den mig bare. Det er ligesom Anders har en eller anden magisk effekt på den :loveflag:

Betina :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa rigtig flot tråd du har fået lavet. :thumbsupsmileyanim:

Fik lige set at du er fra hillerød. Har du set tråden om zillatræf for Nordsjællandske brude, tænkte du måske havde lyst til at komme med. Du kan se tråden HER :loveboard:

Hej Maria :loveflag:

Har lige kigget i den tråd du henviste til. Det ville have været superhyggeligt at mødes med Jer alle, men det passer bare ikke ind i min kalender :loveflag:

Men jeg håber da at I andre får en super hyggelig aften!

Betina :loveboard:

0

Del dette indlæg

Fik lige set at du er fra hillerød. Har du set tråden om zillatræf for Nordsjællandske brude, tænkte du måske havde lyst til at komme med. Du kan se tråden HER :loveboard:

Hej Maria :blush:

Har lige kigget i den tråd du henviste til. Det ville have været superhyggeligt at mødes med Jer alle, men det passer bare ikke ind i min kalender :iloveyou:

Hej Betina

Måske du kan deltage næste gang.... selvfølgelig hvis der bliver en næste gang. Det tror jeg at der gør!!!

:loveflag::iloveyou:

Der er altid plads til endnu en zilla.

:loveflag:

Anne

0

Del dette indlæg

Fik lige set at du er fra hillerød. Har du set tråden om zillatræf for Nordsjællandske brude, tænkte du måske havde lyst til at komme med. Du kan se tråden HER :cheerleader3:

Hej Maria -HAHA-

Har lige kigget i den tråd du henviste til. Det ville have været superhyggeligt at mødes med Jer alle, men det passer bare ikke ind i min kalender -HAHA-

Betina :heart:

Hej Betina

Måske du kan deltage næste gang.... selvfølgelig hvis der bliver en næste gang. Det tror jeg at der gør!!!

:fløjt: :blink:

Der er altid plads til endnu en zilla.

:heart:

Anne

Hej igen -HAHA-

Det lyder godt! Så må vi se næste gang... :bearhug:

Mvh, Betina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

I skal da også lige se det vedhæng jeg overvejer om jeg skal bruge til brylluppet :denmarkflag:

post-19896-1183407550.jpg

hej Betina.

Tak for din hilsen i min tråd.

Det er et super smukt smykke du har fundet. :ilovebryllupsklar:

Tine

Hej Tine,

Jeg synes også det passer lige i den stil jeg gerne vil have. :ilovebryllupsklar: Men jeg har faktisk ikke selv fundet det... Fik det af min mor og hendes kæreste til min fødselsdag her i slutningen af juni. De ved faktisk ikke endnu at vi skal giftes, så det er lidt pudsigt.

Det er fordi jeg endnu ikke har haft anledningen til at spørge min far om han har nogle planer for den 1. december, og hvis han ikke har, om han så ikke lige kan følge mig op ad kirkegulvet. Og før jeg har snakket med min far ansigt tilæ ansigt, skal invitationerne ikke ud. Selvom de godt nok er kommet noget bagud efterhånden... Men håber da ikke at folk virkelig behøver så lang tid som først planlagt (3 måneder) til at finde ud af om de kan komme eller ej. Det er jo kun dem i udlandet der skal have det at vide i god tid. Men min veninde i USA har allerede meldt afbud. Desværre! :balloons: Så jeg håber og krydser fingre for at vores fælles veninde og hendes kæreste, begge fra Slovenien, stadig kan og vil komme. ;) Deres invitation bliver sendt imorgen, så snart jeg har fået bekræftet hendes adresse.

Betina :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tine,

Nej, ikke endnu... Ser ham den dag I skal giftes -HAHA- , til min fætters 18 års fødselsdag... Så det må blive dér, da deres kalender ellers er overbooket for tiden.

Har du fået snakket med din far?

Tine

Så skal jeg nok tænke på dig, den dag :denmarkflag:

Tine

Tak :) Og i lige måde! Nu har vi jo fulgt hinanden i så lang tid... :balloon: Der er bare ikke længe til Jeres store dag!! :) Håber I får en super dag!

Betina -HAHA-

0

Del dette indlæg

Åhhh nej!!! Det er lige gået op for mig at jeg i invitationerne har skrevet det faktiske tidspunkt for hvornår vielsen skal starte, og ikke et kvarter før, som jeg ellers havde tænkt at gøre!! (Det er da også normalt at skrive et kvarter før, er det ikke?)

Hvad gør man så?? Jeg skulle jo helst være den sidste der ankom... *suk*

Betina :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer