Guest BhnSinac

A & B 01.12.2007

314 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Er forøvrigt lettere træls over det svarantal vi er på...

Hvorfor kan folk ikke melde tilbage indenfor svarfristen???? (som var idag)

Vi kan nemlig ikke få lov at være på Ellegården hvis vi ikke er mindst 40 :biggrin: Og vi skal ud at snakke med dem den 13/10. Det ved folk jo ikke, så det kunne ligeså godt være imorgen vi skulle derud. Men det er da frygteligt irriterende at man ikke ved hvor mange der kommer!!! :bearhug:

- Betina - :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveboard: I bliver bare så fine begge to!!!

Nåede desværre ikke at se billederne i går, men nu har jeg set dem. :bearhug:

Hvad sagde Nathali til sit hår?

Man bliver jo helt kulret af alle de roser...! :7himmel: Hehe!

Nathali syntes hun var så flot, så for en gangs skyld blev hårspænderne og hårnålene siddende i nogle timer, indtil gæsterne til fødselsdagen var gået hjem. :biggrin:

Håber dog stadig, at hun er nemmere at få overtalt til at få sat hår den dag det gælder. ;) Det tog det meste af en time før frisøren måtte komme i nærheden af hende...

- Betina - :7himmel:

Det er godt at vide at hun lige skal have lidt tid, så i kan medregne det i planen til selve dagen.

0

Del dette indlæg

Hvor bliver I bare flotte begge to :loveboard:

Og hvor er jeres datter bare sødddd.... Vores´datter på samme alder nægter at have noget i sit lange flotte hår men håber jeg kan få hende overtalt med tiden.... Men hun vil også være lidt over 4 år nåt bryllupet skal være.

Taaark :biggrin:

Nathali elsker at have pynt i håret, hun har bare problemer med så at lade det være, så der går som regel ikke ret lang tid, så står hun med hårspænderne i hånden. Lettere belastende hvis du spørger mor her :7himmel:

Men... Det tog dog noget tid før damen måtte røre hendes hår. Tror bare man generelt skal vente til mor har været igennem, så barnet kan se hvor fin man bliver, og man ikke sidder og skaber sig imens. ;)

Så mon ikke Jeres datter bliver fin også! Det tror jeg ganske bestemt! :biggrin:

- Betina - :biggrin:

JA jeg håber du har ret :7himmel: og der er jo heldighvis lang tid igen... (i dette ene tilfædt kan jeg med ro i sinet skive heldighvis)

Vores fordel er at jeg regner med at vi går til vore normale frisør som tøssen ELSKER og er helt tryg ved :bearhug:

NU ER DER UNDER 2 MÅN. TIL JERES STORE DAG!!!!

0

Del dette indlæg

Hej

vil også lige sige at det ser rigtig fint ud jeres hår. Og hvor er hun bare sød din datter på det billede med kjolen :)

Håber du snart hører fra resten af gæsterne, det er vist desværre et ret normalt problem at folk ikke svarer :)

Kh Mette

Tak Mette :bearhug:

Ja, jeg har efterhånden set flere der skriver at det er et alm. problem at folk ikke svarer tilbage til tiden. I mine øjne et virkeligt mærkeligt fænomen!! GP

Mvh, Betina.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) I bliver bare så fine begge to!!!

Nåede desværre ikke at se billederne i går, men nu har jeg set dem. :bearhug:

Hvad sagde Nathali til sit hår?

Man bliver jo helt kulret af alle de roser...! GP Hehe!

Nathali syntes hun var så flot, så for en gangs skyld blev hårspænderne og hårnålene siddende i nogle timer, indtil gæsterne til fødselsdagen var gået hjem. :)

Håber dog stadig, at hun er nemmere at få overtalt til at få sat hår den dag det gælder. ;) Det tog det meste af en time før frisøren måtte komme i nærheden af hende...

- Betina - :denmarkflag:

Det er godt at vide at hun lige skal have lidt tid, så i kan medregne det i planen til selve dagen.

Ja, det synes jeg også er en rigtig god ting at vide. Men frisøren sagde nu også at det er mest alm. at børn, og specielt små børn, får sat deres hår til sidst. ;)

Forståligt nok, for tænk nu hvis barnet går i panik, så står man der og skal skynde sig at sætte brudens hår. Det går jo ikke! ;)

- Betina - :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hvor bliver I bare flotte begge to :)

Og hvor er jeres datter bare sødddd.... Vores´datter på samme alder nægter at have noget i sit lange flotte hår men håber jeg kan få hende overtalt med tiden.... Men hun vil også være lidt over 4 år nåt bryllupet skal være.

Taaark ()()

Nathali elsker at have pynt i håret, hun har bare problemer med så at lade det være, så der går som regel ikke ret lang tid, så står hun med hårspænderne i hånden. Lettere belastende hvis du spørger mor her :unsure:

Men... Det tog dog noget tid før damen måtte røre hendes hår. Tror bare man generelt skal vente til mor har været igennem, så barnet kan se hvor fin man bliver, og man ikke sidder og skaber sig imens. ;)

Så mon ikke Jeres datter bliver fin også! Det tror jeg ganske bestemt! :)

- Betina - :)

JA jeg håber du har ret :denmarkflag: og der er jo heldighvis lang tid igen... (i dette ene tilfædt kan jeg med ro i sinet skive heldighvis)

Vores fordel er at jeg regner med at vi går til vore normale frisør som tøssen ELSKER og er helt tryg ved :bearhug:

NU ER DER UNDER 2 MÅN. TIL JERES STORE DAG!!!!

Det er helt sikkert også den bedste løsning at gå til den frisør som hun er vant til! ;) Nu er Nathali bare ikke blevet klippet før, så her kunne det være underordnet. :cheerleader3:

Jaaa! Under 2 måneder, og på et eller andet plan er min tidsfornemmelse skredet... :rolleyes: Synes på den ene side at der stadig er lang tid til, men på den anden side, med alt det der skal nås inden, så er der faktisk ikke så meget tid at slappe af i. Hmmm!! :denmarkflag:

- Betina - GP

0

Del dette indlæg

Hej..har du ikke billedet imens du har den på, for jeg nemlig overvejde at købe sådan en ;)

Heheheeeeh :)

Endelig kom mine strømpebukser med indbygget hofteholder, eller hvad man kalder det...

De er faktisk ret fine, selv på mig... Havde frygtet lidt at de ikke ville være noget kønt syn når de kom på. Men det var ubegrundet. Heldigvis! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::unsure:

post-19896-1169315423.jpg

Betina :fløjt:

0

Del dette indlæg

Hej..har du ikke billedet imens du har den på, for jeg nemlig overvejde at købe sådan en ;)
Heheheeeeh :cheerleader3:

Endelig kom mine strømpebukser med indbygget hofteholder, eller hvad man kalder det...

De er faktisk ret fine, selv på mig... Havde frygtet lidt at de ikke ville være noget kønt syn når de kom på. Men det var ubegrundet. Heldigvis! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

post-19896-1169315423.jpg

Betina :loveboard:

Hej!

Nej, det har jeg ikke lige... Har nemlig kun prøvet dem/den en gang. Men jeg kan sige så meget at man skal altså ikke være for slank for det er en one-size, og de sidder ikke godt nok hvis man er meget tynd. ;) Hvis man er af alm. af bygning og heller ikke for høj (ikke over 170-175 cm vil jeg skyde på) så er de et ganske udemærket køb. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du læst i HillerødPosten var vores præst nu bliver den nye provst...... Vi skal vies af en provst :thumbsupsmileyanim:

Ja altså ikke dig og mig, men dig og din kæreste til december og min kæreste og jeg til august...... :cheerleader3:

-måtte hellere selv lige påpege det inden der var andre ordkløvere der kom forbi :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Har du læst i HillerødPosten var vores præst nu bliver den nye provst...... Vi skal vies af en provst :thumbsupsmileyanim:

Ja altså ikke dig og mig, men dig og din kæreste til december og min kæreste og jeg til august...... :loveboard:

-måtte hellere selv lige påpege det inden der var andre ordkløvere der kom forbi :cheerleader3:

:loveboard: Ja, det måtte vi nok lige få på plads fra starten af!

Men jo, har godt set det. Dog ikke i avisen, men på kirkens hjemmeside

Nu er det så bare sådan at "vores" præst er kommet tilbage, så det er nu Ida der skal vie os. :cheerleader3: Det var hende der døbte Nathali, så hende kender vi lidt til i forvejen. ;) Vi skal til samtale med hende den 19. november, så nu har vi også en deadline for at have fundet salmer... Det er lidt svært synes jeg. Giiiider næsten ikke "Det er så yndigt..."! Men vi skal nok finde på noget. Og når vielsen kun tager ca. ½ time, så kan det ikke være meget mere end 2 salmer vi skal igennem, vel??

Mvh, Betina :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi har endelig fået svar fra alle!! Er det ikke herligt?? :thumbsupsmileyanim: Dvs. næsten alle... Mangler lige en, men det er fordi det er en ældre dame, der ikke altid har et lige godt helbred, så hun ved ikke rigtig... Men 1 fra eller til, det går nok at restauranten ikke får det at vide med 100% sikkerhed i morgen når vi skal derud. ;)

Glæder mig til at se det derude. Har hørt så meget godt om det derude. Ikke ét ondt ord. Men har ikke været derude før. Så det er lidt af et sats alligevel. :cheerleader3:

Skal nok vende tilbage når vi har været derude.

- Betina - :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja altså ikke dig og mig, men dig og din kæreste til december og min kæreste og jeg til august...... :loveboard:

-måtte hellere selv lige påpege det inden der var andre ordkløvere der kom forbi :cheerleader3:

:loveboard: Ja, det måtte vi nok lige få på plads fra starten af!

Nu er det så bare sådan at "vores" præst er kommet tilbage, så det er nu Ida der skal vie os. :cheerleader3: Det var hende der døbte Nathali, så hende kender vi lidt til i forvejen. ;) Vi skal til samtale med hende den 19. november, så nu har vi også en deadline for at have fundet salmer... Det er lidt svært synes jeg. Giiiider næsten ikke "Det er så yndigt..."! Men vi skal nok finde på noget. Og når vielsen kun tager ca. ½ time, så kan det ikke være meget mere end 2 salmer vi skal igennem, vel??

Mvh, Betina :loveboard:

Dejligt at hun er kommet tilbage når du det var et ønske om at det var hende :cheerleader3:

Tror nok du skal regne med at finde 3 salmer.... vi sang 3 til et bryllup vi var til i Juli.

-det minder lidt om at have lektier for, når man skal finde de samler :sm:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger! :cheerleader3:

Så har vi været ude at snakke med ejeren af Ellegården. Der er rigtig hyggeligt! :thumbsupsmileyanim:

Så nu er maden på plads.

Forret: Tarteletter med høns i asparges

Hovedret: Kalveculotte m/ årstidens grønt

Dessert: Isparfait (hjemmelavet flødeis med bær og hakket chokolade som pynt)

Kaffe, hjemmebagte småkager og 1 cognac/likør til hver

Natmad: Pølsebord og lun leverpostej

Vi regner med ca. 700,- per couvert alt i alt, dvs også inkl. hvad gæsterne drikker inden vi ankommer, velkomstdrink, vin ad libitum og fri bar.

Det er så til kl. 00.30 og vi har besluttet at der slutter festen altså. Det er også lang tid når gæsterne allerede kommer derud ved 16.00-tiden og vi sætter os til bords kl. ca. 17.30.

Jeg synes ikke engang at det er synderligt dyrt... :carrot:

Så nu mangler vi kun at få styr på:

Tøj til Anders

Blomster

Kørsel

Musik

Kage

Musikken ender nok med en en der spiller på keyboard, selvom det egentlig ikke var det jeg gerne ville have... Men kan godt se at det er det mest praktiske hvis der er nogen der (Gud forbyde det!) laver en sang og til brudevalsen. Men vi kender bare ikke nogen!!! :loveboard: Så vi har fået et nummer af ejeren af Ellegården til en hun plejer at anbefale, men hun sagde at han nok er booket. Vi prøver at ringe til ham imorgen tror jeg. Det skader jo ikke at spørge...

Ellers må vi have fat i Anders' far. Han kender alt og alle nærmest. ;)

Ved ikke hvad sådan noget ligger i prismæssigt, men vi har satset på omkring. 5.000,-

Blomsterne og Anders' tøj aner jeg jo ikke noget som helst om, så det kan jeg ikke fortælle noget om. Har kun givet Anders inspiration. :loveboard:

Kørslen... Tjaaaa... Der er en af mine kollegaer der har tilbudt at lege chauffør, hvis han får sin nye bil inden vi skal giftes. Det er en bordeaux Skoda en eller anden stor model. Ret flot, og det behøver absolut ikke at være en limo til os! Det er trods alt bedre end vores egen Hyundai hvis I spørger mig. Og så vil han gerne gøre det ganske gratis, det synes jeg er en flot gestus! :thumbsupsmileyanim:

Kagen kan vi måske få lavet ved bageren vi plejer at bruge på mit arbejde. Han leverer også kager til D'Angleterre (eller hvordan det nu staves), så kvali'en er meget god. :cheerleader3: Han lavede en kage til chefen da han blev 40, og den var ellers ret god selvom det i grunden bare var en alm. lagkage i forvokset format. Med en gang hvid marcipan (eller sugarpaste???) henover og lidt pynt i form af bær, så kunne den såmænd godt have agereret bryllupskage. ;)

Hvis vi får den lavet dernede skal vi nok regne med en pris på omkring 1.500-2.000,- for en til 40 couverter. Det er vel meget normalt... Er det ikk? :loveboard:

Det var vist hvad jeg lige havde at fortælle pt. :sm:

- Betina - :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

FLOOOT hår!!!

Plejer man ikke at synge 4 salmer? og at vielsen varer ca. 45 min??

Anna

Taaak! :cheerleader3:

Ja altså ikke dig og mig, men dig og din kæreste til december og min kæreste og jeg til august...... :sm:

-måtte hellere selv lige påpege det inden der var andre ordkløvere der kom forbi :loveboard:

:cheerleader3: Ja, det måtte vi nok lige få på plads fra starten af!

Mvh, Betina :loveboard:

Dejligt at hun er kommet tilbage når du det var et ønske om at det var hende :cheerleader3:

Tror nok du skal regne med at finde 3 salmer.... vi sang 3 til et bryllup vi var til i Juli.

-det minder lidt om at have lektier for, når man skal finde de samler :cheerleader3:

Mht. til tiden i kirken og hvor mange salmer man skal synge, så fik jeg at vide af Jørgen (ham der først skulle vie os hvis Ida ikke kom tilbage) at vielsen tager ca. ½ time. Så jeg tror det godt kan passe med 3 salmer som Nynnem siger. ;)

0

Del dette indlæg

:rolleyes: Dejligt at restauranten var en succes. :biggrin:

Lyder som en rigtig lækker menu!

Nu nærmer dagen sig og i mangler ikke meget. :rolleyes:

Hej Marie :kiss:

Vi håber også at menuen falder i de fleste gæsters smag. Man kan jo desværre ikke tilgodese alle når man er så mange samlet...

Nej, mangler ikke så meget. Musikken bliver sikkert også ham som vi fik nummeret til. For han er heldigvis ikke engageret til anden side den dag. :carrot: Der er bare ét problem: Han er lidt dyrere end budgetteret, men til gengæld har han et godt ry og kan spille meget forskelligt lige fra 50'er musik og op til det der er idag. Så når alt kommer til alt så bliver det nok det vi satster på. Har lige fået et par dage til at tænke over det i. Hvor mange andre finder man også lige der ikke allerede er booket på nuværende tidspunkt? Det er også kun fordi han mere eller mindre er holdt op med at spille til julefrokoster at han er ledig. De havde en tendens til at blive liiidt for festlige, og det gider han altså ikke mere. Det er jo så vores held. :denmarkflag:

Forresten, så er vores ringe kommet hjem! De er bare så fine!! :balloon::bearhug::biggrin:

Jeg er glad for at vores valg faldt på dem, for med mine mini fingre ville en større sten have set totalt malplaceret ud! :hug: Jeg kan heller ikke lade være med at tage dem ud af æsken og kigge på dem hele tiden... Bare de ikke bliver slidt inden brylluppet! :blush:

- Betina - :heart:

0

Del dette indlæg

:ilovebryllupsklar: Dejligt at restauranten var en succes. :respekt:

Lyder som en rigtig lækker menu!

Nu nærmer dagen sig og i mangler ikke meget. :cheerleader3:

Hej Marie :super:

Vi håber også at menuen falder i de fleste gæsters smag. Man kan jo desværre ikke tilgodese alle når man er så mange samlet...

Nej, mangler ikke så meget. Musikken bliver sikkert også ham som vi fik nummeret til. For han er heldigvis ikke engageret til anden side den dag. :carrot: Der er bare ét problem: Han er lidt dyrere end budgetteret, men til gengæld har han et godt ry og kan spille meget forskelligt lige fra 50'er musik og op til det der er idag. Så når alt kommer til alt så bliver det nok det vi satster på. Har lige fået et par dage til at tænke over det i. Hvor mange andre finder man også lige der ikke allerede er booket på nuværende tidspunkt? Det er også kun fordi han mere eller mindre er holdt op med at spille til julefrokoster at han er ledig. De havde en tendens til at blive liiidt for festlige, og det gider han altså ikke mere. Det er jo så vores held. :)

Forresten, så er vores ringe kommet hjem! De er bare så fine!! :bearhug::):bearhug:

Jeg er glad for at vores valg faldt på dem, for med mine mini fingre ville en større sten have set totalt malplaceret ud! :hug: Jeg kan heller ikke lade være med at tage dem ud af æsken og kigge på dem hele tiden... Bare de ikke bliver slidt inden brylluppet! :)

- Betina - :)

Kære Betina.

Hvor er du dog henne? Har i fået styr på det allersidste eller mangler i stadig lidt?

Dejligt at ringene er som du/I ønskede dem. Billede???

Jeg er blevet bedre til kun at kigge og ikke prøve min ring. :blush:

:) Marie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer