marina29

Love is in the air - 25. august 2007

2,547 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Angående den der negle weekend... skal jeg så ikke liiiiiige bage lidt lækre muffins til kaffen? - Mette

post-23814-1174304847.jpg

Årh, så lad gå da, de ser bare såå gode ud :cheerleader3:

Kage kan man aldrig få for meget af, Mia kommer også med lagkage :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg har bare gjort alle tiders handel på loppemarked i Bellacentret i weekenden :thumbsupsmileyanim:

Har gået og ledt efter nogle høje tynde vaser til bordene, der skulle bare kunne være 3 blomster i dem, men jeg er jo lidt nærig samtidig, så jeg ville ikke betale mere end 10 kr pr stk for dem ;)

Nå men på loppemarkedet var der en stand, der havde lige de rigtige vaser, så jeg gjorde mig rigtig klar til at prutte om prisen og få den ned på min 5 kr. pr. stk. Men da jeg spurgte om prisen svarede hun så 1 kr pr stk...

Mit eneste svar var "Du ta'r pis på mig" :cheerleader3:

Jeg skyndte mig selvfølgelig at slå til, og fik 8 vaser til den nette sum af 8 kr, glemte helt at prutte om prisen :cheerleader3:

:cheerleader3:

Hvor fedt. Tillykke med et super godt køb! :cheerleader3:

Hilsen Solsikken :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

kan du ikke lige fremtrylle 30 stk lysestager? HAHA:)

Forresten: har du lavet sidde-på-en-stol-testen med dit skørt?

Kan man overhovedet sidde ordentligt, når ringen for neden støder imod stolebenene??

Nu er mit skørt hos min mor, så jeg kan jo ikke teste det...aarrghh..........

0

Del dette indlæg

Så fik du vel hendes nummer så du kunne pushe vaser til andre hungrende bridezillaer? :cheerleader3:

Vi skal have fundet nogle vaser til nogle callaer ... må vist på loppemarked ser det ud til.

Fantastisk røverkøb! :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3: Gitte

Nej desværre ikke :o

Men de har lige haft nogle i Kvickly til 15 kr, i sidste uge godt nok, men ellers er der jo altid tiger forretningen på buddinge torv :cheerleader3:

Heja Gitte!!!

Godt gået min ven!! - det er da det man kalde gennemført ABBA!!!

Choko muffins med marcipan is coming right up...

- Mette

P.S. Men hov!!! - hvor er billederne af de fede vaser!??

Mmmm jeg ælsker marcipan :cheerleader3:

Billeder kommer, vil lige prøve om jeg kan finde et billede på nettet, for vores lejlighed ligner efterhånden et flyttekasse helvede, og er ikke helt sikker hvor på kameraet er henne af :denmarkflag:

kan du ikke lige fremtrylle 30 stk lysestager? HAHA:)

Forresten: har du lavet sidde-på-en-stol-testen med dit skørt?

Kan man overhovedet sidde ordentligt, når ringen for neden støder imod stolebenene??

Nu er mit skørt hos min mor, så jeg kan jo ikke teste det...aarrghh..........

Det har jeg ikke fået testet endnu, mit skørt er hos min mormor, men jeg skal nok kigge på det næste gang, for det havde jeg da også svedt fuldstændig ud :cheerleader3:

30 lysestager, den tror jeg er lidt sværere :cheerleader3:

Du må vist en tur forbi Ikea eller den blå avis :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Godt du kunne bruge billederne: men hey, skal man ikke knæle? :cheerleader3:

SUPER KUP med de vaser - godt gjort - og BILLEDER!

Anna

Jo, det mener jeg da, men med slæbet, så tror jeg ikke det gør nogen forskel, mine fusser vil være gemt væk og af vejen :thumbsupsmileyanim:

Selve det at knæle bliver interessant nok i forvejen med mine dårlige knæ, jeg kan lige høre det for mig, mine knæ knækker højlydt og det giver ekko i kirken, fantastisk :cheerleader3:

Måske skulle jeg gøre det under Sørens sko :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, der er altid godt, synes udvalget svinger meget, men det skader aldrig at kigge :cheerleader3:

Ellers er der Notre Dame på Nørregade i KBH, der havde de nogle vaser på tilbud i sidste uge, og Søsterne Grene er også en mulighed, men de er heller ikke altid billige...

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så fik jeg overført et meget dårligt billede fra min mobil til computeren, det var nemmere end at finde kameraet i en af kasserne :cheerleader3:

Men her er mine fancy vaser, bestemt 1 kr værd :thumbsupsmileyanim:

post-21950-1174422467.jpg

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

Godt du kunne bruge billederne: men hey, skal man ikke knæle? :bearhug:

SUPER KUP med de vaser - godt gjort - og BILLEDER!

Anna

Jo, det mener jeg da, men med slæbet, så tror jeg ikke det gør nogen forskel, mine fusser vil være gemt væk og af vejen :thumbsupsmileyanim:

Selve det at knæle bliver interessant nok i forvejen med mine dårlige knæ, jeg kan lige høre det for mig, mine knæ knækker højlydt og det giver ekko i kirken, fantastisk :balloons:

Måske skulle jeg gøre det under Sørens sko GP

Heh, jae men så sker der måske stå HELP eller lignende ;) Arj, det kan du sagtens unders hans sko.. for så vidt også dine, så må du jo bare løfte fusserne så folk kan se... Tror bare du skal give dem noget sindsyg god lim plus evt. lak..!

Anna

0

Del dette indlæg

Så fik vi kigget på budgettet igår aftes, og vi ligger under budgettet :thumbsupsmileyanim:

De sparede penge skyldes mit kjolebudget, jeg havde lagt ca. 8000 kr af til det hele, og nu hvor det hele er blevet købt, så har jeg ikke brugt mere end lige under 4000 kr GP

Så derfor blev vi enige om at udvide gstelisten en smule, så vi nu får 3 ekstra gæster, inkl. en af mine veninder fra studiet som ellers ikke skulle have været med, så det er :bearhug:

Nu skal vi bare finde plads til den ved bordet ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik vi kigget på budgettet igår aftes, og vi ligger under budgettet :thumbsupsmileyanim:

De sparede penge skyldes mit kjolebudget, jeg havde lagt ca. 8000 kr af til det hele, og nu hvor det hele er blevet købt, så har jeg ikke brugt mere end lige under 4000 kr :bearhug:

Så derfor blev vi enige om at udvide gstelisten en smule, så vi nu får 3 ekstra gæster, inkl. en af mine veninder fra studiet som ellers ikke skulle have været med, så det er :td:

Ihhhh......... Det var da en dejlig ting! GP:bearhug:

Det er fedt at få plads i budgettet til ekstra gæster, når man nu så gerne vil have dem med :balloons:

Hilsen Solsikken :biggrin:

0

Del dette indlæg

De sparede penge skyldes mit kjolebudget, jeg havde lagt ca. 8000 kr af til det hele, og nu hvor det hele er blevet købt, så har jeg ikke brugt mere end lige under 4000 kr :balloons:

Så derfor blev vi enige om at udvide gstelisten en smule, så vi nu får 3 ekstra gæster, inkl. en af mine veninder fra studiet som ellers ikke skulle have været med, så det er :td:

Hej Gitte

Tillykke med sejren,- for det er det bestemt når du som kvinde kan holde bugettet nede :pokey:

4000 kr for kjole og udstyr,- :blink: Godt gået,- hatten af for dig... Du lyder lige som min veninde som oss bare er så god til at finde oversmarte ting til næsten ingen penge. Det må være et bestemt Quinde-gen i har :bearhug:

Hvordan går det ellers med flytningen,- er de fleste ting ved at ligge i papkasser,- eller føler du at du allerede bor i en papkasse??

Sender lige lidt frisk energi så du ikke føler dig for indelukket i æsken :biggrin::oops:

GP:bearhug: Silotte

Ps. Er det rigtig forstået at du vil købe mad ind til den 14/5??,- og så afregner vi selvfølgelig bare når vi kommer... :sm: Er det det der er blevet vedtaget??

Jeg har været væk i nogen dage med influenza så jeg hasr ikke lige fulgt med i planerne... :pokey:

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: til vaserne, hvor er det godt gået, og så helt uden at prutte :balloons:

Glæder mig rigtigt meget til d.14/4, og jeg kommer gerne på næsten hvilket som helst tidspunkt, har fået "de gamle" til at passe Noah, så det er helt fint! og så sover jeg jo i Greve, hvilket dør det hele lidt nemmere.

Hvor er det fedt for jer, at I kan få det til at passe med budgettet og endda invitere ekstra folk GP

:bearhug: Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:GODT GÅET MED BUDGETTET GP

Bare det var mig der kunne sige det samme :bearhug:

Jeg tror desværre at vi er noget over på den meget forkerte side af de 100.000 vi havde talt om, da vi lavde et budget :biggrin:

Tror egentlig slet ikke jeg har styr på det lige nu.... Eller jeg tør faktisk slet ikke at regne på det... For det er r.. mange penge!!! :balloons:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Gitte

Tillykke med sejren,- for det er det bestemt når du som kvinde kan holde bugettet nede :td:

4000 kr for kjole og udstyr,- :biggrin: Godt gået,- hatten af for dig... Du lyder lige som min veninde som oss bare er så god til at finde oversmarte ting til næsten ingen penge. Det må være et bestemt Quinde-gen i har :bearhug:

Hvordan går det ellers med flytningen,- er de fleste ting ved at ligge i papkasser,- eller føler du at du allerede bor i en papkasse??

Sender lige lidt frisk energi så du ikke føler dig for indelukket i æsken :balloons::pokey:

:thumbsupsmileyanim:GP Silotte

Ps. Er det rigtig forstået at du vil købe mad ind til den 14/5??,- og så afregner vi selvfølgelig bare når vi kommer... :oops: Er det det der er blevet vedtaget??

Jeg har været væk i nogen dage med influenza så jeg hasr ikke lige fulgt med i planerne... :sm:

Ja, jeg er også ret stolt af mig selv, men det er nærmest blevet et princip for mig ikke at give fuld pris :blink:

Altså med en kjole til 1600 kr, så er man jo godt på vej ;)

Yes yes, vi bliver ikke så mange at det rigtig kan betale sig at få maden leveret, så jeg kokkerere lidt :bearhug:

Jeg vender tilbage med pris, når jeg har købt ind :pokey:

0

Del dette indlæg

WOW - bare det var os der kunne holde os under budgettet !! :oops: Simpelthen så flot ! :thumbsupsmileyanim:

Kram

Melanie

IH hvor er du sej!! GP

Kan du ikke komme med nogle tips til hvordan man går under budget? Hvergang jeg tjekker vores er det altid gået over... :pokey:

:bearhug:GODT GÅET MED BUDGETTET :balloons:

Bare det var mig der kunne sige det samme :pokey:

Jeg tror desværre at vi er noget over på den meget forkerte side af de 100.000 vi havde talt om, da vi lavde et budget :sm:

Tror egentlig slet ikke jeg har styr på det lige nu.... Eller jeg tør faktisk slet ikke at regne på det... For det er r.. mange penge!!! :blink:

:biggrin:

Mange tak, tøser :bearhug:

Vi har jo ikke så stort et budget, så må jeg jo spare hvor jeg kan, heldigvis har været rigtig heldig, og har ikke skulle gå på kompromis :td:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer