marina29

Love is in the air - 25. august 2007

2,547 indlæg i dette emne

You know: I´ll be there :thumbsupsmileyanim:

Men hvad er nu det for en Zilla-brunch jeg er gået glip af, føler mig meeeeeeeeeeeget udenfor :cheerleader3:

:cheerleader3: Mia

Der har været en afstemning om brunch i KBH igår, den næste brunch eller møde lægger enten d. 10 april eller d. 15. april, den lægger stadig til afstemning :lol:

Jeg kommer som sagt forbi d. 14. Sakl hente de gamle i lufthavnen kl. ca. 21.30, men det når jeg nok :heart: Superhygge!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa Gitte.

Tusind tak for budet til negle-hygge :cheerleader3: . Jeg skal desværre til min søsters fødselsdag i jylland, så er ikke hjemme. Men vil mægtig gerne med, hvis du planlægger en anden event.

:thumbsupsmileyanim:

Øv altså :bearhug:

Hej Gitte

Jeg kommer MÅSKE til Greve den 14. men jeg afventer lige lidt, da min dejlige kusine har fødselsdag den dag, og hun plejer nemlig at invitere til fødselsdag. Men giver lige besked.

Du skal være så hjerteligt velkommen, så håber jeg vi er kommet på plads med alle ting, så vi ikke lever i flyttekasser :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der sker ikke så meget på bryllupsfronten i øjeblikket, eller jo det gør der, men det er lidt uoverskueligt når alt er pakket i kasser, derfor må I få billeder senere :bearhug:

Vi får desværre først lov at overtage lejligheden til tiden, så Sørens forældre kan ikke male lejligheden i weekenden, og vi må selv til at svinge malerrullerne :lol:

Flyttedatoen er stadig fastsat i d. 5. april, vi skla bare lige have malet inden...

Nå bryllupsmæssigt...

Vi fandt nogle rigtig søde må "kurve" i noget lyserødt filt med små hjerter på i Fakta, sådan nogle til at plante blomster i, så dem købte vi til brudebørnene, så det har noget i hænderne når de går ned ad gulvet :cheerleader3:

Jeg synes der var en herinde, der havde købt noget lignende, så jeg havde planlagt at stjæle billedet, for "kurvene" er allerede pakket ned, Søren er hurtig i øjeblikket, nåede ikke engang at tage et billede med mobilen inden det var pakket væk og af vejen :cheerleader3:

Invitationerne er blevet printet ud, og jeg havde planer om at lave dem denne weekend, men Søren har pakket alle sakse og lim ned, uden lige at fortælle mig det, så det må vente og blive et indflytningsprojekt :heart:

Som I nok kan høre har Søren fået ansvaret for alt nedpakningen, mens jeg prøver at komme i gang med min opgave, og han nyder virkelig at pakke, han er lidt underlig min mand :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Gitte

PU-HA... flytning... jeg er stadig ikke kommet mig over vores flytning i midten af december :thumbsupsmileyanim::bearhug: :wacko: Føler med dig/jer. :cheerleader3:

Hvis du virkelig hungrer efter at komme igang med invitationerne, så må du godt låne en saks og en limstift af mig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Gitte

PU-HA... flytning... jeg er stadig ikke kommet mig over vores flytning i midten af december :cheerleader3::cheerleader3: :wacko: Føler med dig/jer. :heart:

Hvis du virkelig hungrer efter at komme igang med invitationerne, så må du godt låne en saks og en limstift af mig :bearhug:

Jeg fungerer overhovedet ikke i øjeblikket, fordi alle mine tanker cirkler om flytningen, vi glæder os begge såå meget, og nu er der kun en lille uges tid ilbage, det er næsten ikke til at holde ud :kiss:

Imens er alt jo i kasser, så vi er gået fuldstændig i stå, alt er bare nærmest som at være i limbo, vores fællesliv finder sted foran fjerneren på sofaen, det er irriterende :balloons:

Men om en lille uges tid er det slut, så kan vi komme igang med det nye kapitel :(

0

Del dette indlæg

Morgengaver

Ja, det går vi alligevel ikke så højt op i :(

Så jeg får et Skagen-ur og det samme gør Søren, svigermor kender en der sælger dem, så der kan vi få dem billigt, og næsten overholde vores budgetmax på 500 kr pr. pers :cheerleader3:

Inspireret af Ghettognu's flotte billeder, har jeg dog valt at give ham en ekstra gave i form af bouduirbilleder, så jeg har lagt mine penge som jeg har fået for at servere til side.

Søren ved godt at jeg har lagt dem til side, og med ny lejlighed, så har han masser af ideer til hvad de skal bruges til, men der har jeg sagt nej...

Det er altså mine hårdttjente penge, og så er det mig der kan bruge dem som jeg vil, men jeg må vist hellere finde på en eller anden ting om jeg kan sige at jeg sparer op til, for han har forelsket sig i nogle havemøbler...

Så hjælp, hvad kan jeg spare op til????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I får lige et billede af det ur jeg godt kan lide :(

post-21950-1175070352.jpg

Jeg har dog forelsket mig i en lille ekstra ting, men den er lidt dyr :cheerleader3:

En af vores venner har en lille hund, en tjekkisk rottehund, og trods navnet er det bare den sødeste hund nogensinde. Jeg er ellers ikke til hunde, men den er bare for dejlig, den hund, hvis jeg fik sådan en, skulle det dog ikke være en taskehund :bearhug:

Desværre koster den jo så lige 5-7000 kr, da taskehunde jo nu er moderne, så jeg har forbudt Søren at give mig den, medmindre han finder den meget billigt :heart:

0

Del dette indlæg

Morgengaver

Ja, det går vi alligevel ikke så højt op i :cheerleader3:

Så jeg får et Skagen-ur og det samme gør Søren, svigermor kender en der sælger dem, så der kan vi få dem billigt, og næsten overholde vores budgetmax på 500 kr pr. pers :bearhug:

Inspireret af Ghettognu's flotte billeder, har jeg dog valt at give ham en ekstra gave i form af bouduirbilleder, så jeg har lagt mine penge som jeg har fået for at servere til side.

Søren ved godt at jeg har lagt dem til side, og med ny lejlighed, så har han masser af ideer til hvad de skal bruges til, men der har jeg sagt nej...

Det er altså mine hårdttjente penge, og så er det mig der kan bruge dem som jeg vil, men jeg må vist hellere finde på en eller anden ting om jeg kan sige at jeg sparer op til, for han har forelsket sig i nogle havemøbler...

Hej Gitte

Lækkert ur. Skagen laver nogle super ure - jeg er personligt den glade ejer af tre af slagsen (jeg elsker ure og kan godt lide at skifte mellem dem) og har også forelsket mig i samme ur som dig :(

Kan du ikke sige til Søren, at du sparer op til forkælelse af dig selv forud for brylluppet, så du er ekstra dejlig og afslappet - fx lidt massage og en pedicure... eller er det for fjollet??

Du kan jo også sige at du sparer sammen til en taske eller noget andet.... eller at du ikke lige ved hvad du sparer sammen til, men at du gerne vil gemme pengene til "lige det rigtige" dukker op......

0

Del dette indlæg

Morgengaver

Ja, det går vi alligevel ikke så højt op i :cheerleader3:

Så jeg får et Skagen-ur og det samme gør Søren, svigermor kender en der sælger dem, så der kan vi få dem billigt, og næsten overholde vores budgetmax på 500 kr pr. pers :bearhug:

Hej Gitte

Lækkert ur. Skagen laver nogle super ure - jeg er personligt den glade ejer af tre af slagsen (jeg elsker ure og kan godt lide at skifte mellem dem) og har også forelsket mig i samme ur som dig :(

Kan du ikke sige til Søren, at du sparer op til forkælelse af dig selv forud for brylluppet, så du er ekstra dejlig og afslappet - fx lidt massage og en pedicure... eller er det for fjollet??

Du kan jo også sige at du sparer sammen til en taske eller noget andet.... eller at du ikke lige ved hvad du sparer sammen til, men at du gerne vil gemme pengene til "lige det rigtige" dukker op......

Under normale omstændigheder ville han aldrig tro at jeg sparede op til mannicure osv. men når nu det er til bryllup, så kunne den sagtens gå, det var en super god ide :heart:

Han ville aldrig tro at jeg bare sparede op for at spare op, for pengene er ikke røget i banken, og han ved hvor tålmodig jeg kan være når det kommer til at vente på tilbud :kiss:

Jeg fik også et bredt flot ur af Søren i fødselsdagsgave, men de kan jeg ikke bruge til pænt brug, så det skulle være et pænt klassisk ur, og det synes jeg bestemt dette er, men jeg kommer nok til at udvide min kollektion med tiden :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og højst på min ønskeseddel lige nu, Tjekkisk Rottehund (Prazsky Krysarik)

post-21950-1175071105.jpg

Søde Gitte,- kan bestemt ikke bebrejde dig at ønske dig sådan en kær lille fyr. Den er simpelthen bare for lækker. :cheerleader3: Men prisen :heart: ,- sådan er det bare når noget er moderne, desværre.

Prøv at tjekke i den blå avis,- eventuelt en uden stamtavle. De er ikke så dyre :bearhug:

:( Silotte

0

Del dette indlæg

Morgengaver

Så jeg får et Skagen-ur og det samme gør Søren, svigermor kender en der sælger dem, så der kan vi få dem billigt, og næsten overholde vores budgetmax på 500 kr pr. pers :cheerleader3:

Iiih, er glad for at jeg har inspireret dig til selv at blive fotograferet. Det er altså en super oplevelse, og jeg skal nok fortælle om en uges tid, om det også giver en super reaktion fra gemalen - men det regner jeg nu med at det gør! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Og højst på min ønskeseddel lige nu, Tjekkisk Rottehund (Prazsky Krysarik)

post-21950-1175071105.jpg

Søde Gitte,- kan bestemt ikke bebrejde dig at ønske dig sådan en kær lille fyr. Den er simpelthen bare for lækker. :bearhug: Men prisen :kiss: ,- sådan er det bare når noget er moderne, desværre.

Prøv at tjekke i den blå avis,- eventuelt en uden stamtavle. De er ikke så dyre :heart:

:( Silotte

Det er i den blå avis man kan få dem for 5-7000 kr, ellers koster de helt op til 14.000 kr, det er helt vildt :cheerleader3:

Der er en til salg lige nu, men 9000 kr for en hvalp er altså lige i overkanten...

Men nøj den er dejlig, kan slet ikke slå for dem :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Morgengaver

Iiih, er glad for at jeg har inspireret dig til selv at blive fotograferet. Det er altså en super oplevelse, og jeg skal nok fortælle om en uges tid, om det også giver en super reaktion fra gemalen - men det regner jeg nu med at det gør! :bearhug:

Jamen Anne, dine billeder var bare super flotte, så nu skal jeg bare finde ud af hvor jeg skal have taget dem henne :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare en kær hund :( Tja, hvis han ikke tror på at du sparer op, når pengene ikke er kommet i banken, så går mit næste forslag nok heller ikke.... du kan jo sige, at du sparer op til hunden :cheerleader3:

Måske kan I ønske jer hunden i bryllupsgave? :bearhug: (der var altså ikke et billede af en hund, så du må nøjes med en sovende ko! :heart:)

0

Del dette indlæg

Jamen Anne, dine billeder var bare super flotte, så nu skal jeg bare finde ud af hvor jeg skal have taget dem henne :heart:

Så skal du til Ballerup. Hos Vibeke Bork fra Det Kreative Fotografi! Hun er bare :bearhug:

Jeg har allerede skrevet til hende, for at få et tilbud :(

Har dog også skrevet til en anden fotograf (fo2gen) med verdens dårligste hjemmeside, men han har taget billeder af mig og min søster før til en julegave, og han var super god, så han er også med i min overvejelse.

I sidste ende er det nok et spørgsmål om hvem jeg helst vil smide tøjet for :cheerleader3:

Synes normalt ikke jeg er genert, men det er en lidt speciel situation, sådan at få taget billeder afklædt :kiss:

0

Del dette indlæg

Det er bare en kær hund :( Tja, hvis han ikke tror på at du sparer op, når pengene ikke er kommet i banken, så går mit næste forslag nok heller ikke.... du kan jo sige, at du sparer op til hunden :cheerleader3:

Måske kan I ønske jer hunden i bryllupsgave? :bearhug: (der var altså ikke et billede af en hund, så du må nøjes med en sovende ko! :heart:)

Det er bare en super sød hund, meget aktiv og legesyg. Synes den minder lidt om en kat, og jeg er totalt kattemenneske, så dte er en god middelvej, når nu Søren så gerne vil have en hund :kiss:

Det kunne godt være vi skulle ønske os den i bryllupsgave, det var en god ide, det må jeg lige foreslå manden derhjemme, ellers kan jeg jo bare komme til at skrive den på :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes normalt ikke jeg er genert, men det er en lidt speciel situation, sådan at få taget billeder afklædt :kiss:

JEP - det kan jeg skrive under på :heart:

Det er sindssygt grænseoverskridende, men når resutatet først er der, kan man kun være glad - det er jeg i hvert fald! :bearhug:

Glæder mig til, at høre hvad du beslutter dig til.

Er også helt enig med Anja, du kan jo spare op til hunden :(

0

Del dette indlæg

Synes normalt ikke jeg er genert, men det er en lidt speciel situation, sådan at få taget billeder afklædt :balloons:

JEP - det kan jeg skrive under på :cheerleader3:

Det er sindssygt grænseoverskridende, men når resutatet først er der, kan man kun være glad - det er jeg i hvert fald! :heart:

Jeg glæder mig også lidt til at skulle prøve det, men venter lige et par måneder endnu, så jeg når at blive lidt brun, så jeg ikke føler mig bleg og kedelig :kiss:

0

Del dette indlæg

Synes normalt ikke jeg er genert, men det er en lidt speciel situation, sådan at få taget billeder afklædt :toot:

JEP - det kan jeg skrive under på :balloons:

Det er sindssygt grænseoverskridende, men når resutatet først er der, kan man kun være glad - det er jeg i hvert fald! :kiss:

Jeg glæder mig også lidt til at skulle prøve det, men venter lige et par måneder endnu, så jeg når at blive lidt brun, så jeg ikke føler mig bleg og kedelig :cheerleader3:

Præcis derfor, er jeg glad for, at jeg er begyndt at tage lidt sol, for ellers ville jeg også have været mega bleg på mine billeder

:heart:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer