marina29

Love is in the air - 25. august 2007

2,547 indlæg i dette emne

Åhh, kan godt forstå du gerne vil have den hund - den er da for kær :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

men prisen er da lidt :bask:

Ja, prisen er lidt voldsom, men hunden er bare såå dejlig, jeg er dybt forelsket, selvom jeg egentligt ikke bryder mig om hunde :cheerleader3:

De bliver ikke så store, og selvom svigermor siger at det ikke er en hund hvis den vælter når man klapper den, så er den hund nok for mig ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UPS :bask:

Jeg er endelig gået i gang med invitationerne, og kan rent faktisk lide dem :thumbsupsmileyanim:

Inden de blev sendt til print læste jeg dem selvfølgelig igennem, Søren læste dem igennem og min mormor læste dem igennem, og der var ingen fejl...

Da Søren så sidder og sætter siderne i rigtig orden igår, hvad finder han så????

En skrivefejl :cheerleader3:

Og ikke bare en enkelt fejl, to stk...

Vi har simpelt hen glemt at få skrevet tidspunkt for bryllupsfesten, UPS...

Og så er der en enkelt stavefejl som jeg måske godt kunne se igennem fingerne med, har skrevet stt.tv i stedet for st.tv...

Søren synes det er ligemeget med at starttidspunkt mangler, hvorimod jeg mener det er rimeligt vigtigt at det står på, selvom der står at receptionen slutter kl. 17.00, så jeg kommer nok til at skulle lave den side om, 37 gange :cheerleader3:

:huh:

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

Ej, hvor er det ærgerligt! Især når der er flere der har læst det igennem ...

Jeg kan godt forstå hvis du laver dem om - det ville jeg ihvertfald have gjort!

Det varer ikke lang tid før jeg skal i gang, og jeg kunne godt blive nervøs for at lave samme trick :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes selv det er vigtigt at der står hvornår gæsterne skal "være klar" til festen/middagen, der er måske ikke sikkert at alle deltager i receptionen, måske er der nogle der er taget hjem for at skrift tøj o.a.

Knus og evt. god arbejdslyst fra Cæcilie

0

Del dette indlæg

Arj hvor møgtisseærligt :bask: :thumbsupsmileyanim:

Vi har også en enkelt tastebøf i vores (D i stedet for Du) som muligvis er minimal. Men havde jeg set den inden invitationerne blev sendt, havde jeg rettet det. Så kan bestemt godt forstå dig!

Og hvor er det bare sur :cheerleader3:

:cheerleader3: Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da alle vore invitationer var HELT færdige opdagede jeg at jeg havde skrevet Øster gade - og ikke Østergade...AARRGGG..

Jeg skulle også have skrevet "børn er velkomne både i kirken, til receptionen og til festen" - istedet stod der "børn er velkomne i kirken og til receptionen". FLOT!!

Nå, men det er der bare ikke noget at gøre ved...

Det kan smutte, selvom man har læst det 1000 gange...

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Æv, hvor surt. En ting er en stavefejl, men jeg kan godt forstå, du vil lave dem om, når starsttidspunktet mangler.

Vi har også lavet en fejl i vores. Vi har skrevet "op af kirkegulvet" i stedet for "op ad kirkegulvet". Ikke noget mange ville lægge mærke til, men min mor er dansklærer, så 2 minutter efter, hun havde fået invitationen, havde vi hende i røret. "Kommer i op igennem gulvet eller hvad??"..... Typisk :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Æv, hvor surt. En ting er en stavefejl, men jeg kan godt forstå, du vil lave dem om, når starsttidspunktet mangler.

Vi har også lavet en fejl i vores. Vi har skrevet "op af kirkegulvet" i stedet for "op ad kirkegulvet". Ikke noget mange ville lægge mærke til, men min mor er dansklærer, så 2 minutter efter, hun havde fået invitationen, havde vi hende i røret. "Kommer i op igennem gulvet eller hvad??"..... Typisk :oops:

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

Synes faktisk den var ret sjov, må lige grine lidt mere..... :huh::pokey: UNDSKYLD !!

Men Marina29, det er pisse irriterende, at man overser sådan noget....man blir sa gal på sig selv....og specielt efter man har læst den igennem flere gange...og 3 personer....og det er jo ikke fordi det er verdens længste stil, man har skrevet....Kan udenærket godt forstå dig, ville også lave det om...med det samme...er alt for perfektionistisk !! Men er enig med dig i, at starttidspunktet er en temmelig relevant info....

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Øv hvor er det surt :pokey:

Men kan altså godt forstå, at du vil have at tidspunktet skal stå på! Det med stavefejlen, det kunne jeg nok godt have levet med.

Typisk at sådan noget bare skal ske - og selvfølgelig lige midt i jeres flytterod, hvor i slet ikke har andet at tage jer til ;)

:oops::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ihhh, hvor jeg bare kender det... vi havde skrevet brumch i ti styks før vi opdagede det... damn... man bliver bare vildt irriteret!!!

håber du er ved godt mod og er kommet langt med at få lavet dem om :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ja det er bare surt.

Jeg sidder lige nu og kigger paa 25 udprint, som jeg HAR klippet til i stoerrelse, hvor den sidste linie af vejvisningen mangler!! Det drejer sig om 700 meter!!! Hvor bliver man bare arrig paa sig selv!!!!!!!

0

Del dette indlæg

Søren synes det er ligemeget med at starttidspunkt mangler, hvorimod jeg mener det er rimeligt vigtigt at det står på, selvom der står at receptionen slutter kl. 17.00, så jeg kommer nok til at skulle lave den side om, 37 gange :bearhug:

:lol:

Jeg kan godt forstå, du gerne vil lave det om, nu du har opdaget det. Det tror jeg også, jeg ville! Glæd dig over, du opdagede det i tide!

Da min bror og svigerinde skulle giftes, ringede hendes far straks de havde modtaget invitationen og sagde ja tak til at komme, men spurgte hvilken dag det var! :hug:

:hug: De havde glemt at skrive datoen i invitationen!!

-HAHA-

Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er godt det ikke var datoen jeg glemte :lol:

Invitationerne er heldigvis lavet af 7 enkelt sider, i postkort størrelse, så den forkerte side er nem at skifte ud, heldigvis, men jeg skal stadig skære 37 ekstra sider ud :bearhug:

Men jeg er efterhånden ved at være færdig med at skære alle invitationer ud, laver de sidste 20 i aften -HAHA-

0

Del dette indlæg

Så fik vi endelig nøglen til vores nye lejlighed -HAHA-

Afleveringstiden blev udskidt igen igen igen, så lørdag gik med at vente meget utålmodigt , og så fik vi den endeligt kl 19.00 :bearhug:

Søren havde pakket den første trailer med maling og andet værktøj, og så fræsede vi ellers til Greve. Lejligheden var perfekt, den føltes bare ikke som vores endnu, det var stadig deres "lugt" eller hvad man nu skal kalde det...

Søndag kom min far, Heidi og Maja (2 år) og hjalp med at male, og vi blev færdig omkring kl 16.00, Maja hjalp rigtig meget, for man kan jo ikke male lejlighed uden at male alle aviserne på gulvet :hug:

Vi havde lidt begynderproblemer, mest fordi Søren ikke lytter, men min far forklarede at sådan er mænd når det kommer til noget med værktøj, maling og samle møbler ;)

Så vi måtte købe mere maling, og stuen fik en mørkere nuance end køkken-alrum, men det blev bare såå godt, så ingen klager, kun sure miner i starten, indtil Søren fik af vide at så kunne han tage hjem og pakke lejligheden, lidt ligesom et lille barn :hug:

Mænd...

Men nu er lejligheden indflytningsklar :lol:

0

Del dette indlæg

Vi havde lidt begynderproblemer, mest fordi Søren ikke lytter, men min far forklarede at sådan er mænd når det kommer til noget med værktøj, maling og samle møbler ;)

Så vi måtte købe mere maling, og stuen fik en mørkere nuance end køkken-alrum, men det blev bare såå godt, så ingen klager, kun sure miner i starten, indtil Søren fik af vide at så kunne han tage hjem og pakke lejligheden, lidt ligesom et lille barn :lol:

Mænd...

-HAHA-!!! "mest fordi Søren ikke lytter".... :bearhug:

Åååhhh....hvor er du skæg!!!:hug:

Ja, nogle gange skal de have tingene at vide meget konkret:)

Fedt for jer med den lækre lejlighed - tillykke:)!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

-HAHA-:bearhug::hug:

Jeg sidder lige nu og skraldgriner over det med Søren! Hvor jeg genkender det hjemmefra! :hug:

Der er noget med mænd og deres ører nogle gange!

Og øv med invitationerne, men når man så har fået det rettet, så er man så glad for, at man fik det rettet og lavet om. Så ved man, at det er blevet, som det skal være. :lol:

0

Del dette indlæg

Desværre piger, kameraet er pakket ned, ligesom alt andet, jeg ved ikke engang hvilken kasse, men jeg finder det på torsdag eller fredag, ellers må jeg have gang i mobilen -HAHA-

Men mænd og mekanik, nogen gange ved de bare ikke bedst :bearhug:

Men de er gode til at tro at de gør :hug:

Men vi får allerede de første overnattende gæster på lørdag, så vi har lige torsdag og fredag til at flytte og pakke ud, men så er motivationen der da også :lol:

0

Del dette indlæg

Vi havde oprindeligt tænkt os at holde vores reception i samme festlokale som festen, men nu hvor vi fik en lille have og der er et lille grønt omrpde til andelsboligforeningen, så tænkte vi at det kunne være fedt at holde receptionen hjemme :lol:

Så vi måtte jo lige forhøre os, om hvordan man skulle gribe sådan noget an, men der var heldigvis ingen problemer, og vi har fået lov til at slå et telt op på fællesarealet -HAHA-

Min mor vil heldigvis investere i et fest telt, bare te af de billige, så det kan vi låne, så håber vi selvfølgelig på godt vejr, ellers må vi vist være lidt kreative.

Beboerne skal jo heldigvis ikke generes af vores larm så længe, det er kun fra kl 13-17, så det går nok :hug:

Der er lige nogle småting der skal overvejes såsom parkering, men det må jeg skrive på hjemmesiden, og i kirkehæfterne så alle ved det, ellers vil vores gæster fuldstændig blokke for parkeringen til stakkels Henriettes (Hønse) bryllup, og det går jo ikke :bearhug:

0

Del dette indlæg

Altså det afhænger lidt af godt vejr, men ellers kan vi altid flytte det tilbage til feststedet uden de store problemer, andet end at skulle for tælle det til folk ;)

Men forhåbentligt bliver det dejlig solskin, så alle kan slappe af og hygge sig :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer