marina29

Love is in the air - 25. august 2007

2,547 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Okay vil du ikke lige komme herhjem og sprede lidt af dine sparetips???? Jeg vil OS' under budgettet!!!! (Mangler en smiley der kan stampe).

Vi har kun overskredet det med 25.000 eller sådan noget :thumbsupsmileyanim:GP

Og det værste er at INGEN af os har en idé om hvordan pokker det skete .... måske vi har regnet forkert?

:bearhug: Gitte

0

Del dette indlæg

Okay vil du ikke lige komme herhjem og sprede lidt af dine sparetips???? Jeg vil OS' under budgettet!!!! (Mangler en smiley der kan stampe).

Vi har kun overskredet det med 25.000 eller sådan noget :cheerleader3::thanks:

Og det værste er at INGEN af os har en idé om hvordan pokker det skete .... måske vi har regnet forkert?

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif Gitte

Mit bedste råd er nok bare ikke at betale fuld pris for noget http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Vores budget var så lavt i forvejen (30.000-35.000), at jeg allerede skulle tænke kreativt, lagen som duge osv. Så jeg blev jo bare grebet af stemningen, det var heller ikke lykkedes uden min fantastiske kjole tilbud, jeg har trods alt kun givet 1600 kr for en helt ny kjole, og resten er købt på ebay til 1/10 af prisen :boohoo:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif

0

Del dette indlæg

Jeg shopper allerede en hel del på Ebay (det var de der berømte billeder vi kom fra ik? Idag søde - idag :thanks: ) problemet er nok at det jeg køber på Ebay ikke har en dyt med vores budget at gøre.

Jeg ved hvor de 15.000,- af overskridelsen kommer fra. Oprindeligt valgte vi reception fra, men det har vi nu valgt til igen. Og vi har så valgt den dyre løsning - nemlig reception på min venindes foældres restaurant. (Ikke at jeg synes de har dyre priser, de er faktisk meget rimelige. Men mange bække små ...). Så jeg ved jo godt hvor nogle af dem er røget hen. Maden er faktisk blev 300,- billigere per kuvert end jeg lige havde budgetteret med, men det har altså ikke givet noget overskud i sidste ende. Kjolen og sko har også været billigere. Hrm ....

Jeg tror måske vi lige skal bruge lørdag aften på noget så romantisk som at gennemgå budgettet med to par øjne :boohoo:

Glæder mig til at se dig på søndag!

:cheerleader3: Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her havde jeg bare fået alle tiders ide til en lille overraskelse på bryllpusnatten, har højst sandsynligt stjålet den fra en af jer dejlige tøser :thanks:

Men Søren er jo som de fleste andre mænd fodboldfan, og det er især FC Midtjylland der får hans hjerte til at banke :boohoo:

Så jeg tænkte det kunne være sjovt at skaffe nogle g-strengs trusser til at overraske ham med på bryllupsnatten, og da jeg ikke kan finde dem i "Ulveshoppen" (ja, det hedder den altså, det er åbenbart en Ulv der er maskot) så skriver jeg da til dem, og svaret var at det var der ikke nok efterspørgsel efter, så det var ikke noget de havde planer om at starte en produktion af...

Fooor dårligt, ved de ikke at de skal bøje sig når en zilla efterspørge noget, dumme fodboldklub :cheerleader3:

Har sagt til Søren at nu boycotter vi FCM, han lød lidt sjov i telefonen, tror ikke helt han forstår alvorligheden i at nægte mig FCM-trusser http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

0

Del dette indlæg

Her havde jeg bare fået alle tiders ide til en lille overraskelse på bryllpusnatten, har højst sandsynligt stjålet den fra en af jer dejlige tøser :thanks:

Men Søren er jo som de fleste andre mænd fodboldfan, og det er især FC Midtjylland der får hans hjerte til at banke :boohoo:

Så jeg tænkte det kunne være sjovt at skaffe nogle g-strengs trusser til at overraske ham med på bryllupsnatten, og da jeg ikke kan finde dem i "Ulveshoppen" (ja, det hedder den altså, det er åbenbart en Ulv der er maskot) så skriver jeg da til dem, og svaret var at det var der ikke nok efterspørgsel efter, så det var ikke noget de havde planer om at starte en produktion af...

Fooor dårligt, ved de ikke at de skal bøje sig når en zilla efterspørge noget, dumme fodboldklub :cheerleader3:

Har sagt til Søren at nu boycotter vi FCM, han lød lidt sjov i telefonen, tror ikke helt han forstår alvorligheden i at nægte mig FCM-trusser http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Hehe, så er der jo fordele ved at kæresten er FCK fan http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

0

Del dette indlæg

Her havde jeg bare fået alle tiders ide til en lille overraskelse på bryllpusnatten, har højst sandsynligt stjålet den fra en af jer dejlige tøser http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Men Søren er jo som de fleste andre mænd fodboldfan, og det er især FC Midtjylland der får hans hjerte til at banke :cheerleader3:

Fooor dårligt, ved de ikke at de skal bøje sig når en zilla efterspørge noget, dumme fodboldklub :thanks:

Ku man ikke være lidt kreativ?? Køb nogle hvide trusser og så selv lave fcm's logo. Tænker noget stempel eller noget???

Der må da være nogen der er kreative :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige checket hendes hjemmeside..... og jeg huskede rigtigt!

Trusser

Det er ikke kun monogrammer hun laver, hvis du kigger på hendes hjemmeside kan du se, at hun kan brodere alt muligt andet også..... så mon ikke det vil være en smal sag for hende at fodre maskinen med et FC Midtjylland logo?

:boohoo: fra Marianne, der håber at din plan lykkes!

0

Del dette indlæg

For dårligt med trusserne - køb et par hvide og noget transfer papir - det er super let og billigt..

Ja, det kan blandt andet købes i bog og ide; 5 ark for 100 kr.. Så har jo lidt til at øve dig med, lave noget forskelligt ;)

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte.

Tak for idag - det var super hyggeligt at møde dig, men desværre fik jeg jo ikke hilst så meget på dig (du sad jo heeeeeeeeelt nede i den anden ende :cheerleader3: ).

Hold fast hvor har du fået samlet mange ting inde på din tråd - puha er vist meget bagud! Undskyld jeg ikke før har fået læst i din tråd :thanks: , skal ikke ske igen.

Nå men håber at komme til at møde dig igen til et af møderne.

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Hej Gitte

Tak for en hyggelig brunch og for din hilsen i min tråd. Håber vi ses igen... næste gang må vi bytte lidt rundt, så vi også kommer til at sludre med "den, der sidder i den anden ende af bordet" :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gittepigen...

Takker også for en hyggelig dag det var godt at se dig live...

Selvom du var min sidekammarat - så var det jo ikke VILDT meget vi fik talt... hold da op hvor var der meget zilla sludder - vi må tage revance den 14/4 omkring kl. 12! Måske skulle jeg komme ud til kl. 9 og tage sludderen op hvor den slap...??? post-23814-1174852927.gifpost-23814-1174853035.gif

- Mette

0

Del dette indlæg

Prøver lige at komme rundt og sige tak for en hyggelig brunch i dag i folks tråde, men nu kan jeg slet ikke huske, hvor jeg allerede har været...

Ikke desto mindre tak for hyggen! Og jeg vil meget gerne komme forbi Greve d. 14, hvis jeg må - nu hvor jeg har opdaget, at jeg først skal hente de gamle i lufthavnen om aftenen :cheerleader3: Nu håber jeg bare ikke, det ramler sammen med skrædderen :thumbsupsmileyanim: Han har jo også meldt sin ankomst i april - og han melder jo sjældent ud mere end en uge i forvejen... Vi må bare håbe - ellers må han jo komme til Greve i stedet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Årh Louise - så tør jeg ikke komme til Zilla negleting :cheerleader3:

Tror jeg kunne blive meget fattig af at møde ham John - går helt amok :thumbsupsmileyanim:

Hvad siger I - det tager 2 måneder at få tøjet af ham John? Koster altså kæresten hjem til dig, Louise - og tager med og underholder og hygger :cheerleader3:

- Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh Louise - så tør jeg ikke komme til Zilla negleting :cheerleader3:

Tror jeg kunne blive meget fattig af at møde ham John - går helt amok :thumbsupsmileyanim:

Hvad siger I - det tager 2 måneder at få tøjet af ham John? Koster altså kæresten hjem til dig, Louise - og tager med og underholder og hygger :cheerleader3:

- Gitte

Det er bare en aftale! Ja, det tager små to måneder - med mindre man har meget travlt. Så tror jeg godt, han kan rushe en bestilling igennem...

0

Del dette indlæg

D. 14. april er der Zilla-hygge hjemme hos mig :cheerleader3:

RikkeF kommer forbi og skal lave negle på nogle af os, og resten skal bare være ren sladder-hygge, vi slutter af med en lækker middag (håber jeg), og alle der har lyst til at kigge forbi Greve og vores nye lejlighed skal glædeligt velkomne, jo flere jo bedre :thumbsupsmileyanim:

Jeg mener vi starter ved 12-tiden, Mette tager vist lige kage med, Mia har fødselsdag, så hun tager fødselsdagskage med, så vi kommer ikke til at mangle det usunde :bearhug:

Jeg sørger for kaffe og lignende, og køber ind til middag, håber I kan komme :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer