marina29

Love is in the air - 25. august 2007

2,547 indlæg i dette emne

Hej Gitte

Vil bare lige sige 1000 tak for i går - det var super hyggeligt at møde dig, og se jeres nye og rigtigt fine lejlighed. Jeg håber, at du er ved at vænne dig til dine negle, her går det i hvert fald fremad :bearhug:

- og igen tusind gange tak for mad; det smagte virkeligt virkeligt lækkert!!!

Jeg glæder mig til at se dig om 13 dages tid, hvor vejret selvfølgelig er som i går/dag :heart:

:heart: Mia

Ville bare lige sikre mig, at du havde set, at jeg ikke har glemt dig :heart:

Puha, du var smuttet under rardaen, er lidt ved siden af mig selv i øjeblikket, skal aflevere opgave på mandag, og puha jeg mangler meget :kiss:

Jeg eer ved at vænne mig til neglene, synes det var lidt svært at skrive med dem i starten, men nu er det vist bare de sædvanlige stavefejl når jeg er for hurtig på fingerne :pokey:

Men sms, se det er en kunst ;)

Det var super dejligt at se dig i levende live, og selvfølgelig dejligt at få lov at vise lejligheden frem, men bedst af alt var det altså at vi var så mange der mødte op, super hyggeligt :heart:

Men det var en fantastisk kage du havde lavet, Rikke og jeg nød den i hvert fald også om søndagen :super:

Vejret bliver fantastisk, det er allerede bestilt, glæder mig meget :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ville lige smide et enkelt billede ind fra vores lille negle-hyggedag, det er det eneste jeg har, for da snakken gik glemte jeg alt om kameraet :bearhug:

Det er Mette Tejlmanns negle der er ved at blive fine, Rikke der er negle.mirakelmageren selvfølgelig og Mia der sladre :heart:

post-21950-1176922762.jpg

Her er mine fine negle, som Rikke lavede om søndagen. Jeg er :heart: glad for dem, de er perfekte, og det var såå hyggeligt, mange tak Rikke :heart:

post-21950-1176922850.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg kanm slet ikke huske, om jeg har fået sagt tak for i lørdags - og jeg er så forvirret og træt, at jeg ikke har været de forrige sider igennem :bearhug: I hvert fald hygge - gider du ikke sende mig en PM med et kontonummer, så jeg kan overføre nogle penge for mad?

Søren var vist glad både for haven og for høretelefonerne - og det gode vejr... Tror også, der var lidt for meget østrogen og bridezillastemning i luften i det lille hjem...

Superflotte negle i øvrigt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er de bare flotte!! Du har også været igennem mange stilarter, men jeg synes det færdige resultat er meget flot og meget personligt!!!

Jubbiiiiiii!! Er det ikke bare en LÆKKER fornemmelse??

(Lagde lige mærke til jeres gulv...flot flot gulv i jeres NYE hjem:)!

0

Del dette indlæg

Hvad snakker du om, Mette. Jeg har da slet ikke lavet mine indbydelser om (4-5 gange) :heart:

Jeg er også meget tilfreds, fik det personlige billede tilbage, men måtte opgive de der flotte tegnede billeder, men selvoptagenheden overtog og vores billede kom tilbage :bearhug:

Jeg er også super glad for det nye gulv, det var det der solgte lejligheden for mig, jeg har vist en gulv-fetisch :heart:

0

Del dette indlæg

Se DET er en dag, vi er maaaaaaaaaaaaaaaaaange, der har ventet på!!! At du rent faktisk blev enig med dig selv om invitationerne! :bearhug: Jeps, og nu er de sendt ud, ingen vej tilbage...

Super heldigt så, at de bare er FANTASTISKE!! :heart: STORT tillykke med en STOR dag! :heart:

:heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Se DET er en dag, vi er maaaaaaaaaaaaaaaaaange, der har ventet på!!! At du rent faktisk blev enig med dig selv om invitationerne! :bearhug: Jeps, og nu er de sendt ud, ingen vej tilbage...

Super heldigt så, at de bare er FANTASTISKE!! :heart: STORT tillykke med en STOR dag! :heart:

Mange tak, søde. Synes også at det er lidt stort :heart:

Personligt mente jeg jo nok at det nok skulle lykkedes på et eller andet tidspunkt, om det havde været inden vores bryllupsdag er en helt anden side af sagen :super:

Men Søren var nu heller ikke helt sikker, han begyndte at gøre nar af mig til sidst, og så måtte jeg jo lige tage mig sammen :pokey:

Han spurgte også flere gange om han nu også skulle printe dem ud, for han gjorde det alt ikke om, hvis jeg nu skiftede mening igen...

0

Del dette indlæg

Hvor blev jeres invitationer flotte! Super søde og romantiske med båndet og hjerterne. Det er en lækker rød farve!

Maja

:bearhug: ej ej ej ej!, hvor er de flotte og virkelig søde! :heart:

:heart: Det er så flot og romantisk med de røde hjerter og båndet! :heart:

Mange tak tøser, jeg må jo indrømme at det her bryllup har bragt en zilla frem i mig, jeg ikke troede eksisterede :heart:

Men jeg er virkelig lettet over at invitationerne endelig er kommet afsted, og Søren valgte de meget flotte Frederik, Christian og Mary frimærker, så er der også lidt flotte frimærker til hans far der er samler ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er de bare flotte!! Du har også været igennem mange stilarter, men jeg synes det færdige resultat er meget flot og meget personligt!!!

Jubbiiiiiii!! Er det ikke bare en LÆKKER fornemmelse??

(Lagde lige mærke til jeres gulv...flot flot gulv i jeres NYE hjem:)!

Hvordan ser de ud indeni?? :heart:

Jeg kan virkeligt godt lide dem...de er mega-romantiske og har samtidigt en dejlig lethed over sig...så kom kreativiteten over dig:) Man skal nogle gange igennem temmeligt mange design-ideer før den er HELT hjemme:) Totalt gennemført med kuverterne også...---sschtur sschtur arbejde, (ironi on) men du har jo også "kun" haft din flytning at gå og "hygge" dig med... -:heart:- Så er det klart, at man lige har otid og overskud til at kreere sådanne nogle.. HEHE:) (ironi OFF)

Nej, spøg til side:

Jeg synes det er temmeligt vildt at du har kunnet tænke og lave bryllup midt i en flytning - det tærer altså på ressourcerne!!

:bearhug: Du er bare et kæmpe overskudsmenneske:)

0

Del dette indlæg

NEJ GITTE - slemme mig :bask:

Jeg har slet ikke set jeres super flotte invitationer, men hvor er de bare blevet flotte

Er det ikke en FED fornemmelse at få dem sendt afsted??????????

Jeg synes bare det var det bedste -HAHA-

:hug:

Solsikken :heart:

Det var en virkelig dejlig fornemmelse, for nu er brylluppet ligesom lidt tættere på, nu ER gæsterne inviteret, så kan der jo ikke bare aflyses ;)

Jeg har været meget lettet siden de blev sendt afsted :biggrin:

Hej Marina.

Hvor ER det bare nogle super flotte og personlige invitationer!!!!

Det har I sgu gjort rigtig godt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

Mange tak, jeg er også rigtig glad for denne udgave :bearhug:

Hold da fast Gitte, sikke kreativ du har været.

:super: flotte invitationer :respekt:

Men øhhhhhhh hvad er lige et pænt frimærke, og tør du sende Søren på den opgave? :biggrin:

Det er det der frimærke hvor Frederik og Mary sidder med lilleprinsen, og så koster de lidt ekstra, som går til deres fond.

post-21950-1177055162.jpeg

Nej, det var faktisk også min første tanke, men han blev lidt fornærmet da jeg sagde nej, så jeg gav mig :blush:

Men han klarede det flot, tror jeg i hvert fald, nu må vi se hvor mange der når frem -HAHA-

Hej

Rigtigt flotte invitationer. De har det hele!

Godt gået :rolleyes:

Sussi

Mange tak :bearhug:

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

Hvordan ser de ud indeni?? :biggrin:

Jeg kan virkeligt godt lide dem...de er mega-romantiske og har samtidigt en dejlig lethed over sig...så kom kreativiteten over dig:) Man skal nogle gange igennem temmeligt mange design-ideer før den er HELT hjemme:) Totalt gennemført med kuverterne også...---sschtur sschtur arbejde, (ironi on) men du har jo også "kun" haft din flytning at gå og "hygge" dig med... -:bearhug:- Så er det klart, at man lige har otid og overskud til at kreere sådanne nogle.. HEHE:) (ironi OFF)

Nej, spøg til side:

Jeg synes det er temmeligt vildt at du har kunnet tænke og lave bryllup midt i en flytning - det tærer altså på ressourcerne!!

:rolleyes: Du er bare et kæmpe overskudsmenneske:)

Ja, kreativiteten kom over mig til en forelæsning, det er der alle guldkornene kommer :bearhug:

Flytningen tog hårdt på mig inden vi flyttede, fordivi boede i flyttekasser, og jeg skulle lave opgave, og det kunne jeg slet ikke koncentrere mig om. Pakke ud tog kun 2 dage, så det har været :respekt:

Nu skal jeg bare aflevere to opgaver på mandag, og så jeg er tilbage i normalt tempo igen, glæder mig http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Der er heller ikke sket så meget på bryllupsfronten, den sidste måned, men indbydelserne har vært gode at lave om aftenen som afslapning til fjernsynet :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer