marina29

Love is in the air - 25. august 2007

2,547 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Altså det afhænger lidt af godt vejr, men ellers kan vi altid flytte det tilbage til feststedet uden de store problemer, andet end at skulle for tælle det til folk ;)

Men forhåbentligt bliver det dejlig solskin, så alle kan slappe af og hygge sig -HAHA-

Se´føli´ bliver det godt vejr - der er altid super vejr i slutningen af august :lol:

Hilsen SOlsikken :bearhug:

0

Del dette indlæg

Super ide!!

Vi skal også holde det i haven og har også et 27 kvm telt til borde med snacks og kaffe, lad os håbe på godt vejr!!-HAHA-

Ja, det er nogenlunde samme koncept vi har tænkt os, hvad gør I med pynt???

Vi har ikke de store planer, men der skal da pyntes lidt op :td:

Altså det afhænger lidt af godt vejr, men ellers kan vi altid flytte det tilbage til feststedet uden de store problemer, andet end at skulle for tælle det til folk ;)

Men forhåbentligt bliver det dejlig solskin, så alle kan slappe af og hygge sig :cheerleader3:

Se´føli´ bliver det godt vejr - der er altid super vejr i slutningen af august :thumbsupsmileyanim:

Hilsen SOlsikken :cheerleader3:

Ja, det har jeg altid sagt, det er derfor vi valgte august, så forhåbentligt holder den også i år :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Gitte

Tillykke med jeres nye lejlighed. Glæder mig til at se den på lørdag,- og dig selvfølgelig http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Er i ved at komme igennem de fleste flyttekasser???

Ellers kunne det måske være indgangsbilletten på lørdag,- tøm en flyttekasse :):bearhug:

:super: Silotte

Tak for dine søde ord i min tråd. Det går bestemt den rigtige vej nu -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak, Silotte :toot:

Vi fik pakket fuldstændig ud om torsdagen (flyttedag) og fredag :toot:

Det tog kun 1.45 time at flytte inkl., transport, det var helt vildt, men vi var også 12, så da alle var gået kl 11.00 gik vi stille og roligt i gang med at tømme kasserne.

Desværre blev vores sofa ødelagt, men den er nu syet sammen, så den kan holde lidt endnu, synes ikke lige budgettet kan klare en ny sofa :toot:

Søren forældre kom på besøg om lørdagen, og der var alt klar, så vi rigtig kunne påskehygge og vise dem hvor vi boede inkl kirken :cheerleader3:

Nu har jeg ikke haft noget net siden vi flyttede, men det skulle gerne komme op og køre i løbet af dagen :toot:

0

Del dette indlæg

Hej Gitte :cheerleader3:

Og velkommen tilbage - dejligt at høre at I er ved at være på plads. Er det ikke dejligt????

Og tænk hvilket super vejr i får til weekendens bridezillamøde (HMPRF!!!!! Er SLET IKKE misundelig - jeg vil osse :toot: ).

I kan rigtig komme til at nyde det på terrassen :toot:

:toot:

Solsikken :toot:

0

Del dette indlæg

Det er super lækkert ikke at skulle leve i flyttekasser mere, og den nye lejlighed er bare perfekt, er såå glad for den, og selvom jeg skal meget tidlig op for at nå på arbejde :cheerleader3:

Jamen, du kommer da bare lige forbi, det kan da ikke tage så langt tid, alle veje går jo til Greve, ved du nok ;)

0

Del dette indlæg

Velkommen tilbage, Smukke:) Og tillykke med jeres nye skønne hjem!!

MHT teltpyntning: det gør vi ikke....der kommer hvide duge på bordene rundt omkring, men teltet er egentligt mest til opbevaring af borde med punch, snacks og kaffe.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok, jeg er så åbenbart ikke helt tilbage alligevel, vres internettet vil bare ikke virke :heart:

Men der kommer en tekniker idag, og så håber jeg på det bedste :boohoo:

Til gengæld er jeg super glad for vores nye andelsboligforening :denmarkflag:

Vi er kun 9 boliger, så alle kender alle, vi har allerede været oppe og spise hos overboen, og det var bare såå hyggeligt. Men igår kom endnu en nabo forbi og ønskede os velkommen, de var flyttet ind to måneder før os og skulle holde houswarming/åbent hus og inviterede os lige med :)

Alle er bare så super søde, og jeg har aldrig følt mig så velkommen nogen steder, så det kunne bare ikke være bedre. Det er en total omvæltning i forhold til hvor vi boede før, der vidste jeg knapt nok hvem der boede i opgangen :heart:

Det var lige lidt fredags glæde fra mig :boohoo:

0

Del dette indlæg

Sørens morgengave

Da vi havde svigerforældrene på besøg i påsken, havde Sørens mor lige et mindre udvalg med af Skagen Ure, og når jeg siger mindre, så mener jeg i virkeligheden omkring 30-40 ure i forskellige modeller og farver :boohoo:

Så Søren fik valgt de ur han ville have, og så til den dejlige pris af 500 kr :denmarkflag:

post-21950-1176485151.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok, jeg er så åbenbart ikke helt tilbage alligevel, vres internettet vil bare ikke virke :heart:

Men der kommer en tekniker idag, og så håber jeg på det bedste :boohoo:

Til gengæld er jeg super glad for vores nye andelsboligforening :denmarkflag:

Vi er kun 9 boliger, så alle kender alle, vi har allerede været oppe og spise hos overboen, og det var bare såå hyggeligt. Men igår kom endnu en nabo forbi og ønskede os velkommen, de var flyttet ind to måneder før os og skulle holde houswarming/åbent hus og inviterede os lige med :)

Alle er bare så super søde, og jeg har aldrig følt mig så velkommen nogen steder, så det kunne bare ikke være bedre. Det er en total omvæltning i forhold til hvor vi boede før, der vidste jeg knapt nok hvem der boede i opgangen :heart:

Det var lige lidt fredags glæde fra mig :boohoo:

Det lyder da bare som et super sted i er havnet! Top $

-Sophie

0

Del dette indlæg

Hej,

Dejligt med et dejligt hjem og en dejlig forening. Endnu mere dejligt med internet i det nye hjem!!! :denmarkflag:

Hvornår skal man komme i morgen, hvis man bare er der for hyggens skyld? Og skal man have noget med? Det kan jo være, at det har været skrevet før, men jeg gider ikke lige lede tråde igennem lige nu for at finde frem til det. Meeeega træt fredag aften :boohoo:

Men vi ses i morgen!

- Louise

0

Del dette indlæg

Hej Gitte.

Tillykke med den veloverstået flytning :) Det lyder da, som et dejligt sted I er flyttet hen - ikke mindst pga naboerne.

:hug: flot ur, Søren får. Har han set det, eller valgte du det i smug, så han bliver lidt overrasket?

:boohoo:

Altså vi er lidt kedelige på det punkt, så han har selv valgt og set det, og han får det på bryllupsdagen, så han kan have det på i kirken :toot:

Vi går ikke helt så meget op i det, så jeg har også selv valgt min morgengave :sm:

Til gengæld har jeg planer om at overraske ham med budoir billeder, som jeg går og sparer sammen til af mine hårdt tjente penge, når jeg skal ud og servere. Den stakkels mand kan slet ikke forstå at jeg gemmer dem, han er meget nysgerrig med hvad jeg skal bruge dem til, og hvorfor jeg ikke køber noget af alt det jeg går og snakker om at jeg mangler ;)

Det lyder da bare som et super sted i er havnet! Top $

-Sophie

Vi er såå glade for at være her, det er meget underligt at være kommet hjem igen og bo i nærheden alt familien, men såå dejligt. Og når naboerne bare er så søde og byder velkommen på den måde, så kunne det ikke være meget bedre :thanks:

Nu virker nettet derhjemme :denmarkflag:

Og det blev lige fejret med at købe cafe bord og stole i teaktræ til haven, nu skal solen nydes, tøser :heart:

Og ihhh, hvor vi glæder os :boohoo:

Har svaret dig ang PM i min egen tråd

:heart:

Super, jeg kigger lige forbi ;)

Hej,

Dejligt med et dejligt hjem og en dejlig forening. Endnu mere dejligt med internet i det nye hjem!!! :sm:

Hvornår skal man komme i morgen, hvis man bare er der for hyggens skyld? Og skal man have noget med? Det kan jo være, at det har været skrevet før, men jeg gider ikke lige lede tråde igennem lige nu for at finde frem til det. Meeeega træt fredag aften HUUG

Men vi ses i morgen!

- Louise

Rikke kommer omkring kl 11.30, og den første produktion af negle går i gang omkring kl 12.30, og ellers står den vist bare på kaffe, kage og hygge resten af tiden, så du kigger bare forbi når det passer :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte

Vil bare lige sige 1000 tak for i går - det var super hyggeligt at møde dig, og se jeres nye og rigtigt fine lejlighed. Jeg håber, at du er ved at vænne dig til dine negle, her går det i hvert fald fremad :denmarkflag:

- og igen tusind gange tak for mad; det smagte virkeligt virkeligt lækkert!!!

Jeg glæder mig til at se dig om 13 dages tid, hvor vejret selvfølgelig er som i går/dag :denmarkflag:

:bestwishes: Mia

0

Del dette indlæg

Hej Gitte

Først TILLYKKE MED DEN NYE BOLIG :denmarkflag:

Cool ur til manden. Vi har det på samme måde som jer. Vi har også mere eller mindre "sagt/ønsket" hvad vi gerne ville have af hinanden. Der er vi heller ikke så traditionsbundne.

Tak for hilsenen i min tråd. :denmarkflag:

Invitationer er lavet ved en grafiker, som vi kender. Jeg har selv "designet" dem, altså bestemt form, størrelse, farve, papir og hvad der skulle stå på og hvor.

Han har så lavet dem i et program med udgangspukt i mine ønsker.

Dernæst har han sendt dem til en trykker.....og WUPTI - færdige var de.

Vi har så selv skulle "samle" dem. Dvs. lime pergamentet på selve kortet og så komme bånd rundt om, så det var jo forholdsvis smertefrit :bestwishes:

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte

Tak for sidst,- det var utrolig hyggeligt at møde dig og se jeres nye dejlige lejlighed :toot: Og ikke mindst,- tak for mad og god vin,- det smage bare super :bestwishes:

Det kunne være hyggeligt hvis det gik hen og blev en vane :denmarkflag:

Hvordan gik det om søndagen??,- har du fået lange "Belinda-negle" eller??? :bearhug:

:denmarkflag: Silotte

0

Del dette indlæg

Sødeste Gitte... Ville bare lige sige tak for sidst og tak for husly Det var rigtig hyggeligt. Det er lidt sjovt med de ting, vi har tilfældes :blush: Håber vi ses snart igen.

:denmarkflag:

Jamen, det var da så lidt, det var super hyggeligt, og hold op hvor får man sladret :hug:

Håber du fandt til Fyn uden nogen problemer ;)

:bestwishes:

Hej Gitte

Tak for sidst,- det var utrolig hyggeligt at møde dig og se jeres nye dejlige lejlighed :huh: Og ikke mindst,- tak for mad og god vin,- det smage bare super -HAHA-

Det kunne være hyggeligt hvis det gik hen og blev en vane :toot:

Hvordan gik det om søndagen??,- har du fået lange "Belinda-negle" eller??? -HAHA-

:bearhug: Silotte

Jamen du ved jo hvor jeg bor, og lid kaffe kage og vin kan man da altid fixe :pokey:

Om søndagen fik jeg lavet negle, og de blev bare såå fede, jeg har aldrig haft så lange negle før, og det at tage sokker på var lidt en udfordring, for jeg tror stadig hele tiden at de ryger af, selvom jeg odt ved at det ikke sker ;)

5 min efter Rikke var kørt videre til Sophie og Lisette, så kom min mormor og morfar for at se lejligheden, og da de smuttede ved 17-tiden var jeg fuldstændig smadret, jeg måtte lige have en lille lur -HAHA-

Men det var en super dejlig weekend med fantastisk selskab :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hej Gitte pigen...

Jeg skriver bare en bette hilsen til dig for (som alle de andre bk'ere) at sige TAK FOR SIDST!!! Det var simpelthen SÅ super hyggeligt at se dig igen og nyde alle pigernes selskab! - Håber ikke det er sidste gang vi finder på den slags! Jeg håber du har lært at få strømper på... personligt har jeg stadig lidt kvaler med at ramme rigtigt på tastaturet og det tager mig en krig at løsne knuder... post-23814-1176898410.gif TNår det så er sagt - så er jeg meget elegant nu og stritter stort set med samtlige fingre at bar uvane....post-23814-1176898513.gif

Nå men Gitte... Vi må snart lave mere hygge og håbe der er flere der kan slutte sig til selskabet!

Hold dig munter og.... lækkert ur du har fået købt til Søren... (Er han kommet sig over ZILLA-INVASIONEN????)

Mange smil fra Mette

Redigeret af MetteTejlmann
0

Del dette indlæg

Hej Gitte pigen...

Jeg skriver bare en bette hilsen til dig for (som alle de andre bk'ere) at sige TAK FOR SIDST!!! Det var simpelthen SÅ super hyggeligt at se dig igen og nyde alle pigernes selskab! - Håber ikke det er sidste gang vi finder på den slags! Jeg håber du har lært at få strømper på... personligt har jeg stadig lidt kvaler med at ramme rigtigt på tastaturet og det tager mig en krig at løsne knuder... post-23814-1176898410.gif TNår det så er sagt - så er jeg meget elegant nu og stritter stort set med samtlige fingre at bar uvane....post-23814-1176898513.gif

Nå men Gitte... Vi må snart lave mere hygge og håbe der er flere der kan slutte sig til selskabet!

Hold dig munter og.... lækkert ur du har fået købt til Søren... (Er han kommet sig over ZILLA-INVASIONEN????)

Mange smil fra Mette

Jeg håber bestemt også der bliver mulighed ofr lidt hygge igen snart :bearhug:

Jeg har lært at få strømper på, det tog lidt tid, men så var den der også ;)

Ja, han har arbejdet over siden invasionen sluttede, så jeg har nærmest ikke set ham siden i fredags, men han var vist glad for at vi har fået ne hanve :heart:

0

Del dette indlæg

Hej Gitte

Vil bare lige sige 1000 tak for i går - det var super hyggeligt at møde dig, og se jeres nye og rigtigt fine lejlighed. Jeg håber, at du er ved at vænne dig til dine negle, her går det i hvert fald fremad :bearhug:

- og igen tusind gange tak for mad; det smagte virkeligt virkeligt lækkert!!!

Jeg glæder mig til at se dig om 13 dages tid, hvor vejret selvfølgelig er som i går/dag :heart:

:heart: Mia

Ville bare lige sikre mig, at du havde set, at jeg ikke har glemt dig :heart:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer