marina29

Love is in the air - 25. august 2007

2,547 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hey,

Tak for endnu et par hyggelige timer!

Jeg kan sgu godt lide begge par sko - men hvilke er bedst at have på? Min første tanke var, at Billka-skoen måske er totalt kunststof, som ikke giver sig en milimeter... Og det ville jeg i hvert fald have problemer med...

Men prøv det - og tag billeder... Så tænker vi bridezillaer bedst, ved du nok...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen altså der er jo fuld enighed herinde, i hvert fald om at jeg må få taget billeder først :super:

Det må jeg hellere få kigget på i den nærmeste fremtid, det lover jeg ;)

Tusinde tak for igår til alle jer tøzer, det var bare super hyggeligt, glæder mig bestemt til næste gang :)

0

Del dette indlæg

Snakkede lige med min mor igår, for Søren havde været til sit første Spejdermøde... :)

Han har aldrig været spejder før, men min mor at overtalt ham til at blive leder i hendes spejdergruppe. Hun startede den sammen med min stedfar for lidt over 10 år siden i et lidt hårdt beastet område i Greve, og den er bare gået så godt siden, men de mangler jo ledere...

Jeg var selvfølgelig den første tilmeldte spejder dernede med min søster, men har ikke været aktiv i mange år først pga volleyball og derefter pga skolen, men jeg har været stand-in når de manglede leder til ture osv, men nu jeg har sagt at jeg starter efter sommerferien igen :super:

Nå men for lige at komme tilbage til historien...

Når man sådan er leder, så får man altid såden en nogle der holder ting og sager op foran kirken, og der er også altid fanebærere, men men men vi har valgt at blive gift lige nøjagtig den weekend hvor der er et kæmpe international træf i Roskilde i anledning af spejderbevægelsens jubilæum, så vi kan ikke få nogen til at være fanebærere...

Se, det underlige er jo at jeg er dubt skuffet, jeg forstår det godt, men jeg er virkelig skuffet... Af en eller anden grund har jeg altid regnet med at de ville være der, selvom jeg ikke har været spejder i så mange år. Det har bare altid været en del af mig og familien, fordi alle var så dybt engageret i det, så øv øv øv :cheerleader3:

Min mor sagde at så måtte hende og min stedfar jo bare trække i uniformen, men det vil jeg alligevel ikke kræve af dem...

Jeg tror sgu jeg er lidt underlig :griner:-

0

Del dette indlæg

Espalier hedder det... Og øv hvor ærgeligt, hvis du altid har regnet med det... Jeg tror heller ikke, der kommer sådan noget til vores bryllup, men eg ville da blive glad, hvis der gjorde - ved bare ikke lige, hvad det sulle være...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte

1000 tak for i går - det var hyggeligt også at mødes med dig inden til lidt kiggeri i butikkerne... fedt at jeg lige kunne slippe afsted med at "stjæle" det blad i butikken :super: (som jo i øvrigt er gratis :) Måtte lige opklare det for andre uinviede, så de ikke tror jeg er en tyvetøs ;) )

Øv hvor er det ærgerligt med den espalier - har de ikke mulighed for at "tage fri" fra stævnet i et par timer for at komme og lave den foran kirken og så tage tilbage til Roskilde bagefter? Der er jo ikke såååå langt fra Roskilde til Greve.

0

Del dette indlæg

Jeg synes slet ikke, du er underlig!

Jeg har også altid været af den overbevisning, at fordi jeg har spillet musik hele mit liv skulle der nok være nogen der spillede, enten i kirken eller til brudevalsen (gjorde vi til min venindes bryllup - 2 violiner til brudevalsen som overraskelse :) ). Men jeg tror faktisk heller ikke, at det sker til vores bryllup. Og det er jeg da egentlig sådan ubevidst lidt skuffet over.

Så jeg kan sagtens forstå dig!

0

Del dette indlæg

Godmorgen Gitte:)

Tak for igår! Det var virkeligt fedt at møde dig LIVE:) Jeg forstår godt din skuffelse - det er et billede du har haft som en selvfølge altid, og hvad så nu?

Du får lige min medfølelse...:)!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv øv øv Gitte!

Kan godt forstå din skuffelse mht æresport, for nu hvor det normalt er kutyme, så kan jeg godt forstå, at du regnede med dem! Sur :super: .

Jeg tror bestemt vi ikke får det, men det kunne nu have været rigtig hyggeligt!

Min mor laver i stedet en hestesko pyntet med blomster til os, som er meningen brudeparret skal samle op, når de kommer ud af kirken. Den skal ligge uden for kirken og symbolikken er, at man træder ind i lykken sammen. Ved godt det ikke er det samme, men måske I kunne lave sådan en.

Ellers er der ikke andet for, end vi er nogel stykker fra BK, som kommer og giver dig den ønskede espalier :)

0

Del dette indlæg

Ellers er der ikke andet for, end vi er nogel stykker fra BK, som kommer og giver dig den ønskede espalier :)

:super: Hva' sku' vi så holde op??... Smileys?? Eller hjemmelavede bryllupskager?? :cheerleader3:

Kager er nok lidt for kompliceret til mit hovede... Men jeg har bryllupsmagasiner nok til alle, hvis de kan gå an :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:super: Hva' sku' vi så holde op??... Smileys?? Eller hjemmelavede bryllupskager?? :cheerleader3:

Kager er nok lidt for kompliceret til mit hovede... Men jeg har bryllupsmagasiner nok til alle, hvis de kan gå an :thumbsupsmileyanim:

Jeg har også en mindre bunke, jeg kan supplere med!

Sig til, så er vi der!

:griner:-

Maja

0

Del dette indlæg

Hej søde Gitte :)

Selv tak for i går....det var fedt at møde dig!

Virkede jeg rolig synes du....hhmm,- jeg må være god til at skjule min begyndende panik så! Jeg sover ikke så godt om natten i disse dage, drømmer kun om bryllup og er konstant bange for, at vi glemmer at tage div. ting med til Tyskland, når vi køre.......

Meeen mon ikke det går alt sammen alligevel....det eneste der kan snuppe mit gode humør nu, er dumme sidste øjebliks aflysninger....dem gider vi ikke have flere af :cheerleader3:

:super:

0

Del dette indlæg

Nååh espalier, det lå lige på tungen :super:

Desværre kan spejderne ikke bare tage fri, da der er arrangementer hele dagen, men det må også gå, jeg overlever jo helt sikkert ;)

Men det med brudemagasinerne lyder godt :cheerleader3:

:)

0

Del dette indlæg

Hej søde Gitte :)

Selv tak for i går....det var fedt at møde dig!

Virkede jeg rolig synes du....hhmm,- jeg må være god til at skjule min begyndende panik så! Jeg sover ikke så godt om natten i disse dage, drømmer kun om bryllup og er konstant bange for, at vi glemmer at tage div. ting med til Tyskland, når vi køre.......

Meeen mon ikke det går alt sammen alligevel....det eneste der kan snuppe mit gode humør nu, er dumme sidste øjebliks aflysninger....dem gider vi ikke have flere af :thumbsupsmileyanim:

:super:

Du virkede meget rolig, tror der er en lillle skuespillerspirer gemt i dig :griner:-

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har fået det første skriftlige svar idag :)

Det var bare super hyggeligt at få svar i form af et brev, hvor er det ærgeligt at der ikke er flere der svarer en skriftlig invitation med breve længere, ellers har vi bare fået et par sms'er :super:

0

Del dette indlæg

Vi har fået det første skriftlige svar idag :super:

Det var bare super hyggeligt at få svar i form af et brev, hvor er det ærgeligt at der ikke er flere der svarer en skriftlig invitation med breve længere, ellers har vi bare fået et par sms'er :cheerleader3:

Det var netop derfor, at vi understregede i vores invitationer, at vi ønskede skriftligt svar på vores adresse :thumbsupsmileyanim: Men det er sikkert også derfor, at vi kun har fået knap 30 % tilbagemeldinger her en lille uge før deadline :griner:-

Men det er nemlig super hyggeligt og vildt dejligt at se på og glædes over som optakt til brylluppet :)

0

Del dette indlæg

Vi har fået det første skriftlige svar idag :)

Det var bare super hyggeligt at få svar i form af et brev, hvor er det ærgeligt at der ikke er flere der svarer en skriftlig invitation med breve længere, ellers har vi bare fået et par sms'er :super:

Hvor fedt!!! Det vil jeg også have :-)

0

Del dette indlæg

Det var bare super hyggeligt at få svar i form af et brev, hvor er det ærgeligt at der ikke er flere der svarer en skriftlig invitation med breve længere, ellers har vi bare fået et par sms'er :griner:-

Hej Gitte :cheerleader3:

Det ER nemlig super hyggeligt med skriftlige svar - dem har vi fået 4 af, og jeg elsker at få personlige breve. (Det er også derfor jeg fastholder at skrive julekort HUUG )

Desværre sker det ikke så tit mere, netop pga. af SMS´er HUUG

Men er det ikke SKØNT at få svar - det bliver lige pludselig så virkeligt på en anden måde :)

:thumbsupsmileyanim:

Solsikken :boohoo:

0

Del dette indlæg

Det var bare super hyggeligt at få svar i form af et brev, hvor er det ærgeligt at der ikke er flere der svarer en skriftlig invitation med breve længere, ellers har vi bare fået et par sms'er :cheerleader3:

Det var netop derfor, at vi understregede i vores invitationer, at vi ønskede skriftligt svar på vores adresse :boohoo: Men det er sikkert også derfor, at vi kun har fået knap 30 % tilbagemeldinger her en lille uge før deadline :thumbsupsmileyanim:

Men det er nemlig super hyggeligt og vildt dejligt at se på og glædes over som optakt til brylluppet :)

Det er også bare så vildt at der ikke er kommet flere, der er en uge igen nu, men hold op I må få mange postkor ind ad døren her de næste par dage ;)

Jeg må ærligt indrømme at jeg aldrig har kunne forstå hvorfor man skulle svare skriftligt, men det gør jeg nu :griner:-

Det er jo bare super hyggeligt, og kortet bliver gemt og sat ind i gæstebogen HUUG

Det var fra min veninde Tine, og hvis nogen overholder de gamle foreskrifter så er det hende, jeg var blevet lidt skuffet hvis min egen lille Emma Gad ikke havde sendt et kort ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer