AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 indlæg i dette emne

BRYLLUPSREJSE

Pyh ha... vi har været næsten hele jorden rundt i vores planlægning af vores bryllupsrejse!

Til at begynde med overvejede vi Jamaica :ryger: men dykningen er ikke sååå god der.

Siden har vi været ret lune på Kap Verde, men der var ALT for meget transport/rejseri på de 14 dage, så det blev droppet, trods rigtig god dykning og endnu ikke spoleret af for mange turister.

Siden har vi overvejet Indonesien, som har super dykning, men som endte med at blive alt for dyr, og Malaysia, Thailand og Egypten har vi dykket i, så vi vil gerne et nyt sted hen. Kæresten har også fundet et sted ved de Hollandske Antiller, men igen... for dyrt!

Så nu har vi talt med dem i vores dykker-/rejseforretning, og har nu sat dem i sving med at booke en tur til os til Mexico, hvor det i juli er højsæson for hvalhajer, Mantarays (de store djævlerokker), Bull-sharks, skildpadder mv.... og så skal vi huledykke, hajdykke mv., samt se div. på tør landjord... og slutter af med 4-5 dage på en lille paradisø. hvor vi ikke skal lave andet end at dangdere den :cheerleader3: Alt inkl. 10 dyk ex. udstyr, inkl. hoteller, transfer, fly mv..... 14-15.000 kr. pr. person - afrejse 26/6 hjemkomst 10/7.... det er dælme billigt for alt det! :bunny_4: Lægger billeder ind, når jeg finder dem....

Så fandt jeg lidt billeder fra vores dykker-makkers tur til Mexico - samme steder som vi skal hen :cheerleader3:

Lidt fra stranden og hotellet

post-20924-1176813525.jpg

chitzén Itzá

post-20924-1176813556.jpg

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så nu har vi talt med dem i vores dykker-/rejseforretning, og har nu sat dem i sving med at booke en tur til os til Mexico, hvor det i juli er højsæson for hvalhajer, Mantarays (de store djævlerokker), Bull-sharks, skildpadder mv.... og så skal vi huledykke, hajdykke mv., samt se div. på tør landjord... og slutter af med 4-5 dage på en lille paradisø. hvor vi ikke skal lave andet end at dangdere den :cheerleader3: Alt inkl. 10 dyk ex. udstyr, inkl. hoteller, transfer, fly mv..... 14-15.000 kr. pr. person - afrejse 16/6 hjemkomst 10/7.... det er dælme billigt for alt det! :cheerleader3: Lægger billeder ind, når jeg finder dem....

Ikke for at ødelægge din glæde ... men afrejse 16/6???? (Håber du har skrevet forkert!)

Det lyder ikke dyrt nej - vi kiggede også på Mexico men kan kun være afsted en uge af hensyn til ungerne og så når vi det bare ikke - ÆV! Nå skal jo også ha noget at lave når ungerne bliver større :bunny_4:

:bunny_4: Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde de flere af de der sko ude i Next? Måske hjeg burde overveje et par skiftesko med mindre end 8 cm høje hæle :cheerleader3:

:bunny_4: Gitte

Det er bla. også pga 8 cm hæle at jeg ville have skiftesko :bunny_4: Ved ikke om de har flere i str. 8, men ellers kan du jo ringe derud og spørge.

Next i Field har tlf. nr. 32 87 07 77 og skoene har varenummer 128-313.

Pøj pøj med jagten - ellers må du alliere dig med søde Anna IrishBride, for hun har været på jagt for mig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så nu har vi talt med dem i vores dykker-/rejseforretning, og har nu sat dem i sving med at booke en tur til os til Mexico, hvor det i juli er højsæson for hvalhajer, Mantarays (de store djævlerokker), Bull-sharks, skildpadder mv.... og så skal vi huledykke, hajdykke mv., samt se div. på tør landjord... og slutter af med 4-5 dage på en lille paradisø. hvor vi ikke skal lave andet end at dangdere den :cheerleader3: Alt inkl. 10 dyk ex. udstyr, inkl. hoteller, transfer, fly mv..... 14-15.000 kr. pr. person - afrejse 16/6 hjemkomst 10/7.... det er dælme billigt for alt det! :bunny_4: Lægger billeder ind, når jeg finder dem....

Ikke for at ødelægge din glæde ... men afrejse 16/6???? (Håber du har skrevet forkert!)

Det lyder ikke dyrt nej - vi kiggede også på Mexico men kan kun være afsted en uge af hensyn til ungerne og så når vi det bare ikke - ÆV! Nå skal jo også ha noget at lave når ungerne bliver større :bunny_4:

-HAHA- Gitte

Jo selvfølgelig skal der da stå 26/6 -HAHA- det gik lige lidt stærkt :thumbsupsmileyanim:

Ja, man skal også sørge for at rejse lidt rundt med ynglet - de skal jo helst lære de gode rejsevaner hjemmefra :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Til gengæld har vi fået svar fra min svoger og svigerinde, at de glæder sig til at komme til vores bryllup - underskrevet af svoger, svigerinde OG NEVØ (som ikke stod på invitationen!!!) Spændende! Og til vores bryllup skulle han ikke så gerne være afhængig af babs, da moren starter med at arbejde i maj!! Nå, det må være min kærestes opgave at tage en snak med sin bror! :cheerleader3:

Hold op, hvor jeg kender det!

Min kærestes broder og svigerinde har to små piger, som ikke er inviteret med. Det har min svigermor ikke været helt indforstået med, men hun har ikke sagt så meget til det.

Men vi hørte så ikke fra broderen og svigerinden, og da svardatoen var overskredet, havde vi stadig ikke hørt fra dem. Så min kæreste ringede til sin mor for at forhøre sig. Fik så at vide AF HENDE, at de kom.

Fint, fint! Godt at have en mor, der kan klare ting for en, som man ikke selv "er gammel nok til".

Men så var det, at en af min kommende mands venner er inviteret med og sådan for at høre, om han så ikke bare kørte med broderen og svigerinden, så svarer vennen, at de vist vil køre, når børnene blev trætte!!! HVAD - DE var jo netop IKKE inviteret!

Jeg kom lige op i det røde felt og sagde at nu kunne min kæreste godt ringe til sin mor - NU!

Så hun fik at vide, at hvis de (som de har for vane!) meldte afbud dagen før eller kom sammen med børnene, så vil jeg ikke se dem mere!

Det P... gider jeg ikke! De kunne i forvejen ikke selv meddele om de kom til vores bryllup!

Hvorfor kan folk ikke bare acceptere, at børnene ikke er velkomne til festen? Nå,men måske er det, fordi jeg lige som dig ingen børn har.

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

Hej ANja

Super lækker bryllupsrejse, er helt vild misundelig...vores går til lalandia :cheerleader3: Vi dykkede med mantarays og hvalhajer i australien i 2005 og det var en fed oplevelse. Det skal i glæde jer til. Den ene hvalhaj var 8 meter lang :cheerleader3: Den er altså stor når den svømmer lige ved siden af en, man kan næsten ikke se den bevæger sig, men man kan ikke følge med selvom man svømmer det bedste man har lært :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til gengæld har vi fået svar fra min svoger og svigerinde, at de glæder sig til at komme til vores bryllup - underskrevet af svoger, svigerinde OG NEVØ (som ikke stod på invitationen!!!) Spændende! Og til vores bryllup skulle han ikke så gerne være afhængig af babs, da moren starter med at arbejde i maj!! Nå, det må være min kærestes opgave at tage en snak med sin bror! :bunny_4:

Hold op, hvor jeg kender det!

Min kærestes broder og svigerinde har to små piger, som ikke er inviteret med. Det har min svigermor ikke været helt indforstået med, men hun har ikke sagt så meget til det.

Men vi hørte så ikke fra broderen og svigerinden, og da svardatoen var overskredet, havde vi stadig ikke hørt fra dem. Så min kæreste ringede til sin mor for at forhøre sig. Fik så at vide AF HENDE, at de kom.

Fint, fint! Godt at have en mor, der kan klare ting for en, som man ikke selv "er gammel nok til".

Men så var det, at en af min kommende mands venner er inviteret med og sådan for at høre, om han så ikke bare kørte med broderen og svigerinden, så svarer vennen, at de vist vil køre, når børnene blev trætte!!! HVAD - DE var jo netop IKKE inviteret!

Jeg kom lige op i det røde felt og sagde at nu kunne min kæreste godt ringe til sin mor - NU!

Så hun fik at vide, at hvis de (som de har for vane!) meldte afbud dagen før eller kom sammen med børnene, så vil jeg ikke se dem mere!

Det P... gider jeg ikke! De kunne i forvejen ikke selv meddele om de kom til vores bryllup!

Hvorfor kan folk ikke bare acceptere, at børnene ikke er velkomne til festen? Nå,men måske er det, fordi jeg lige som dig ingen børn har.

Kære Anita

Ja, jeg har godt fulgt med i dine/jeres problemer med din svoger og svigerinde... suk suk hvor er det dog utroligt at man ikke kan få lov tila t invitere til bryllup uden at andre bliver "fornærmede" eller utilfredse med den måde man vil gøre det på, og begynder at diktere egen dagsorden... "ja undskyld mig at vi inviterer jer til et knald dyrt bryllup og at vi så også har den frækhed at bestemme hvordan rammerne skal være!!" :bunny_4:

Nå, jeg har i hvert fald besluttet mig for, at jeg vil forsøge at bruge så lidt krudt på den slags som muligt, for ellers ender jeg bare med at ville aflyse det og stikke af til Hawaii ligesom Rikke F :cheerleader3: (måske ikke en helt tosset idé!) :cheerleader3:

Hvad sagde din svigermor, da Mario ringede til hende? Og hvorfor ringer Mario ikke til sin bror og konfronterer ham? Det er da lidt synd for din svigermor, at hun skal være lusen mellem to negle... eller hun vælger det måske selv?

Håber det løser sig... uden 2 ekstra uinviterede mini-gæster!

0

Del dette indlæg

Hej ANja

Super lækker bryllupsrejse, er helt vild misundelig...vores går til lalandia :cheerleader3: Vi dykkede med mantarays og hvalhajer i australien i 2005 og det var en fed oplevelse. Det skal i glæde jer til. Den ene hvalhaj var 8 meter lang :bunny_4: Den er altså stor når den svømmer lige ved siden af en, man kan næsten ikke se den bevæger sig, men man kan ikke følge med selvom man svømmer det bedste man har lært :thumbsupsmileyanim:

Hej Aura

Vi har over 30 dyk, og vi har endnu ikke set skildpadder, store hajer, mantas mv.... -HAHA- så vi håber på at "hvalhajgarantien" mv. holde denne gang :cheerleader3: Har hørt at en hvalhaj skulle give en fornemmelsen af, at der er en lydløs bus, som svæver forbi.... glæder mig afsindigt meget :bunny_4: Og går de efterfølgende planer om at lave en mini-dykker som de skal, ja så er det jo nok vores sidste dykkertur i nogle år.... so it better be a good one -HAHA-

Men Lalandia... det lyder nu heller ikke helt tosset. Tror i bund og grund bryllupsrejsen primært handler om at komme lidt væk fra dagligdagen og nyde tosomheden ovenpå al planlægningen - at sunde sig lidt og sammen bearbejde alle de dejlige indtryk.

0

Del dette indlæg

Ajhhhhhhhhh Anja, hvor lyder det bare lækkert med jeres bryllupsrejse. :cheerleader3:

Det må bare være et helt speciel oplevelse at svømme med hajer/hvaler og rokke. Glæder mig meget til at høre om det, når I en gang kommer hjem igen.

Og det var jo ikke en gang fordi det var særligt dyrt, er det fordi I får noget rabat igennem jeres dykkerforretning?

Kommer du forresten til Zillamøde på tirsdag?

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Pernille

Ja, jeg regner med at dukke op på tirsdag :cheerleader3: Går ud fra du også kommer?

Nej, det er ikke specielt dyrt. Vi får ikke særlige rabatter, men jeg tror bare at forretningen har forhandlet sig til nogle super tilbud, da de arrangerer dykkerture til forskellige rejsemål, hvor de så genbruger deres kontakter.

Ja, de store dyr i vandet er helt "breathtaking", men de helt små snegle og mini-dyr, som man skal "stå stille" i vandet for at se er nu også ret spændende... alt under vandet er spændende :cheerleader3:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej ANja

Jeg har kun 10 dyk, og kæresten et par og 20. Jeg har kun dykket i australien, men det var også helt fantastisk. Nu har vi så Natasha på 8½ måned, så jeg er da også spændt på hvornår vi kommer ud og dykke igen. I skal helt klart tage til australien på et tidspunkt og dykke, det er det mest fantastiske sted. :cheerleader3: MHT lalandia, så bliver det ikke tosomheden vi kommer til at nyde, men min søster og hendes to børn som er hjemme til bryllupet, de bor nemlig i australien. Men der går jo lang tid inden jeg ser hende igen, så må vi nyde tosomheden på et andet tidspunkt. Vi skal også flytte et par uger efter bryllupet, så vi har rigeligt at se til :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej ANja

Jeg har kun 10 dyk, og kæresten et par og 20. Jeg har kun dykket i australien, men det var også helt fantastisk. Nu har vi så Natasha på 8½ måned, så jeg er da også spændt på hvornår vi kommer ud og dykke igen. I skal helt klart tage til australien på et tidspunkt og dykke, det er det mest fantastiske sted. :cheerleader3: MHT lalandia, så bliver det ikke tosomheden vi kommer til at nyde, men min søster og hendes to børn som er hjemme til bryllupet, de bor nemlig i australien. Men der går jo lang tid inden jeg ser hende igen, så må vi nyde tosomheden på et andet tidspunkt. Vi skal også flytte et par uger efter bryllupet, så vi har rigeligt at se til :bunny_4:

Vi skal helt klart også til Australien og dykke engang, men det bliver når der er kommet mini-dykkere til verden, for Australien er lettere at rejse med små børn end i de mere primitive lande, som vi udforsker i disse år :bunny_4:

Det er da også dejligt at være på Lalandiaophold med din søster og hendes børn, når nu du ikke ser dem så tit... så må jeres romantiske tur komme som en forsinket bryllupsrejse :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Nå Anja.... Hold da op hvor er der sket meget siden jeg sidst var inde og kigge/læse i din tråd i efteråret '87... post-23814-1176911629.gif Jeg har simpelthen ikke haft tid og overskud til at være særlig meget på BK meeeeeen nu er jeg tilbage igen... Er i blevet gift og har fået børn??? Pension siger du?? ja det er godt nok også¨længe siden jeg har været her!...

Nå men tilbage til virkeligheden søde Anja... Sikken en dejlig bryllupsrejse! - Skal du have anstands dame med, for så kan jeg godt! - Men er ikke sikker på at jeg tør dykke med de der kræ du omtaler! post-23814-1176911806.gif

- Mette

0

Del dette indlæg

Nå Anja.... Hold da op hvor er der sket meget siden jeg sidst var inde og kigge/læse i din tråd i efteråret '87... post-23814-1176911629.gif Jeg har simpelthen ikke haft tid og overskud til at være særlig meget på BK meeeeeen nu er jeg tilbage igen... Er i blevet gift og har fået børn??? Pension siger du?? ja det er godt nok også¨længe siden jeg har været her!...

Nå men tilbage til virkeligheden søde Anja... Sikken en dejlig bryllupsrejse! - Skal du have anstands dame med, for så kan jeg godt! - Men er ikke sikker på at jeg tør dykke med de der kræ du omtaler! post-23814-1176911806.gif

- Mette

Hej Mette

Ja, jeg er gået på pension og børnene er fløjet fra reden siden sidst du kiggede forbi... flytter på plejehjem i næste uge!! :bunny_4:

:cheerleader3:

Du skal være velkommen til at komme med og være anstandsdame - jeg skal nok passe på dig under vandet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØV-HØNE

Har lige fundet ud af, at min svoger har arrangeret min kærestes polterabend, og drengene i slænget er ikke begejstrede :heart:

Program:

- Hente gommen

- Spille fodbold i parken

- Spise hjemme hos gommen og bruden

SAY WHAT? Man kan da ikke begynde at planlægge spisning i gommens hjem - så bliver han automatisk vært! Og jeg er ikke engang blevet spurgt om det er ok!

Og det bedste er næsten budgettet, som lyder nogenlunde sådan her - vi lægger bare lidt ud hver i sær og så afregner vi til brylluppet!

Jeg har den unde fløjte mig aldrig hørt noget så røvsygt og ugideligt et polterabendprojekt!! Håber de øvrige drenge får nedlagt veto og i hast får arrangeret noget andet, for ellers ved jeg en del af dem ikke vil komme og at min søde kæreste bliver meget skuffet og ked af det... det er jo ligesom et typisk sommerarrangement efter arbejde, at man går i parken, spiller lidt bold og tænder op i grillen.... og det kan jo være fint nok, men det vil da være dejligt hvis det er muligt bagefter at huske om nu boldspillet var polterabend eller et af sommerens 42 grill-bold arrangementer!

ØV - er så skuffet på min kærestes vegne og håber og krydser fingre for, at de øvrige gutter får planlagt noget andet, for min kæreste vil virkeligt gerne noget med liiiiidt mere action end som ovenfor skitseret! :bearhug:

(og ja, det siger jo sig selv at jeg ikke på nogen måde kan fortælle min kæreste om min viden, så derfor måtte jeg lige lade et hjertens suk herinde!)

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

GLAD-HØNE

En af vores venner havde kræft for 7 år siden, og hospitalet frygtede at han havde fået tilbagefald. Vi har været i limbo i 4 uger mens han er blevet undersøgt, men har lige fået at vide at det var falsk alarm - at han er rask. Det er simpelthen så dejligt, så i aften skal vi over til vores venner og drikke en masse champagne... så der er dømt glade tømmermænd i morgen :bearhug:)

0

Del dette indlæg

GLAD-HØNE

En af vores venner havde kræft for 7 år siden, og hospitalet frygtede at han havde fået tilbagefald. Vi har været i limbo i 4 uger mens han er blevet undersøgt, men har lige fået at vide at det var falsk alarm - at han er rask. Det er simpelthen så dejligt, så i aften skal vi over til vores venner og drikke en masse champagne... så der er dømt glade tømmermænd i morgen :heart:)

:bearhug: Jubiiii... Hvor er det da bare dejligt!!! :heart:

Men den der "polterabend" :heart::heart: Hva' fa'en tænker han på??!!! Eller, det er jo nok dér problemet ligger... Han tænker sikkert IKKE!! Håber virkelig de andre får stoppet det i tide...

:heart:

0

Del dette indlæg

Ok, nu tror jeg det er ved at være tid til at hr. svoger træder tilbage og holder op med at "hjælpe"...

Den eneste måde at sådan en polter er ok, er hvis gommen selv har frabedt sig alt fjol og sjov :bearhug:

Nu må du da lige smide et par bemærkninger til drengene, så de ved at de har din opbakning til at lave mytteri mod din svoger ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer