Sign in to follow this  
Followers 0
lisab

Lisa og H.´s bryllup 23.08.08

1,063 posts in this topic

Så er det d. 27. og det er aften.. Så må man godt spørge.. :shopping:

Har du fået arbejde?? :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

JA JEG HAR FÅET JOBBET.......................godt nok med 1000 kr mindre om måneden end jeg havde forlangt, men det er stadig bedre end det jeg har nu. Jeg har så sagt at jeg lige skulle tænke over det, og vi aftalte så at jeg skal ringe til ham i morgen, og kan så hente ansættelses kontrakten imorgen eftermiddag. På mandag, hvor jeg egentlig har fri, kører jeg så ind til min chef for at sige op, er lidt spændt på hvad hun siger....

0

Annonce ♥

:cheerleader3::shopping::bearhug:TILLYKKE!!! :thanks::cheerleader3::cheerleader3:

Hvor er det fedt! :thumbsupsmileyanim:

Puha, har også bare haft sommerfugle i maven hele dagen. Kan heller ikke lade være med at tænke på alle de kollegaer som jeg ikke vil se igen :cheerleader3: Jeg kommer virkelig til at savne "gutterne", vi har haft det super sjovt. Jeg kommer så ikke til at savne min chef :cheerleader3:

0

TUUUUUSIND GANGE TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!

:cheerleader3::shopping::thumbsupsmileyanim::bearhug::thanks: :carrot: :cheerleader3::cheerleader3:

Det var mine dobbeltkrydsede fingre der gjorde udslaget, vælger jeg at tro.. :cheerleader3: For så må det da også virke på mig her en af dagene!

TILLYKKE MED DET, SØDE!!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak til jer, det er godt nok også en lettelse at vide besked, for jeg har godt nok gået og tænkt meget på det :carrot:

Så i fremtiden skal jeg arbejde med kvalitet og produktudvikling på makrel (makrel i tomat, det er mig :thumbsupsmileyanim: ) både herhjemme og i tyskland. NØØØØØØJJJJ, jeg glæder mig til at komme igang.

Edited by lisab
0

Tusind tak til jer, det er godt nok også en lettelse at vide besked, for jeg har godt nok gået og tænkt meget på det :carrot:

Så i fremtiden skal jeg arbejde med kvalitet og produktudvikling på makrel (makrel i tomat, det er mig :bearhug: ) både herhjemme og i tyskland. NØØØØØØJJJJ, jeg glæder mig til at komme igang.

lidt sjovt der er en stilling bare til det :shopping: you are the makrel woman :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: igen det er SÅ fedt du har fået jobbet! Igen tillykke søde!!

0

Annonce ♥

Så i fremtiden skal jeg arbejde med kvalitet og produktudvikling på makrel (makrel i tomat, det er mig :cheerleader3: ) både herhjemme og i tyskland. NØØØØØØJJJJ, jeg glæder mig til at komme igang.

lidt sjovt der er en stilling bare til det :thanks: you are the makrel woman :thumbsupsmileyanim::bearhug: igen det er SÅ fedt du har fået jobbet! Igen tillykke søde!! "BARE".... :cheerleader3: ......... :cheerleader3: , nej hvem ved måske ender det med, at det udvider så jeg også skal arbejde med tun.........

Tillykke med det nye job :cheerleader3::shopping:Tak tak, det er bare dejligt.
Edited by lisab
0

Så i fremtiden skal jeg arbejde med kvalitet og produktudvikling på makrel (makrel i tomat, det er mig :bearhug: ) både herhjemme og i tyskland. NØØØØØØJJJJ, jeg glæder mig til at komme igang.

lidt sjovt der er en stilling bare til det :shopping: you are the makrel woman :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: igen det er SÅ fedt du har fået jobbet! Igen tillykke søde!! "BARE".... :cheerleader3: ......... :thanks: , nej hvem ved måske ender det med, at det udvider så jeg også skal arbejde med tun.........

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Hallo igen

3 dage uden BK.......... :blink:

Min søn har fødselsdag i dag, og hele weekenden samt i dag, har vi haft gæster.

Lørdag havde vi hans klasse på besøg, søndag Henriks familie, og i dag havde vi så min familie. Har en føelse af at have stået 3 dage i mit køkken, godt nok er jeg glad for mit køkken, meeeeen.....

Jeg har lavet mad, dækket bord, gjort rent, ryddet op, vasket op, ryddet af, lavet mad, varmet mad, anrettet...osv i 3 dage, jeg er glad for det nu er overstået, så vi igen kan rette blikket mod BRYLLUP, men vigtigst af alt Daniel synes det har været nogle super dage, og har fået de ting han har ønsket sig allermest!

I morges, kørte jeg på arbejde, selvom jeg havde fri, for at aflevere min opsigelse. Havde det fuldstændig som jeg skulle til eksamen, var simpelthen så nervøs, selvom der jo ikke var noget at være nervøs for. Jeg tror simpelthen det var den dårlige samvittighed der spillede ind. Hvorfor have dårlig samvittighed når man siger op? Jeg forstår det ikke rigtig selv, men måske skyldes det, at jeg er rimmelig glad for at være der nu, og der kommer til at være så mange som jeg vil savne. Nå, men hun sagde ikke så meget til det, andet end hun godt kune forstå jeg var træt af den lange kørsel.

Nå, nu handler det om at se fremad, og jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang med mit nye job.

Så har jeg fået bestilt tid hos en frisør, i næste uge. Efter jeg er flyttet herop nordpå, har jeg ikke rigtig kunne find en frisør, som jeg synes godt om. Jeg har nu fundet en der bor et par kilometer herfra, og så må vi se hvad hun kan. Ud over at være frisør er hun også negletekniker, og det synes jeg vil passe kanon godt hvis det er den samme der kan orden både hår og negle til brylluppet, og at hun kun bor et par kilometer herfra. :thumbsupsmileyanim:

Jeg har også fået bestilt tid til et lille møde med Store Restrup, på tirsdag. Vi fik et brev i starten af året, om at henvende os , så vi kunne aftale nærmere ang. festen. Jeg ved ikke præcist hvad vi skal tale om, men der skal nok nå at komme et par hundrede spørgsmål......menu, bryllupskage, tidspunkter, bordopstilling, blomster, vin, prøvesmagning, har vi fået det rigtig værelse, osv.....jeg må vist hellere skrive det hele ned! Det glæder jeg mig helt vildt til.... :cheerleader3: kommer tættere på!

0

Hej Lisann

Det lyder til, at du har ligget på den anden ende i køkkenet...

Men det lyder da dejligt, at din søn har haft en par rigtig dejlige dage....

Men forstår også at du gerne vil lidt ud af køkkenet..

Dejligt at få overstået opsigelsen.

Jeg tror bare, det er fordi, vi er nogle loyale og pligtopfyldende væsner, at vi har det så skidt, når man siger op..

Der er selvfølgelig nogen, man kommer til at savne, men der er jo også grunde til at søge andet arbejde.

Men som du selv siger, skal der ses fremad.

knus

0

Annonce ♥

Hej Lisann

Det lyder til, at du har ligget på den anden ende i køkkenet...

Men det lyder da dejligt, at din søn har haft en par rigtig dejlige dage....

Men forstår også at du gerne vil lidt ud af køkkenet..

Dejligt at få overstået opsigelsen.

Jeg tror bare, det er fordi, vi er nogle loyale og pligtopfyldende væsner, at vi har det så skidt, når man siger op..

Der er selvfølgelig nogen, man kommer til at savne, men der er jo også grunde til at søge andet arbejde.

Men som du selv siger, skal der ses fremad.

Ja, og det er jo det der har vægtet tungest............men kommer godt nok til at savne noget mandehørm

knus

Du skal lige ha en krammer :griner:- sjovt vi begge har afleveret opsigelse i dag :cheerleader3:Puha ja, hvordan havde du det med at aflevere opsigelsen?
0

Annonce ♥

Hmmm, fik jeg nogensinde ønsket dig tillykke med det nye job?

Uanset om jeg så lige gentager mig selv

:griner:-TILLYKKE :cheerleader3:

Forstår godt den dårlige samvittighed ved sådan en opsigelse. Jeg har det på præcis samme måde, når jeg (forhåbentlig snart) skal ind med min egen :cheerleader3: Men øøhhhh... lige et spørgsmål... hvad skriver man egentlig i sådan en? :cheerleader3: Tror aldrig jeg nogensinde har haft brug for at lave sådan en skriftligt

0

Hmmm, fik jeg nogensinde ønsket dig tillykke med det nye job?

Uanset om jeg så lige gentager mig selv

:thumbsupsmileyanim:TILLYKKE :cheerleader3:

Forstår godt den dårlige samvittighed ved sådan en opsigelse. Jeg har det på præcis samme måde, når jeg (forhåbentlig snart) skal ind med min egen :cheerleader3: Men øøhhhh... lige et spørgsmål... hvad skriver man egentlig i sådan en? :denmarkflag: Tror aldrig jeg nogensinde har haft brug for at lave sådan en skriftligt

Øh ,ja hvad skriver man. Jeg skrev bare kort og præcist at jeg sagde op med fratrædelse 30.04.08. Forklaring (hvis man vil) kan man jo give mundtligt, og hovedsagen er jo at man har papir på opsigelsen, og der ingen tvivl er om at det er en opsigelse og hvornår man fratræder.

Forresten, så har min chef godt nok ikke sagt meget til mig siden jeg sagde op.....kan ikke lade være med at tænke på om hun er fornærmet, eller hvad der stikker hende, men ja det er jo så hendes hovedpine..........jeg er jo ligesom smuttet (næsten)

0

Hovsa. Fik aldrig ønsket dig TILLYKKE med jobbet :biggrin::thumbsupsmileyanim::lol:

Dejligt for dig at du fik det, og ikke mindst, at du får kortere på job :bearhug:

Og tillykke med sønnen i mandags :blush:

krammer.

tak tak.............hey er din beretning færdig.......................mig fluks ind og se!

0

Hej søde

slemme slemme mig :lol:

Jeg har slet ikke fået ønsket dig tillykke med dit nye job !

Hvor dejligt for dig, at du fik det - det er da bare super hva?!

Stort stort tillykke søde.

Det er altid godt med lidt luftforandring...

Da jeg sagde op sidst i november (havde været der 3 år) havde jeg også dårlig samvittighed.

For mit vedkommende var det fordi jeg slet ikke havde luftet overfor nogen, at jeg søgte væk.

Så det var jo lidt en bombe, jeg kom og smed.

Nå, det blev nu modtaget pænt - og det er jo noget pjat at man er nervøs for at sige op, for det er jo ens gode ret...

:biggrin: (så fik jeg endelig brugt den smiley) :thumbsupsmileyanim:

Var det i tirsdags I havde møde med feststedet?!

Fortæl fortæl... :bearhug:

Jeg skal selv have arrangeret møde med vores feststed snarest (de er i øvrigt slet ikke gået i gang med renoveringen endnu grr) :blush:

0