SilleS

Sille Bryld og Andreas

571 indlæg i dette emne

Ih jeg blir så sur! :angry1:

Jeg har ikke min ring og har ikke haft den længe. Den viste sig desværre at være lidt for lille, så den skulle laves et ½ nummer større. Den blev indlevet tirsdag i sidste uge (15. maj) og så sagde de at der ville gå ca en uge før den var færdig. Jeg ringede igår og der kunne han ikke lige finde den. Nu har de så ringet til mig idag og sagt at de har snakket med dem der skal lave den og den blir leveret til butikken på onsdag. Hurra! 14 dage uden ring. Og jeg tager på ferie på mandag, så jeg kan tidligst få den igen 6. juni! Øv øv øv. :denmarkflag:

Den eneste positive der er at sige om det hele er at jeg elsker den ring og jeg tror jeg får billeder på af den i aften :thumbsupsmileyanim:

Håber også at kunen smide et billede af mig og kæresten.

Men der sker jo heldigvis andre gode ting. Vi har booket Greve Strandkro til festen! Jeg fik overtalt kæresten, det er utroligt hvad han ikke gør for at gøre mig glad.

Blir nød til at løbe. Skal shoppe ting til invitationer med søstrene og så begynder vi i aften. Ih jeg glæder mig SÅ meget.

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen Hej! Jeg må vidst også hellere lige hilse på en til fra Greve har selv gået på greve gym og i koret....og ved hvilke ködmarkede de korlejre er hi hi hi.... min bror og svigerinde mödtes også der.... :thumbsupsmileyanim:

Velkommen til gläder mig til og fölge tråden :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Mange tak.

Det er skægt for jeg havde regnet med at fordelingen af rødt og hvidt skulle være omvendt, men det her er vi super glade for. Min mindste søster sad også bare og kiggede på dem da vi var færdige. I 10 minutter kunne hun ikke sige andet end "De er bare SÅ flotte. Jamen det er helt vildt, synes bare de er SÅ flotte!"

Har lige fundet en tjekliste i et af mine tusind blade om brylluper og ifølge den er næste punkt på tjeklisten først noget man skal gøre når der er 4 måneder til bryllupet. Det er jo skønt, men også lidt mærkeligt. Men kan da lige skrive hvad vi har styr på. Selvom jeg muligvis gentager mig selv lidt....

Dato: 10. maj 2008 kl 13

Kirke: Greve Kirke, præst Christian Bryld (min elskede far)

Reception: Mine forældres have lige ved siden af kirken

Festlokaler:Greve Strandkro (depositum betalt idag)

Fotograf: fotograferne.com (aconto betalt idag)

Gæsteliste til fest: Næsten på plads

Indbydelser: Lavet med søstrene igår. Synes selv de er super.

Kjole: Der er bestilt tid hos House Of Brides i Taastrup 21. juni kl 12

Sådan ser det ud pt og tror ikke der kommer mere på lige foreløbig for imorgen tidlig kl 7 letter vores fly til Grækenland. Første ferie hvor vi bare skal være os to og jeg glæder mig så meget!

Mange knus Sille

Vi ses igen 4. juni

0

Del dette indlæg

:bestwishes: Hej!!

Super flotte invitationer og bordkort :thumbsupsmileyanim:

Og det lyder ikke dårligt, med en tur til Grækenland...

Eftersom du jo først læser dette når engang I er hjemme igen - så håber jeg I havde en dejlig tur.. :ilovebryllupsklar:

:cheerleader3: Jeanet

0

Del dette indlæg

Så er vi hjemme fra ferie igen. Super lækker ferie. Det var en rundtur i det nordlige Grækenland så vi har kørt lige omkring 2000 km i løbet af ugen. De fleste andre var oppe i 50'erne, men de var super søde alle sammen og vi have en fantastisk dansk guide. Jeg har fået så mange oplevelser og lært så meget at mit hoved stadig summer.

Men men men.... Hvor finder man så sig selv? Helt nede på side 5. Selvfølgelig fair nok, for vi har jo været væk i en hel uge, men alligevel. Så vupti, op emd mig igen!

Og den super bedste nyhed er selvfølgelig at jeg kunne tage til guldsmeden og hente min ring igår. Den passer nu helt perfekt og jeg kan slet ikke få nok af at kigge på den.

Mange knus Sille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sille!

Kan se, at jeg endnu ikke har været her forbi og ønske dig velkommen, men det kommer så her: VELKOMMEN!

Det lyder til, at I er godt med allerede - når de vigtigste ting som kirke og feststed er på plads, så klarer resten næsten sig selv (I wish, he he).

Super sødt frieri forresten, og så er jeg vild med symbolikken med dato og tidspunkt. Genialt!

Glæder mig til at følges med dig det næste års tid.

:cheerleader3: Camilla (der tager til Grækenland i 14 dage d. 28/6)

0

Del dette indlæg

Kjoleberetning

Det tog lidt lænegere tid ned forventet at få mit liv tilbage... Faktisk sidder jeg lige nu på arbejdet i dagens 12 arbejdstime. Ja det er vildt, men man kan jo altid bruge lidt ekstra penge når man planlægger bryllup. ()()

I torsdags skulle jeg så ud og kigge på kjole første gang. Med mine erfaringer fra ringene (13 butikker) tænkte jeg at vi hellere måtte starte i god tid. Så jeg hankede op i min mor og 2 bedste veninder og så tog vi til Tåstrup. Vi havde tid kl 12 i House of Brides.

Det var en mærkelig fornmmelse at komme ind i butikken. meget hyggeligt, men også vildt syrealistisk at jeg måtte røre ved alle de her kjoler. Det tog mig noget tid, jeg var lettere i panik til at starte med. Men ekspedienten var meget sød og hjælpsom. Hun kiggede lidt på mig og spurgte om havd jeg havde tænkt og da jeg ærligt ikke havde tænkt så meget begyndte hun at finde lidt blandet frem. Nogle af de første var da okay, men lidt for lidt bling til mig. Jeg er jo prinsesse ;)

Så kom jeg igennem noget tyl, for det troede jeg at jeg var til, men det så bare mærkeligt ud. Jeg havde på det ehr tidspunkt haft ca 12 kjoler af og på og begyndte at blive lidt forvirret, så mens jeg fik den næste på stod jeg bare med lukkede øjne og prøvede på at cleare hovedet. Den var fin ingen tvivl om det.

Da jeg kom ud af prøverummet var der ingen tvivl hos de medbragte smagdommere. Det her var kjolen! Men jeg var stadig ikek helt sikker. Jeg gik over til et af de store spejle og så fyldtes mine øjne med tårer. Det her var helt sikker en kjole hvor Andreas kunne synes jeg var det smukkeste han nogensinde havde set. :cheerleader3:

Men jeg var stadig i tvivl. Jeg kunne jo ikke bare gå ind i den første butik og finde den. Så af med kjolen igen og så skulle vi ud og ha noget mad. Jeg kunne jo altid komme tilbage senere. Mor overtog rattet for jeg sad bare og stirrede på det kort jeg havde fået med modelnummeret. Da jeg så kom hjem sad jeg længe og tænkte over det og da min far så kom hjem spurgte jeg om han ville med ud af kigge.

Vi kørte til Taastrup igen og da jeg fik kjolen over hovedet denne gang var der ingen tvivl længere. Det her var KJOLEN. :ilovebryllupsklar: Jeg kunen simpelthen ikek holde op med at smile. Og min far stod bare der og så på mig. Til sidste sagde han "Jeg står bare og tænker på om jeg nogensinde har set sådan en kjole før".

Så det var historien, vil I se kjolen?

Redigeret af SilleS
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer