SilleS

Sille Bryld og Andreas

571 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sikke en grim oplevelse med biluheldet. Det var godt der ikke skete noget! Men det må have været en rigtig ubehagelig forskrækkelse... :)

En fjer bliver jo nemt til 5 høns! ;)

Med hensyn til din veninde, så bestemmer man jo ikke altid hvornår der kommer drama i tilværelsen!

For en del år siden (3.g) havde jeg kæmpe opgør med min barndomsveninde. Hun havde svigtet mig helt vildt på et landsstævne, som vi var afsted på sammen - hun ignorerede min tilstedeværelse i 4 dage! Det var så tarveligt af hende, at jeg boycuttede hende totalt i 2 mdr., hvor jeg nægtede at tale med hende og kun svarede i enstavelses ord, når hun henvendte sig. Det var ikke af ond vilje, men jeg kunne bare ikke holde ud at være sammen med hende eller tale sammen. Hun forstod hvor meget hun havde såret/svigtet mig og har ALDRIG overtrådt en eneste af mine grænser siden! Dengang var jeg parat til at smide et 10 år gammel venskab ad pommeren til og ville ikke tøve et sekund, hvis det nogensinde sker igen!

Omvendt har jeg også prøvet at genoptage kontakten til en folkeskole veninde, hvor hun efter et stykke tid gav mig den kolde skulder, da hun ikke mente vi kunne finde sammen igen. Det var enormt hårdt og jeg blev rigtig ked af det, men sådan var det bare...

Hvad prøver jeg at sige med det her??? JO, jeg vil bare sige, at jeg føler med dig... Og ønsker dig det bedste på den front! :toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sille-mus!

1000 1000 tak for igår det var bare SÅ fedt at få snakket med dig igen :)

Thomas spurgte om der havde været problemer med det offentlige siden det havde taget mig så lang tid at komme hjem før jeg ringede...øh nej men jeg skulle jo bare liiiige sige farvel til Sille :toot:

KÆMPE KNUS

Stine

0

Del dette indlæg

Jamen Sille dog! Hvad er nu det for noget? Godt du er okay! Pyt med bilen bare I er okay allesammen!
Sike da en forskrækkelse. Godt at i alle er okay.
Pu ha sikke en grim oplevelse Sille. :blink:

Men det var godt at der "kun" skete noget med bilen og den kan jo heldigvis erstattes igen. :)

Øv hvor ubehaligt, men GODT at der ikke skete noget med jer, ud over forskrækelsen
Sikke en grim oplevelse med biluheldet. Det var godt der ikke skete noget! Men det må have været en rigtig ubehagelig forskrækkelse... :oops:

En fjer bliver jo nemt til 5 høns! ;)

Med hensyn til din veninde, så bestemmer man jo ikke altid hvornår der kommer drama i tilværelsen!

For en del år siden (3.g) havde jeg kæmpe opgør med min barndomsveninde. Hun havde svigtet mig helt vildt på et landsstævne, som vi var afsted på sammen - hun ignorerede min tilstedeværelse i 4 dage! Det var så tarveligt af hende, at jeg boycuttede hende totalt i 2 mdr., hvor jeg nægtede at tale med hende og kun svarede i enstavelses ord, når hun henvendte sig. Det var ikke af ond vilje, men jeg kunne bare ikke holde ud at være sammen med hende eller tale sammen. Hun forstod hvor meget hun havde såret/svigtet mig og har ALDRIG overtrådt en eneste af mine grænser siden! Dengang var jeg parat til at smide et 10 år gammel venskab ad pommeren til og ville ikke tøve et sekund, hvis det nogensinde sker igen!

Omvendt har jeg også prøvet at genoptage kontakten til en folkeskole veninde, hvor hun efter et stykke tid gav mig den kolde skulder, da hun ikke mente vi kunne finde sammen igen. Det var enormt hårdt og jeg blev rigtig ked af det, men sådan var det bare...

Hvad prøver jeg at sige med det her??? JO, jeg vil bare sige, at jeg føler med dig... Og ønsker dig det bedste på den front! :td:

:fløjt: Det har jeg brug for!

Hvor er det bare godt at du er ok, det var da lidt voldsomt :rolleyes:

Puha, det er lidt ærgerligt med bilen, men hellere bilen end jer ;)

Uaks.....Godt at I alle er okay. Det var godt nok heldigt.

Ja, så er det at jeg tror på at der er nogen, der holder hånden over en. Det kunne jo være gået grueligt galt.

Hej Sille-mus!

1000 1000 tak for igår det var bare SÅ fedt at få snakket med dig igen :toot:

Thomas spurgte om der havde været problemer med det offentlige siden det havde taget mig så lang tid at komme hjem før jeg ringede...øh nej men jeg skulle jo bare liiiige sige farvel til Sille :shooter:

KÆMPE KNUS

Stine

Jeg er svær at give slip på!

Jeg er også begyndt at blive urolig for alle de "veninder" jeg har fået herinde. Hvad sker der med dem, når man er blevet gift?

:balloons: Tusind tak for jeres omtanke, det er rart!

Morfar får en ny bil, så det er jo også dejligt.

Jeg sidder jo pt bare her hele dagen. Er sygemeldt. Heldigvis ikke noget med ulykken, men tror jeg har tilravet mig en eller anden virus.... Er svimmel og har kvalme, samt hovedpine. Dog stilner det af efter kl 13, meget mystisk!

Men så kan man jo blive opdateret på alle de dejlige piger herinde! Idag er jeg nået hele vejen igennem tudetøsen og MaikenHolm.

Og så er der da lige en dejlig nyhed. Kæresten har været til medarbejder samtale eller hvad det nu hedder og han kommer til at stige 17% i løn! Fra 26500 til 31000! Det er bare så super!!!!!

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Bare en lille sang, som jeg har forlelsket mig i...

Og teksten....

There's two things I know for sure:

She was sent here from heaven and she's

daddy's little girl.

As I drop to my knees by her bed at night

She talks to Jesus and I close my eyes and

I thank god for all the joy in my life

Oh, but most of all

For butterfly kisses after bedtime prayer;

sticking little white flowers all up in her

hair; "Walk beside the pony, Daddy, it's my first ride."

"I know the cake looks funny, Daddy, but I sure tried."

In all that I've done wrong I know I must

have done something right to deserve a hug

every morning and butterfly kisses at night.

Sweet 16 today

She's looking like her mama a little more everyday

One part woman, the other part girl.

To perfume and make-up from ribbons and curls

Trying her wings out in a great big world.

But I remember

Butterfly kisses after bedtime prayer; sticking

little white flowers all up in her hair.

"You know how much I love you, Daddy, But if you

don't mind I'm only gonna kiss you on the cheek this time."

With all that I've done wrong I must have done

something right to deserve her love every morning

and butterfly kisses at night.

All the precious time

Like the wind, the years go by.

Precious butterfly.

Spread your wings and fly.

She'll change her name today.

She'll make a promise and I'll give her away.

Standing in the bride-room just staring at her.

She asked me what I'm thinking and I said "I'm not

sure-I just feel like I'm losing my baby girl."

She leaned over...gave me butterfly kisses with her mama there,

Sticking little white flowers all up in her hair

"Walk my down the aisle, Daddy-it's just about time."

"Does my wedding gown look pretty, Daddy? Daddy, don't cry!"

Oh, with all that I've done wrong I must have

done something right.

To deserve your love every morning and butterfly

kisses-I couldn't ask God for more, man this is what love is.

I know I gotta let her go, but I'll always remember

every hug in the morning and butterfly kisses.

Og så tuder jeg! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også begyndt at blive urolig for alle de "veninder" jeg har fået herinde. Hvad sker der med dem, når man er blevet gift?

:thumbsupsmileyanim: Tusind tak for jeres omtanke, det er rart!

Morfar får en ny bil, så det er jo også dejligt.

Jeg sidder jo pt bare her hele dagen. Er sygemeldt. Heldigvis ikke noget med ulykken, men tror jeg har tilravet mig en eller anden virus.... Er svimmel og har kvalme, samt hovedpine. Dog stilner det af efter kl 13, meget mystisk!

Men så kan man jo blive opdateret på alle de dejlige piger herinde! Idag er jeg nået hele vejen igennem tudetøsen og MaikenHolm.

Og så er der da lige en dejlig nyhed. Kæresten har været til medarbejder samtale eller hvad det nu hedder og han kommer til at stige 17% i løn! Fra 26500 til 31000! Det er bare så super!!!!!

Knus Sille

Du er sikker på at du ikke har fået en hjernerystelse, ik??

Lækkert med lidt ekstra i kassen. Det kan altid bruges.

Redigeret af Happy_A
0

Del dette indlæg

100000 mange tak for din hilsen i min tråd, er dybt imponeret over at du er kommet gennem alle 51 sider, stor :thumbsupsmileyanim: til dig.

Jeg er glad for at kunne læse at du er ok efter jeres uheld, og at ingen kom til skade.... Men vil nu give Happy A ret, er du sikker på du ikke en hjernerystelse????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man ses på babyklar når man efter 2-3 års tid ikke er herinde mere ;) (Og du kan jo godt komme på babyklar lidt før I rent faktisk begynder lave babyer)

0

Del dette indlæg

100000 mange tak for din hilsen i min tråd, er dybt imponeret over at du er kommet gennem alle 51 sider, stor :thumbsupsmileyanim: til dig.

Jeg er glad for at kunne læse at du er ok efter jeres uheld, og at ingen kom til skade.... Men vil nu give Happy A ret, er du sikker på du ikke en hjernerystelse????

Sidste jeg havde hjernerystelse (faldt på mine rulleskøjter) havde jeg det meget værre. Men jeg har da fået en tid hos lægen imorgen bare for en sikkerhedsskyld. Også fordi jeg får ondt i hovedet, når jeg drejer det. :)

Man ses på babyklar når man efter 2-3 års tid ikke er herinde mere ;) (Og du kan jo godt komme på babyklar lidt før I rent faktisk begynder lave babyer)

Okay!

Men søde Stine. Hvordan finder man dem? Du kan jo ikke hedde "Stine skal giftes!!!" på babyklar vel? men hvis der er en "Stine skal være mor!!!" så ved jeg nok det er dig ;)

0

Del dette indlæg

Hej Søde Sille

Så fandt jeg din tråd, en havde sørme sneget sig helt om på side 3.... Men du hiver vi den lige frem igen. :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak for en super hyggelig aften i tirsdags. Du er bare en rigtig sød og charmerende pige. Tænk at man kan finde så gode veninder her på BK :)

Jeg syntes at det lyder som en rigtig god ide, at blive tjekket hos lægen. Måske har du aligevel fået et slag eller stød ved uheldet. Håber snart du får det bedre igen. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay!

Men søde Stine. Hvordan finder man dem? Du kan jo ikke hedde "Stine skal giftes!!!" på babyklar vel? men hvis der er en "Stine skal være mor!!!" så ved jeg nok det er dig ;)

Man har jo diverse kontaktoplysninger på hinanden ;) PM

0

Del dette indlæg

Okay, så kom jeg til lægen...

Hun sagde at jeg havde nok skadet nogle af de små muskler ved nakkehvirvlerne og sendte mig til røntgen for en sikkerhedsskyld og til fysioterapeut. Røntgen er på torsdag.

Derudover har jeg også noget irritation ved kravebenet, som viser sig som rødmen i det ene øje :loveflag: Meget mystisk synes jeg!

Idag har hovedet det bestemt ikke godt, og det gør ondt i både nakke og ryg. :) Ja jeg piver, men det er vel okay engang imellem.

Med hensyn til bryllupsplanlægningen sker der da lidt. :denmarkflag:

Kæresten var i Jylland på noget ryste-sammen-dag med arbejdet i fredags, så jeg tog hjem til mine forældre.

Sammen fik mor og jeg

- ryddet lidt op i receptions gæstelisten, så vi rent faktiks kan være i kirken

- lavet lidt om på receptions menuen. Folk skal jo helst ikke sulte mellem vielsen og maden.

- målt op i haven og fandt ud af vi kan have et større telt, hvilket måske ikke er nødvendigt, men i hvert fald dejligt.

- fundet ud af hvad det vil koste at leje telt, stole, borde, service, lamper, varmeovene osv. Og det er faktisk langt billigere end jeg troede! :boohoo:

Så overordnet set en dejlig. Og i aften skal jeg (har det forhåbentlig bedre) i biffen med kæresten og mine bedste venner og se Shrek 3!

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Hun sagde at jeg havde nok skadet nogle af de små muskler ved nakkehvirvlerne og sendte mig til røntgen for en sikkerhedsskyld og til fysioterapeut. Røntgen er på torsdag.

Derudover har jeg også noget irritation ved kravebenet, som viser sig som rødmen i det ene øje :loveflag: Meget mystisk synes jeg!

Idag har hovedet det bestemt ikke godt, og det gør ondt i både nakke og ryg. :) Ja jeg piver, men det er vel okay engang imellem.

Med hensyn til bryllupsplanlægningen sker der da lidt. :denmarkflag:

Kæresten var i Jylland på noget ryste-sammen-dag med arbejdet i fredags, så jeg tog hjem til mine forældre.

Sammen fik mor og jeg

- ryddet lidt op i receptions gæstelisten, så vi rent faktiks kan være i kirken

- lavet lidt om på receptions menuen. Folk skal jo helst ikke sulte mellem vielsen og maden.

- målt op i haven og fandt ud af vi kan have et større telt, hvilket måske ikke er nødvendigt, men i hvert fald dejligt.

- fundet ud af hvad det vil koste at leje telt, stole, borde, service, lamper, varmeovene osv. Og det er faktisk langt billigere end jeg troede! :boohoo:

Så overordnet set en dejlig. Og i aften skal jeg (har det forhåbentlig bedre) i biffen med kæresten og mine bedste venner og se Shrek 3!

Knus Sille

Puha...sikke en omgang. Håber ikke at røngten viser noget alvorligt. Jeg er rigtig glad for at du tog til lægen :-)

Dejligt at høre at der er sket noget på bryllupsfronten. Vi er gået lidt i stå synes jeg. Det er ikke rigtigt muligt at forberede mere før december, når invitationerne skal laves.

Jo shoppe efter sko, slør og undertøj kan jeg sagtens *gg* Men det kan man jo ikke gøre hele tiden.

0

Del dette indlæg

Derudover har jeg også noget irritation ved kravebenet, som viser sig som rødmen i det ene øje :bestwishes: Meget mystisk synes jeg!

Idag har hovedet det bestemt ikke godt, og det gør ondt i både nakke og ryg. :bearhug: Ja jeg piver, men det er vel okay engang imellem.

Godt du kom til lægen og ja man må godt pive. :cheerleader3: det gør ondt sådan noget skidt

Ligesom en arbejdsskade er altid vigtigt at gå til lægen efter en ulykke og få det dokumenteret. Også selvom man ikke selv synes der er sket noget, så det var godt du gjorde det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Idag har jeg det heldigvis godt! Har endda været huslig og ryddet op, vasket tøj og været ude at handle.

Shrek var rigtig sjov, men det var jo en 3'er, så...

Ved ikke om den er værd at gå i biffen og se, men synes bestemt den er værd at se.

Og så elsker jeg bare at kunne sidde her og følge med i alle de dejlige tøser herinde!

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Hej Søde Sille,

Tusind tak fordi du skrev i min tråd...

Hvorfor i ALVERDEN har jeg ikke kommet herind tidligere ????

Du ser jo SKØN ud i din kjole !!!!!!!!!!!!!!!!!

Glæder mig til at følge den videre planlægning... Kan blive helt panisk over at jeg ikke er kommet længere - men til januar så får jeg hentet lidt ind på dig :cheerleader3:

Glæder mig til at følge din planlægning !!

KnuZ

Maria

0

Del dette indlæg

Hej Søde Sille,

Tusind tak fordi du skrev i min tråd...

Hvorfor i ALVERDEN har jeg ikke kommet herind tidligere ????

Du ser jo SKØN ud i din kjole !!!!!!!!!!!!!!!!!

Glæder mig til at følge den videre planlægning... Kan blive helt panisk over at jeg ikke er kommet længere - men til januar så får jeg hentet lidt ind på dig :cheerleader3:

Glæder mig til at følge din planlægning !!

KnuZ

Maria

Det skal jeg sige dit, det er fordi vi ikke allesammen kan være alle steder. Selvom vi gerne ville.

Tak for komplimentet, jeg er også selv ret glad for den :bestwishes:

Jeg synes ikke engang jeg r så langt, men samtidig ved jeg heller ikke lige hvad jeg mere kan lave nu. Lidt øv.

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer