SilleS

Sille Bryld og Andreas

571 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Prøv at kigge på ebay mht. slør...

Jeg fandt mit der til 150 kr inkl forsendelse ;) Der er rigtig mange forskellige arter og størrelser, det er bare at surfe lidt, det samme kan siges mht. diademet :cheerleader3:

Ellers smid et par billeder af dit slør og diadem, så skal jeg kigge efter lidt forskelligt, har surfer-bryllupsting-abstinenser :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu spammer jeg dig lige fra ebay :cheerleader3:

Først slør, de ligger på omkring 20$ og er fra Veilsbylana, jeg har brugt hende to gange, og kan kun anbefale hende.

Det første er med swarosky krystaller på sløret, og jeg mente du ville have kysseslør :blush:

post-21950-1189084358.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sille!

Vi krydser alle to ginre (Og du og jeg ved hvordan man gør det bedst ;) ) og håber på at der ikke er sket noget med din nakke/ryg ved sammenstødet...

Jeg er også i diadem-krise, eller dvs jeg surfer og surfer på Ebay men der er altså ikek rigtigt noget som liiige er det jeg har inde i hovedet...har dog fundet ud af at jeg nok skal have et i guld istedet for sølv...

KNUS

Stine

0

Del dette indlæg

Så smuttede jeg over i HoB og der var faktisk et rigtig fint et. Det koster bare 4000 :cheerleader3: og det er altså lige lovlig meget for et slør synes jeg!

Ja puha da - mener du ikke 400,- ? :blush:

Det var min replik.... Er du sikker Sille på de 4000.-????? :cheerleader3:

4000, det sagde damen og tjekkede ogsa prissedlen selv, 3999,- Det er jo fuldstændig vanvittigt!

Eller spørg Josefin om hun kan hjælpe dig mod en betaling? Hun har jo syet det SEJESTE slør til sig selv!

det tænkte jeg også på, især fordi pt synes jeg at det slør som er tættest på det jeg tror jeg gerne vil have er det riveslør AnjaSL selv lavede.

0

Del dette indlæg

Nu spammer jeg dig lige fra ebay :cheerleader3:

Først slør, de ligger på omkring 20$ og er fra Veilsbylana, jeg har brugt hende to gange, og kan kun anbefale hende.

Det første er med swarosky krystaller på sløret, og jeg mente du ville have kysseslør :cheerleader3:

post-21950-1189084358.jpg

Jeg er gået væk fra kysseslør.

Spurgte manden i morges hvad hans tanker var omkring slør, bare for en sikekrhedsskyld. Han startede med at sige han ikke var sa vild med det, fordi så kunne han jo ikek se mit ansigt :blush: Måtte så lige forklare at det var altså kun det der hed kysseslør der gik ned foran ansigtet. "Jamen hvordan ser de så ud?" og sa mætte jeg jo lige vise frem. Lidt sjov mand der.

Men det første diadem du lagde ind kunne nok godt være noget....

Hej Sille!

Vi krydser alle ti fingre (Og du og jeg ved hvordan man gør det bedst ;) ) og håber på at der ikke er sket noget med din nakke/ryg ved sammenstødet...

Jeg er også i diadem-krise, eller dvs jeg surfer og surfer på Ebay men der er altså ikek rigtigt noget som liiige er det jeg har inde i hovedet...har dog fundet ud af at jeg nok skal have et i guld istedet for sølv...

KNUS

Stine

Det er lige det vi gør!

Jeg synes det er svært bare at få billedet i hovedet til at stå, så jeg kan se det!

0

Del dette indlæg

Så smuttede jeg over i HoB og der var faktisk et rigtig fint et. Det koster bare 4000 :cheerleader3: og det er altså lige lovlig meget for et slør synes jeg!

Ja puha da - mener du ikke 400,- ? :blush:

Det var min replik.... Er du sikker Sille på de 4000.-????? :cheerleader3:

4000, det sagde damen og tjekkede ogsa prissedlen selv, 3999,- Det er jo fuldstændig vanvittigt!

ARrrgghhhhh det er vildt b180.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der sker ikke så meget her...

I hvert fald ikke med hensyn til bryllup, men....

-Fredag var jeg i fields med Happy A. Det var egentlig meningen vi skulle kigge på sko og undertøj, men i stedet kom jeg hjem med et billede af mig i det her

post-26706-1189543687.jpg Yndig ik?

-Lørdag stod den på pyntning af Katjamos bil, hendes smukke bryllup på stranden i monster blæst og så zilla-kage, -burger og -råhygge om aftenen.

-Søndag fødselsdag og sove hele eftermiddagen :boohoo:

- Og igår og idag overarbejde...

Men jeg har da købt mit "Something Blue"! :balloon:

post-26706-1189543882.jpeg

Skal bare lige finde ud af hvor den skal sidde henne.

Knus Sille

0

Del dette indlæg

-Fredag var jeg i fields med Happy A. Det var egentlig meningen vi skulle kigge på sko og undertøj, men i stedet kom jeg hjem med et billede af mig i det her

-Lørdag stod den på pyntning af Katjamos bil, hendes smukke bryllup på stranden i monster blæst og så zilla-kage, -burger og -råhygge om aftenen.

-Søndag fødselsdag og sove hele eftermiddagen :boohoo:

Men jeg har da købt mit "Something Blue"! :balloon:

Knus Sille

Hvor er du ØNDIG i det der dress, top gajlet!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-Søndag fødselsdag og sove hele eftermiddagen :cheerleader3:

Men jeg har da købt mit "Something Blue"! :boohoo:

Knus Sille

Sikken dog et fantastisk outfit :cheerleader3:

Det er da en god kandidat til dit "andendagstøj" til dagen efter brylluppet... :griner:-

Kan rigtig godt lide dit somthing blue :balloon:

Hvordan vil du bruge det?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey sille..

Har du ikke et billede af det slør du kiggede på i HOB??

Ikke endnu, men jeg skal nok se om jeg ikek kan finde et.

Sikken dog et fantastisk outfit :heart:

Det er da en god kandidat til dit "andendagstøj" til dagen efter brylluppet... :hug:

Kan rigtig godt lide dit somthing blue :bearhug:

NEJ hvor er du FLOT!!!! :)

Dit blå kan sys ind i skørtet på kjolen - eller skal det være synligt? evt sætte det i frisuren??

Så fint de "something blue" :fløjt:

Tak for sidst, MEGA hyggeligt!

Jeg er ikke sikker på, hvordan mit blå skal bruges, men jeg vil gerne på en eller anden måde have mulighed for at vise det. Skal bare lige regne helt ud hvordan...

Lækker lækker tøs :)

Er især vild med sølv gamacherne ;)

HVaaaa hvor er du henne???

:hug:

Jeg er blevet væk....

Hele sidste uge har været lidt kaos agtig. Har haft en dreng på oplæring på arbejdet, som virkelig ikke fungerer til vores arbejde. Som han selv siger har han aldrig været god til at bruge hænderne. Det skal man ret meget herude, så jeg spurgte ham også om dte var det rigtige job for ham. Idag er han slet ikek mødt op! :(

Derudover brugte jeg en stor del af ugen på at rydde op og gøre rent. Kæresten har nemlig beslutte at han vil til at være venenr med sin eks, så hun skulle lige komme til middag fredag. Det har været rimelig stressende at skulle have hende på besøg, for jeg er per definition ikke vild med eks'er generelt. Men når nu kæresten incisterede, så var der ligesom ikke så meget at gøre.

Og ja, hun viste sig selvfølgelig at være en smadder sød pige og vi snakkede fint og alting. Men jeg har det stadig underligt med at hun skal til at være en del af mit liv. Jeg lever med det, men jeg synes det er underligt.

Fredag var også dagen hvor jeg var til fys med nakken. Hun sagde heldigvis at den ene gang nok ville være tilstrækkeligt, så det er jo dejligt. Jeg skal nok blive fit for fight igen. :heart:

Lørdag var der et idræt arrangement med arbejdet og det var faktisk rigtig hyggeligt. Der var en del ventetid, fordi der var så mange hold, emn det var okay. Efter det hele var der fest og jeg havde glædet mig super meget. Men bevbar mig vel om ikke den person jeg kan li aller mindst i hele verden dukker op! :7himmel: Det er hende der den anti-hyggelige egoistiske møgkælling jeg har nævnt en enkelst gang eller to før :)

Hun havde ikke været med hele dagen, men hendes afdeling havde haft nogle der meldt fra, så de havde ledige pladser. Hun kom også hen og snakkede med mig chef og jeg prøvede at følge med i en anden samtale. Så vender hun sig mod mig, tager armene op og siger "Må jeg gi dig et kram?" UNDSKYLD MIG, MEN HVAD TROR HUN SELV!!! :td: Jeg sagde også nej og så gik hun.

Og alt det her kunne jeg havde haft det fint med, men da jeg senere på aftenen ser hende stå og hviske med en pige, hvis øjne søger ved vores bord, indtil de stopper på mig og derefter med en anden, hvor det samme gentager sig, så blev det simpelthen for meget! Det kunne jeg ikke efter en hele uge med flossede nerver pga ekskæresten. Så jeg tog hjem.

Og ja det kan godt være jeg er lidt hys, men det var bare alt for meget på alt for kort tid. :(

Men nu er en ny uge startet. Ham jeg har på oplæring i denne uge er super god og hvad bedre er, han har ikke sit egen logon, så han bruger mit. Ergo, jeg kan ikke lave noget og kan bruge dagen på jer! :o

0

Del dette indlæg

Hey sille..

Har du ikke et billede af det slør du kiggede på i HOB??

Ikke endnu, men jeg skal nok se om jeg ikek kan finde et.

Sikken dog et fantastisk outfit :heart:

Det er da en god kandidat til dit "andendagstøj" til dagen efter brylluppet... :td:

Kan rigtig godt lide dit somthing blue :bearhug:

NEJ hvor er du FLOT!!!! :)

Dit blå kan sys ind i skørtet på kjolen - eller skal det være synligt? evt sætte det i frisuren??

Så fint de "something blue" :fløjt:

Tak for sidst, MEGA hyggeligt!

Jeg er ikke sikker på, hvordan mit blå skal bruges, men jeg vil gerne på en eller anden måde have mulighed for at vise det. Skal bare lige regne helt ud hvordan...

Lækker lækker tøs :)

Er især vild med sølv gamacherne ;)

HVaaaa hvor er du henne???

:hug:

Jeg er blevet væk....

Hele sidste uge har været lidt kaos agtig. Har haft en dreng på oplæring på arbejdet, som virkelig ikke fungerer til vores arbejde. Som han selv siger har han aldrig været god til at bruge hænderne. Det skal man ret meget herude, så jeg spurgte ham også om dte var det rigtige job for ham. Idag er han slet ikek mødt op! :(

Derudover brugte jeg en stor del af ugen på at rydde op og gøre rent. Kæresten har nemlig beslutte at han vil til at være venenr med sin eks, så hun skulle lige komme til middag fredag. Det har været rimelig stressende at skulle have hende på besøg, for jeg er per definition ikke vild med eks'er generelt. Men når nu kæresten incisterede, så var der ligesom ikke så meget at gøre.

Og ja, hun viste sig selvfølgelig at være en smadder sød pige og vi snakkede fint og alting. Men jeg har det stadig underligt med at hun skal til at være en del af mit liv. Jeg lever med det, men jeg synes det er underligt.

Fredag var også dagen hvor jeg var til fys med nakken. Hun sagde heldigvis at den ene gang nok ville være tilstrækkeligt, så det er jo dejligt. Jeg skal nok blive fit for fight igen. :heart:

Lørdag var der et idræt arrangement med arbejdet og det var faktisk rigtig hyggeligt. Der var en del ventetid, fordi der var så mange hold, emn det var okay. Efter det hele var der fest og jeg havde glædet mig super meget. Men bevbar mig vel om ikke den person jeg kan li aller mindst i hele verden dukker op! Det er hende der den anti-hyggelige egoistiske møgkælling jeg har nævnt en enkelst gang eller to før

Hun havde ikke været med hele dagen, men hendes afdeling havde haft nogle der meldt fra, så de havde ledige pladser. Hun kom også hen og snakkede med mig chef og jeg prøvede at følge med i en anden samtale. Så vender hun sig mod mig, tager armene op og siger "Må jeg gi dig et kram?" UNDSKYLD MIG, MEN HVAD TROR HUN SELV!!! Jeg sagde også nej og så gik hun.

Og alt det her kunne jeg havde haft det fint med, men da jeg senere på aftenen ser hende stå og hviske med en pige, hvis øjne søger ved vores bord, indtil de stopper på mig og derefter med en anden, hvor det samme gentager sig, så blev det simpelthen for meget! Det kunne jeg ikke efter en hele uge med flossede nerver pga ekskæresten. Så jeg tog hjem.

Og ja det kan godt være jeg er lidt hys, men det var bare alt for meget på alt for kort tid. :7himmel:

Men nu er en ny uge startet. Ham jeg har på oplæring i denne uge er super god og hvad bedre er, han har ikke sit egen logon, så han bruger mit. Ergo, jeg kan ikke lave noget og kan bruge dagen på jer! :o

Øøøøh hende der trunten der... er det sådan at vi skal sende en flok BK-zillaer ud og snakke med hende??? Træls altså..: Men kender det godt... hvad sker der lige for folk og deres situations fornemmelser????

Hvor ville jeg bare gerne have set hendes ansigt da du svarede nej :) Det er sq iorden Sille :hug:

Godt det går bedre med nakken

Ged med ham du skulle oplære i sidste uge, men nice at den nye her tvinger dig til at bruge din tid på noget andet som BK... Han er vel nok sød hva :(

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Altså det med ex'erne, kender jeg alt til. Søren er veninder med 2 ex'er :kiss:

Jeg var også lige lidt tilbageholdende første gang jeg skulle møde den ene, men hun viste sig bare at være -HAHA- sød, vi snakker smadder godt sammen, men det er igennem Søren så at sige, jeg har ikke hendes nummer og hun er ikke en jeg lige ville ringe til hvis jeg skulle ud og ose, hvis du ved hvad jeg mener ;)

Men hun er virkelig sød, og synes Søren og jeg er lavet for hinanden :thumbsupsmileyanim: Oven i det gav hun os den vildeste bryllupsgave, selvom hun kun var inviteret til receptionen og ikke engang kunne komme... 3 Global Knive :) det var bare for vildt -HAHA-

Den anden ex bryder jeg mig bare ikke om, overhovedet. Jeg kan slet ikke have hende -HAHA-:bearhug: Men hun bor heldigvis i Jylland, og vi ser hende aldrig, men Søren snakker med hende engang imellem. Jeg tolererer hende, lad mig sige det på den måde, det er nu engang Sørens veninde, og så må jeg bare bide tænderne sammen når han snakker med hende -HAHA-

Hun er nu sød nok, jeg kan bare ikke lide hende, selvom jeg ingen grund har, men hun er dyrelæge og hjælper når vores kat skal stereliseres til yderst farvorable priser, så jeg må hellere smile og se glad ud, når vi ser hende ;)

Selvom det er underligt, så er det heldigvis ingen skam at kunne komme overens med kærestens ex, I har jo været sammen længe nu :bestwishes:

Men det er altså en underlig følelse, man skal bare ikke tænke for meget over det ;)

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

Hej Sille!

Du overlevede mødet med ekskæresten, det var jo godt ;) Kan godt forstå at du ikke er vild med idéen, men udhold det for din kære kærestes skyld. 1000 opbaknings-knus herfra!

Hende der din eks-veninde er altså mildest talt ikke særligt smart oven i sit hoved, håber at der går laaang tid før at du støder ind i hende igen, for hun er da lidt af en dåse!

Har du fundet nogle gode diademer på ebay? Jeg søger og søger, men er altså lidt i tvivl om hvilken stil jeg skal kaste mig over...puha det er svært...

knus og kram

Stine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer