SilleS

Sille Bryld og Andreas

571 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Og teksten

Kære

Vi skal giftes!

Derfor ville det glæde os meget

at have jer med til at fejre vores kærlighed.

Vielsen foregår

Lørdag d. 10. maj 2008

kl. 13.00 i Greve Kirke.

Efterfølgende holder vi reception

på gårdspladsen ved præstegården

bla bla bla

Kl. 17.00 bydes der velkommen i haven

med en lille velkomstdrink efterfulgt af middag.

Efter middagen vil vi danse og feste til den lyse morgen.

Vi glæder os til at se jer!

De kærligste hilsner

Cecilie Bryld & Andreas xxx

S.U. Søndag d. 30. marts. Tlf. xxxxxxxx

Dresscode: Galla/festligt

Toastmaster: Claus

S. 2

post-26706-1197408949.jpg

Denne dag

gifter jeg mig

med min bedste ven;

den, jeg ler med,

lever for,

drømmer med,

elsker

0

Del dette indlæg

Dejligt at du har fået projekt invitationer færdig :thumbsupsmileyanim: og de er jo super flotte..... dem kan du godt være stolt af.

Kan rigtig godt lide at I har sat et billede af jer selv ind. det gør invitationen meget personlig. :thanks:

Hvor har du skrevet de praktiske oplysninger fx. toastmaster m.m??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for komplimenterne! Vi er også selv meget glade for dem!

Og der er allerede kommet 4 svar!

Dejligt at du har fået projekt invitationer færdig :thumbsupsmileyanim: og de er jo super flotte..... dem kan du godt være stolt af.

Kan rigtig godt lide at I har sat et billede af jer selv ind. det gør invitationen meget personlig. :)

Hvor har du skrevet de praktiske oplysninger fx. toastmaster m.m??

Toasmaster og dresscode står lige under S.U.'en

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spring evt nedenstående over, jeg tænker bare lidt højt....

Kender I det at man går lidt i stå med BK? Sådan har jeg det pt. Ikke fordi der ikke er noget at skrive eller vise billeder af, men jeg orker det bare ikke.

Jeg synes der er alt for længe til og synes slet ikke det er vigtigt at lave noget som helst bryllupsrelateret. Men alligevel tænker jeg på det hele tiden. Min søster er nærmest begyndt at tage tid på, hvor lang tid der går, fra hun ser mig til jeg begynder at snakke om bryllup.

Jeg tror til dels noget af det skyldes, at der efterhånden er rimelig godt styr på de store ting. Det er i min verden småting der mangler. Men samtidig ville det jo ikke være værst at få det på plads alligevel, det ville faktisk være god taktik inden studiet starter 4. februar.

:cheerleader3:

Mad:

Vi har snakket med vores kok og det var super! Han virker bare rigtig sød og som om han laver mad på vores måde. Det er det med, at det må gerne være mad man husker og se flot og fancy ud, men man skal også kunne blive mæt. Det er han helt med på. Vi har fået tilsendt nogle menuforslag, som vi bare skal vælge udfra, I ved sådan noget "vælg 2 kartofler, 3 slags kød og 3 salater". Vi får 4 slags fisk til forret og så buffet plus natmad til den nette sum af 250 kroner. Hurra for at kæresten holder på at det ikke skal løbe op.

Så er der selvfølgelig det med drikkevarer... :smolf: Helt sikkert vi skal have et fadølsanlæg, det er bare for nice! Så skal der selvfølgelig være noget vand og sodavand og vin. Vi er rimelig sikre på hvilken rødvin vi skal have, det skal bare hentes i Tyskland på et tidspunkt. Hvidvinen til gengæld, den er vi blanke på. Men rødvinen var et rent tilfælde vi falst over den, så det kan jo være det samme sker med hvidvinen. Derudover skal der købes noget asti og evt noget rigtig champagne. Og så komemr det svære; BAREN. Det skal jeg have, det er jeg nød til, men hvor meget sprut skal man købe til 60 mennesker?? De har jo fået vin og øl, men de skal også have mulighed for at drikke hele natten. Der skulle også gerne være mulighed for flere forsk. drinks, så hvad nu. Det er lidt svært, især fordi jeg gerne ville fange nytårssalget og det er jo senest på søndag.

Smykker:

Dem er der helt styr på nu. Jeg har længe gerne ville bruge min mormors perlehalskæde, men manglede ellers resten. Nu har jeg så prøvet kærestens mormors armbånd, perler og guld, og jeg kan passe det. Det er bare super! Det eneste jeg så manglede var noget til ørerne og der var jeg virkelig på bar bund. Men bevar mig vel om ikke kæresten så har været ude og købe de perfekte ørenringe til mig i julegave! Så nu er der helt styr på det.

Gæster:

Lidt sjovt punkt, men... Alle indbydelser er nu ude og svarene begynder også at komme ind. Det er bare så dejligt, for det hjælper altså på glæden. Dog er det ved at gå op for mig, at man skulle nok have haft en gavekoordinator OG en ønskeseddel INDEN man sendte ud. Det er lidt svært, når de spørg hvad vi ønsker os. "Jo, nu skal du høre, hvis bare du ringer til ??? engang i januar, så skulle der gerne være en ønskeseddel."

Det var vist det for nu...

Og ja, jeg ved godt jeg skylder nogle billeder, men de skal nok komme.

Glædelig bagjul og godt nytår

Sille

0

Del dette indlæg

Hej Sille

Fik lige opdaget at jeg jo ikke har fået lagt en hilsen til dig i meeeget lang tid. Det er da virkelig for dårlig af mig :blush:

Nå men her er jeg så :o Fantastisk flotte inviationer du har fået lavet, de er lige min stil. Du får lige prikket til min dårlige samvitighed om at jeg hellere snart må komme igang med at få mine lavet... :bearhug:

Apopo (STAVES) gavekordinator så har vi lige tildelt min moster denne opgave. Tror det er en god ide at der er en der tager sig af dette, så man slipper for at skal ud og bytte alt for mange gaver efter bryllupet. :jul8: Men jo søde Sille det ville nok værre en god ide, at få skrevet en ønskeseddel når nu i HAR sendt invitationerne ud... :fløjt:

Kender godt det der med at man føler man er gået helt i stå. Har selv haft sådan en periode hvor det bare hang min ud af halsen (måske også fordi jeg var syg som du ved) men nu sker der en hel masse igen :cheerleader3:

Jeg vil slutte min lille hilsen af med at ønske dig et rigtig godt nytår og håber da vi ses til Zillatræf i starten af det nye år :smolf:

:) Nytårshilsner sender Maria

0

Del dette indlæg

Hej Sille

Fik lige opdaget at jeg jo ikke har fået lagt en hilsen til dig i meeeget lang tid. Det er da virkelig for dårlig af mig -HAHA-

Nå men her er jeg så -HAHA- Fantastisk flotte inviationer du har fået lavet, de er lige min stil. Du får lige prikket til min dårlige samvitighed om at jeg hellere snart må komme igang med at få mine lavet... :unsure:

Apopo (STAVES) gavekordinator så har vi lige tildelt min moster denne opgave. Tror det er en god ide at der er en der tager sig af dette, så man slipper for at skal ud og bytte alt for mange gaver efter bryllupet. :jul8: Men jo søde Sille det ville nok værre en god ide, at få skrevet en ønskeseddel når nu i HAR sendt invitationerne ud... -HAHA-

Kender godt det der med at man føler man er gået helt i stå. Har selv haft sådan en periode hvor det bare hang min ud af halsen (måske også fordi jeg var syg som du ved) men nu sker der en hel masse igen :thumbsupsmileyanim:

Jeg vil slutte min lille hilsen af med at ønske dig et rigtig godt nytår og håber da vi ses til Zillatræf i starten af det nye år :smolf:

:balloons: Nytårshilsner sender Maria

Hvor er det bare hyggeligt at du lige kigger forbi!

Tusind tak for komplimenterne på indbydelserne, dem bliver jeg aldrig træt af. Og de bliver heldigvis ved med at komme!

Jeg vil enormt gerne lave ønskeseddel, men kæresten er endnu mere anti-bryllup end jeg er. Der skal godt nok ikke meget til før han ikke orker at høre om det! Og det er altså lidt surt, når man gerne ville lave ønskeseddel, snakke menu og få andre fine småting på plads.

Her i søndags gik det pludselig op for mig, at der kun var 4 måneder og 10 dage til brylluppet. Så er det altså lige pludselig tæt på! Bare tænk på alle de ting der kommer ind af punkter på tjeklisten når man rammer 4 måneder. Så skal vi også snart til at udfylde ægteskabserklæring og ansøge om navneændring :shooter: Begynder at føle mig lidt presset...

Men nej hvor jeg bare glæder mig!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sille

Jeg har kigget lidt her hos dig og må stille mig i rosekøen, for det er vel nok nogle flotte indbydelser du har lavet. Jeg ville i hvert fald blive rigtig glad for at modtage sådan en, så det gør dine gæster garanteret også.

Og det er også nogle møglækre sko du har købt! Lige tilpas med hæl. :thumbsupsmileyanim:

Nu er jeg i øvrigt også blevet inspireret til at skulle have nogle af min mormors gamle smykker på til brylluppet. Det kunne da være så rart at have hende med på den måde.

Stine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op, hvor er de blevet gode de invitationer.

Er det ikke bare skøøønt at have fået sendt dem ud? :thumbsupsmileyanim:

Pyha...det der med at gå lidt i stå med Bk kender jeg godt. Jeg har ikke været så meget herinde de sidste par måneder...men har faktisk heller ikke lavet så meget bryllupsrelateret :shooter:

Men nu er der snart kun 4 mdr til, så nu må vi oppe os lidt...... jeg må ihvertfald :balloons:

0

Del dette indlæg

WAUW hvor er de super skønne dine sko!

Helt vildt elegante! :bearhug:

Blærerækken ser bare helt kanon ud!

Åh jeg glæder mig til at jeg kan nå dertil!

Flot flot arbejde! :lol:

Hmm han har da rigtig spenderet ham kæresten?

Hvor er den/de bare rigtig pæne..

Matcher skoene?

Tusind tusind tak! Jeg blir jo helt :td: over alle de roser...

Har har nemlig ribbet sig en smule, men det brokekr jeg mig jo ikke over.

Og skoene matcher? snakker vi her ørenringene eller kjolen?

Jeg gætter på kjolen og det ved jeg faktisk ikke endnu. Skal ud og prøve det sammen på onsdag d. 9.

Uhh Sille super med opdatering. HUSK kamera d. 9!!!!!

Godt at høre det skrider fremad!

Det skal jeg nok!

Hej Sille

Jeg har kigget lidt her hos dig og må stille mig i rosekøen, for det er vel nok nogle flotte indbydelser du har lavet. Jeg ville i hvert fald blive rigtig glad for at modtage sådan en, så det gør dine gæster garanteret også.

Og det er også nogle møglækre sko du har købt! Lige tilpas med hæl. :lol:

Nu er jeg i øvrigt også blevet inspireret til at skulle have nogle af min mormors gamle smykker på til brylluppet. Det kunne da være så rart at have hende med på den måde.

Stine

Takker. Jeg har også fået meget ros, svigermod fældede endda en tåre :hug:

Jeg håber hælen ikke er for høj. Jeg er ikke meget vant til hæle, men de her sko føles bare super at have på. Tror dog alligevel jeg skaffer mig nogle skiftesko.

Det er nemlig lige det. Bare fordi hun desværre ikke kan være med, skal hun alligevel være en del af det.

Hold da op, hvor er de blevet gode de invitationer.

Er det ikke bare skøøønt at have fået sendt dem ud? :thumbsupsmileyanim:

Pyha...det der med at gå lidt i stå med Bk kender jeg godt. Jeg har ikke været så meget herinde de sidste par måneder...men har faktisk heller ikke lavet så meget bryllupsrelateret -HAHA-

Men nu er der snart kun 4 mdr til, så nu må vi oppe os lidt...... jeg må ihvertfald :)

Det er så lækkert de er ude! Havde dog egentlig troet flere ville have svaret nu. Det er kun lige den nærmeste familie vi har hørt fra.

Ved dog at en enkelt indbydelse er gået forkert. Og dem der har modtaget den har åbnet den -HAHA- , så nu skal jeg lave en ny, for jeg har brugt alle dem jeg havde ekstra....

Din tjekliste ser da eller ud til at være rimelig godt med, vi skal nok nå det.

0

Del dette indlæg

Så er alle de formelle papirer udfyldt!

Ægteskabserklæringen skal bare afleveres på kommunene og så er det bare at vente på prøvelsesattesten dumper ind af brevsprækken.

Og der er også søgt om navneændring på bryllupsdagen. Det er endelig besluttet at mit nye navn bliver (pr 10. maj 2008 kl ca. 13.20) Sarah Cecilie Sundebo. Det var meget vigtigt for kæresten at jeg tog hans efternavn, så det gør jeg. Har heller ikke vildt meget forhold til mig eget mellemnavn og efternavnet kan jeg nok leve uden. Jo det betyder meget for mig at være "en Bryld", men det vil jeg jo altid være alligevel.

Og så en glædelig nyhed!

Min farmor og farfar skal giftes! :thumbsupsmileyanim:

De blev skilt for 20 år siden, året efter deres sølvbryllup, men nu har de fundet sammen igen. De har været kærester siden sensommeren, flyttede sammen i december og har så her henover nytåret besluttet at blive gift igen.

Brylluppet skal stå 1. april kl 13 (same dato som sidst, bare 47 år senere). Og de skal vies af min far i vores kirke. Det er bare så super hyggeligt! og lidt mærkeligt, men mest :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det fantastisk at din farmor og farfar skal giftes igen. Hvor er det dejligt at høre at de har fundet sammen igen. :cheerleader3:

Bliver helt vildt glad, når ældre mennesker virkelig lever livet og ikke bare lader dagene gå. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hvor er det fantastisk at din farmor og farfar skal giftes igen. Hvor er det dejligt at høre at de har fundet sammen igen. :cheerleader3:

Bliver helt vildt glad, når ældre mennesker virkelig lever livet og ikke bare lader dagene gå. :thumbsupsmileyanim:

Kunne ikke have sagt det bedre selv. Et stort tillykke, det er super romantisk :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer