Frk. Sif

C & P blir gift - engang

970 posts in this topic

tilslutter mig det vrede zilla crowd og siger "hva' fan...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Det kan man da ikke :ban:

Hvis jeg har fri, kommer jeg gerne og hjælper dig smukke -HAHA-

Hvor er du sød!! :)

Lad os nu se om der bliver noget bryllup at hjælpe til ved.

Ellers bliver jeg en meget velklædt globryllups-gæst hos Jer andre ;)

0

Annonce ♥

Hvorfor hyrer du ikke nogen zillaer til at hjælpe?

ja det tænkte jeg også - det er da så tæt på til højrebenet som det næsten kan være?

Ja i teorien har I jo ret. Og det vil bestemt være en god løsning!

Men det er jo sådan lidt langt væk - og det er måske lidt meget at bede folk om, tænker jeg. Så derfor er jeg en smule tilbageholdende med det.....

Jeg vil også meget gerne komme og hjælpe til :bearhug:

Jeg synes godt nok du er helt igennem utrolig uheldig!.

Hvad sker der lige med ham fra Italien! :boohoo: hvis han ingen interesse har i at have jer som kunder, så kan han jo bare melde ud, istedet for at være helt stille :bearhug:

Og ham fra Italien og ham med reservationerne burde vist starte forretning sammen!! For hvad sker der lige for ham?!?. Man kan da ikke sige ja til en reservering for derefter bare leje alle værelserne ud!..

Og til sidst - man kan da ikke trække en pengegave tilbage fordi man er utilfreds med, hvordan I gerne vil have jeres bryllup!!! AGH hvad sker der lige!.. Fint nok, at man måske er lidt utilfreds med jeres måde at køre tingene på, men det er jo jeres fest og derfor JER der bestemmer - selvom man så modtager en pengegave..

Nå, men ellers så glæder jeg mig til at høre om, hvordan dit besøg hos "the man himself" gik -HAHA-:)

Og farmors taske synes jeg er rigtig "funky" så er sikker på, at den nok skal passe fint ind :fløjt: .

Man kan måske sige at jeg har fået min fair share af de dårlige leverandører - og så er andre zillaer forhåbentligt forskånet for dem ;)

Tak for dit søde tilbud - skal nok vende tilbage, når jeg har gennemskuet en løsning

:boohoo:

0

Du trænger vist til den masse af dem her -HAHA- og godt med dem her :boohoo:

Håber det hele falder på plads inden længe og lysten vender tilbage.....kan ved gud godt forstå lysten er forsvundt :)

0

Annonce ♥

Tak for alle jeres hilsner, tanker, krammere og søde tilbud.

Håber jeg har fået svaret alle hver især, ellers er det bestemt ikke ond vilje, men mangel på overblik.

Er nået dertil, hvor alt der hedder bryllup simpelthen hænger mig langt ud af halsen - og er fløjtende ligeglad med om der bliver noget den 6/9 eller ej.

Det er hverken for at være krukke, tudefjæs, over-zilla eller forkælet, men denne planlægning har været op ad bakke hele vejen og med evindeligt feststedsbøvl og 2 gange udsættelse - tja måske det bare ikke skal være. Og det har jeg det fint med efterhånden.

Har fået nok at diskussioner, bøvl, ballade og problemer over noget, der burde være en glæde. Og med den, míldest talt, sparsomme interesse som omgangskreds og familie har vist for arrangementet, så er det mig efterhånden meget imod at bruge SÅ mange penge på at dele en dag med nogle mennesker, der på alle måder har vist sigt at være ligeglade.

Del to er at manden, mildest talt, er irriterende på dette område.

Det er, helt fra starten, udelukkende mig der har stået for al planlægning, booking, krea-ting og you name it. Hans "undskyldning" har hele tiden været at det var fordi, det skulle være som jeg gerne vil have det.

Bortset altså fra nu, hvor det gælder. Hans synes nemlig ikke vi skal bruge 15.000 ekstra på at få vores (mit) ønske-feststed. Alternativet er jo "fint nok" så hvorfor dog bruge mere end højest nødvendigt.

I princippet giver jeg har ret - bortset fra once in a lifetime-situationer, som jeg mener et bryllup er. Og jeg er ikke "gone zilla" og har brugt flere 100.000 kroner - tværtimod. Jeg mener bare -i sådan et tilfælde skal det være som man ønsker, ellers kan det være ligemeget.

Og nej, "fint nok" gælder ikke når det er et bryllup. Så kan vi jo bare sætte os ud i en jordhule og spise vakumpakkede sandwich fra Shell.

Så hans nærighed på dette område pisser mig ærligt talt noget af. Alting behøver altså ikke være efter laveste fællesnævner. Og hvis vores bryllup ikke er værd at bruge penge på, så det bliver en særlig oplevelse, ja så vil jeg hellere undvære og det er så her den står i øjeblikket.

Det var lige en lille update herfra. Vil prøve at følge lidt med i jeres tråde alligevel, selvom jeg er totalt anti-bryllup for tiden

0

Tak for alle jeres hilsner, tanker, krammere og søde tilbud.

Håber jeg har fået svaret alle hver især, ellers er det bestemt ikke ond vilje, men mangel på overblik.

Er nået dertil, hvor alt der hedder bryllup simpelthen hænger mig langt ud af halsen - og er fløjtende ligeglad med om der bliver noget den 6/9 eller ej.

Det er hverken for at være krukke, tudefjæs, over-zilla eller forkælet, men denne planlægning har været op ad bakke hele vejen og med evindeligt feststedsbøvl og 2 gange udsættelse - tja måske det bare ikke skal være. Og det har jeg det fint med efterhånden.

Har fået nok at diskussioner, bøvl, ballade og problemer over noget, der burde være en glæde. Og med den, míldest talt, sparsomme interesse som omgangskreds og familie har vist for arrangementet, så er det mig efterhånden meget imod at bruge SÅ mange penge på at dele en dag med nogle mennesker, der på alle måder har vist sigt at være ligeglade.

Del to er at manden, mildest talt, er irriterende på dette område.

Det er, helt fra starten, udelukkende mig der har stået for al planlægning, booking, krea-ting og you name it. Hans "undskyldning" har hele tiden været at det var fordi, det skulle være som jeg gerne vil have det.

Bortset altså fra nu, hvor det gælder. Hans synes nemlig ikke vi skal bruge 15.000 ekstra på at få vores (mit) ønske-feststed. Alternativet er jo "fint nok" så hvorfor dog bruge mere end højest nødvendigt.

I princippet giver jeg har ret - bortset fra once in a lifetime-situationer, som jeg mener et bryllup er. Og jeg er ikke "gone zilla" og har brugt flere 100.000 kroner - tværtimod. Jeg mener bare -i sådan et tilfælde skal det være som man ønsker, ellers kan det være ligemeget.

Og nej, "fint nok" gælder ikke når det er et bryllup. Så kan vi jo bare sætte os ud i en jordhule og spise vakumpakkede sandwich fra Shell.

Så hans nærighed på dette område pisser mig ærligt talt noget af. Alting behøver altså ikke være efter laveste fællesnævner. Og hvis vores bryllup ikke er værd at bruge penge på, så det bliver en særlig oplevelse, ja så vil jeg hellere undvære og det er så her den står i øjeblikket.

Det var lige en lille update herfra. Vil prøve at følge lidt med i jeres tråde alligevel, selvom jeg er totalt anti-bryllup for tiden

Du får lige et par ekstra:

-HAHA-:):boohoo: :boohoo: :bearhug: :bearhug: :fløjt: :hug::cheerleader3::respekt:

0

Ej søde, kan da sagtens forstå du er mega træls over bryllup i øjeblikket.

Håber at det snart kommer til at køre lidt mere på skinner og at I finder ud en løsning som I begge kan leve med. For nej selvfølgelig skal man ikke bare bruge løs, men man skal altså heller ikke gå for meget på kompromis med sine ønsker når det gælder ens bryllup.

Masser af tanker og kram til dig

0

Annonce ♥

Årh... -HAHA-:):boohoo:

Jeg kan dælme godt forstå at lysten til planlægning er hastigt dalende med så meget modvind som I har fået!

Givet alt det du nu har skrevet - især med den manglende interesse fra dem jeres bryllup burde betyde noget for, ville jeg måske overveje at tage ned på en lækker sydhavsø og blive gift med bare tæ'er i strandkanten. Bare jer to, total luxus og meget-meget intimt og romantisk....?

Ingen planlægning, intet pres, ingen intriger - enkelt og lige til :boohoo:

0

:):boohoo: :boohoo: :bearhug: :bearhug: :fløjt: :hug::cheerleader3::respekt::)

Kan godt forstå du ikke gider bryllup lige nu...

Jeg sad også og tænkte på, om ikke I skulle tage til Italien og blive gift, bare Jer to, ja eller et helt andet sted.. Og så bliver det da super romantisk og intimt hvis det kun er Jer 2.. -HAHA-

0

Arj altså Christina din stakkel -HAHA-:):boohoo: :boohoo: :bearhug: :bearhug:

Det er da bare for godt gammeldags træls!

Jeg kan godt forstå, at lysten bare er gået stejlt ned ad bakke!!!

Sydhavsøen kunne være en løsning, men jeg har lidt på fornemmelsen, at det ikke lige er det du har i tankerne.

Jeg håber indeligt, at I finder en løsning!!!. Der er ikke noget som budgetter, der kan få de delte meninger op til overfladen!!!

Mange knus herfra!!!

0

SMUKKE MUS

Jeg kan godt forstå du er gået bryllupskold, hvis man ikke møder andet end modstand = why bother! MEN søde luk øjenene og tænk på hvorfor I besluttede jer for at blive gift til at starte med. Jeg går ud fra det er fordi I elsker hinanden MEGET højt og gerne vil vise verden det.

Måske er det ikke i år den store fest skal holdes, måske blot en stille vielse jer to? og så spare sammen til ALT falder på plads???

Jeg kender godt det med at ignen viser interesse for brylluppet - Martin blander sig faktisk næsten udenom fordi han har lagt ud, at for ham ville det være nok med ganske lidt bare han fik mig, men at fordi jeg gerne ville så mange ting, så skulle jeg også ha lov... Jeg spørger om hans meninger og han giver mig dem, men jeg får ham ikke til at klippe klistre og være krea.

Jeg har ingen familie i nærheden overhovedet!! Min mor er ikke mere, min far bor i fredericia og resten på øen.. så der er heller ingen hyggelige familiegatherings med bryllup.. Mine svigerforældre er søde og er interesseret i mere praktiske ting i forhold til brylluppet... SØDE helt bestemt, de ville hjælpe er jeg sikker på hvis jeg spurgte, men har jeg ikke rigtig gjort. Don´t ask why.

Nå, men søde det blev et længere indlæg som du sikkert ikke kan bruge til noget.. Jeg HÅBER du snart får glæden tilbage smukke

-HAHA-:):boohoo:

0

Annonce ♥

åhr sveske, hvor jeg er ked af det på dine vegne!

Og jeg kan sagtens følge dig, hvis man ikke kan få, hvad man gerne vil have denne ene dag, bliver man altså frustreret. Ikke at man skal gå amok og bruge millioner på det, men hvis hjertet ikke er med, så kan det altså være lige meget. Hvorfor bruge penge på noget, hvor man tænker, at det kunne nærmest være ligemeget ;)

uanset hvad, håber jeg, at det løser sig...har du forklaret din kommende mand med store bogstaver, hvor meget det betyder for dig?

Og sig mig.....har du været hos Jesper? Dén beretning slipper du altså ikke udenom -HAHA-

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::blink:

0

Øv altså hvor er det dog bare en skam, at det skal ende ud i, at du sidder med den følelse, men jeg kan godt forstå dig. Du har godt nok ikke været heldig og med en mand som så oveni også har nogle lidt andre ideer end dig, ja så er det bare noget møg!.

Jeg sad også, som Chris skriver, og tænkte på en sydhavsø. Bare jer to, smukke omgivelser og meget romantisk og så måske holde en stor fest senere??..

Jeg ved det ikke - egentlig bør jeg bare tie stille for aner alligevel ikke hvad jeg kan komme med af gode bud :sm:..

Men kan i hvert fald give en masse af de her

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::blink:-HAHA-

0

Du trænger vist til den masse af dem her :thumbsupsmileyanim: og godt med dem her :blink:

Håber det hele falder på plads inden længe og lysten vender tilbage.....kan ved gud godt forstå lysten er forsvundt :cheerleader3:

TARK. Det var sødt af dig -HAHA-:sm::toot: Det håber jeg også ;)

0

Annonce ♥

Ej søde, kan da sagtens forstå du er mega træls over bryllup i øjeblikket.

Håber at det snart kommer til at køre lidt mere på skinner og at I finder ud en løsning som I begge kan leve med. For nej selvfølgelig skal man ikke bare bruge løs, men man skal altså heller ikke gå for meget på kompromis med sine ønsker når det gælder ens bryllup.

Masser af tanker og kram til dig

Præcis.

Man kan også kompromise så meget, at det ender med at blive helt forkert. Og så er der jo ingen grund til alligevel at bruge et stort beløb

Tak for kram og tanker - det hjælper :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Årh... :):):)

Jeg kan dælme godt forstå at lysten til planlægning er hastigt dalende med så meget modvind som I har fået!

Givet alt det du nu har skrevet - især med den manglende interesse fra dem jeres bryllup burde betyde noget for, ville jeg måske overveje at tage ned på en lækker sydhavsø og blive gift med bare tæ'er i strandkanten. Bare jer to, total luxus og meget-meget intimt og romantisk....?

Ingen planlægning, intet pres, ingen intriger - enkelt og lige til :)

:cheerleader3::blink:-HAHA-:sm::toot:()():denmarkflag::):):)

Kan godt forstå du ikke gider bryllup lige nu...

Jeg sad også og tænkte på, om ikke I skulle tage til Italien og blive gift, bare Jer to, ja eller et helt andet sted.. Og så bliver det da super romantisk og intimt hvis det kun er Jer 2.. :thumbsupsmileyanim:

Vi har også overvejet det tidligere i forløbet - men kom frem til vi egentlig gerne ville holde festen. Især jeg er stor fan af store, lækre fester, så det vil være mest naturligt også at holde bryllup på den måde.

Ellers pusler jeg med tanken om to-mands vielse i Italien og så tapas/drinks fest for alle med dj på cafe/bar i Odense. Men på en måde er jeg bare mest opsat på det arrangement jeg helst vil have - men det ændrer jo ikke på at jeg stadig er megasur/skuffet/trist over den manglende interesse og tilbagetrækning af donation

0

Arj altså Christina din stakkel :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::blink:-HAHA-:sm::toot:

Det er da bare for godt gammeldags træls!

Jeg kan godt forstå, at lysten bare er gået stejlt ned ad bakke!!!

Sydhavsøen kunne være en løsning, men jeg har lidt på fornemmelsen, at det ikke lige er det du har i tankerne.

Jeg håber indeligt, at I finder en løsning!!!. Der er ikke noget som budgetter, der kan få de delte meninger op til overfladen!!!

Mange knus herfra!!!

Hej smukke Anna

Du har helt ret.

Sydhavsøen har været på banen tidligere, hvor vi fandt ud af, at vi egentlig mere er til fest. Og det er også stadig måden jeg gerne vil holde det på. Der er bare pludselig ret mange mennesker, jeg ikke har lyst til at holde fest for/bruge mange penge på. Og det er ret surt lige i øjeblikket og får mig til at overveje om det er det hele værd - især når man lægger al bøvlet oveni

Krammer til dig!!!!!!!!!!

0

Annonce ♥

SMUKKE MUS

Jeg kan godt forstå du er gået bryllupskold, hvis man ikke møder andet end modstand = why bother! MEN søde luk øjenene og tænk på hvorfor I besluttede jer for at blive gift til at starte med. Jeg går ud fra det er fordi I elsker hinanden MEGET højt og gerne vil vise verden det.

Måske er det ikke i år den store fest skal holdes, måske blot en stille vielse jer to? og så spare sammen til ALT falder på plads???

Jeg kender godt det med at ignen viser interesse for brylluppet - Martin blander sig faktisk næsten udenom fordi han har lagt ud, at for ham ville det være nok med ganske lidt bare han fik mig, men at fordi jeg gerne ville så mange ting, så skulle jeg også ha lov... Jeg spørger om hans meninger og han giver mig dem, men jeg får ham ikke til at klippe klistre og være krea.

Jeg har ingen familie i nærheden overhovedet!! Min mor er ikke mere, min far bor i fredericia og resten på øen.. så der er heller ingen hyggelige familiegatherings med bryllup.. Mine svigerforældre er søde og er interesseret i mere praktiske ting i forhold til brylluppet... SØDE helt bestemt, de ville hjælpe er jeg sikker på hvis jeg spurgte, men har jeg ikke rigtig gjort. Don´t ask why.

Nå, men søde det blev et længere indlæg som du sikkert ikke kan bruge til noget.. Jeg HÅBER du snart får glæden tilbage smukke

Hej søde

Tak for dit indlæg -og din søde sms.

Jeg er typen, der vil gøre tingene "ordentligt" ellers ikke overhovedet. Så tomandsvielse og fest senere fandt vi ud af, ville føles for mærkeligt. Og hvilken dag er ens rigtig bryllupsdag, bryllupsbilleder osv.

Jeg forventer egentlig heller ikke praktisk hjælp af nogen art - bare lidt interesse i ny og næ. "Fx hvordan går det med brylluppet"?, "har I styr på det hele?", "hvordan skal det være?" osv i den dur.

Har lige holdt fødselsdag for manden, hvor begge forældrepar var med. INGEN spurgte om noget som helst. INGEN har så meget som nævnt det siden vi annoncerede det juleaften. Tal lige om manglende interesse........... -HAHA-

Veninderne er heller ikke interesserede. Faktisk har jeg oplevet mest interesse fra mennesker der er længest væk fra mig - kolleger og de søde tøser herinde.

Og manden - han er et kapitel for sig selv. Synes ikke han udviser nogen form for engagement, så hælder efterhånden mest til at han har fået alvorligt kolde fødder. Og det gør ikke ligefrem humøret bedre............

Kram og knus til dig!!!

0

Og jeg kan sagtens følge dig, hvis man ikke kan få, hvad man gerne vil have denne ene dag, bliver man altså frustreret. Ikke at man skal gå amok og bruge millioner på det, men hvis hjertet ikke er med, så kan det altså være lige meget. Hvorfor bruge penge på noget, hvor man tænker, at det kunne nærmest være ligemeget ;)

uanset hvad, håber jeg, at det løser sig...har du forklaret din kommende mand med store bogstaver, hvor meget det betyder for dig?

Og sig mig.....har du været hos Jesper? Dén beretning slipper du altså ikke udenom -HAHA-

Præcis. Det skal være ordentligt - ellers skal det slet ikke være. Sat lidt på spidsen..

Har ikke talt med store bogstaver - endnu. Har mere mistanke om at det kunne handle om kolde fødder og så gider jeg SLET ikke presse ham ud i noget og risikere at skulle afblæse alt 1 måned før. DÉT orker jeg bare ikke!

Skal nok skrive Jesper-beretning, skal bare lige sunde mig lidt :wacko:

0

Øv altså hvor er det dog bare en skam, at det skal ende ud i, at du sidder med den følelse, men jeg kan godt forstå dig. Du har godt nok ikke været heldig og med en mand som så oveni også har nogle lidt andre ideer end dig, ja så er det bare noget møg!.

Jeg sad også, som Chris skriver, og tænkte på en sydhavsø. Bare jer to, smukke omgivelser og meget romantisk og så måske holde en stor fest senere??..

Jeg ved det ikke - egentlig bør jeg bare tie stille for aner alligevel ikke hvad jeg kan komme med af gode bud :sm: ..

Men kan i hvert fald give en masse af de her

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::blink:-HAHA-

Tja som tingene skrider frem bliver jeg også i tvivl om ham. Synes efterhånden forskellen i vores ønsker er meget stor! Så det giver grund til endnu mere eftertanke...

Sydhavs-øen har vi tidligere sendt til hjørne, fordi det ikke var "det rigtige". Men den kan da blive aktuel igen....

Kram!

0

Og sig mig.....har du været hos Jesper? Dén beretning slipper du altså ikke udenom :sm:

Præcis. Det skal være ordentligt - ellers skal det slet ikke være. Sat lidt på spidsen..

Har ikke talt med store bogstaver - endnu. Har mere mistanke om at det kunne handle om kolde fødder og så gider jeg SLET ikke presse ham ud i noget og risikere at skulle afblæse alt 1 måned før. DÉT orker jeg bare ikke!

Skal nok skrive Jesper-beretning, skal bare lige sunde mig lidt :wacko:

Ingen hast sveske -HAHA-

Og hvis du har ret i, at han er ved at få kolde fødder, er det nok en god idé at holde lidt igen. Gid jeg var så fornuftig til tider, jeg holder aldrig igen og så får man altså nogle over snuden til tider ;)

Og hvor er det da BELASTENDE, at der ikke er nogle i jeres tætte omgangskreds, der viser interesse - det bare bare slet, slet ikke ok! Du har vist brug for flere af dem her :toot:()():denmarkflag::)

0