Frk. Sif

C & P blir gift - engang

970 posts in this topic

Annonce ♥

Hvor er det dog belastende med den ring :thumbsupsmileyanim:

Kender godt det med det manglende overskud - håber du kan få den byttet til noget bedre :cheerleader3:

Krydser arme og ben for at hundevapsen er ok - second opinions er altid gode få!

nemlig. Man skal vælge sine kampe! Og man kan aldrig tjekke og dobbelttjekke godt nok, når det gælder dem man holder af - uanset om det er dyr eller mennesker

0

UUUUUUUUUUUUUUUUPS!

Jeg tror lige feststedsdillemmaet løste sig selv. Kom til at se vores budget igennem og kan se at vi er gået 17.000 over det planlagte (som i forvejen var blevet øget med 10.000) :denmarkflag::loveboard::loveboard:

Så hvis vi også vælger det dyrere sted er det MINDST 20.000 mere vi skal lægge oveni - måske mere sandsynligt 25.000, for at være på den sikre side.

Altså en overskridelse af budgettet med 42.000 :cheerleader3::back2topic::loveflag:

SKRIIIIIIIIIIIG!

Tror jeg må have regnet forkert - enten i første eller anden omgang, for har været igennem budget flere gange med den store sparekniv - og hverken Høvringkjole eller Chloé sko er med i budgettet. :cheerleader3:

Og så mange penge vil jeg alligevel ikke være med til at bruge. Er meget rejsesyg og det skal der altså også være plads til.

Tør squ heller ikke præsentere manden for det budget med de uforudsete udgifter vi har pt. :wacko:

Så nu er tingene så enkle:

1) Vi må få det bedste ud af kursuscenter!

2) Vi bliver viet helt alene på Sicilien og holder stor tapas/drinksfest på hip cafe når vi kommer hjem

Beslutningen tages denne weekend. Jeg er lidt hooked på mulighed nr 2 - meeeeeeeeeeeeeen er squ så bange for at komme til at fortryde at jeg ikke holdt det store, RIGTIGE bryllup.

Helt ærligt, hvor svært kan det lige være at beslutte sig :thumbsupsmileyanim:

0

UUUUUUUUUUUUUUUUPS!

Jeg tror lige feststedsdillemmaet løste sig selv. Kom til at se vores budget igennem og kan se at vi er gået 17.000 over det planlagte (som i forvejen var blevet øget med 10.000) :denmarkflag::loveboard::loveboard:

Så hvis vi også vælger det dyrere sted er det MINDST 20.000 mere vi skal lægge oveni - måske mere sandsynligt 25.000, for at være på den sikre side.

Altså en overskridelse af budgettet med 42.000 :cheerleader3::back2topic::loveflag:

SKRIIIIIIIIIIIG!

Tror jeg må have regnet forkert - enten i første eller anden omgang, for har været igennem budget flere gange med den store sparekniv - og hverken Høvringkjole eller Chloé sko er med i budgettet. :cheerleader3:

Og så mange penge vil jeg alligevel ikke være med til at bruge. Er meget rejsesyg og det skal der altså også være plads til.

Tør squ heller ikke præsentere manden for det budget med de uforudsete udgifter vi har pt. :wacko:

2) Vi bliver viet helt alene på Sicilien og holder stor tapas/drinksfest på hip cafe når vi kommer hjem

Beslutningen tages denne weekend. Jeg er lidt hooked på mulighed nr 2 - meeeeeeeeeeeeeen er squ så bange for at komme til at fortryde at jeg ikke holdt det store, RIGTIGE bryllup.

Oups den var ikke god med budgettet!

Kan I ikke kombinere de to muligheder?

Knus

0

Annonce ♥

Hej smukke,

dejligt med vovsen :thumbsupsmileyanim:

og hvor BELASTENDE med den ebaysælger :ban: Jeg ville helt sikkert bytte den ;)

Sikke en overskridelse af budgettet, kan godt forstå i har valgt de to enkle løsninger... og jeg tror faktisk jeg havde valgt at tage afsted sammen med manden alene og så holde den fest bagefter, men det er svært som du siger, hvad så hvis man fortryder.....det er svært at råde dig søde :back2topic:

Håber i kommer frem til en løsning, i begge elsker :cheerleader3:

0

UUUUUUUUUUUUUUUUPS!

Jeg tror lige feststedsdillemmaet løste sig selv. Kom til at se vores budget igennem og kan se at vi er gået 17.000 over det planlagte (som i forvejen var blevet øget med 10.000) :loveboard::loveflag::balloons:

Altså en overskridelse af budgettet med 42.000 :back2topic::loveflag::cheerleader3:

SKRIIIIIIIIIIIG!

Tror jeg må have regnet forkert - enten i første eller anden omgang, for har været igennem budget flere gange med den store sparekniv - og hverken Høvringkjole eller Chloé sko er med i budgettet. :denmarkflag:

Knus

Hæ hæ det er ægte zillatankegang: Jeg kan ikke vælge - derfor vælger jeg bare BEGGE dele :cheerleader3:

Det er også det jeg helst vil. Men tror ikke den anden halvdel er såååå modtagelig for den plan. Jeg må arbejde på ham - øh den, planen altså, her i weekenden :loveboard:

0

og jep - maidor skal lave vores vielsesringe, men de var lige dyre nok i dette tilfælde

uuh hvordan skal de se ud????

UUh et dilemma med brylluppet... Kan det ikke kombineres som Bettina skriver?? Eller??

krammer

Det skal være ole lynggaards love rings. Billede ligger vist i tråden et sted.

Ville elske både-og løsningen, men den uromantiske halvdel er ikke meget for en "fusk" vielse herhjemme, når vi nu er gift.

Vi kunne selvfølgelig tage vielsen i år - og så hele molevitten igen næste år...... hæ hæ hæ

post-14804-1209355559.jpg

Edited by Septemberbruden
0

Annonce ♥

Hej smukke,

dejligt med vovsen :thumbsupsmileyanim:

og hvor BELASTENDE med den ebaysælger :ban: Jeg ville helt sikkert bytte den ;)

Sikke en overskridelse af budgettet, kan godt forstå i har valgt de to enkle løsninger... og jeg tror faktisk jeg havde valgt at tage afsted sammen med manden alene og så holde den fest bagefter, men det er svært som du siger, hvad så hvis man fortryder.....det er svært at råde dig søde :back2topic:

Håber i kommer frem til en løsning, i begge elsker :cheerleader3:

Ja det er ikke fordi jeg er grotesk håbløs til at regne, at vi har overskredet. Oprindeligt sagde vores restaurantchef at vi kunne gøre det for 600 pr kuvert - som jo også er ret billigt. Da jeg så udspecificerede helt konkret hvad vi ville have satte han det til 800 - for at være på den sikre side og det giver jo lige en udgift på 10.000 mere.

Jeg er klart til både og løsningen. Alene vielse og så vielse, fest, foto mm herhjemme - evt næste år, hvis det gør det nemmere. Men det tror jeg ikke jeg får lokket ham med på - uanset hvor meget jeg vifter med :loveflag: !

Jeg er også ved at nå et punkt hvor jeg egentlig gerne vil have det overstået fordi vi har været igang så længe. Deraf kommer nok også ønsket om at det skal være rigtigt. Og derfor er jeg sk..... bange for at fortryde, at vi ikke gjorde det "the traditionel way" - men staklen er ved at få spat over vores konstant ændrede planer.

Så nu bestemmer vi os bare

I morgen, når han er kommet hjem altså ;)

0

UUUUUUUUUUUUUUUUPS!

Jeg tror lige feststedsdillemmaet løste sig selv. Kom til at se vores budget igennem og kan se at vi er gået 17.000 over det planlagte (som i forvejen var blevet øget med 10.000) :bunny_4::blush::blink:

Altså en overskridelse af budgettet med 42.000 :cheerleader3::cheerleader3::kiss:

SKRIIIIIIIIIIIG!

Tror jeg må have regnet forkert - enten i første eller anden omgang, for har været igennem budget flere gange med den store sparekniv - og hverken Høvringkjole eller Chloé sko er med i budgettet. :kiss:

Knus

Hæ hæ det er ægte zillatankegang: Jeg kan ikke vælge - derfor vælger jeg bare BEGGE dele :thumbsupsmileyanim:

Det er også det jeg helst vil. Men tror ikke den anden halvdel er såååå modtagelig for den plan. Jeg må arbejde på ham - øh den, planen altså, her i weekenden :bearhug:

:cheerleader3:

Håber I finder ud af noget her i weekenden. En løsning som I begge kan li og vil glæde jer til. Synes godt nok du har været uheldig og nu må det da snart vende :bunny_4:..

0

Spændende med ny udvikling i feststedsdramaet!

Måske fejlberegningen i budgettet ligefrem kan forenkle tingene? Nu er det ene feststed udelukket, så skal I bare beslutte om og hvordan i vil kombinere de to andre muligheder.

Hvis I alligevel venter til næste år, kan I så nå at spare op til Rudolf Mathis?

Jeg håber virkelig for jer at I endelig må finde en løsning, I bliver glade for.

:thumbsupsmileyanim:

0

Spændende med ny udvikling i feststedsdramaet!

Måske fejlberegningen i budgettet ligefrem kan forenkle tingene? Nu er det ene feststed udelukket, så skal I bare beslutte om og hvordan i vil kombinere de to andre muligheder.

Hvis I alligevel venter til næste år, kan I så nå at spare op til Rudolf Mathis?

Jeg håber virkelig for jer at I endelig må finde en løsning, I bliver glade for.

:thumbsupsmileyanim:

Beslutningen er fra begges side at vi vil holde det i år! Nu har vi udskudt det længe nok og nu er det nu! Vi har set på budgettet og der er ikke rigtig mere vi kan skære væk, så de penge må vi finde på den ene eller anden måde.

Jeg havde indstillet mig på kursuscentret (så er det sted jo altså heller ikke værre! Der er jo utroligt mange fordele også)

MEN:

Nu vil manden f.... IKKE holde det på kursuscenteret! :cheerleader3::cheerleader3::kiss:

Næ det vil han ikke, fordi jeg ikke synes det er det rigtige. Og han vil ikke holde fest et sted som jeg dybest set ikke synes er det helt fede.

Prisværdigt et eller andet sted - men unægtelig noget sent at komme med den udmelding! Så nu ender det nok med at jeg skal bruge en masse krudt på at overtale manden til et sted jeg egentlig ikke selv gider :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Vi fandt faktisk også et andet super sted idag - her må vi dog undvære havudsigten, men det andet er i orden. Det er bare kun ledigt den 2 august. Måske liiiiiiiiiiiiiiiige lidt for presset, og masser har jo sikkert allerede bestilt ferie - eller skal til andre fester/bryllupper så det synes vi bliver for presset. Men lidt øv er det.

Manden er efterhånden mest hooked på get away bryllup, det er mig der er mere tvivleren, fordi jeg er bange for at fortryde at jeg ikke fik den store bryllupsfest.

Ender med sten, saks, papir ..........Men inden da laver jeg lige en fordels / ulempe liste for begge dele. Det er bare for at danne mig et overblik - og nej, jeg er ikke skizofren. Jeg vil bare have det hele! På den utraditionelle og alligevel traditionelle måde.

Alene i udland+efterfølgende drinks party:

Fordele:

- vi får den private vielse

- problemer med familie er pludselig løst

- festen bliver i sig selv utraditionel, fordi den består at drinks,tapas og band og vi slipper for alt traditionelt

- Vi sparer penge til bryllupsrejsen

Ulemper:

- Jeg risikerer at fortryde jeg ikke fik det "rigtige" bryllup

- Det er måske noget tomt, når man står der i sit livs store øjeblik helt alene

- Jeg får ikke sat hår/bliver stylet

- Vi får ingen prof. billeder

- Måske det ikke føles som et bryllup, men bare som en almindelig fest

Vielse i DK:

Fordele:

- Vi deler dagen med familie og venner

- et "rigtigt bryllup" med taler, fest, styling, fotograf mm.

Ulemper:

- Så er der stadig problemer med familien

- Måske vi ikke kan slippe for traditionerne (dem vi ikke vil have)

- Feststedet er stadig ikke wow

- Hvis vejret ikke er godt bliver det virkelig røvsygt!

Ok - det blev så ikke denne weekend jeg tog beslutningen. Må gå i seng og ikke spekulere overhovedet. Og når jeg vågner i morgen (kl 03.10!!!!) så står det hele lysende klart for mig!

(eller også er jeg indlagt på P)

Edited by Septemberbruden
0

Annonce ♥

Hej sveske,

pyhhh kan godt forstå, i begge synes, at det er en svær beslutning....hvorfor kan man ikke bare få det hele ....og gerne på den måde, man har drømt om ;) På den ene side vil jeg også viiiildt gerne have et stooort bryllup med det hele, men den romantiske idé om et lille intimt bryllup mellem to er vildt dejlig...hmm jeg hjælper altså slet slet ikke herinde:griner:-

Men.....Jeg synes også, det lugter lidt af, at du gerne vil have et "rigtigt" bryllup herhjemme ?? Hvad siger mavefornemmelsen?

Og i kan jo frabede jer traditionerne og håbe på, at det bliver overholdt ;)

møs

0

Hmmm...hvilket dilemma - det er da om noget en chrisling af proportioner! :thumbsupsmileyanim:

Hvad med den gyldne mellemvej; I smutter sydpå sammen med jeres tætteste venner, eller den håndfuld mennesker der nu betyder allermest for jer. I får jeres intime bryllup uden det bliver for "tamt" ved at det kun er jer to - der vil stadig være nogen til at fejre dagen sammen med jer, til at tage billeder osv. I slipper for traditioner og besværlig familie...

Just a thought... :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hej sveske,

pyhhh kan godt forstå, i begge synes, at det er en svær beslutning....hvorfor kan man ikke bare få det hele ....og gerne på den måde, man har drømt om ;) På den ene side vil jeg også viiiildt gerne have et stooort bryllup med det hele, men den romantiske idé om et lille intimt bryllup mellem to er vildt dejlig...hmm jeg hjælper altså slet slet ikke herinde:griner:-

Men.....Jeg synes også, det lugter lidt af, at du gerne vil have et "rigtigt" bryllup herhjemme ?? Hvad siger mavefornemmelsen?

møs

Hæ hæ - nej du er ikke til meget hjælp! :thumbsupsmileyanim: Men det er sødt af dig, at du forsøger :cheerleader3::cheerleader3:

Mavefornemmelsen er helt væk! Har ligget vågen HELE natten og spekuleret og spekuleret og spekuleret. Og jeg burde jo ikke tænke mig til det, men prøve at føle hvad jeg føler mest for. Og der er jo fordele og ulemper ved begge.

Det er også min klare plan at frabede "stå på stole, strømpebånd, kysserunder" og alt det der.

Men igen manden:

Han mener ikke vi kan tillade os det og at vi så får en dødsyg fest, fordi folk bliver sure over det.

Har dog planer om at aftale med feststed at man ikke MÅ stå på stole og knalde bestik i servicet :thumbsupsmileyanim:

0

Argh, for fanden da også :thumbsupsmileyanim: Jeg er altså rigtig rigtig ked af at der skal være så mange problemer for dig. Det er sgu!noget røv!

Har du prøvet at trække lod imellem de to muligheder? Nogengange kan man så godt mærke, om det så blev det forkerte valg. Måske du er heldig?

Bittert, jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive for lige sådan at løse det hele. Det ville ellers være så rart lige at trække op af ærmet her til morgen

Hav den dejligste dag, smukke :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

0

Hmmm...hvilket dilemma - det er da om noget en chrisling af proportioner! :thumbsupsmileyanim:

Hvad med den gyldne mellemvej; I smutter sydpå sammen med jeres tætteste venner, eller den håndfuld mennesker der nu betyder allermest for jer. I får jeres intime bryllup uden det bliver for "tamt" ved at det kun er jer to - der vil stadig være nogen til at fejre dagen sammen med jer, til at tage billeder osv. I slipper for traditioner og besværlig familie...

Just a thought... :cheerleader3:

Gud ja, det er da det, det er: En total Chrisling! Af den ekstreme slags........

Vi har været inde over at have gæster med sydpå, men manden mener det så kun skal være familie - og eftersom mine forældre er Hr og Fru Røvsnaps pt. skal de bare IKKE med. Og hans børn og forældre - så røg det romantiske lissom af den tur. Og mine venner i kombi med hans familie.................I dont think so!

Plus det faktisk er ret dyrt, så det vil betyde minus fest herhjemme - og jeg vil have den fest!

Kl 23 i går var jeg helt forvirret, kl 24 var det udland og cocktail party, det var det også kl 01, kl 2 var det det traditionelle, der var sagen, kl 3 stod jeg op og var forvirret igen. Nu er kl 8, jeg er på arbejde og tilbage på cocktailløsningen.

Så idag bliver cafeen tjekket for om det kan lade sig gøre, pris, osv.

Kunne godt forestille mig at 1) det vil blive svært at være der, 2) der er ikke noget oplagt sted til gaver, 3) Vi kommer til at sidde meget spredt i lokalet, der er domineret af stor bar, 4) får man overhovedet gaver når det er bryllup på den måde ?? 5) Og fest på sex and the city måden- kan man ikke altid holde det?

Tilgengæld er vi HELT uafhængige af vejret. Vi er dødafhænginge af godt vejr, hvis vi skal køre den traditionelle -ellers bliver det bare slet ikke fedt og det gør mig altså totalt angst.

Og jeg tager også ud og ser kursuscentret igen for at se om det kan spices op med noget deko

FårK hvor er jeg træt af mig selv!!!!!!!!!!! Synes jeg virker helt utroligt forkælet og zillaagtig, det er nok bare perfektionismen og once in a lifetime-konceptet, der spiller puds med mig :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

0

Argh, for fanden da også :thumbsupsmileyanim: Jeg er altså rigtig rigtig ked af at der skal være så mange problemer for dig. Det er sgu!noget røv!

Har du prøvet at trække lod imellem de to muligheder? Nogengange kan man så godt mærke, om det så blev det forkerte valg. Måske du er heldig?

Bittert, jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive for lige sådan at løse det hele. Det ville ellers være så rart lige at trække op af ærmet her til morgen

Hav den dejligste dag, smukke :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

Hvor er du sød :cheerleader3::kiss:

I virkeligheden er dette problem jo nærmest selvforskyldt, så jeg er vildt træt af mig selv pt. Hvis jeg bare kunne tage en beslutning var alt jo godt.

Nu tjekker jeg lige tingene af og så giver det formentlig sig selv. Hvis ikke - så er der mønten tilbage ;)

Også en skøn dag til dig skønne!

0

Annonce ♥

Hej smukke

Det skal nok løse sig det er jeg sikker på - du skal bare ha ro på dig selv.

Kunne man måske tænke, at I holder den traditionelle herhjemme og så på jeres 1 års bryllupsdag tager til italien, hawaii, vegas og oplever en renewel of weddingvows bare jer to???

Krammer

0

Hej sveske,

møs

Hæ hæ - nej du er ikke til meget hjælp! :cheerleader3: Men det er sødt af dig, at du forsøger :cheerleader3::kiss:

Mavefornemmelsen er helt væk! Har ligget vågen HELE natten og spekuleret og spekuleret og spekuleret. Og jeg burde jo ikke tænke mig til det, men prøve at føle hvad jeg føler mest for. Og der er jo fordele og ulemper ved begge.

Det er også min klare plan at frabede "stå på stole, strømpebånd, kysserunder" og alt det der.

Men igen manden:

Han mener ikke vi kan tillade os det og at vi så får en dødsyg fest, fordi folk bliver sure over det.

Har dog planer om at aftale med feststed at man ikke MÅ stå på stole og knalde bestik i servicet :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3: du er en sniger ;)

Du er IKKE møgforkælet, du er bare forvirret smukke :bunny_4: Jeg hepper for en SATC lækkerlicious fest, synes det lyder fedt! Hmmm dét vil jeg også ha' ;)

:kiss::bearhug::bunny_4: til dig

ps sirene har nu snigpremiere på SATC i.......................... trommehvirvel..............................................

odense!!! :thumbsupsmileyanim:

Edited by miemaja
0

quote name='kejzer' date='Apr 28 2008, 07:0 AM' post='731757']

Hej smukke

Det skal nok løse sig det er jeg sikker på - du skal bare ha ro på dig selv.

Kunne man måske tænke, at I holder den traditionelle herhjemme og så på jeres 1 års bryllupsdag tager til italien, hawaii, vegas og oplever en renewel of weddingvows bare jer to???

Krammer

-eller også bliver det alene i år og et brag af et bryllup næste år. Trust me - jeg skal nok få ham overtalt, hvis det bliver nødvendigt. Så må man trække det hardcore zilla-skyts frem........... ;) :thumbsupsmileyanim: [

0

Hej sveske,

Og i kan jo frabede jer traditionerne og håbe på, at det bliver overholdt

møs

Hæ hæ - nej du er ikke til meget hjælp! :boohoo: Men det er sødt af dig, at du forsøger :boohoo:

Men igen manden:

Har dog planer om at aftale med feststed at man ikke MÅ stå på stole og knalde bestik i servicet :blush:

:boohoo: du er en sniger ;)

Du er IKKE møgforkælet, du er bare forvirret smukke :boohoo: Jeg hepper for en SATC lækkerlicious fest, synes det lyder fedt! Hmmm dét vil jeg også ha'

:boohoo: til dig

ps sirene har nu snigpremiere på SATC i.......................... trommehvirvel..............................................

odense!!! :thumbsupsmileyanim:

Ja, jeg er helt rundt på gulvet skrupforvirret! Bzzzzzzzzzzzzzzzzz :wacko:

Men jeg hælder mere og mere til italiensk bryllup og satc-agtig fest når vi kommer hjem. Vi får svar fra det mulige sted i morgen om det kan lade sig gøre og pris og så må vi se. Tror det kunne blive supertjekket!

Og :cheerleader3::blink::bestwishes: for dig tip med snigpremiere!!! Har fluks været på hjemmesiden men kunne ikke finde noget - står det i bladet eller hvor har du set det? :mailbox:

:balloons: til dig smukke pige!

0

Hej Søde,

har lige været lidt fraværende her i weekenden, så jeg kommer lige med lidt sent input :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes det lyder supercool at I bliver gift kun jer og så holder et brag af en fest når I kommer hjem :carrot:

Håber det hele snart falder på plads for jer.

Kram

0