Frk. Sif

C & P blir gift - engang

970 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Side 8?!!!!!! Nu må jeg hellere komme tilbage i kampen! :thumbsupsmileyanim:

Det har været nogle MEGET stressende uger - både pga. feststeds-issuet og fordi vi lige skulle have hele vores forhold op til revision. Skulle vi overhovedet giftes og skulle vi overhovedet være sammen?

Ja - til begge dele.

Og nu er det bare speederen i bund! Så der knokles og der er ikke meget tid til bk-opdateringer.

Men opdatering får I alligevel. Vi har besluttet os for at holde fast i kursuscentret. Det er det nemmeste, ok økonomisk og der var ikke nogle af caferne, der var supervelegnede til SATC-agtigt party.

Jeg har set mange gode og cool, men enten har der ikke været bordplads nok, for lidt dansegulv eller folk blev for spredt i lokalet. Italiensk vielse og after-party var ellers klart helst det jeg ville, fandt jeg ud af. Men når de rigtige omgivelser ikke kan drives op på Fyn, ja så bliver det det næstbedste, hvor vi også får utroligt mange fordele.

Så nu er vi back on track! :cheerleader3:

0

Invitationstekst:

Jeg har forfattet en tekst til indbydelsen og de praktiske oplysninger.

Så er det sandt.

Vi skal giftes!

Det sker den 6. September 2008 klokken 14.30 på Knudshoved og

i den anledning vil vi gerne se XX og XX.

Derefter er der lidt til ganen, efterfulgt af fest til den lyse morgen.

Vi glæder os utroligt meget og håber, vi ses til en uforglemmelig dag!

Kærligst C & P

SU: Vi vil gerne vide om I kommer senest den 6. juli 2008.

Enten til adresse, eller mail: @

Praktiske detaljer

Vielsen finder sted i naturskønne omgivelser for foden af Storebælt

Middagen begynder kl. 18.00 samme sted

Der er mulighed for overnatning til meget rimelige priser.

I booker hos os og afregner selv med hotellet.

Alle former for bidrag er hjerteligt velkomne. Undtagen lejlighedssange.

Og strip, der involverer bruden. Vores ønske er en afslappet og utraditionel fest,

så derfor slipper I for de klassiske kysserunder og klip af sure sokker.

Da vi nødigt vil overstråles, ser vi helst at I kommer påklædte.

Til gengæld er der ingen grænser for, hvor pæn og festlig påklædningen må være.

Alt andet praktisk såsom toastmaster, ønskeseddel, traditioner og kørevejledning kan

ses på den dertil indrettede hjemmeside: XXXX

Hvad synes I?

Er det for plat, kedeligt, corney eller bare ufestligt?

:thumbsupsmileyanim:

Edited by Septemberbruden
0

Annonce ♥

Heeeeeeeeeeeej søde Christina,

Så er du ENDELIG tilbage. Er superglad for at høre, at I har fundet ud af, at I virkelig VIL hinanden. Ind imellem går der bare for meget sure sokker i den. Det har vi vist allesammen prøvet.

Jeg synes bestemt, at det er en rigtig fin invitationstekst. Den er charmerende og indbyder ikke til abefest efter min mening.

PS - hvordan går det med kjole, sko osv?? eller skal jeg ikke spørge???

0

Annonce ♥

Heeeeeeej Søde,

hvor skønt du er tilbage, har jo tænkt på hvor du blev af.....

Synes invitationen er lige i øjet, jeg kan godt lide den er lidt uhøjtidelig uden at det bliver party uartig på nogen måde :cheerleader3:

I glæder mig til at høre mere, så dejligt I har fundet ud af at det skal være jer og feststed :thumbsupsmileyanim:

Kram

og er da slet ikke misundelig over at du skal til forpremiere i aften, jeg skal jo vente helt til i morgen :cheerleader3:

0

Heeeeeeeeeeeej søde Christina,

Så er du ENDELIG tilbage. Er superglad for at høre, at I har fundet ud af, at I virkelig VIL hinanden. Ind imellem går der bare for meget sure sokker i den. Det har vi vist allesammen prøvet.

Jeg synes bestemt, at det er en rigtig fin invitationstekst. Den er charmerende og indbyder ikke til abefest efter min mening.

PS - hvordan går det med kjole, sko osv?? eller skal jeg ikke spørge???

:thumbsupsmileyanim: Tak søde! Det er også rigtig rart at være tilbage!!!

Suk. Jeg er stadig mest hooked på de sko jeg ikke kan få. Har nu udvalgt nogle andre - men som ikke er helt så gode -eller alt for dyre.

Og kjolen....

Kan IKKE vælge (helt forudsigeligt!) Det står mellem to - og de skal begge syes, så det er ikke fordi jeg kan prøve mig frem. Men har næsten besluttet mig.............

Tak søde!

0

Annonce ♥

Heeeeeeej Søde,

hvor skønt du er tilbage, har jo tænkt på hvor du blev af.....

Synes invitationen er lige i øjet, jeg kan godt lide den er lidt uhøjtidelig uden at det bliver party uartig på nogen måde -HAHA-

I glæder mig til at høre mere, så dejligt I har fundet ud af at det skal være jer og feststed :thumbsupsmileyanim:

Kram

og er da slet ikke misundelig over at du skal til forpremiere i aften, jeg skal jo vente helt til i morgen :thumbsupsmileyanim:

Hej smukke

tak for hilsen! :griner:-

Glæd dig til film - den er god, men meget anderledes end jeg havde regnet med. Noget mere alvorlig faktisk

kram

0

Kære tøser

Tak for alle jeres velkommen tilbage - hilsner :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::griner:-

Jeg har godt nok også savnet jer og bk!!

Projektet er pt at få invitationer gjort færdige. Finpudser teksten og har smidt al deko i hænderne på en grafiker.

Søde Loller har ellers tidligere været grafiker-assistance og gjort det fantastisk, men nu har jeg så travlt at der virkelig skal knokel. Og det vil jeg ikke pålægge en zilla, der selv har masser at se til.

Så har netop fåët første udkast - som jeg har bedt dem lave om -HAHA- Og så skulle der formentlig være en prøveversion I kan se i morgen.

Kram til Alle!

0

Sko:

Nu skal skoene vælges - og der er alt for mange smukke!

Så nu skal zillapanelet stemme på de fedeste. Mine drømmesko er mere end udsolgt overalt, så derfor er det svært at finde deres værdige afløser :thumbsupsmileyanim:

1) Manolo. Meget fede, men også meget høje - og måske fjerene er lige fancy nok

2) Louboutin - meget frække

3) Louboutin -måske mit something blue

4) Chloé men også meget høje

5) Louboutin - god højde, men måske for bryllupskedelige

6) Miu miu -også god højde, men igen, måske for kedelige

7) Pt yndlings! Igen louboutin - men de er dælme høje, især på en strand! Og så kan jeg ikke huske hvilken hjemmeside jeg har set dem på!

8) Pedro Garcia

9 Pedro Garcia

post-14804-1212606850.jpg

post-14804-1212606867.jpg

post-14804-1212606880.jpg

post-14804-1212606902.jpg

post-14804-1212606996.jpg

post-14804-1212607056.jpg

post-14804-1212607121.jpg

post-14804-1212607278.jpg

post-14804-1212607652.jpg

0

Annonce ♥

Sko:

Nu skal skoene vælges - og der er alt for mange smukke!

Så nu skal zillapanelet stemme på de fedeste. Mine drømmesko er mere end udsolgt overalt, så derfor er det svært at finde deres værdige afløser -HAHA-

1) Manolo. Meget fede, men også meget høje - og måske fjerene er lige fancy nok

2) Louboutin - meget frække

3) Louboutin -måske mit something blue

4) Chloé men også meget høje

5) Louboutin - god højde, men måske for bryllupskedelige

6) Miu miu -også god højde, men igen, måske for kedelige

7) Pt yndlings! Igen louboutin - men de er dælme høje, især på en strand! Og så kan jeg ikke huske hvilken hjemmeside jeg har set dem på!

8) Pedro Garcia

9 Pedro Garcia

YAY! She's back! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::griner:-

Hvor har jeg savnet dig herinde -HAHA-

Jeg stemmer SAA meget for nr. 1 - Manolo med fjer!

Proevede dem inde i Denver i forgaars (dog i en anden farve), og de er bare FEDE -HAHA-

0

Uha sko :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :griner:-

Jeg stemmer for enten Manolo med fjer (de er så fede) , men tror min favorit er Louboutin i blå med fjerblomst, det er nemlig mit næste skokøb hihi.

Synes de er SÅÅÅÅ seje og det er for fed en ide at have det som dit Something blue......

Og filmen, ja jeg synes den var fed, havde virkelig prøvet at skrue forventninger ned og det var nok godt. Jeg både grinte og græd og følte mig meget underholdt hele filmen igennem -HAHA- Og så kunne man ellers slubre sko og tasker og tøj i sig, fede ting ind i mellem.

Kram

0

de virker helt utrolig høje men jeg kan rigtig godt lide sko nr. 2 og 3 og især med tanken om, at det kunne være det perfekte blå.

Sorte sko til en "hvid" brudekjole synes jeg er "synd".

Sådan havde jeg det så ved første tanke. Men nu synes jeg det kunne være en fed kontrast - især når farve tema er sort/hvid og pink

0

de virker helt utrolig høje men jeg kan rigtig godt lide sko nr. 2 og 3 og især med tanken om, at det kunne være det perfekte blå.

Sorte sko til en "hvid" brudekjole synes jeg er "synd".

Sådan havde jeg det så ved første tanke. Men nu synes jeg det kunne være en fed kontrast - især når farve tema er sort/hvid og pink

Det ser super fedt ud, især hvis du har noget andet sort på til kjolen også :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0