Frk. Sif

C & P blir gift - engang

970 posts in this topic

Sko:

Nu skal skoene vælges - og der er alt for mange smukke!

Så nu skal zillapanelet stemme på de fedeste. Mine drømmesko er mere end udsolgt overalt, så derfor er det svært at finde deres værdige afløser :tunge:

1) Manolo. Meget fede, men også meget høje - og måske fjerene er lige fancy nok

2) Louboutin - meget frække

3) Louboutin -måske mit something blue

4) Chloé men også meget høje

5) Louboutin - god højde, men måske for bryllupskedelige

6) Miu miu -også god højde, men igen, måske for kedelige

7) Pt yndlings! Igen louboutin - men de er dælme høje, især på en strand! Og så kan jeg ikke huske hvilken hjemmeside jeg har set dem på!

8) Pedro Garcia

9 Pedro Garcia

YAY! She's back! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::griner:-

Hvor har jeg savnet dig herinde :tunge:

Jeg stemmer SAA meget for nr. 1 - Manolo med fjer!

Proevede dem inde i Denver i forgaars (dog i en anden farve), og de er bare FEDE -HAHA-

Taaaaak søde -HAHA--HAHA-

Har også savnet dig - og dine altid søde, kloge og kærlige indspart

Er syyyyg med de sko og havde faktisk bestemt mig for dem - indtil klog og praktisk veninde sagde "ja og hvor flotte tror du de er efter en hel aften, hvor folk har jokket dig over tæerne!!"

:tunge: det må jeg jo nok give hende ret i! Hendes næste kommentar :"Sådan nogle fjer kan du sgu selv lime på"

Jeg har købt turkise fjer,meeeen...........

Og så passer turkis jo ikke rigtig ind i sort/hvid/pink tema - og der skal pink i buketten....

ps var de ikke sindsygt høje????

0

Annonce ♥

Uha sko :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::griner:-

Jeg stemmer for enten Manolo med fjer (de er så fede) , men tror min favorit er Louboutin i blå med fjerblomst, det er nemlig mit næste skokøb hihi.

Vil SÅ gerne have dem i rød - men som jeg skrev til Chrisling: Er bange for folk med klumpfødder smadrer fjerene - og de passer ikke i farvetemaet

Synes de er SÅÅÅÅ seje og det er for fed en ide at have det som dit Something blue......

(Gæt hvor jeg har hugget den ide)

Og filmen, ja jeg synes den var fed, havde virkelig prøvet at skrue forventninger ned og det var nok godt. Jeg både grinte og græd og følte mig meget underholdt hele filmen igennem -HAHA- Og så kunne man ellers slubre sko og tasker og tøj i sig, fede ting ind i mellem.

(man burde have en lille blok med så man kunne tage noter - wauw!!!)

Kram

0

Manolos :thumbsupsmileyanim: Manolos :griner:- Manolos -HAHA-

Og ikke afsløre noget med filmen - jeg må vente helt indtil nsæte fredag :tunge:

Dejligt du er tilbage smukke og som du skrev i Mettes tråd - vi laver da en zilla/cocktails aften i Kbh -HAHA-

Jeg prøver at holde tæt - men det er svært -HAHA-

Jaaaaaaaaaaaaaa zilla cocktailsaften! Det kan kun blive for fedt!! :tunge::thumbsupsmileyanim:

0

de virker helt utrolig høje men jeg kan rigtig godt lide sko nr. 2 og 3 og især med tanken om, at det kunne være det perfekte blå.

Sorte sko til en "hvid" brudekjole synes jeg er "synd".

Sådan havde jeg det så ved første tanke. Men nu synes jeg det kunne være en fed kontrast - især når farve tema er sort/hvid og pink

Det ser super fedt ud, især hvis du har noget andet sort på til kjolen også :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Ja er også så hooked på det sorte at jeg synes det skal være det! Og jeg har nogle blomster på kjolen, hvor man kunne sy dem på bladene og i midten med sort tråd. Ok skal ses - men tror det kunne blive godt

0

Annonce ♥

Sko:

Så nu skal zillapanelet stemme på de fedeste. Mine drømmesko er mere end udsolgt overalt, så derfor er det svært at finde deres værdige afløser :tunge:

7) Pt yndlings! Igen louboutin - men de er dælme høje, især på en strand! Og så kan jeg ikke huske hvilken hjemmeside jeg har set dem på!

8) Pedro Garcia

9 Pedro Garcia

Proevede dem inde i Denver i forgaars (dog i en anden farve), og de er bare FEDE -HAHA-

Er syyyyg med de sko og havde faktisk bestemt mig for dem - indtil klog og praktisk veninde sagde "ja og hvor flotte tror du de er efter en hel aften, hvor folk har jokket dig over tæerne!!"

:tunge: det må jeg jo nok give hende ret i! Hendes næste kommentar :"Sådan nogle fjer kan du sgu selv lime på"

Og så passer turkis jo ikke rigtig ind i sort/hvid/pink tema - og der skal pink i buketten....

Er det så nu jeg skal sige at man også kan få dem med pink fjer ;)

0

Sko:

8) Pedro Garcia

9 Pedro Garcia

Er det så nu jeg skal sige at man også kan få dem med pink fjer ;)

AAAAAAAAGGHHHHHHHHHHHH!

Hvor??? Har kun kunne finde de pink med sorte fjer på nettet

0

Weee, hvor er det dejligt at have dig tilbage :thumbsupsmileyanim::griner:--HAHA-

Uh, fine sko du kigger på. Glæder mig til at se hvilke det bliver. Og jeg stemmer helt sikkert for kontrasten med sorte sko, men det er vel heller ikke nogen overraskelse -HAHA-

Glæder mig til at se jeres invitationer :thumbsupsmileyanim: Og ja, jeg har rigtig rigtig rigtig meget travlt for tiden, så rent egoistisk er det da en lille smule rart at du har fundet ny grafikerassistance -HAHA- Men lov mig at sige til, hvis du skulle få brug for hjælp, ik? Og sig også endelig til hvis du skal bruge de udkast jeg har lavet i en højere opløsning, end det jeg mailede for noget tid siden

0

Annonce ♥

Weee, hvor er det dejligt at have dig tilbage :thumbsupsmileyanim::griner:--HAHA-

Uh, fine sko du kigger på. Glæder mig til at se hvilke det bliver. Og jeg stemmer helt sikkert for kontrasten med sorte sko, men det er vel heller ikke nogen overraskelse -HAHA-

Glæder mig til at se jeres invitationer :thumbsupsmileyanim: Og ja, jeg har rigtig rigtig rigtig meget travlt for tiden, så rent egoistisk er det da en lille smule rart at du har fundet ny grafikerassistance -HAHA- Men lov mig at sige til, hvis du skulle få brug for hjælp, ik? Og sig også endelig til hvis du skal bruge de udkast jeg har lavet i en højere opløsning, end det jeg mailede for noget tid siden

Tænkte nok du ville være glad for en byrde mindre! Men kunne faktisk godt måske få brug for en lille hjælp - det er nemlig meningen at jeg vil printe adresse-labels til at komme uden på kuverne og der kunne det jo se fedt ud, at der er en lille grafik-dut i et af hjørnerne.

Kan jeg bruge den du mailede til dig? Altså at "klippe" en af dem ud? Eller skal man lave en ny i en mindre størrelse?

Og så vil jeg høre om du vil være min morgen fotograf? Men det har jeg netop siddet og skrevet om i din tråd! Sjovt vi lige har krydset hinanden.

0

Fandt et par sko mere - det er lige før jeg tror de kunne være de rigtige:

Uhhh de er topnice :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Jeg kan se at mange af de amerikanske stormagasiner har startet udsalg, så du kan måske være heldig at finde noget godt på udsalg :griner:-

Sjovt du siger det - har netop være macys og saks hjemmesider igennem-er helt ekset i øjnene :smoking:

0

Annonce ♥

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er står og mangler 5 gaveposer og 5 tylposer til min fødselsdagsfest på lørdag.

Jeg skal holde Sex and the City inspireret fest - og tøserne skal naturligvis have goodiebags!

Jeg havde aftalt med en bekendt at købe poser og små tylposer af hende - men hun har glemt alt om det og er taget til København i weekenden :thumbsupsmileyanim:

Så nu er gode råd dyre.

Er der tilfældigvis en herinde,der har 5 gave og tyl-poser i overskud som jeg kan købe???? :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Sko:

Så nu skal zillapanelet stemme på de fedeste. Mine drømmesko er mere end udsolgt overalt, så derfor er det svært at finde deres værdige afløser :cheerleader3:

8) Pedro Garcia

9 Pedro Garcia

YAY! She's back! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Hvor har jeg savnet dig herinde :cheerleader3:

Proevede dem inde i Denver i forgaars (dog i en anden farve), og de er bare FEDE :cheerleader3:

Taaaaak søde :balloons::balloon:

:balloon: det må jeg jo nok give hende ret i! Hendes næste kommentar :"Sådan nogle fjer kan du sgu selv lime på"

Synes egentlig ikke at de var SINDSYGT hoeje - men jeg var jo ogsaa i ekstase over at have et par Manolo paa, saa det var en mindre detalje hvor hoeje de egentlig var...hehe :balloons:

0

Annonce ♥

Taaaaaaaaaaaark for alle hilsnerne søde piger. :td:

Kan afsløre jeg er HELT smadret idag :wacko:

Har ligget vandret torsdag og fredag for at gøre klar til party og fik ikke fødselsdagshygget så meget med manden som planlagt, fordi jeg var så ting jeg skulle ordne. (HADER grundlovsdagslukket :) :smash: )

Havde fabelagtig fest i går. Festede i 11 timer - de sidste gik lidt over 4. Det var et vaskeægte sATC party med håndledsblomster, goodiebags til pigerne m bla satc-merchandise og drinks i rå mængder. Vi var 6 - og drak 3 liter sprut :smolf: plus asti!

Kan godt forstå jeg er noget busted i dag! Men det var all worth it - og fik masser af gode gaver også bla Eames knage fra manden. Nice! :)

0

Annonce ♥

Taaaaaaaaaaaark for alle hilsnerne søde piger. :)

Kan afsløre jeg er HELT smadret idag :wacko:

Har ligget vandret torsdag og fredag for at gøre klar til party og fik ikke fødselsdagshygget så meget med manden som planlagt, fordi jeg var så ting jeg skulle ordne. (HADER grundlovsdagslukket :pokey: :smash: )

Havde fabelagtig fest i går. Festede i 11 timer - de sidste gik lidt over 4. Det var et vaskeægte sATC party med håndledsblomster, goodiebags til pigerne m bla satc-merchandise og drinks i rå mængder. Vi var 6 - og drak 3 liter sprut :smolf: plus asti!

Kan godt forstå jeg er noget busted i dag! Men det var all worth it - og fik masser af gode gaver også bla Eames knage fra manden. Nice! :)

Det lyder som en fabelagtig fødselsdag - dejligt søde :td:

0

De færdige invitationer:

Det har kostet blod, sved og tårer (næsten) at få styrtlavet invitationerne. De skulle have været ude den 6 juni - det kom de så ikke, fødselsdagsparty krævede for meget opmærksomhed.

Men nu er de her - lad mig præsentere:

De færdige indbydelser:

Første side:

Anden side med alt det praktiske

post-14804-1213051171.jpg

post-14804-1213051200.jpg

0

I æsken med de 5 riskorn ovenpå:

Og i æsken med bånd på:

De fine sorte og sølvfarvende boblekuverter jeg har købt er en skaldet centimeter for smalle :):(:cheerleader3:

Så nu bliver det de grimme brune. Orker simpelthen ikke mere invitationscirkus, nu vil jeg bare gerne have gæsterne kan komme :mailbox: :mailbox: :mailbox:

post-14804-1213051297.jpg

post-14804-1213051455.jpg

0