Frk. Sif

C & P blir gift - engang

970 posts in this topic

Annonce ♥

Kjoleprøveberetning 2

Nå.

Nu er tiden vist kommet til at få skrevet den famøse kjoleprøveberetning fra Jesper H.

Og lad det være sagt med det samme: Når man oplever andre zillaer ind action på nærmeste hold, så tænker man altså pludselig en del over hvordan man selv opfører sig.

Jeg var i god tid (usædvanligt for mig) og en anden stod midt i en prøvning. Tænkte at de 10 minutter kunne jeg sagtens få til at gå med at se på kjoler - der gik så over en halv time!!! Hvor hun bare blev ved og ved og ved med at komme med tillægsspørgsmål -til trods for at stakkels jesper stod og trippede til sidst. Noget uhøflig opførsel og det får da mig selv til at tænke at man skal huske man ikke er den eneste i verden - selv som zilla ;)

Anyhow det blev min tur og vi talte lidt om hvad jeg kunne tænke mig. Altså noget kort.

Ret hurtigt kom det til at handle om 2 forskellige modeller

En overdel som på dette billede, men nederdelen skulle istedet være et helt stramt knælangt pencilskirt. Altså meget i sådan 50'er pin up stil.

Synes overdelen er superfed - men er i tvivl om det med det stramme skørt. Synes det er meget frækt/dullet når man skal stå ude på en strand. Og er ikke helt sikker på at jeg vil føle mig tilpas i det meget afslørende outfit.

Fordelen er at det fremhæver mine to kropslige fortrin, bryst og ben (det skal man jo også have med i betragtning :unsure: )

uhhhh nice :blush::lol: Total lækker stil, du bliver jo gudesmuk skønne pige! Jeg vil lige pludselig også have to kjoler ;)

Hvad synes du om guruen selv ? ;)

Ja hvorfor er man ikke bare et lille millionærbarn?! Fuldstændig urimeligt at skulle vælge mellem to kjoler :wacko:

Guden himself er supersød og skøn - men jeg havde forventet at han var mere vejledende i forhold til " dette klæder dig" og "her ligner du en sæk kartofler"

Du kan have det hele - du vælger bare selv er jo ikke liiiiiige rette råd til en totalt ubeslutsom brud (selvom det selvfølgelig er pænt sagt :biggrin: )

Hvad sagde han egentlig til dig?

Han synes jo nok, at du var super dejlig i dem alle!!!!! Det betyder bare, at du er så lækkerlicious, at du kan bære det hele honey ;)

Han sagde til mig, at han synes ikke, at jeg skulle gemmes væk i alt det tyl, jeg gerne ville have, så jeg blev rettet ind til højre :) Og så var han ikke helt så hooket på alle de accessories, som jeg skøjtede rundt i, men ALLE idéer kom altså bare på bordet ;)

Spurgte han ind til hvilket slags bryllup, i skal have? Det gjorde han nemlig til vores...så var det nemmere for ham at vejlede i forhold til stilen....

Kram

0

Puha ja de der valg er altså ikke lige så nemme ;)

Har godt set den lange kjole du prøvede og synes den er total hot :) men igen du har jo hele tiden talt om en kort kjole. Tror pinup stilen kunne være total hot, også til et strandbryllup, man kan jo altid dresse kjolen op og ned med hår og tilbehør :)

Ærgeligt med billederne men sådan går det jo, er sikker på du var total fierce i det hele og ja det nytter jo ikke noget hvis man gerne vil have en afklaring. Men tror nu nok han ville have sagt, hvis der var noget der ikke klædte dig. Ha ha det sagde han i hvert fald til mig "Mette der er lidt meget fokus på dine hofter i den kjole" :)

Håber der snart kommer lidt mere afklaring på det hele for dig. Og hey hvis du kommer til Kbh så sig til i forvejen, så kan BK dullerne gå ud og få en drink :)

Knuser

Indrømmet. Jeg blev ret grebet af momentet da jeg så, hvor fantastisk man kunne se ud i den kjole. Og tænker, tja hvis man ikke skal fyre den af i lang kjole på ens bryllupsdag - hvornår skal man så?

Men jeg vil jo også gerne kunne bruge den bagefter - og der tror jeg den korte Marilyn måske passer bedre? Ligesom jeg også mener den skal være todelt - for at få endnu mere eftergavn ud af den.

Har faktisk et billede af, da jeg prøvede marilyn tidligere - men den er to nr for stor, så se lige bort fra det....

Fabelagtig ide med drinks! Jeg er klart på! Sad fx 3 dage i Kbh i sidste uge - og jeg siger dig, mit penthouse værelse på skt petri med balkon var som skabt til drinksparty!

Og nu du siger hofter - var jo helt i krise over at have taget 5 kg på efter stunt med at leve af påskeæg i en hel uge. Selvtillid var mildest talt ikke i top til kjoleprøvning :toot: Men det fik han omkonverteret til "total timeglasfigur" -perfekt til kjoler! Tal lige om at se det positive... :)

Krammer

Man bliver i hvert fald ikke depri over sin figur nede hos Jesper, han elsker former :pokey: og dem er der jo egentlig heller ikke noget galt med :help:

Uhh Skt. Petri lovely siger jeg bare. Der kan man i hvert fald godt få gode drinks :hug: Du siger bare til næste gang :smolf:

Skal faktisk afsted igen i morgen, men det bliver kedelig endagstur i højesteret, så det er der ikke meget drinks i.

Men må snart få scoret mig en flerdages tur igen, så jeg kan komme med på zilla drinks holdet!!

0

NØØØJ nogle skønne kjoler! :) Det må være et stort dilemma at skulle vælge, når der er flere ting, der bare er så skønne. Og jeg kan ikke hjælpe dig, for de er bare SÅ fine begge to. :)

Jeg har ikke lige fået læst op i din tråd. Er der kommet en afklaring på feststed? Den lange vil i hvert fald passe fint til Rudolf Mathis, vil den ikke? Og den kan sagtens bruges til en strandbrud. Det er jo den lange silhouet der er i spil og det synes jeg egner sig fint. Måske Jesper kan lave overdel med udskæring, der fremhæver :) og samtidig beholde det der gør dig divalækker, som den lange gør.

Du nævner også noget todelt. Altså behøver du måske kun én overdel som kjole nr. 1 og så to undedele du kan skifte imellem efter behov. Den ene som kjole nr. 1 og den anden som kjole nr. 2. Det er jeg sikker på kjoleguden kan klare. :)

Du er genial!!!

1 top og 2 underdele! Det er da lige sagen - men skidt for budgettet :)

0

Annonce ♥

Ja håber det går bedre. Det lyder da som om du har fået lidt af gejsen igen?

uhh kan ikke vælge før jeg ser dig i kjolerne - lad mavefornemmelsen styre dig.

Kram

Min mavefornemmelse skifter som vinden blæser. Tror jeg har været fokuseret på kort kjole så længe, at jeg ikke rigtig kan abstrahere fra det. For er godt nok hooked på den lange! Indtil jeg ser overdelen på den korte - så er jeg tilbage i tvivlen igen.

Er ikke så supermeget ovenpå - det hjalp bare at skrive kjoleberetningen :)

0

Jeg forsøger lige at piske en bryllupsstamning op hos dig igen...SPAAAAM :):):)

hot_pink_inspiration_board.jpg

pinks_2.jpg

fara2.jpg

jose_villa_wedding_2_2.jpg

...og så har jeg faktisk tænkt på dig :) Jeg kom sådan til at tænke på, at den diva-kjole du har prøvet minder mig om den kjole Carrie har på i SATC da Aidan"frier" til hende 2. gang...

ep63_carrie_aidan.jpg

ep63_carrie_aidan_whitedress.jpg

Edited by Chrisling
0

Hvorfor er du så meget i Højesteret, er det en sag som jeg burde kende alt til???

Og en masse kram til dig

Nja det tror jeg ikke du burde.

Det er terrorsagen fra Vollsmose, der fik sin endelige og længe ventede afslutning i dag. Meget mærkerlig fornemmelse egentlig - har været på den sag siden 5 september 2006 - og nu er det slut. Helt slut. Det er sgu lidt underligt....

Krammer til dig også!

0

Annonce ♥

pinks_2.jpg

fara2.jpg

...og så har jeg faktisk tænkt på dig :) Jeg kom sådan til at tænke på, at den diva-kjole du har prøvet minder mig om den kjole Carrie har på i SATC da Aidan"frier" til hende 2. gang...

ep63_carrie_aidan.jpg

Hvor sjovt!

Jeg har tænkt på præcis det samme! Så også afsnittet igår!

Den er så überlexi den kjole og klæder hende så fantastisk. Alene det er så grund til ikke at hoppe i en lignede og ødelægge det hele med tøndeform ;)

Og taaaark for spam! Lækkert med inspiration. Fandt også tid til en tur i stelling i dag. Et UNDER at jeg ikke købte hele butikken. Wow hvor er alt bare fedt derinde. Fandt dog desværre ikke pink perlemorspapir. Enten var det lyserødt - eller for rødt. Så jeg må vist indstille jagten og satse på noget sort istedet.

kram til dig!

0

pinks_2.jpg

fara2.jpg

...og så har jeg faktisk tænkt på dig :pokey: Jeg kom sådan til at tænke på, at den diva-kjole du har prøvet minder mig om den kjole Carrie har på i SATC da Aidan"frier" til hende 2. gang...

ep63_carrie_aidan.jpg

Hvor sjovt!

Jeg har tænkt på præcis det samme! Så også afsnittet igår!Den er så überlexi den kjole og klæder hende så fantastisk. Alene det er så grund til ikke at hoppe i en lignede og ødelægge det hele med tøndeform ;)

Og taaaark for spam! Lækkert med inspiration. Fandt også tid til en tur i stelling i dag. Et UNDER at jeg ikke købte hele butikken. Wow hvor er alt bare fedt derinde. Fandt dog desværre ikke pink perlemorspapir. Enten var det lyserødt - eller for rødt. Så jeg må vist indstille jagten og satse på noget sort istedet.

kram til dig!

Hehe...jeg vidste ikke en gang at det afsnitlige havde været der... :)

Tøndeform...hvad fanden snakker du om?!? :)

0

pinks_2.jpg

fara2.jpg

...og så har jeg faktisk tænkt på dig :pokey: Jeg kom sådan til at tænke på, at den diva-kjole du har prøvet minder mig om den kjole Carrie har på i SATC da Aidan"frier" til hende 2. gang...

ep63_carrie_aidan.jpg

Hvor sjovt!

Jeg har tænkt på præcis det samme! Så også afsnittet igår!Den er så überlexi den kjole og klæder hende så fantastisk. Alene det er så grund til ikke at hoppe i en lignede og ødelægge det hele med tøndeform ;)

kram til dig!

Den vil jeg så godt lige tilslutte mig, tøndeform, har du mistet synet pigebarn.........

0

pinks_2.jpg

fara2.jpg

ep63_carrie_aidan.jpg

Hvor sjovt!

kram til dig!

Den vil jeg så godt lige tilslutte mig, tøndeform, har du mistet synet pigebarn.........

Nej det har jeg ikke.

T-ø-n-d-e-f-o-r-m!

Har lige hofte+topmavekrise for tiden - men det må jo løbes væk :help:

0

Annonce ♥

Jeg forsøger lige at piske en bryllupsstamning op hos dig igen...SPAAAAM :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::birthday:

pinks_2.jpg

fara2.jpg

...og så har jeg faktisk tænkt på dig :blush: Jeg kom sådan til at tænke på, at den diva-kjole du har prøvet minder mig om den kjole Carrie har på i SATC da Aidan"frier" til hende 2. gang...

ep63_carrie_aidan.jpg

Hvor sjovt!

kram til dig!

Hehe...jeg vidste ikke en gang at det afsnitlige havde været der... :balloons:

Tøndeform...hvad fanden snakker du om?!? :balloons:

Nej det har jeg ikke.

T-ø-n-d-e-f-o-r-m!

Har lige hofte+topmavekrise for tiden - men det må jo løbes væk :blink:

åhr sveske, jeg er overbevist om, at du er tæskelækker honeypie og det er lige præcis dén udskæring jeg skal have :balloons:

0

Annonce ♥

Update:

Nå, det er vist blevet tid til en opdatering her fra det lille kaotiske hjem.

Kan gøres kort: øv, øv og øv!

Vi er inde i en mindre stime af uheld. 2 x oversvømmelse i kælder med uvurderlige arvestykker ødelagt, sprængt vandrør, ingen vand i et af badeværelserne - åbenbart mere problemer med rør, en nedbrudt pc, nu er køleskabet røget og har fundet stor knude på maven af hunden!

Ikke liiiiigefrem en successtime. Irriterende med sådanne småting, der bare koster kassen. Hunden er så ikke en småting - er ved at dø af skræk om den nu igen har fået kræftknuder.

Nå ja, og så skal jeg betale 21.000 tilbage i løn fordi de har givet mig for meget :cheerleader3: . Nå ja, jeg kunnehave tjekket mine lønsedler - men det gjorde jeg så ikke lige de seneste par måneder. Det skulle jeg så nok have gjort. :loveboard:

Så jeg var slemt begejstret, da min bling-ring ankom i dag.

MEN - der har jeg glædet mig for tidligt.

Den ring jeg købte skulle være 3,5 mm bred - den jeg har fået er maks. 2 mm.

Og den er ikke den størrelse jeg bestilte - men for lille!

ÆV altså! Og den er købt i USA, så nu er jeg noget i tvivl hvordan jeg står.

Hvis jeg sender den tilbage risikerer jeg jo at tabe både ring og penge og er sgu blevet helt i tvivl om den overhovedet er ægte.

Letttere irriterende med det hele - og det betyder også at vi overhovedet ikke rigtig har fået snakket bryllup. Har sagt vi skal finde en afklaring NU - ellers aflyser jeg det hele. Men lad os lige få styr på det praktiske inden vi roder os ud i et aflysnings-drama.

Kram til jer alle herfra

:rolleyes::):)

Edited by Septemberbruden
0

EEJ hvor træls søde!! hvor er den købt i USA??? Må vi ikke se et billede??

håber det ikke er noget alvorligt med hunden og håber alt det uheld snart pikler af HE..... til ellers skal jeg personligt !!

Edited by kejzer
0

Annonce ♥

Åh nej...du trænger da om nogen til sådan én her: :)

Håber at hundevapsen er ok!

...og lort og lagkage med den ring :rolleyes:

Er der ikke nogen returret...?

Jo, der er returret.

Men det kan jo være svært at vride pengene ud af et udenlandsk firma og dermed kan jeg risikere at tabe både penge og ring. Og det vil da være endnu mere nitteagtigt.

0

Åh nej...du trænger da om nogen til sådan én her: :)

Håber at hundevapsen er ok!

...og lort og lagkage med den ring :rolleyes:

Er der ikke nogen returret...?

Jo, der er returret.

Men det kan jo være svært at vride pengene ud af et udenlandsk firma og dermed kan jeg risikere at tabe både penge og ring. Og det vil da være endnu mere nitteagtigt.

Ja, det ville fandme være dobbeltnitten...øv altså :)

0

Øv, håber heldet vender meget snart og at hunden ikke fejler noget.

Ringen ville jeg tage en snak med sælger eller ebay om. Du kan returnere den med forsikring og track og trace, så du er sikker på, at den kommer frem eller bliver erstattet, hvis den ikke kommer frem.

Pengene fra sælger vil blive indsat på din pay-pal.

0

Hej søde,

åhr hvor jeg kender det der med ulykkes-stimer :) Hvor er det surt med vandskaden og med ringen! Prøv at skrive til sælger og ebay og forklar dem situationen. Jeg ved, at der er onlinehjælp på ebay og de plejer være søde til at hjælpe.

Og krydser fingre for, at hunden er ok....

Kan godt forstå, at du behøver afklaring på det med brylluppet- :rolleyes: for din tålmodighed indtil videre søde.

Du får lige en million af dem her :):cheerleader3::loveboard::boohoo::pokey::td:

0

Ved du hvad, jeg tænkte på? :cheerleader3:

Jeg ved godt, at der er noget økonomi indblandet i dette, men jeg prøver lige alligevel... :)

Den dyre løsning vil du få stress over pga. alt det praktiske...

Men jeg tror altså også, at du ville ende med at få stress over den knapt så dyre løsning, alene på grund af, at det ikke er den løsning, du 100% ønsker inde i dit hjerte... Kan du følge mig?

Jeg håber inderligt, at I snart får en afklaring :)

:rolleyes:

0