Frk. Sif

C & P blir gift - engang

970 posts in this topic

Puha, kan sørme godt forstå at din bryllupslyst er ved at være forsvundet :toot:

Det er da utoligt at én zilla kan blive ramt af så meget BØVL ()()

Det burde jo være forbudt!

Og lige i forbifarten en kæmpe gang :denmarkflag: til dine forældre. Sådan en opførsel er da bare for lav.

Hvis man ikke er sikker på at man vil give, så siger man slet ingenting om det :cheerleader3:

Jeg må indrømme at jeg også tænkte på sydhavsudgaven. Men hvis det ikke er (eller kunne være) drømmen, så vil det jo også blive et kompromis - og dem behøver I vist ikke flere af...

Synes også at du skulle tage en snak med manden. Mon ikke han stadig er lige glad for dig, men også bare frygtelig træt af al den modgang...

Håber virkelig at I får fundet ud af det.

Og får det bryllup I ønsker jer :thumbsupsmileyanim: fordi det hele på en eller anden måde falder på plads.

Masser af :blink:-HAHA-:sm: til dig!

0

Annonce ♥

Hej smukke

Jeg tror du skal arrangere en romantisk aften bare for dig og manden og så snakke tingene ordentligt igennem.

træls at ingen viser interesse.. det gør ondt. Håber det bedste smukke.

Krammer

Jeg må jo have de forkerte venner.. Nærliggende tanke ihvertfald

Og tror også jeg skal have fat i ham, når han lige kommer hjem fra kursus

Krammer

0

åhr sveske, hvor jeg er ked af det på dine vegne!

Og jeg kan sagtens følge dig, hvis man ikke kan få, hvad man gerne vil have denne ene dag, bliver man altså frustreret. Ikke at man skal gå amok og bruge millioner på det, men hvis hjertet ikke er med, så kan det altså være lige meget. Hvorfor bruge penge på noget, hvor man tænker, at det kunne nærmest være ligemeget ;)

uanset hvad, håber jeg, at det løser sig...har du forklaret din kommende mand med store bogstaver, hvor meget det betyder for dig?

Og sig mig.....har du været hos Jesper? Dén beretning slipper du altså ikke udenom :cheerleader3:

:griner:-:cheerleader3::cheerleader3:

Præcis. Det skal være ordentligt - ellers skal det slet ikke være. Sat lidt på spidsen..

Har ikke talt med store bogstaver - endnu. Har mere mistanke om at det kunne handle om kolde fødder og så gider jeg SLET ikke presse ham ud i noget og risikere at skulle afblæse alt 1 måned før. DÉT orker jeg bare ikke!

Skal nok skrive Jesper-beretning, skal bare lige sunde mig lidt :wacko:

Ingen hast sveske :cheerleader3:

Og hvis du har ret i, at han er ved at få kolde fødder, er det nok en god idé at holde lidt igen. Gid jeg var så fornuftig til tider, jeg holder aldrig igen og så får man altså nogle over snuden til tider ;)

Og hvor er det da BELASTENDE, at der ikke er nogle i jeres tætte omgangskreds, der viser interesse - det bare bare slet, slet ikke ok! Du har vist brug for flere af dem her :loveboard::loveboard::loveboard::loveboard:

Forstå mig ret - jeg er slet slet ikke typen, der er tilbageholdene, afventende eller tænker før jeg taler. Tværtimod og ja- det giver nogle over næsen.

Jeg er helt fokuseret på afklaring, beslutninger, viden, handling osv - og det skal være NU!!! Og sådan plejer jeg også at fare frem - også overfor ham.

Derfor prøver jeg nu en ny taktik - nemlig den afventende, uden pres og arm på ryggen for at få besked NU. En ting er at det vil være træls at aflyse hele showet nu.

Men jeg har da SLET SLET ikke psyke til at sætte alt på skinner og så aflyse en måned før -fx. Så vil ydmygelsen da være total.

Og mænd har det oftest sådan at de trække ubehagelige beslutninger til aller aller sidst - fordi de satser på at det bliver bedre/ting ændrer sig. Så det er først lige før fælden klapper, at de så får kolde fødder og springer fra. Gerne når brylluppet er lige før og det går op for dem, at der ikke er nogen vej ud.

Det siger erfaringen mig og lige i dette tilfælde vil jeg så hellere lave 400 knuder på mig selv og forsøge at være tålmodig

Krammer!

0

Puha, kan sørme godt forstå at din bryllupslyst er ved at være forsvundet :loveboard:

Det er da utoligt at én zilla kan blive ramt af så meget BØVL :loveboard:

Det burde jo være forbudt!

Og lige i forbifarten en kæmpe gang :loveboard: til dine forældre. Sådan en opførsel er da bare for lav.

Hvis man ikke er sikker på at man vil give, så siger man slet ingenting om det :cheerleader3:

Jeg må indrømme at jeg også tænkte på sydhavsudgaven. Men hvis det ikke er (eller kunne være) drømmen, så vil det jo også blive et kompromis - og dem behøver I vist ikke flere af...

Synes også at du skulle tage en snak med manden. Mon ikke han stadig er lige glad for dig, men også bare frygtelig træt af al den modgang...

Håber virkelig at I får fundet ud af det.

Og får det bryllup I ønsker jer :griner:- fordi det hele på en eller anden måde falder på plads.

Masser af :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: til dig!

Ja forældrene har jeg afskrevet. Helt utrolig dårlig opførsel. Og man får da ikke lyst til at de ligefrem er med på dagen med denne optakt.

Håber bestemt også at manden bare er træt af modgangen - det er jeg også!

Tak for krammer ! og også :loveboard: til dig

0

Annonce ♥

Forstå mig ret - jeg er slet slet ikke typen, der er tilbageholdene, afventende eller tænker før jeg taler. Tværtimod og ja- det giver nogle over næsen.

Jeg er helt fokuseret på afklaring, beslutninger, viden, handling osv - og det skal være NU!!! Og sådan plejer jeg også at fare frem - også overfor ham.

Derfor prøver jeg nu en ny taktik - nemlig den afventende, uden pres og arm på ryggen for at få besked NU. En ting er at det vil være træls at aflyse hele showet nu.

Men jeg har da SLET SLET ikke psyke til at sætte alt på skinner og så aflyse en måned før -fx. Så vil ydmygelsen da være total.

Og mænd har det oftest sådan at de trække ubehagelige beslutninger til aller aller sidst - fordi de satser på at det bliver bedre/ting ændrer sig. Så det er først lige før fælden klapper, at de så får kolde fødder og springer fra. Gerne når brylluppet er lige før og det går op for dem, at der ikke er nogen vej ud.

Det siger erfaringen mig og lige i dette tilfælde vil jeg så hellere lave 400 knuder på mig selv og forsøge at være tålmodig

Krammer!

Åhr søde, du har det altså ikke nemt for tiden :cheerleader3: Det nye taktik, tror jeg er en god taktik, især hvis man har en meget tænkende og "langsom" mand, det har jeg ihvertfald... håber han tager en laaaang snak med dig snarest, det må være skrækkeligt at gå og vente :griner:-

Der er flere af dem her på vej :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::loveboard:

0

Hej med dig

Åh altså lille ven. Håber du får snakket godt igennem med manden.

De mænd er generelt dårlige til at vise interesse før det er lige op over - det ved jeg da herhjemme fra. Det er ikke i ond mening, men min kæreste kunne bare ikke overskue at planlægge så langt ud i fremtiden - han er typen, der knap kan planlægge en uge frem af gangen.

Håber I finder en løsning!

Var der ikke en idé at holde et bryllup kun jer to sydpå, som andre foreslår og så holde bryllup på samme dato i Danmark året efter måske? Jeg har en veninde, som blev gift en fredag på rådhuset og året efter på samme dato, havde de så deres rigtige bryllup. Så de har kun 1 bryllupsdag at huske på.

Kram fra mig :griner:-

0

Annonce ♥

Søde du ved godt de der Chloe sko du var forelsket i?????

Ikke fordi jeg skal lokke, men de har dem i Storm ;) og du ved der er intet som et par sko til at opmuntre en :cheerleader3:

Håber det hele snart ser lidt lysere ud.

Masser af kram til dig

uhhh skobutik, jeg ikke kender..helt uhørt :cheerleader3: fortæl, fortæl :thumbsupsmileyanim:

0

Ikke fordi jeg skal lokke, men de har dem i Storm ;) og du ved der er intet som et par sko til at opmuntre en :iloveyou:

Masser af kram til dig

uhhh skobutik, jeg ikke kender..helt uhørt :denmarkflag: fortæl, fortæl :thumbsupsmileyanim:

Den ligger lige overfor Casa Shop, det er faktisk en tøj butik der bare også har sko og tasker. Fine ting :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Hej med dig

Åh altså lille ven. Håber du får snakket godt igennem med manden.

De mænd er generelt dårlige til at vise interesse før det er lige op over - det ved jeg da herhjemme fra. Det er ikke i ond mening, men min kæreste kunne bare ikke overskue at planlægge så langt ud i fremtiden - han er typen, der knap kan planlægge en uge frem af gangen.

Håber I finder en løsning!

Var der ikke en idé at holde et bryllup kun jer to sydpå, som andre foreslår og så holde bryllup på samme dato i Danmark året efter måske? Jeg har en veninde, som blev gift en fredag på rådhuset og året efter på samme dato, havde de så deres rigtige bryllup. Så de har kun 1 bryllupsdag at huske på.

Kram fra mig :thumbsupsmileyanim:

Hej

Jeg synes desværre han er endnu mindre interesseret end det, jeg ellers erfarer herinde. Og han kan ellers godt rykke og arrangere, hvis det er noget han synes er vigtigt.

Ideen din veninde brugte lyder god. Måske vi skulle adoptere den - hvis det altså bliver aktuelt...........

0

Ikke fordi jeg skal lokke, men de har dem i Storm ;) og du ved der er intet som et par sko til at opmuntre en :thumbsupsmileyanim:

Masser af kram til dig

De havde dem faktisk også i Kassandra, hvor jeg så dem forleden. Og på Net-a-porter.

Meeeeen har ikke rigtig følt mig i gear til at købe bryllupssko lige pt.

Så et par sko fra Chloé i det nye Costume, som de også har hos Storm - så måske jeg snart må på københavner-tur igen

Kram til dig også

0

Annonce ♥

Ikke fordi jeg skal lokke, men de har dem i Storm ;) og du ved der er intet som et par sko til at opmuntre en :cheerleader3:

Masser af kram til dig

uhhh skobutik, jeg ikke kender..helt uhørt :thumbsupsmileyanim: fortæl, fortæl :thumbsupsmileyanim:

Det er et rigtig fint sted!

Så afsted med dig, smukke!

0

Kjoleprøveberetning 2

Nå.

Nu er tiden vist kommet til at få skrevet den famøse kjoleprøveberetning fra Jesper H.

Og lad det være sagt med det samme: Når man oplever andre zillaer ind action på nærmeste hold, så tænker man altså pludselig en del over hvordan man selv opfører sig.

Jeg var i god tid (usædvanligt for mig) og en anden stod midt i en prøvning. Tænkte at de 10 minutter kunne jeg sagtens få til at gå med at se på kjoler - der gik så over en halv time!!! Hvor hun bare blev ved og ved og ved med at komme med tillægsspørgsmål -til trods for at stakkels jesper stod og trippede til sidst. Noget uhøflig opførsel og det får da mig selv til at tænke at man skal huske man ikke er den eneste i verden - selv som zilla ;)

Anyhow det blev min tur og vi talte lidt om hvad jeg kunne tænke mig. Altså noget kort.

Ret hurtigt kom det til at handle om 2 forskellige modeller

En overdel som på dette billede, men nederdelen skulle istedet være et helt stramt knælangt pencilskirt. Altså meget i sådan 50'er pin up stil. Har fundet et billede, hvor I kan fornemme stilen.

Synes overdelen er superfed - men er i tvivl om det med det stramme skørt. Synes det er meget frækt/dullet når man skal stå ude på en strand. Og er ikke helt sikker på at jeg vil føle mig tilpas i det meget afslørende outfit.

Fordelen er at det fremhæver mine to kropslige fortrin, bryst og ben (det skal man jo også have med i betragtning :thumbsupsmileyanim: )

post-14804-1207511485.jpg

post-14804-1208300175.jpg

Edited by Septemberbruden
0

Kjoleprøveberetning 2

Nå.

Nu er tiden vist kommet til at få skrevet den famøse kjoleprøveberetning fra Jesper H.

Og lad det være sagt med det samme: Når man oplever andre zillaer ind action på nærmeste hold, så tænker man altså pludselig en del over hvordan man selv opfører sig.

Jeg var i god tid (usædvanligt for mig) og en anden stod midt i en prøvning. Tænkte at de 10 minutter kunne jeg sagtens få til at gå med at se på kjoler - der gik så over en halv time!!! Hvor hun bare blev ved og ved og ved med at komme med tillægsspørgsmål -til trods for at stakkels jesper stod og trippede til sidst. Noget uhøflig opførsel og det får da mig selv til at tænke at man skal huske man ikke er den eneste i verden - selv som zilla ;)

Anyhow det blev min tur og vi talte lidt om hvad jeg kunne tænke mig. Altså noget kort.

En overdel som på dette billede, men nederdelen skulle istedet være et helt stramt knælangt pencilskirt. Altså meget i sådan 50'er pin up stil.

Synes overdelen er superfed - men er i tvivl om det med det stramme skørt. Synes det er meget frækt/dullet når man skal stå ude på en strand. Og er ikke helt sikker på at jeg vil føle mig tilpas i det meget afslørende outfit.

Fordelen er at det fremhæver mine to kropslige fortrin, bryst og ben (det skal man jo også have med i betragtning :cheerleader3: )

uhhhh nice :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: Total lækker stil, du bliver jo gudesmuk skønne pige! Jeg vil lige pludselig også have to kjoler ;)

Hvad synes du om guruen selv ? ;)

0

Kjoleprøvning fortsat

Jeg havde set en kjole på stativet som jeg gerne ville prøve - bare for nysgerrighedens skyld for den var lang.

Den var stropløs, lang og helt, helt smal så den skal sidde limet til kroppen. Den havde plisseret stof i toppen over brystet og en stribe med bling under brystet og så havde den også plisseringer i bunden af skørtet.

Og helt overraskede - jeg var totalt in love!!!

Jeg var simpelthen så divaagtig lækker og stilet og så fuldstændig to die-agtig fantastisk ud - og det er altså uhyre sjældent jeg har det indtryk af mig selv! Wow!

Men jeg er (igen) usikker på hvor velegnet den er til udendørs vielse - samt om jeg bliver for "fin" i den. Er som sagt ikke til lange kjoler - men i den er jeg altså FIERCE og det kan jeg ikke helt få ud af hovedet ;)

Men kan jeg holde ud ikke at kunne bevæge mig en hel dag? Samt at den jo fremhæver skuldre - som ikke er mit fortrin. Og skjuler bryst/ben som faktisk er fortrin....

Har et par billeder fra hjemmesiden - glemte helt kamera, da jeg jo officielt var på arbejdstur. Sorry :thumbsupsmileyanim:

Lægger også billede af Nicole Kidman, hvor hun har en på der ligner

post-14804-1207512417.jpg

post-14804-1207512442.jpg

post-14804-1207512470.jpg

0

Annonce ♥

Konklusion:

Jeg skal og må have 2 kjoler!!! Og vinde i Lotto!!!!!!!!

Kan overhovedet ikke vælge mellem de to - der er meget forskellige i stil, men som jeg er helt vild med -begge to!!

På den ene side hælder jeg til den lange divakjole - det er jo kun en gang man skal giftes osv...

På den anden side vil jeg klart føle mig mere hjemme i den korte, som nok også vil passe bedre til stranden

Og guden himself - ja han var faktisk ikke til meget hjælp, fordi han bare synes jeg var hot i det hele og alle mulighederne klædte mig lige godt :cheerleader3: Tak -men det var faktisk IKKE lige det jeg havde brug for at høre, sagde den forkælede zilla.

Vil jo have det, der klæder mig bedst og hvor jeg er ALLERMEST fierce. :thumbsupsmileyanim:

Men han er superskøn og sjov og det var en super skøn og hyggelig prøvning! :thumbsupsmileyanim:

Så er stadig i tænkeboks om hvad jeg kunne tænke mig - og den seneste tids ballade har sat det hele lidt på standby.

Så to be continued må vi vist sige................

0

Puha ja de der valg er altså ikke lige så nemme ;)

Har godt set den lange kjole du prøvede og synes den er total hot :thumbsupsmileyanim: men igen du har jo hele tiden talt om en kort kjole. Tror pinup stilen kunne være total hot, også til et strandbryllup, man kan jo altid dresse kjolen op og ned med hår og tilbehør :cheerleader3:

Ærgeligt med billederne men sådan går det jo, er sikker på du var total fierce i det hele og ja det nytter jo ikke noget hvis man gerne vil have en afklaring. Men tror nu nok han ville have sagt, hvis der var noget der ikke klædte dig. Ha ha det sagde han i hvert fald til mig "Mette der er lidt meget fokus på dine hofter i den kjole" :thumbsupsmileyanim:

Håber der snart kommer lidt mere afklaring på det hele for dig. Og hey hvis du kommer til Kbh så sig til i forvejen, så kan BK dullerne gå ud og få en drink :cheerleader3:

Knuser

0

Annonce ♥

Kjoleprøveberetning 2

Nå.

En overdel som på dette billede, men nederdelen skulle istedet være et helt stramt knælangt pencilskirt. Altså meget i sådan 50'er pin up stil.

Fordelen er at det fremhæver mine to kropslige fortrin, bryst og ben (det skal man jo også have med i betragtning :cheerleader3: )

uhhhh nice :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: Total lækker stil, du bliver jo gudesmuk skønne pige! Jeg vil lige pludselig også have to kjoler ;)

Hvad synes du om guruen selv ? ;)

Ja hvorfor er man ikke bare et lille millionærbarn?! Fuldstændig urimeligt at skulle vælge mellem to kjoler :wacko:

Guden himself er supersød og skøn - men jeg havde forventet at han var mere vejledende i forhold til " dette klæder dig" og "her ligner du en sæk kartofler"

Du kan have det hele - du vælger bare selv er jo ikke liiiiiige rette råd til en totalt ubeslutsom brud (selvom det selvfølgelig er pænt sagt :thumbsupsmileyanim: )

Hvad sagde han egentlig til dig?

0

Har godt set den lange kjole du prøvede og synes den er total hot :thumbsupsmileyanim: men igen du har jo hele tiden talt om en kort kjole. Tror pinup stilen kunne være total hot, også til et strandbryllup, man kan jo altid dresse kjolen op og ned med hår og tilbehør :cheerleader3:

Ærgeligt med billederne men sådan går det jo, er sikker på du var total fierce i det hele og ja det nytter jo ikke noget hvis man gerne vil have en afklaring. Men tror nu nok han ville have sagt, hvis der var noget der ikke klædte dig. Ha ha det sagde han i hvert fald til mig "Mette der er lidt meget fokus på dine hofter i den kjole" :cheerleader3:

Håber der snart kommer lidt mere afklaring på det hele for dig. Og hey hvis du kommer til Kbh så sig til i forvejen, så kan BK dullerne gå ud og få en drink :)

Knuser

Indrømmet. Jeg blev ret grebet af momentet da jeg så, hvor fantastisk man kunne se ud i den kjole. Og tænker, tja hvis man ikke skal fyre den af i lang kjole på ens bryllupsdag - hvornår skal man så?

Men jeg vil jo også gerne kunne bruge den bagefter - og der tror jeg den korte Marilyn måske passer bedre? Ligesom jeg også mener den skal være todelt - for at få endnu mere eftergavn ud af den.

Har faktisk et billede af, da jeg prøvede marilyn tidligere - men den er to nr for stor, så se lige bort fra det....

Fabelagtig ide med drinks! Jeg er klart på! Sad fx 3 dage i Kbh i sidste uge - og jeg siger dig, mit penthouse værelse på skt petri med balkon var som skabt til drinksparty!

Og nu du siger hofter - var jo helt i krise over at have taget 5 kg på efter stunt med at leve af påskeæg i en hel uge. Selvtillid var mildest talt ikke i top til kjoleprøvning :cheerleader3: Men det fik han omkonverteret til "total timeglasfigur" -perfekt til kjoler! Tal lige om at se det positive... :thumbsupsmileyanim:

Krammer

post-14804-1207598208.jpg

0

Har godt set den lange kjole du prøvede og synes den er total hot :blush: men igen du har jo hele tiden talt om en kort kjole. Tror pinup stilen kunne være total hot, også til et strandbryllup, man kan jo altid dresse kjolen op og ned med hår og tilbehør :)

Ærgeligt med billederne men sådan går det jo, er sikker på du var total fierce i det hele og ja det nytter jo ikke noget hvis man gerne vil have en afklaring. Men tror nu nok han ville have sagt, hvis der var noget der ikke klædte dig. Ha ha det sagde han i hvert fald til mig "Mette der er lidt meget fokus på dine hofter i den kjole" :lol:

Håber der snart kommer lidt mere afklaring på det hele for dig. Og hey hvis du kommer til Kbh så sig til i forvejen, så kan BK dullerne gå ud og få en drink :unsure:

Knuser

Indrømmet. Jeg blev ret grebet af momentet da jeg så, hvor fantastisk man kunne se ud i den kjole. Og tænker, tja hvis man ikke skal fyre den af i lang kjole på ens bryllupsdag - hvornår skal man så?

Men jeg vil jo også gerne kunne bruge den bagefter - og der tror jeg den korte Marilyn måske passer bedre? Ligesom jeg også mener den skal være todelt - for at få endnu mere eftergavn ud af den.

Har faktisk et billede af, da jeg prøvede marilyn tidligere - men den er to nr for stor, så se lige bort fra det....

Fabelagtig ide med drinks! Jeg er klart på! Sad fx 3 dage i Kbh i sidste uge - og jeg siger dig, mit penthouse værelse på skt petri med balkon var som skabt til drinksparty!

Og nu du siger hofter - var jo helt i krise over at have taget 5 kg på efter stunt med at leve af påskeæg i en hel uge. Selvtillid var mildest talt ikke i top til kjoleprøvning :) Men det fik han omkonverteret til "total timeglasfigur" -perfekt til kjoler! Tal lige om at se det positive... :biggrin:

Krammer

Man bliver i hvert fald ikke depri over sin figur nede hos Jesper, han elsker former :heart: og dem er der jo egentlig heller ikke noget galt med :blush:

Uhh Skt. Petri lovely siger jeg bare. Der kan man i hvert fald godt få gode drinks :sm: Du siger bare til næste gang :smolf:

0

NØØØJ nogle skønne kjoler! :blush: Det må være et stort dilemma at skulle vælge, når der er flere ting, der bare er så skønne. Og jeg kan ikke hjælpe dig, for de er bare SÅ fine begge to. :biggrin:

Jeg har ikke lige fået læst op i din tråd. Er der kommet en afklaring på feststed? Den lange vil i hvert fald passe fint til Rudolf Mathis, vil den ikke? Og den kan sagtens bruges til en strandbrud. Det er jo den lange silhouet der er i spil og det synes jeg egner sig fint. Måske Jesper kan lave overdel med udskæring, der fremhæver :) og samtidig beholde det der gør dig divalækker, som den lange gør.

Du nævner også noget todelt. Altså behøver du måske kun én overdel som kjole nr. 1 og så to undedele du kan skifte imellem efter behov. Den ene som kjole nr. 1 og den anden som kjole nr. 2. Det er jeg sikker på kjoleguden kan klare. :lol:

0

Wheeeeee..kjoleberetning :biggrin::blush::lol:

Nu er det jo svært at bedømme, når ikke vi kan se kjolerne på din smækre krop, men her har du lidt af mine tanker efter jeg havde læst dit indlæg:

Du har jo hele tiden snakket om en kort kjole, hvilket jo taler for at du skal have sådan én...men jeg aner en smule tvivl i din fortælling om det korte kjole?

Men billedet su har sat ind er da helt fantastisk!

Som jeg læser det får du et større sug i maven af den lange kjole? Indrømmet, den er KLART også min favorit, for den er jo intet mindre end fantastisk...total divalicious :carrot:

Du skriver med større begejstring om denne kjole, og selvfølgelig kan du holde ud at have den på i en hel dag...der kan vel også laves en slids i nederdelen så du kan gå i den. Er der ikke også et element af coolness, ved at tage fusen på folk, som måske forventer at se dig i en kort kjole, og komme i diva-kjolen? Jeg har altid troet på mavefornemmelser, og hvis ikke du skal være diva-lækker på din bryllupsdag, hvornår så?

...og hvordan har du det i øvrigt, søde?

Går det bedre med det hele...har du fået talt med manden?

0