Guest mayalu1

Maya & Michael d. 20/9-2008 -

1,504 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej søde

wuiiiii så er vi under 200 dage :cheerleader3::cheerleader3:

Sikke en masse der er sket herinde... først til lykke med frieriet, hvor var det sødt og :lol: for at gøre det :thumbsupsmileyanim:

Og flotte sko :):blush:

håber du får en dejlig shoppe dag med din mor og datter :bed:

Uha ja, det går lidt hurtigere nu....

Tak for tillykkerne - det er jo dejligt at få lidt positive svar.... - og vi havde en deeeeejlig dag i København, og fik alt det vi håbede på - inkl. godt vejr !!

0

Del dette indlæg

Søndag skal Michael og jeg ud og prøvesmage bryllupskage... - Uhh, hvor vi glæder os... - hvad mon vi skal smage `?????

åhh ja, bruge en søndag på at smage forskellige lækre kager ..... god stil ..... MUMS :thumbsupsmileyanim:

Hej Jeannette

Uh ja, jeg glæder mig helt vildt til i morgen kl. 14 - MUMS !!!!

Skal liiiige ind på din tråd og se om der er sket noget nyt siden sidst jeg var der. Har læst så meget her på det sidste, at jeg får blandet dem alle sammen... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

HVOR ER HUN SKØN !! - Og kjolen er bare så fin.

TILLYKKE

Endnu en pind der kan krydses af :thumbsupsmileyanim:

Knuzzar Jeannette

Tak - ja, skøn er hun sgu... - men også møg-fræk (det kan man næsten se på billederne ikk ???)

Har endda lige lagt mærke til, at hun havde så travlt med at få kjolen på, at hun bare har smidt bukserne på gulvet bagved... - ha ha ha ha

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er hun yndig! :thumbsupsmileyanim:

En rigtig prinsessekjole til prinsessen! Intet mindre kan gøre det!

Nej vel ????

Det var egentligt slet ikke den slags kjole jeg gik efter, men da hun fandt den, fik den på (og ikke ville have den af) - og så prisen - så var jeg helt med på ideen.

Så må vi bare håbe, at Emma - min sidste brudepige/min venindes datter - også kan lide kjolen - for hende har vi jo også købt en til....

0

Del dette indlæg

Hvad syntes du forresten om Lisbeth ?? - du havde talt med hende i telefonen ikk ???

Ja, Lisbeth ringet mig op i torsdags så vi (Læs:jeg) kunne vælge tidspunkt for vielsen..

Og hun lød, glad & positiv, så jeg glæder mig til vores samtale.... om 13 måneder ....

Jeg valgte klokken 13, da jeg ikke er sikker på min tilkommende er stået op til klokken 10 :cheerleader3:

og jeg syntes bestemt, han skal deltage - VÅGEN!!.

Men det var så mine første pinde, jeg kunne krydse af:

DATO / KIRKE / TIDSPUNKT / PRÆST

Så mangler jeg jo bare 67.778.234 andre ting ( sådan cirka), - men jeg har jo også 1 år, 5 måneder og 3 uger til det, så med lidt hjælp og inspiration fra denne site med en masse skønne kreative ZILLA'er, er der er chance for jeg når det :thumbsupsmileyanim:

KNUZZAR Jeannette :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er hun yndig! :thumbsupsmileyanim:

En rigtig prinsessekjole til prinsessen! Intet mindre kan gøre det!

Nej vel ????

Det var egentligt slet ikke den slags kjole jeg gik efter, men da hun fandt den, fik den på (og ikke ville have den af) - og så prisen - så var jeg helt med på ideen.

Så må vi bare håbe, at Emma - min sidste brudepige/min venindes datter - også kan lide kjolen - for hende har vi jo også købt en til....

Jeg er sikker på at Emma vil elske kjolen, især når hun ser hvordan den strutter når hun drejer rundt!

Enhver prinsesses drøm! (også min :cheerleader3: )

0

Del dette indlæg

Sikke noget med Mathias. Godt der ikke skete noget alvorligt men at det kan hele af sig selv. Han føler sig nok som en sej sørøver nu. Det tror jeg, jeg ville have gjort i den alder t148.gif

Hvor er hun bare en lille prinsesse i den flotte kjole og sikke da en dejlig pris :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Håber I får en rigtig god tur til kagesmagning og kan lide de kager, I skal smage :cheerleader3::)

0

Del dette indlæg

JA - selvfølgelig er det hos dejlige Pernille vi skulle smage kager.... - og SIKKE NOGLE KAGER !!! MUMS !!!!!! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Heldigvis havde jeg lagt godt op til at vi skulle spise kage i dag. Jeg plejer jo at Powerwalke med en veninde, men hun er pt på Bornholm.

Derfor fik jeg lagt noget god hurtig musik på Michaels MP3 i går, og sat vækkeuret til kl. 8. Op stod jeg, og for første gang i hele mit liv, fik jeg ALENE gået 2 gange i rask tempo rundt om vores dejlige sø (ca. 4-5km pr. omgang).... - LÆKKERT !!!! (jeg er ikke god til at komme afsted, når det bare er mig selv der skal afsted - så det var en stor ting)

Derefter var jeg ude i min venindes nye lejlighed for at gå den igennem for fejl og mangler, så hun ikke pludselig står og skal betale for en masse byggesjusk den dag de beslutter sig for at flytte ud igen... - puha, hvor kan der være mange fejl i nybyggeri !!!!!

Desværre nåede jeg ikke hjem inden, og fik derfor ikke kameraet med hjem til Pernille - ØV !!!

Nå, men vil i høre hvilke kager vi smagte ??? (og Pernille er velkommen til at rette mig, hvis jeg husker forkert !!) - oppefra og ned !!

1. Lys bund/top, hvid chokolademousse, chokoladebund m. chokostykker, jorbærmousse, hvid bund (det er så denne vi smagte til Zillamøde - bare med hindbærmousse)

- vi var flere til kagesmagning, og lige præcis denne kage var der kun lavet 2 stk af - og da Michael og jeg allerede havde smagt den, lod vi de andre få disse, men kan kun sige, at den smager MUMS !!!!!!

2. Kakao/chokobund, hindbærmousse, chokobund m. chokostykker, chokoladenougat, kakao/chokobund

- dette var lidt for meget chokolade for mig.....

3. Lys bund, Passionsmousse, lys bund, ananasmousse, lys bund

- Kagen var god og let, men mindede mig for meget om en af de lagkager jeg selv laver til fødselsdage....

4. årh, der er vist gået kuk i mine sedler, jeg har stående, at der er Sarah B. creme, skovbærmousse og hvid toblerone i + bunde - men så mange slags fyld var der jo ikke i - måske var noget blandet sammen ??? - HJÆLP PERNILLE !!!!!!

- UHM !!! - den var også lækker !!!!

5. Chokoladebund m. chokostykker, mørk chokomousse, ? bund, ferskenmousse, ? bund....

- Tror jeg her efterhånden var lidt forvirret over smagene - den smagte godt - det gjorde de alle !!!

Så var der desværre ikke flere kager - jeg kunne jo have blevet hos Pernille hele dagen og spist kage (og jeg som ellers ikke rigtig spiser kage....)

Vi har indtil videre besluttet, at den skal være ligesom kage nr. 1, bare med hindbærmousse m. jordbærstykker i, i stedet for jordbærmousse.... (så den er faktisk magen til den hun havde med til Zillamøde hos Maiken.)

Lige inden vi skulle hjem, kom Pernille og jeg til at snakke om chokoladefontæneafprøvning, og Pernille; lagde du mærke til, hvordan Michael rigtig vågnede op, og var straks klar med en dato ??? - tror vist han har lidt dårlig samvittighed over, at jeg sidder alene hjemme (med ungerne) næsten hver aften.....

Nå, men nu må vi jo så til at finde en dato hvor vi kan smage tjokolade og kage ??????

Redigeret af mayalu1
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg kommet hjem fra København.

Emilie fik prøvet 2 kjoler, i den rigtige pris. Dog var ingen af dem i den farve, som jeg oprindeligt havde tænkt mig - men prøves skulle de !!

Jeg havde desværre i ren forvirring hjemmefra, helt glemt at få kameraet med, men vi har jo købt den ene kjole, som jeg bare syntes var SÅ sød til Emilie, og jeg kan sagtens forestille mig den på min venindes datter også.

Jeg har naturligvis fået Emilie i kjolen herhjemme - Michael skulle jo se hvad vi havde købt. Da hun havde fået den af, kom jeg i tanke om, at i jo også gerne plejer at ville have billeder... - vil i ikke ??????

Så skulle jeg jo lokke hende til at tage den på igen - men det skulle jo ikke meget til - næh, jeg skal bare nævne ordet KJOLE - så har hun smidt tøjet og står klar !!

Her er kjolen, som jeg endte med at give.............................. 300,- for pr. stk !!!

post-25475-1204994225.jpg

Fantastisk flot brudepigekjole du har købt til dem.... kunne de fås i andre farver? Og hvor købte du dem???

Tak skal du have... - jeg mener ikke man kunne få præcis denne kjole i andre farver, men de havde masser af flotte kjoler. De er købt i Nørregade i KBH. Hvis der er nogen der vil have den præcise adresse må i lige sige til - så finder jeg adressen frem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder så lige her er stener, og kommer i tanke om, at vores ringe da skulle være klar d. 1/3... - men vi har intet hørt....

Nå, men vi venter lidt endnu - vi har alligevel ikke rigtig tid til at komme derind - og så må vi se om vi hører fra dem.

Michael er lige kørt. Jeg har sendt ham til Hundige Storcenter...

I lørdags var jeg i mange boghandlere, for at se efter bogen "Bryllupsminder" - og den er jo på tilbud i B.O. BØGER. Jeg tog så forbi denne butik i Rødovre, men den var udsolgt. Desværre lukkede butikkerne 5 min senere, men jeg nåede at ringe til den i Hundige, som lovede at lægge én til side til mig - og nu er Michael ude og hente den. HERLIGT !!!

Ellers noget nyt ??....... - Nå jo, vi har fået bekræftigelsen fra Limo-udlejeren (kan ikke lige huske hvad de hedder lige nu), og den er jo fin. Vi får endda en gratis VERDI, som skulle minde meget om Asti'en. Hmm - må liiiige ud og finde en Verdi, og så hygge med sådan en flaske en af de kommende weekender. Det ville jo være rart at vide, om man kan lide den eller ej.

Vi skal så betale 15,- pr. sodavand, hvor vi har bestilt 2 ½-liters til ungerne.

Prisen bliver ialt 3080,-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JA - selvfølgelig er det hos dejlige Pernille vi skulle smage kager.... - og SIKKE NOGLE KAGER !!! MUMS !!!!!! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Heldigvis havde jeg lagt godt op til at vi skulle spise kage i dag. Jeg plejer jo at Powerwalke med en veninde, men hun er pt på Bornholm.

Derfor fik jeg lagt noget god hurtig musik på Michaels MP3 i går, og sat vækkeuret til kl. 8. Op stod jeg, og for første gang i hele mit liv, fik jeg ALENE gået 2 gange i rask tempo rundt om vores dejlige sø (ca. 4-5km pr. omgang).... - LÆKKERT !!!! (jeg er ikke god til at komme afsted, når det bare er mig selv der skal afsted - så det var en stor ting)

Derefter var jeg ude i min venindes nye lejlighed for at gå den igennem for fejl og mangler, så hun ikke pludselig står og skal betale for en masse byggesjusk den dag de beslutter sig for at flytte ud igen... - puha, hvor kan der være mange fejl i nybyggeri !!!!!

Desværre nåede jeg ikke hjem inden, og fik derfor ikke kameraet med hjem til Pernille - ØV !!!

Nå, men vil i høre hvilke kager vi smagte ??? (og Pernille er velkommen til at rette mig, hvis jeg husker forkert !!) - oppefra og ned !! Jeg har rettet med blå. Men det vigtigste var, at I kunne lide dem

1. Lys bund/top, hvid chokolademousse, chokoladebund m. chokostykker, jorbærmousse, hvid bund (det er så denne vi smagte til Zillamøde - bare med hindbærmousse)

- vi var flere til kagesmagning, og lige præcis denne kage var der kun lavet 2 stk af - og da Michael og jeg allerede havde smagt den, lod vi de andre få disse, men kan kun sige, at den smager MUMS !!!!!!

2. Lys bund/top, hindbærmousse, chokobund m. chokostykker, chokoladenougat, lys bund/top- dette var lidt for meget chokolade for mig..... nej det var ikke denne her. Den kunne du godt lide og Michael var ret glad for den :cheerleader3:

3. Lys bund, Passionsmousse, lys bund, ananasmousse, lys bund

- Kagen var god og let, men mindede mig for meget om en af de lagkager jeg selv laver til fødselsdage....

4. årh, der er vist gået kuk i mine sedler, jeg har stående, at der er Sarah B. creme lavet af hvid toblerone, lys bund, skovbærmousse og lys bund - men så mange slags fyld var der jo ikke i - måske var noget blandet sammen ??? - HJÆLP PERNILLE !!!!!!

- UHM !!! - den var også lækker !!!! Hi hi, har rettet den til

5. Chokoladebund m. chokostykker, mørk chokomousse, kakaobund, ferskenmousse, Chokoladebund m. chokostykker- Tror jeg her efterhånden var lidt forvirret over smagene - den smagte godt - det gjorde de alle !!! Det var denne her, der var for meget chokolade til dig, ikke nr. 2 :griner:-

Så var der desværre ikke flere kager - jeg kunne jo have blevet hos Pernille hele dagen og spist kage (og jeg som ellers ikke rigtig spiser kage....)

Vi har indtil videre besluttet, at den skal være ligesom kage nr. 1, bare med hindbærmousse m. jordbærstykker i, i stedet for jordbærmousse.... (så den er faktisk magen til den hun havde med til Zillamøde hos Maiken.)

Lige inden vi skulle hjem, kom Pernille og jeg til at snakke om chokoladefontæneafprøvning, og Pernille; lagde du mærke til, hvordan Michael rigtig vågnede op, og var straks klar med en dato ??? - tror vist han har lidt dårlig samvittighed over, at jeg sidder alene hjemme (med ungerne) næsten hver aften..... Ja der vågnede han ret hurtigt op. Det var sødt :blink:

Nå, men nu må vi jo så til at finde en dato hvor vi kan smage tjokolade og kage ??????

forresten super flot kageinspiration. De er meget forskellige men alle flotte. I siger bare til.

Redigeret af Pernille §:)
0

Del dette indlæg

Ja, så er min største bekymring vedr. brylluppet måske banket til jorden.

Jeg har en veninde, som nu bor - og er gift - i Italien.

Hun er ikke jordens mest aktive, faktisk ret doven... - men jeg elsker hende....

Dog har jeg de sidste par år været ret træt af, at jeg altid skal komme til hende - både når hun er i DK, men også i Italien....

Jeg har ofte overrasket hende med, at jeg er troppet op i Italien - til runde fødselsdage, bryllup og senest, da hun efter 11 år endelig var blevet gravid og nu havde fået en dejlig datter...... + mange andre gange...

Hendes mor og søskende bor i DK. Ikke SÅ langt væk fra mig - ca. 10 km. Også hér, er det altid mig der kommer til hende, eller vi mødes i byen. Jeg har boet i dette hus i snart 9 år nu, og hun har været her 2 gange.... - i få timer af gangen........ - øv.

Nå, men jeg har jo gået og været meget bekymret om hun nu også kommer til vores bryllup. Har haft en dum tanke om, at det gør hun nok ikke - og især ikke, når hun finder ud af, at hun ikke må have lille Emma med.... (har valgt at hun ikke må komme med, da der er masser af familie i DK der kan se efter hende....) - (hun er 1 år og 3 mdr til den tid).

Min veninde havde så fødselsdag i går. Jeg prøver at ringe flere gange, men hun tager ikke telefonen... Jeg overvejer faktisk, at hun garanteret er i DK - især, da hun altid kommer når det regner !!! - og ville ringe til hendes mor, men kommer fra det igen.

Lidt senere ringer hun. Hun er fanme i DK - men vidste først dagen før hun skulle afsted, at hun skulle til DK - da det var en overraskelse fra hendes dejlige mand.

Vi får snakket lidt, og jeg får sagt, at jeg vil foretrække, hvis Emma bliver passet af mormor eller moster.

Puha - stilhed.... - først lød hun lidt skuffet - hvilket jeg på sin vis godt kan forstå - men siger så, at det skal vi nok finde ud af....... - JUHUUUUUUUUUUU..........

Nu må vi se. Jeg har tænkt mig at invitere dem til frokost/middag imens de er her. Jeg har besluttet mig for, at jeg ikke denne gang vil rende efter hende. Hvis hun vil se mig, må hun komme til mig......

Jeg har stadig på fornemmelsen at hun ikke kommer til brylluppet. Måske fordi jeg er blevet skuffet så mange gange før. Problemet er jo bare, at jeg er så glad for hende som veninde - bare ikke på dét punkt.... - så jeg har ikke lyst til at droppe vores venskab.

Men.... - hvis ikke hun kommer til brylluppet - må jeg indrømme, at jeg vil græde mange tårer, og overveje om vores venskab skal fortsætte.....

PUHA, hvor var det godt at komme af med den smøre... lige hvad jeg trængte til....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer