Anjapigen80

Anja og Thomas' vinterbryllup 10. januar 09

1,868 posts in this topic

Så fik du endelig din helt egen tråd :cheerleader3: og, hvor smukt med et vinterbryllup.

Håber på at der d. 10 jan ligger et tyk lag pudder sne og solskinner fra en skyfri himmel......det ville være så perfekt og smukt.

Tillykke med din tråd og forlovelsen :huh:

Tak skal du have :cheerleader3:

Ja, det kunne være så flot med sne på dagen... Uha :cheerleader3: Det har jeg også tænkt på, og hvor kunne man få nogle flotte billeder ud af det :blink:

0

Annonce ♥

Fotografen

I dag fik min kæreste ringet til fotografen, så nu er den aftale også på plads! :cheerleader3:

Vi skal have Fotobo til at tage billederne - han tog også min søsters bryllupsbilleder, som jeg synes, er SÅ flotte! :cheerleader3:

I slutningen af maj skal vi kontakte ham igen med henblik på at aftale et møde, hvor vi skal bestemme nærmere, hvad vi gerne vil! Jeg glæder mig :cheerleader3:

Edited by Anjapigen80
0

Annonce ♥

Feeeeedt at Bo skal tage jeres billeder!

Han er altså rar og rigtig god til billeder! :rolleyes:

Det var også det, at Thomas sagde til ham i telefonen...

...og så spurgte Bo, hvis billeder vi havde set.... :respekt:

Så Bo glæder sig til at fotografere den samme for 2. gang, som han selv sagde :respekt:

0

Hej Anja

Jeg saa lige traaden og saa taenkte jeg...jamen er det ikke Anja. Du er jo "kendt" herinde allerede.

Tillykke med forlovelsen - glaeder mig til at hoere mere om jeres planlaegning :respekt:

Tak Camilla :respekt:

Ja, jeg har været her et lille stykke tid og fundet en masse inspiration...men nu synes jeg godt nok, at det bliver svært at skulle udvælge noget. Der er bare SÅ mange muligheder! :rolleyes:

0

:rolleyes::respekt: Så har jeg fået bestilt til at skulle prøve kjoler :respekt::cheerleader3:

Efter jeg har læst en tråd herinde med anbefalinger, har jeg bestilt hos Askepot og Valentino i Tønder.

Så om en lille måned, den 17. maj - uha, jeg glæder mig! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Indkøb i Hamburg

Kæresten og jeg har lige været på et weekendophold i Hamburg, og i sådan en storby er der også en hobbybutik :thumbsupsmileyanim: . Så jeg er kommet hjem med dette, som skal bruges til invitationer (dog mangler jeg at finde noget karton):

post-31283-1209396124.jpg

Edited by Anjapigen80
0

Da det nu er et vinterbryllup, har vi bestemt - eller jeg har :thumbsupsmileyanim: - at farverne skal være hvid (og helst helt hvid...), lyseblå og en smule sølv.

Rullerne er noget lyseblåt papir (i øvrigt er lyseblå ikke den farve, som der laves mest i i Tyskland...):

post-31283-1209396356.jpg

0

Små skumhjerter - i alt 120 styk. Jeg regner med, at der skal glimmer på dem, og så skal de bruges til invitationerne, som jeg endnu ikke ved, hvordan skal se ud, meeeen jeg har efterhånden en idé:

post-31283-1209396607.jpg

Edited by Anjapigen80
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Fine indkøb du har fået gjort .............Glæde mig til at se det "sat sammen"

Tak Jeannette! :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig også til at komme i gang med produktionen. Jeg skal dog lige have fat i noget karton også - noget, som passer til resten.

0

Wauw, Anja!

Nu har jeg jo set tingene i dag IRL og det der blå papiragtige noget, er ret flot! Det skal nok blive rigtig godt! :thumbsupsmileyanim:

Sidder lige og tænker, om du har overvejet nogle hvide perler?

Ja, jeg har tænkt det - jeg har også købt de "perledimser", fordi de runde perler minder lidt om snekugler/bolde. Men finder du nogle brugbare, så siger du lige til... ik'? :cheerleader3:

0

Wauw, Anja!

Nu har jeg jo set tingene i dag IRL og det der blå papiragtige noget, er ret flot! Det skal nok blive rigtig godt! :thumbsupsmileyanim:

Sidder lige og tænker, om du har overvejet nogle hvide perler?

Ja, jeg har tænkt det - jeg har også købt de "perledimser", fordi de runde perler minder lidt om snekugler/bolde. Men finder du nogle brugbare, så siger du lige til... ik'? :cheerleader3:

Jo, det skal jeg nok... :blink:

0

:blink: Tillykke med din egen planlægningstråd, søster! :bestwishes:

Du har jo allerede samlet en del inspiration herinde. Og vinterbryllup er du jo viiiild med!

:thumbsupsmileyanim: Er spændt på om du ender ud med en kåbe med pelskant :cheerleader3:

Tak søster :blush:

Ja, den kåbe er jeg også spændt på, om jeg finder... Jeg er bare for nærrig til at ville ofre næsten det samme for den som for kjolen... :balloons: Jeg har endnu ikke fundet en, hvor jeg også har kunnet se prisen.

Men ser du en nogenlunde billig en, så siger du bare til :boohoo:

godt nok uden pels kant men prøv at se her

JK-jateck-15.jpg

0

:bestwishes: Tillykke med din egen planlægningstråd, søster! :balloons:

Du har jo allerede samlet en del inspiration herinde. Og vinterbryllup er du jo viiiild med!

:cheerleader3: Er spændt på om du ender ud med en kåbe med pelskant :blink:

Tak søster :boohoo:

Ja, den kåbe er jeg også spændt på, om jeg finder... Jeg er bare for nærrig til at ville ofre næsten det samme for den som for kjolen... :blush: Jeg har endnu ikke fundet en, hvor jeg også har kunnet se prisen.

Men ser du en nogenlunde billig en, så siger du bare til :boohoo:

godt nok uden pels kant men prøv at se her

JK-jateck-15.jpg

Tak :boohoo:

Jeg kan også se, at den er på tilbud... Så jeg overvejer det lige... Jeg har nemlig ikke set på kjoler endnu - det skal jeg først d. 17. maj, men det er et godt bud!

Tak for tippet Mia :thumbsupsmileyanim:

Knus Anja

0