BiancaNavne

Bianca og Rasmus - 18. juli 2009

1,384 indlæg i dette emne

Kender godt det der med at føle sig ret alene. Jeg har selv været igennem en sygemelding pga stress og ved udemærket godt, hvordan det er ikke at kunne overskue noget. Mine veninder stoppede også med at ringe og invitere mig til ting, da de automatisk gik ud fra, at jeg ville sige nej tak, da det var det, de hurtigt blev vant til. Men det gjorde ondt inden i og jeg føler stadig her et år efter, at jeg bliver holdt uden for. Har også oplevet, at de spørger mig, fordi jeg spørger ind til det og så bliver overrasket over, at jeg siger ja.

Jeg vil bare sige, at jeg ved, hvad du går igennem og til jer andre derude, der har venner eller familie, der går igennem stress (for good og ikke bare mode-ordet), bliv ved med at spørge til jeres veninde/familiemedlem og inviter stadig. Accepter et nej men bliv ved med at spørge. Der skal nok komme ja'er også og det andet gør ondt.

Kæmpe knus og kram til dig Bianca

Så forsvandt dit indlæg bare i endnu et øv indlæg fra mig..

Dejligt indlæg! Tusind tak!!! Det er rart at vide, det ikke er mig, der bare er overfølsom! For selvfølgelig er overskuddet der ikke hele tiden, men bare det at man ikke står med ansvaret for det man nu skal, kan da være nok til at man føler overskuddet til at være der...

Tusind tak for knus og kram! Det varmer!

Du er ikke overfølsom, det er helt normalt i den situation, som du er i lige nu. Og så kommer der lige en roman og mellem linierne er fyldt med varme knus og tanker og ikke mindst troen på, at det hele nok skal gå og at du ikke må give op kun geare ned.

Hej Pernille

Efter det dejlige indlæg i min tråd, måtte jeg da lige ind på din og se hvem pigen bagved er... Og sikke da en tråd.... Startede i forgårs med at skimme den, dvs. stort set kun læse det du har skrevet af opdateringer... har selvfølgelig holdt pauser, men er lige blevet færdig og må sige... det her er altså en pige med mod på livet! :shooter:

På trods af det sorte hul jeg er endt i lige nu (Rasmus er blevet fyret efter du var inde og læse i min tråd, så det bliver bare værre og værre..) må jeg sige du har overvundet nogle forhindringer og har stadig nogen på din vej, som jeg bare var bukket under på...! Du er bare en stærk pige!

Og så til lidt bryllupsrelateret... altså, når nu man har stress er hukommelsen jo ikke den bedste, men noget hænger da ved... men får nok ikke nævnt alt det jeg har smilet af i løbet af min læsning...

Men wauw en gyser med den kjole... jeg håber du får solgt den anden... for du ser da bare super skøn ud i den nye!

Dine invitationer glæder jeg mig til at se det færdige resultat af, det er da bare noget super flot pap!

Og alle dine småindkøb... bliver helt misundelig... er med i klubben af dem, der ikke fatter hvordan ebay fungerer, så må finde en der kan give mig et lynkursus...

Hvordan med bankskiftet? gik det igennem?

Håber du ikke har alt for ondt og at MR- skanningen giver et svar på alle de ubesvarede spørgsmål...

og så sender jeg ellers en masse :bearhug: din vej!

Der er ingen tvivl om, at der er sket meget i mit liv og der helt sikkert er både op og nedture. Jeg kan også sagtens følge dig nu, hvor Rasmus er blevet fyret. Hos os var det mig og det er noget af et spark i maven, lige meget hvem i forholdet, der bliver fyret.

I starten af min sygdom var jeg ikke så stærk. Jeg kan huske, at jeg tabte noget mælk på gulvet og bare begyndte at stortude og gik ud af køkkenet. Jeg kunne slet ikke håndtere at skulle tørre det op. Heldigvis bliver det bedre - også selvom lyset forenden af tunnellen ikke altid er til at se. Tag en dag eller bare en time ad gangen og prøv at fokuser på det positive ting, for de er der, også selvom de kan være ufattelig svære at se. Jeg har stadig dårlige dage og tudeture, men jeg prøver at trække vejret dybt og spørge mig selv, hvad det værste er, der kan ske. Tit hjælper det, da det værste slet ikke er så slemt, som jeg går og tror.

F.eks. betyder Rasmus' fyring garanteret ikke, at I skal gå fra hus og hjem. Der er stor mangel på arbejdskraft og han finder garanteret noget hurtigt igen. Prøv evt. via rekrutteringsfirmaer.

Du er altid velkommen til at skrive en pm til mig, hvis du har lyst eller brug for at snakke. Selvom man er i forhold og har veninder og familie, så forstår de det ikke. Også selvom de rigtig gerne vil. Det er kun andre, der har været i situationen, der ved, hvad du går igennem. :):):) Jeg kender alt til at spørge højt, hvorfor der ikke er noget, der kan gå godt for en og hvorfor hele verden er imod en. Men husk, at der også er de gode dage og de er vigtigere at huske. Også folk uden stress har dårlige dage.

Bankskiftet hos os gik igennem og vi er nu fri fra den dumme bankrådgiver. Vi ville gerne købe hus, men det har min sygdom sat en midlertidig stopper for. Jeg prøver at tænke, at der nok er en årsag til det. Og der er garanteret også en årsag til Rasmus' fyring, årsagen skal nok komme frem i lyset. Ved min fyring var det, at jeg ikke havde det særligt godt med min chef og at jeg i det længere løb nok havde sagt op selv. Men fyringen gjorde, at jeg var fri for at tage den beslutning og at jeg rent faktisk blev meget mere positiv og glad, da først slaget i maven havde lagt sig.

Og hukommelse - ja eller nærmere manglen på samme. Min læge siger, at den nok skal komme tilbage og nøj, hvor jeg glæder mig. TP og lignende spil er ikke sjove længere, når man sidder og er ved at tude, fordi man ved, at man kender svaret men hukommelsen er væk pga stressen.

Jeg smider lige min roman både hos dig og mig, så du ser den :bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej er ikke nået helt igennem din tråd endnu, men må altså lige kommentere din lille nye.. Hun er simpelthen for nuser :) Er vild med katte og har selv tre :bearhug:

Tak tak... du må gerne låne hende... ej... hun er sød... men også rigtigt irriterende ind imellem... men kan jo ikke undvære hende...

Sig da endelig til, hvis hun skal passes ;) Hun vil få kamp til stregen af min Findus... han er ti mdr. og MEGET fræk og energisk :)

Har fået læst hele din tråd :shooter: Du har da allerede nået en del, og jeg håber ikke I behøver at udsætte brylluppet :heart:

Er vild med dine ideer til invitationerne, det ser bare kanon ud :)

Ideen med de små æsker med børnecitater er hermed stjålet og sat på idelisten :bearhug:

Du ser hammergodt ud i dine kjoleideer og dine sko er WOW. Hvor er de købt?

Den bryllupsbog din søster har skaffet til dig, hvad er det for en?

Glæder mig til at følge din videre planlægning :bearhug:

Håber virkelig, at det hele bliver bedre, både med job, kærestens job og dit helbred og humør :bearhug:

Redigeret af AnneM
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årrhh søde, håber da ikk I ska så langt som til at udskyde bryllupet :)

You know where I am :)

Håber I har det bedre ovenpå igår...

:shooter:

Tak søde!

Dejligt at vide at du er lige i nærheden!!!

Du siger også bare til hvis der er noget!

Kram

0

Del dette indlæg

Du er ikke overfølsom, det er helt normalt i den situation, som du er i lige nu. Og så kommer der lige en roman og mellem linierne er fyldt med varme knus og tanker og ikke mindst troen på, at det hele nok skal gå og at du ikke må give op kun geare ned.
Der er ingen tvivl om, at der er sket meget i mit liv og der helt sikkert er både op og nedture. Jeg kan også sagtens følge dig nu, hvor Rasmus er blevet fyret. Hos os var det mig og det er noget af et spark i maven, lige meget hvem i forholdet, der bliver fyret.

I starten af min sygdom var jeg ikke så stærk. Jeg kan huske, at jeg tabte noget mælk på gulvet og bare begyndte at stortude og gik ud af køkkenet. Jeg kunne slet ikke håndtere at skulle tørre det op. Heldigvis bliver det bedre - også selvom lyset forenden af tunnellen ikke altid er til at se. Tag en dag eller bare en time ad gangen og prøv at fokuser på det positive ting, for de er der, også selvom de kan være ufattelig svære at se. Jeg har stadig dårlige dage og tudeture, men jeg prøver at trække vejret dybt og spørge mig selv, hvad det værste er, der kan ske. Tit hjælper det, da det værste slet ikke er så slemt, som jeg går og tror.

F.eks. betyder Rasmus' fyring garanteret ikke, at I skal gå fra hus og hjem. Der er stor mangel på arbejdskraft og han finder garanteret noget hurtigt igen. Prøv evt. via rekrutteringsfirmaer.

Du er altid velkommen til at skrive en pm til mig, hvis du har lyst eller brug for at snakke. Selvom man er i forhold og har veninder og familie, så forstår de det ikke. Også selvom de rigtig gerne vil. Det er kun andre, der har været i situationen, der ved, hvad du går igennem. :shooter::):) Jeg kender alt til at spørge højt, hvorfor der ikke er noget, der kan gå godt for en og hvorfor hele verden er imod en. Men husk, at der også er de gode dage og de er vigtigere at huske. Også folk uden stress har dårlige dage.

Bankskiftet hos os gik igennem og vi er nu fri fra den dumme bankrådgiver. Vi ville gerne købe hus, men det har min sygdom sat en midlertidig stopper for. Jeg prøver at tænke, at der nok er en årsag til det. Og der er garanteret også en årsag til Rasmus' fyring, årsagen skal nok komme frem i lyset. Ved min fyring var det, at jeg ikke havde det særligt godt med min chef og at jeg i det længere løb nok havde sagt op selv. Men fyringen gjorde, at jeg var fri for at tage den beslutning og at jeg rent faktisk blev meget mere positiv og glad, da først slaget i maven havde lagt sig.

Og hukommelse - ja eller nærmere manglen på samme. Min læge siger, at den nok skal komme tilbage og nøj, hvor jeg glæder mig. TP og lignende spil er ikke sjove længere, når man sidder og er ved at tude, fordi man ved, at man kender svaret men hukommelsen er væk pga stressen.

Jeg smider lige min roman både hos dig og mig, så du ser den :):bearhug:

Tusind tak for din lille roman... Det er dejligt at vide, at man reagerer helt normalt... Som du selv skriver det er ikke alle der kan forstå... de forstår ikke at bare det at de spørger 1 gang ekstra til hvordan det går, kan være det der lige redder dagen... For de har jo sikkert allerede spurgt...

Jeg håber virkelig Rasmus' fyring giver ham det skub videre, så han finder et job han kan blive rigtig glad for... Da jeg jo læser ved siden af mit job, er det også vigtigt for mig at han finder noget han er glad for og kan gå op i... Så håber det viser sig at være vejen til noget bedre for ham...

Men for mig er det hårdt lige nu, ikke at vide at jeg er sikret... at vide at usikkerheden er der mht om han har en indtægt om 3 måneder...

Det værste er at jeg det meste af tiden, enten er ligeglad med verdenen omkring mig eller jeg tuder over den... der er desværre så få timer, hvor jeg er glad for den... jeg savner de der dage, hvor man gik i seng om aftenen og bare syntes det havde været alletiders dag... Men mon ikke de er derude til mig igen på et tidspunkt... lige nu handler det nok mest om at overleve og komme over det her...

Nu har jeg brokket mig over at ingen spurgte om jeg ville ses, så gør min veninde det, og så må jeg sige at lige nu er overskuddet der bare ikke... det er bare øv...

Det er dejligt at høre for en der har siddet i samme situation... der er en vej op af mørket igen... rart at vide... tak fordi du gider bruge din tid på mig og at jeg må skrive... det sætter jeg virkelig pris på... du skal også være velkommen, hvis der skal læsses af eller andet... jeg lytter, men det er desværre ikke det hele jeg kan huske...

Og ja hukommelsen er bare noget hø... synes jeg stiller folk de samme spørgsmål hele tiden... kan ikke huske svarene på dem, men når jeg spørger kan jeg huske jeg har spurgt før... det er lidt skræmmende...

Ligger lige svar hos os begge... Igen tusind tak fordi du bruger tid på mig, når du også selv har så meget at slås med... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Sig da endelig til, hvis hun skal passes ;) Hun vil få kamp til stregen af min Findus... han er ti mdr. og MEGET fræk og energisk :)

Har fået læst hele din tråd :shooter: Du har da allerede nået en del, og jeg håber ikke I behøver at udsætte brylluppet :bearhug:

Er vild med dine ideer til invitationerne, det ser bare kanon ud :)

Ideen med de små æsker med børnecitater er hermed stjålet og sat på idelisten :bearhug:

Du ser hammergodt ud i dine kjoleideer og dine sko er WOW. Hvor er de købt?

Den bryllupsbog din søster har skaffet til dig, hvad er det for en?

Glæder mig til at følge din videre planlægning :bearhug:

Håber virkelig, at det hele bliver bedre, både med job, kærestens job og dit helbred og humør :heart:

Jamen det kan da være jeg benytter mig af pasningstilbuddet... hun var hos min mor, nu her da vi var i Grækenland... og hun savner helt sikkert deres kat Mio... han har bare lært hende vildt mange unoder...

Er imponeret over du har læst hele min tråd... :bearhug: og du stjæler bare løs... den endelige TP holder med børnecitater er lavet, skal bare lige have lagt billeder ind...

Mht. kjolerne... jeg er stadig meget i tvivl og nu med vores lidt usikre økonomi ved jeg slet ikke hvad jeg tør... så det er sat lidt på stand by... mine sko er købt i Svendborg... kender intet til byen, men var dernede fordi jeg skulle til psykolog med min stress og kom selvfølgelig alt for tidligt... gik så på udkig... og efter psykolog samtalen havde jeg stadig skoene i hovedet og så måtte de altså bare købes...

Bryllupsbogen er den der fra SpecialDay, de reklamerer med i bannerne her på bryllupsklar... den er jeg rigtig glad for... den giver et godt overblik og selv Rasmus føler han har mere styr på hvor langt vi er... :)

Hej søde...

Håber du har det lidt bedre idag...

:bearhug: Helena

Tak søde...

Idag har jeg vist egentlig bare været lidt ligeglad... men er også meget træt, for sov kun 5 timer natten til idag og har nægtet mig selv at sove i løbet af dagen fordi jeg er lidt stædig... ved godt det lyder fjollet, men når jeg er træt tænker jeg lidt mindre over tingene... min psykolog ville blive sur og sige jeg skal sørge for at meditere og træne... men må ikke træne pga. operationen og det er altså umuligt at meditere med en hyberaktiv kattekilling...

Jamen altså

Hvad er det dog der sker.... i skal bare tænke på jer selv lige nu og tage en dag af gangen, og ikke aflyse brylluppet, vil da ikke miste min dato søster ;)

godt at høer du har det bedre idag :bearhug:

Tak!!

Lige nu tar vi bare en ting af gangen... der er intet overskud og vi skal bare sørge for forholdet overlever...

Vil helst heller ikke af med datoen... nu er det jo blevet en dato man er blevet glad for...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er altid velkommen til at skrive en pm til mig, hvis du har lyst eller brug for at snakke. Selvom man er i forhold og har veninder og familie, så forstår de det ikke. Også selvom de rigtig gerne vil. Det er kun andre, der har været i situationen, der ved, hvad du går igennem. :shooter::):) Jeg kender alt til at spørge højt, hvorfor der ikke er noget, der kan gå godt for en og hvorfor hele verden er imod en. Men husk, at der også er de gode dage og de er vigtigere at huske. Også folk uden stress har dårlige dage.

Jeg smider lige min roman både hos dig og mig, så du ser den :):bearhug:

Tusind tak for din lille roman... Det er dejligt at vide, at man reagerer helt normalt... Som du selv skriver det er ikke alle der kan forstå... de forstår ikke at bare det at de spørger 1 gang ekstra til hvordan det går, kan være det der lige redder dagen... For de har jo sikkert allerede spurgt...

Jeg håber virkelig Rasmus' fyring giver ham det skub videre, så han finder et job han kan blive rigtig glad for... Da jeg jo læser ved siden af mit job, er det også vigtigt for mig at han finder noget han er glad for og kan gå op i... Så håber det viser sig at være vejen til noget bedre for ham...

Men for mig er det hårdt lige nu, ikke at vide at jeg er sikret... at vide at usikkerheden er der mht om han har en indtægt om 3 måneder...

Det værste er at jeg det meste af tiden, enten er ligeglad med verdenen omkring mig eller jeg tuder over den... der er desværre så få timer, hvor jeg er glad for den... jeg savner de der dage, hvor man gik i seng om aftenen og bare syntes det havde været alletiders dag... Men mon ikke de er derude til mig igen på et tidspunkt... lige nu handler det nok mest om at overleve og komme over det her...

Nu har jeg brokket mig over at ingen spurgte om jeg ville ses, så gør min veninde det, og så må jeg sige at lige nu er overskuddet der bare ikke... det er bare øv...

Det er dejligt at høre for en der har siddet i samme situation... der er en vej op af mørket igen... rart at vide... tak fordi du gider bruge din tid på mig og at jeg må skrive... det sætter jeg virkelig pris på... du skal også være velkommen, hvis der skal læsses af eller andet... jeg lytter, men det er desværre ikke det hele jeg kan huske...

Og ja hukommelsen er bare noget hø... synes jeg stiller folk de samme spørgsmål hele tiden... kan ikke huske svarene på dem, men når jeg spørger kan jeg huske jeg har spurgt før... det er lidt skræmmende...

Ligger lige svar hos os begge... Igen tusind tak fordi du bruger tid på mig, når du også selv har så meget at slås med... :bearhug:

Der skal nok være en indtægt om 3 mdr. fra Rasmus' side. Det er jeg helt sikker på.

Og bare rolig, du kommer til at få dage igen, hvor du tænker, at det har været en dejlig dag. Det tager bare lang tid, men de kommer. Jeg var også meget ligeglad og jeg spørger stadig om det samme igen og igen. Man føler sig lidt dum og det er møg irriterende. Men bare husk, at du ikke er dum, men hjernet er overbelastet og bruger alt sin tid og energi på ting, som ellers kommer helt automatisk, som at gå, stå osv. Hjernen kan ikke være begge steder på en gang.

Masser af knus og varme tanker til dig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

NEJ søde dejlige Bianca.. Nu skal du høre hvad din Rasmus siger til dig. Selvfølgelig skal du/i ikke udskyde det... Han finder hurtigt et job igen... :) Nu er det jo en lille bitte bestemt niche han går efter så er det ikke så svært. Og som jeg sagde til dig igår - den mand gir ikke op... HUSK hvor meget han kæmpede for at få dig og hvor længe han gjorde det :)

Inden du ser dig om har han fundet et nyt :)

Og når du lige kommer til at være lidt glad igen er du i fuld gang med det hele... Det er os kun rart for dig og kan tænke på noget dejligt.. :shooter:

Du sms'er mig hvis der er noget søde skat! Kører jo ud og passer børn nu.

Kyss og kram

Hej søde!

Tak for din dejlige besked... har først lige fået overskuddet til at kigge på mit eget igen nu her.. Gik i krig med en del andre planlægningstråde herinde og det hjalp faktisk... så nu er jeg klar til at tænke i de kreative baner igen...

Rasmus og jeg har aftalt, at vi venter de næste 3 måneder og ser hvad der sker, derefter må der tages stilling til hvad vi så gør... Så indtil videre holder vi fast i datoen... det er jo ligesom også vores dato...

Han søger på livet løs, så nu må vi se hvad der dukker op.... Han er begyndt at søge lidt bredere, da han mener det må være nu han skal prøve ting af... så det er jo super...

Dejligt at vide jeg altid bare kan sms'e... Knus

Så er jeg tilbage efter en travl weekend med børnepasning.. og ja da jeg langt om længe vågnede i morges skulle jeg jo på sygehuset :bearhug: Men NU er jeg her :bearhug:

Godt du er tilbage i dit kreative "mode" søde...

Godt og høre i har snakket om dte.. og holder fast ved datoen.. ville være ærgeligt og skulle ændre noget som i jo har valgt af en helt speciel gtund :bearhug:

Fantastisk og høre at han er blevet lidt "oplivet" - ja sgu det er nemmerlig NU han skal prøve tingene af.. såå se allerede der har du en grund til hvorfor "fyringen" kom nu :bearhug: det er fordi Rasmus er klar til at prøve noget andet.. og han finder helt sikkert noget spændende...

Skal jeg hente dig i morgen eftermiddag smukke? :heart:

0

Del dette indlæg

Så er jeg tilbage efter en travl weekend med børnepasning.. og ja da jeg langt om længe vågnede i morges skulle jeg jo på sygehuset :shooter: Men NU er jeg her :)

Godt og høre i har snakket om dte.. og holder fast ved datoen.. ville være ærgeligt og skulle ændre noget som i jo har valgt af en helt speciel gtund :)

Fantastisk og høre at han er blevet lidt "oplivet" - ja sgu det er nemmerlig NU han skal prøve tingene af.. såå se allerede der har du en grund til hvorfor "fyringen" kom nu :) det er fordi Rasmus er klar til at prøve noget andet.. og han finder helt sikkert noget spændende...

Skal jeg hente dig i morgen eftermiddag smukke? :bearhug:

Hej søde!

Hvordan er det gået idag på sygehuset?

JA! jeg vil gerne hentes imorn... keder mig...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg tilbage efter en travl weekend med børnepasning.. og ja da jeg langt om længe vågnede i morges skulle jeg jo på sygehuset :) Men NU er jeg her :)

Godt og høre i har snakket om dte.. og holder fast ved datoen.. ville være ærgeligt og skulle ændre noget som i jo har valgt af en helt speciel gtund :)

Fantastisk og høre at han er blevet lidt "oplivet" - ja sgu det er nemmerlig NU han skal prøve tingene af.. såå se allerede der har du en grund til hvorfor "fyringen" kom nu :bearhug: det er fordi Rasmus er klar til at prøve noget andet.. og han finder helt sikkert noget spændende...

Skal jeg hente dig i morgen eftermiddag smukke? :bearhug:

Hej søde!

Hvordan er det gået idag på sygehuset?

JA! jeg vil gerne hentes imorn... keder mig...

Ihh hvor du dejlig - det gik fiiint :bearhug: Alt så godt ud :shooter: (puuh havde været så nervøs for om der havde været cyster el. andet når tingene nu endelig gik godt) Men ja skal starte på sprøjten onsdag - og skal derud igen fredag :bearhug:

Hvaaa skal jeg komme ud til dig før i morgen? Er jo ellers bare hjemme :heart: (og ja du blir hentet i fiiiiin bil - Lexus ;) Min er STADIG på værkstedet)...

Nå vil løbe igen - har overtalt H til en bilka tur ;) så afsted med os..

KNUS

0

Del dette indlæg

hvor er æskerne blevet flotte... synes det er en kanon ide...

Rasmus foreslog lige hvad er din yndlingsfugl - en rødspætte... men det har jo ikke så meget med bryllup at gøre :-)

Tak...

Hehe... ja den var meget god... men har allerede alle de citater jeg skal bruge med bryllup... så der skal bare trykkes print... :cheerleader3:

Er desværre bare ved at løbe tør for karton igen... hø...

0

Del dette indlæg

Ihh hvor du dejlig - det gik fiiint :heart: Alt så godt ud :cheerleader3: (puuh havde været så nervøs for om der havde været cyster el. andet når tingene nu endelig gik godt) Men ja skal starte på sprøjten onsdag - og skal derud igen fredag :17:

Hvaaa skal jeg komme ud til dig før i morgen? Er jo ellers bare hjemme :hug: (og ja du blir hentet i fiiiiin bil - Lexus ;) Min er STADIG på værkstedet)...

KNUS

Tak for igår søde...

Det var super hyggeligt...

Du var da en super dansemus til dans... glæder mig til vi begge to kan være med...

Håber tøzen er kommet hjem...?! og hvordan med Lexus'en... er den meget syg?

Knus

0

Del dette indlæg

Hej søde Bianca.

Endelig har jeg overskud og tid til at komme ind forbi din tråd igen.

Der er sket en del siden jeg drog på bryllupsrejse.

Jeg er ked af at høre med Rasmus' fyring! Men jeg er også sikker på at han nok skal finde noget andet inden 3 måneder og at brylluppet nok skal blive til noget! Jeg håber hvertfaldet inderligt!

Din små æsker er blevet så seje! Det er en fed detalje til bordet! Jeg ville gerne have haft det også, men jeg havde en masse andet og alt var perfekt! :heart:

Håber du holder hovedet højt - selvom det er svært i disse dage!

Ellers må du sige til.

:cheerleader3:

Så er dejlige Julie hjemme igen!

Velkommen tilbage... glæder mig til at læse beretning!

Ja der manglede intet til din bordomdækning, det ser bare super godt ud!

Jeg prøver at holde humøret oppe, men uh det er svært... men må bare lige tage en dag af gangen det næste stykke tid...

Håber du snart er ovenpå din sygdom igen... ikke sjov at starte et semester i sengen...

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh hvor du dejlig - det gik fiiint :) Alt så godt ud :cheerleader3: (puuh havde været så nervøs for om der havde været cyster el. andet når tingene nu endelig gik godt) Men ja skal starte på sprøjten onsdag - og skal derud igen fredag :)

Hvaaa skal jeg komme ud til dig før i morgen? Er jo ellers bare hjemme :) (og ja du blir hentet i fiiiiin bil - Lexus ;) Min er STADIG på værkstedet)...

KNUS

Tak for igår søde...

Det var super hyggeligt...

Du var da en super dansemus til dans... glæder mig til vi begge to kan være med...

Håber tøzen er kommet hjem...?! og hvordan med Lexus'en... er den meget syg?

Knus

Selv tak søde... :) Det var bare super med dig som cheerleader ;) hihi :17:

Hehe hvor du sød ;) Jeg sir dig.. min krop er sååå smadret i dag.. hmm men ja det kan jeg godt leve med.. ryggen er dog lige rigelig dum så den tar jeg et par piller for ;) så går det nok... Ja det blir så fedt når vi kan stå side om side og danse!

Jaaaaaaaaaaa :hug: Tøs'pi'barnet er ENDELIg hjemme igen.. men hmm hun er dog ikke helt rask... men ja... og ja Lexusen - det var noget plastik noget der ramte ned i køler-ventilatoren.. så det har H trykket på plads.. og u er den fiiin igen :heart: Puhh det var rart det ikke var andet.

Kram til dig

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg har tidligere gennemlæst din tråd uden at skrive en hilsen, men bedre sent end aldring :bearhug: .

Jeg holder som mange af de andre på kjole nr. 2 (Fra lilly).

Jeg er superspændt på at se de færdige invitationer - er sikker på de bliver super flotte. Og ikke lige som gennemsnittet.

Fortsat god fornøjelse med planlægningen. Jeg glæder mig til at følge dig videre.

Knus Anja

:7himmel:

0

Del dette indlæg

Hey smukke!

Hvordan gik din skole dag igår? Du var i mine tanker....

Puuhh har stadig av :7himmel: Vi er lige kommet hjem fra OUH endnu engang - H skulle jo lige aflevere noget derude ;)

Nå ville bare lige hurtigt fortælle du er savnet ;)

KNUS og KRAMMER

Hende - der NU har klippet den røde tråd af som Tula fanger efter :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer