Fjord-Pedersen

lave det selv eller købe sig til det ?

16 indlæg i dette emne

Hejsa...

Jeg har siddet og kigget rundt på nettet, og har fundet nogle virkelig flotte invitationer,

bordkort, kirkehæfter osv.

Så sidder jeg og tænker, om jeg skulle købe mig fra at lave dem selv,

eller om jeg skal lave dem selv....

Jeg ville så gerne lave dem selv,

men orker bare ikke pga. psykisk sygdom.

Men hvad sir i ?

Det er vel billigst selv at lave eller?

Jeg har regnet ud at alt i alt vil det koste under 5.000 kr,

+ en gæstebog.

Hvad sir i ?

Knus Fjord-Pedersen

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville lave det selv - men det er fordi jeg synes 5000 kr er MEGET at bruge på invitationer mv. Det er vores budget i hvert fald ikke til. Men hvis I har budgettet til det, synes jeg da klart du skal købe det, så er der måske mere overskud til noget andet. :cheerleader3:

Redigeret af Winston
0

Del dette indlæg

5000 kr er godt nok mange penge, så det ville jeg aldrig bruge, - det er mere end hvad min kjole har kostet :cheerleader3:

Jeg tænker på om du har regnet rigtigt? Hvor mange gæster skal I have? Selv hvis I skal have 100 indbydelser, så er det 50 kr stykket, det kan godt gøres billigere.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det afhænger jo af, hvad jeres budget siger, da købe-løsningen er dyr. Umiddelbart er 5000 kr mange penge, men dækker det så over invitationer, bordkort, menukort osv?

Hvilke steder har du kigget? Syndes en herinde nævnte Vistaprint som en mulighed.

Lav-selv løsningen er den billigset, men bestemt også tidskrævende og det skal være noget man har lyst til at lave ellers kører man bare surt i det.

Redigeret af Anettebh
0

Del dette indlæg

Vi har prøvet at lave det selv, og det er bare ikke lykkedes særlig godt, så det har endt med at blive en stress faktor. Så derfor har vi valgt at vi køber dem, men vi har nu nærmere regnet med en pris på omkring 1000 kr. Så håber jeg ikke det er helt forkert.

Jeg synes at i skal købe jer til dem hvis jeres budget er til det. Man behøver ikke at lave en masse ting selv hvis man ikke kan lide det eller overskue det. Og der findes en masse flotte invitationer på markedet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Man kan jo også lave dem selv, uden at det nødvendigvis kræver enorme mængder af kreativ energi og tid.

Køb noget lækkert papir og matchende kuverter, print en enkelt og elegant invitation ud på hjemme printeren. Husk at købe frimærker som klistermærker, de kan købes på nettet.

Voila ;)

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er en smags sag - og jeg synes bestemt ikke at man skal bruge time efter time på at gøre det selv, hvis man ved at det kan man ikke overskue og det vil blive en stressfaktor og noget der går en på!

Vi har planer om at gøre det selv, men jeg indkalder også klippeklister kyndige veninder, der gerne vil hjælpe til med at gøre klar til brylluppet - alene ville jeg køre fuldkomment i kluddermor over det.

Så hvis manden er med på ideen, og pengene findes i budgettet, så synes jeg I skal skynde jer ud og bestille online :cheerleader3:

/Katrine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi, eller jeg, har lavet vores selv.

Jeg lavede 35 stk og materialerne løb op i 400 kr, så det er klart billigst at lave dem selv, men hvis man ikke har lysten/evnerne kan man indkalde venner og familie som kan hjælpe, eller lave noget super simpelt.

0

Del dette indlæg

Bordkort bliver købt i Panduro Hobby.

Indbydelser får vi printet/designet hos en lokal shop til 12 kr stykket... hvis vi så selv kommer med tekst/billede er prisen et par kr. lavere...

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg syntes du skal købe dem, jeg kender til psykisk sygdom og ved at det kan vokse sig meget stort og blive helt uoverskueligt oppe i hovedet.. Så min helt klare anbefaling køb dem. Der er mange steder på nettet du kan købe det færdigt og billigere hvis du kigger dig godt om..

Kh

Anette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes det er individuelt hvordan og hvorledes... hvis du virkelig ikke har overskudet til det pga sygdom eller andet.. skal du da selvfølgelig ikke gøre det... Man kan købe flotte invitationer til billig penge. Det kommer an på hvad ens forventninger er.. og hvor meget tid og energi man evt vil bruge på og søge efter de ting man vil have.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg ville kigge efter et billigere sted og her er der masser af hjælp at hente herinde.

Og har du ikke overskud eller lyst til at lave invitationer mm selv, ja så er det ikke løsningen for jer. I skal gøre det, som I har lyst til, da bryllup er en fantastisk ting og stress eller ubehag helt skal undgås.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer