AkaGitte

Gitte & Jesper's Bryllup, 19. september 2009

1,705 indlæg i dette emne

1000 tak for jeres søde beskeder....

Og agnethe, hvor var det bare en varm besked... fik helt tårer i øjnene...

IDAG IDAG IDAG IDAG IDAG IDAG

skal jeg giftes...!!!!!!!!!

Skal være ved frisøren om en time... ihhhh hvor er det spændende...

knus fra en snart frue :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Gitte

Mange mange gange tillykke med Jeres bryllupsdag. Jeg håber, at dagen bliver alt det i har drømt om, og mere til :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Vi glæder os til at høre, hvordan i har fejret jeres kærlighed.

Kram :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så kom dagen endelig hvor du skal gå op af kirkegulvet. Det er så stor en dag, og jeg får helt sug i maven på dine vegne :thumbsupsmileyanim:

Jeg håber at I får en helt fantastisk dag og man kan i hvert fald sige at I har vejret med jer. Her skinner solen fra en skyfri himmel og det er lidt lunt. Lige det man kunne håbe på :thumbsupsmileyanim:

Nyd nu dagen selvom den går så stærkt! :cheerleader3:

Vi glæder os til at høre beretning og se en masse billeder af dig og den skønne kjole.

Stort kram fra mig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej sødeste navnesøster

Hvor er det bare dejligt for dig, at dagen endelig kom, og du nu i skrivende stund er blevet til frue:-) Husk nu at nyd hele dagen :-)

Kan ikke lade være med at tænke på, hvor heldig du er med vejret her midt i september :-), jeg er sikker på, at de signalere, hvordan jeres ægteskab vil blive, med en masse solskin og god varme :-)

Stort tillykke med brylluppet ønskes i af Henrik og Gitte

0

Del dette indlæg

1000 tak for jeres søde beskeder

Det var en SÅ perfekt dag igår... Vejret var bare SUPER hele dagen, det havde vi været rigtig heldige med..

Det var en meget følelsesladet dag og vi er bare fuldt helt op med kærlighed nu..

Jeg vil nok begynde lige så stille på min beretning i morgen...

Idag skal vi nyde aftenen som MAND & KONE :thumbsupsmileyanim: - kigge vores gaver og slappe af..

Kærlig hilsen en gift kvinde,

Fru Mikkelsen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor fantastisk det var en uforglemmelig dag :thumbsupsmileyanim: Var misundelig på vejret fra lige da jeg vågnede, det var jo helt perfekt!! Glæder mig til beretningen, men fuld forståeligt i lige skal nyde dagen sammen med hinanden og gaverne :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyha, nu er brudekjolen sat til salg...

Har lige kigget min tråd igennem....

Hold op hvor minder det om dengang vi planlagde og alle de ting der skulle laves...! Men det har vret hyggeligt at lave de ting... Og man fandt jo altid mere og mere ved at være på BK :):ilovebryllupsklar:

Og så synes jeg liiiige min tråd skulle op, da der nok er nogen efterårsbrude der kunne bruge lidt inspiration måske.. :)

Det nyeste efterbryllups realeteret er min tattoo... Har fået tatoveret en rose fra min brudebuket på foden... Er så glad for den :heart:

post-34315-0-12588300-1305485873.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer