Kinai

Tanja & Jes 26. september 2009

1,604 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Arrrgghhhh piger... sidder nu med computeren på skødet mens jeg får sat håret. Jeg får en kollega til at tage et billede, så I kan se det dokumenteret bagefter ;)

Jeg er spændt... meget spændt, men har desværre ikke så meget tid til at fortælle en masse mere lige nu. Jeg vender stærkt tilbage efter brylluppet og fortæller mere om det hele.

Og tak for alle hilsnerne!!

Kram :)

0

Del dette indlæg

Kære Tanja.

Hjertelig tillykke med brylluppet. Jeg håber I får en helt fantastisk dag.

Det er jo lidt over et år siden at jeg gik ned af den blå løber i Kristkirken... NYD den lange gåtur...det er helt fantastisk magisk.

Jeg ønsker jer den bedste bryllupsdag, og håber den bliver lige som I drømte om.

Nyd hvert sekund...stop op ind imellem med hinanden og nyd øjeblikket...det går så utrolig stærkt det hele.

Knus Nina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde Tanja

Så blev det endelig den 26. september, og jeres tur til at blive viet. Håber i får en helt vidunderlig dag. Og jeg glæder mig bare så meget til at læse din beretning

Kram fra Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Tanja - og Jes...

ENDELIG kom dagen I har ventet længe på...

Nu har vi jo fulgt hinanden fra starten, og de thar været en fornøjelse at følges med dig.. :)

Ihhh hvor kan jeg huske hvordan jeg havde det for 1 uge siden... Så mega spændt og glædede sig til at se sin kommende mands reaktion på, hvordan man så ud... :)

Jeg håber I får den mest fantastiske dag med masser af kærlighed og smil

Jeg ønsker jer et kæmpestort TILLYKKE MED DAGEN!!!

Knus fra Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Tanja og Jes - Jeg ville også lige ønske jer et stort tillykke på denne spændende og lykkelige dag. Det har været en fornøjelse at følge planlægningen, se kjolerne og læse om dine projekter m.m.

Jeg ønsker jer alt godt i fremtiden og håber i får en ganske fantastisk og enestående dag.

:) Agnethe

0

Del dette indlæg

:):)-HAHA--HAHA-

Et stort tillykke med brylluppet skal det lyde herfra!

Jeg håber dag er har været alt hvad i har ønsket jer og mere til!

Glæder mig meget til at læse din beretning og se BILLEDER fra jeres bryllup.

Endnu engang stort tillykke med jeres store dag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Tanja

Jeg var slet ikke forbi i går, men jeg vil alligevel ønske jer et kæmpe tillykke!

Jeg er sikker på, at I har haft en fantastisk dag og stadig er helt høje!

Kærlig hilsen

Line

0

Del dette indlæg

Hej alle i skønne piger :)

Tusind tak for alle jeres hilsner... det er da virkelig dejligt at komme ind til! Vi har nydt de sidste par dage som nygifte og bare slappet af, hygget og byttet lidt gaver. Jeg er helt overvældet over alt det vi har fået!

Jeg skal nok komme med en beretning så snart jeg får en masse billeder, men jeg har fået lidt, så I kan da lidt får en lille "prøve" inden jeg starter den rigtige beretning :)

post-19304-1254172136.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer