bobo...

B & R.....

505 indlæg i dette emne

ja... man skal åbenbart ikke blive klog på det danske sygehus system...

da behandlingen blev stoppet igen sidst fortsatte vi med at lede efter behandling et andet sted.. og igår fandt vi så et... i flensborg...

de bruger en behandlingsmetode som (igen) er opfundet på hvidovre hospital, men ikke kan blive godkendt i DK..

det det går kort sagt ud på at kemo'en bliver sprøjtet direkte ind i det der er sygt, og de har meget gode resultater med det, så nu må vi se om det måske er noget vi kan komme igang med...

jeg krydser fingre...

Tror der bliver krydset fingre mange stedder blandt BK's brugere! Jeg håber virkelig at det lykkes, og R kan blive rask!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

da behandlingen blev stoppet igen sidst fortsatte vi med at lede efter behandling et andet sted.. og igår fandt vi så et... i flensborg...

de bruger en behandlingsmetode som (igen) er opfundet på hvidovre hospital, men ikke kan blive godkendt i DK..

det det går kort sagt ud på at kemo'en bliver sprøjtet direkte ind i det der er sygt, og de har meget gode resultater med det, så nu må vi se om det måske er noget vi kan komme igang med...

jeg krydser fingre...

Jeg krydser alt, hvad der krydses kan :) Jeg kender lidt til den type behandling og det skulle eftersigende virke super godt at sprøjte det direkte ind i canceren.. Jeg håber, at I kan få mulighed for at anvende metoden :thumbsupsmileyanim:

Jeg har vist ikke fyldt med fra starten, men hvilken en type cancer er det R har?

0

Del dette indlæg

jeg krydser fingre...

Jeg krydser alt, hvad der krydses kan :thumbsupsmileyanim: Jeg kender lidt til den type behandling og det skulle eftersigende virke super godt at sprøjte det direkte ind i canceren.. Jeg håber, at I kan få mulighed for at anvende metoden :thumbsupsmileyanim:

Jeg har vist ikke fyldt med fra starten, men hvilken en type cancer er det R har?

han startede med at få konstateret kræft i lysken, inden han så nåede at komme på hospitalet havde den spredt sig til den ene nyre. og inden de fik startet behandlingen fandt de ud af at det var to forskellige slags, den i lysken var godartet, og den i nyren var en ondartet og meget aggresiv.

men de startede behandlingen op, men allerede anden gang fandt de ud af at det i lysken havde kroppen selv vundet over, tilgengæld gav det i den ene nyre ham kun 12 - 18mdr at leve i...

det har været en meget stor rutchebane tur, og den er vist ikke færdig endnu...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så har vi taget endnu et af de kedelige trin..

vi har idag haft den anden kontakt med en palliativ afdeling, for at R kan blive smertefri...

behandlingen i tyskland bliver ikke til noget han er for syg..

men derfor er alt planlægning også fuldstændig stoppet..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved heller ikke hvad jeg skal sige.

Jeg håber for jer og jeg beder for at i kan overvinde det her sammen.

Og hvis det skulle ske at I ikke kan, så håber jeg at I når at nyde den tid I har sammen. (Unskyld hvis det er for hårdt)

Jeg er så ked af at høre at det går den forkerte vej og at I ikke fik chancen for at prøve behandlingen i Tyskland af.

:thumbsupsmileyanim::respekt::bearhug::):(:bearhug: :bearhug: :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så har vi taget endnu et af de kedelige trin..

vi har idag haft den anden kontakt med en palliativ afdeling, for at R kan blive smertefri...

behandlingen i tyskland bliver ikke til noget han er for syg..

men derfor er alt planlægning også fuldstændig stoppet..

Hvor er det dog bare uretfærdigt og urimeligt, at I skal gennemgå disse prøvelser :thumbsupsmileyanim:

Håber virkelig, at der pludselig sker et uforklarligt mirakel, så R bliver rask igen - alt andet vil være sørgeligt og trist.

Mange tanker og knus fra

Rikke Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvordan står det til hos jer søde Bobo?

R har fået orlov fra arbejdet... smerterne tiltager, og lige nu synes jeg bare at dagene er meget lange...

der bliver ikke bryllup i december, ved ikke om der bliver noget...

synes ikke overskudet er der til at tænke på det lige nu...

ud over skole, lekktier, mand, børn, og huslige gøremål, så har min mor lige været kørt galt, (faktisk på min datters fødselsdag) jeg har været syg siden august og min egen læge vil ikke lave de prøver som sygehuset vil have jeg skal have lavet før end jeg kan få noget der kan gøre mig rask. grunden er dern at jeg ikke kan stave til hvad testene hedder... (men hvem har sådanne navne liggende i hovedet)

men lige nu er det skolen der holder mig oppe, det er hårdt der er rigtig meget at lave, men jeg vil gennemføre for min plan for uddannelsen er allerede lagt... så de næste 5år ved jeg godt hvad jeg skal bruge til...

så har jeg sagt ja til at sy et hvisd jakkesæt og en brudekjole for en af mine klasse kammerater og hendes kæreste der gerne vil giftes pga deres fælles barn, men ikke synes de vil bruge alt for meget på tøjet... (deres fest bliver også et sammenskudsgilde fra familierne)

i onsdags blev jeg 28, men det var nu bare en dag som alle andre... jeg har fået afvide i skolen at lærerene synes jeg er indelukket men hvem fanden gider og side og reklamere med at man de fleste dage hellere vil være hjemme og tude for sig selv istedet for at være i skolen..

nej det er hårdt, men vi kæmper med alt hvad vi har for at komme igennem...

og når overskuddet er der kigger jeg lidt rundt herinde...

oghvem ved måske får jeg endag muligheden for at komme med en beretning ligesom alle jer andre.. de er virkelige rare at sidde og læse... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kære Bobo.

Hold op en tråd.

Sidder med tårer i øjnene.

Kræft er satans sygdom!

Kender desværre alt for godt hvad I går igennem, og sender jer de mest dybtfølte tanker!

Uvisheden er det værste.

Jeg vil følge jer.

Kram Pernille

0

Del dette indlæg

godt nok er der ikke meget at grine af.. men nu er der lidt gode nyheder...

Der skal nemlig et nyt forsøg igang for at behandle kræft på samme måde som i Tyks land, hvor kemoen bliver sprøjtet direkte ind i det ramte område...

nu venter vi så bare på prøve svar om R er så rask at han må være med i det... for man jo ikke være syg.. (forvirrende) og indtil videre ved vi at han skal i dialyse for at gik nyren et boost så den kommer til at fungere bedre....

svaret skulle vi gerne få i løbet af denne uge...

ville bare fortælle at der er lidt håb endnu...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer