Tykke

Mette & Thomas 14.8.2010

201 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Den ser rigtig flot ud! :cheerleader3: Hvordan har du lavet duerne, er det icing?

Super fine roesr, blade og de der dimser der er snoet!! Smuk smuk og jævn kage!

Duerne er sprøjtet med ganske almindelig sprøjteglasur :)

Okay... Det er det jeg kalder (royal) icing :griner:- De er super super flotte...Det tør jeg slet ikke kaste mig ud i endnu...

0

Del dette indlæg

Den ser rigtig flot ud! :cheerleader3: Hvordan har du lavet duerne, er det icing?

Super fine roesr, blade og de der dimser der er snoet!! Smuk smuk og jævn kage!

Duerne er sprøjtet med ganske almindelig sprøjteglasur :)

Okay... Det er det jeg kalder (royal) icing :griner:- De er super super flotte...Det tør jeg slet ikke kaste mig ud i endnu...

Det tror jeg nu sagtens du kan. Det er slet ikke så svært :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og de sidste 2 ..

Gud hvor er den bare flot!!! Du kan bare det der med kager :cheerleader3:

Jeg vil tænke på jer HELE dagen imorgen, men jeg kan jo desværre ikke gøre andet end det, nu når i har valgt at det skal være hemmeligt. :):griner:-:lol:

Det kunne være jeg skulle starte en tråd op om vores bryllup- hvis jeg en dag finder ud af hvordan man gør, så kan du da også følge lidt med i vores planlægning.

Hils din søde mand og husk at i vil være i mine tanker imorgen.

:c166:

Hr. og Fru. Szumlanski Mikkelsen :thumbsupsmileyanim:

:)

fra mig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og de sidste 2 ..

Gud hvor er den bare flot!!! Du kan bare det der med kager :)

Jeg vil tænke på jer HELE dagen imorgen, men jeg kan jo desværre ikke gøre andet end det, nu når i har valgt at det skal være hemmeligt. :c166::thumbsupsmileyanim::biggrin:

Det kunne være jeg skulle starte en tråd op om vores bryllup- hvis jeg en dag finder ud af hvordan man gør, så kan du da også følge lidt med i vores planlægning.

Hils din søde mand og husk at i vil være i mine tanker imorgen.

:balloon:

Hr. og Fru. Szumlanski Mikkelsen :)

:griner:-

fra mig

Tak :lol:

Og ja, jeg synes BESTEMT du skal se at få startet din egen planlægningstråd, så jeg kan følge med i alt :cheerleader3: - det ville være super.

0

Del dette indlæg

Har fået ordnet en masse småting idag og nu ser det ud til at der er ved at være styr på det.

Var inde i byen for at hente mandens ur som jeg havde fået graveret, og blev lovet det var der kl 17.00.

Var der 17.30 og der var det ikke kommet. Mens jeg gik en tur i føtex ville de finde ud af hvornår det ville være der og kontakte mig. Da jeg kom tilbage til butikken fik jeg meldingen om at manden (vist nok ejeren af guldsmedeforretningen) sad fast i trafikken og ville ikke nå frem inden butikkens lukketid :)

Jeg blev ærlig talt lidt panik ...

Men god service fra butikkens side. De leverede uret her på adressen ved 20.00 tiden - og så blev uret graveret uden beregning :cheerleader3:

Nu skal jeg så lige have den pakket ind uden han lige opdager det.

Og så fik jeg ellers at vide af manden at jeg skulle pakke en taske med tøj, for når vi kørte hjemmefra i morgen formiddag, kom vi ikke hjem før søndag :)

Fik lokket ud af ham at han har bestilt overnatning på "vores sted" - på ØER :griner:- - så kan det simpelthen bare ikke blive bedre :c166:

Jeg troede ikke det var muligt, men nu glæder jeg mig endnu mere :thumbsupsmileyanim:

Og så har jeg lige lavet sådan en lille hygge skål. Vi satser på lækkert vejr så vi kan sidde enten på stranden eller måske et af de skønne steder på øer og guffe af denne på et tæppe eller lign :lol:

post-43477-1281727041.jpg

post-43477-1281727047.jpg

Redigeret af Tykke
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mette!

Jeg ville lige ønske tillykke med i morgen. Jeg håber I får en fantastisk dag! Og mums det ser godt nok lækkert ud det du har lavet! ;)

Kærlig Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

:)Ihh hvor ser den kage altså bare skøn ud.. Gid du lige boede ved siden af mig!!

Stort tillykke med imorgen Mette.. I får sikkert en SKØN dag med en masse tid til hinanden og hvor i rigtig kan nyde at I er blevet hinandens. :griner:-

Husk at nyde dagen og fortælle os hvordan det gik!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer