MaiD

Alder???

174 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil være 21 og min h2b vil være 24 (han bliver 25 halvanden måned efter brylluppet)

Vi har desværre mødt en del fordomme over især min alder fra venner og familie.

Meen heldigvis betyder det ikke noget for os, da det er vores dag og ikke andres og deres meningers (:

0

Del dette indlæg

Jeg er 25 år og min kommende mand er 31 år når vores store dag kommer. Vi er de første i vores vennekreds men herinde er vi åbenbart i mellemgruppen måske med en tendens til at hive gennemsnittet op :)

0

Del dette indlæg

Det er jeg ikke sikker på. Jeg har bare inden for siste halve år haft flere brudepar i medio slutningen af 30'erne herinde fra. :) Det er måske mere et spørgsmål om at alderen ikke betyder så meget når man kommer længere op i årene :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da vi blev viet på rådhuset d. 07.08.2010 var jeg 22 år og manden 26. Til bryllupsfesten til sommer til vi være hv. 24 og 27. Flere bekendte syntes, det var tidligt, men vores familier og nærmeste venner syntes, det var naturligt. Vi blev gift på vores 4 års dag, så vi havde da kendt hinanden nogle år forinden, og vi vidste bare fra starten, at det skulle vær eos. Så når man er sikker - hvorfor så vente længere? :lol:

0

Del dette indlæg

Puha hvor I er da unge alle sammen - eller osse er os der lidt "små" gamle hihihi :tunge:

Men jeg vil være 33 og min dejlige kommende mand vil være 32.

Vi har kendt hinanden i 13 1/2 år når vi bliver gift, så det er vidst på tide :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bridezilla_In_spe - det jo perfekt for jeres venner, der rigtig kan nå at give gas med kanel og peber :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Vi har nu ændret bryllupsdagen så jeg når at fylde 25 MEN min kærester bliver først 30 14 dage efter ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej da. Måske i denne her sammenhæng men der er faktisk en del der bliver gift når de er i slutningen af 30'erne og opefter. Dem husker man for det er lige før vores Dj's "slås" om at få disse fester på samme måde som 40 og 50 års festerne. Det er jo typisk disse fester hvor der skal spilles meget 80'er og 90'er musik, hvad de fleste ældre DJ's elsker. :)

0

Del dette indlæg

Jeg bliver nødt til at revidere den besked, jeg tidligere har skrevet her. Vi kommer nemlig ikke til at have råd til at få det bryllup vi gerne vil have, hvis vi gifter os d. 7/9 2013. Derfor er vi blevet enige om at rykke det til vi begge to er færdige med vores uddannelser. Han bliver færdig i 2014, men jeg bliver (forhåbentlig) først i 2015, så derfor er vi blevet enige om datoen d. 10/10 2015. På det tidspunkt vil jeg så være 24, og HTB vil være 25 :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer