Lind78

Morten & Pernilles Bryllupsplan

335 indlæg i dette emne

Og så lige et sidste billede.

Det er af chokoladen der skal ind i bordkortet/favourboxen.

2 stk i hver.

Lidt dårligt billede desværre.

På den anden side står der:

Tusind tak forbi I vil fejre vores bryllupsdag sammen med os.

post-41782-1289550125.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor dejligt at I har fået jer et kamera igen, men ihh hvor er det stadig surt med de dumme tye.... -HAHA-

Rigtige flotte invitationer du har fået lavet.... Kan rigtig godt lide at der er lidt pynt, men at de stadig er enkle... :thumbsupsmileyanim: Og så en sød ide med cdkurverten og chokoladen... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, en fin måde at lave cd kort på - Måske man nupper ideen :thumbsupsmileyanim: Anyway, hvor mange laver du af dem?? Og hvor stiller du dem for at gøre gæsterne opmærksomme på dem?

Mange tak ;-=)

Jeg har egentlig kun lave 8 cd'er.

Det er begrænset hvor mange jeg tror der tager billeder. (Vi vil på dagen også have en prof der fyrer løs)

Det bliver jo nok kun dem tættest på os der vil gå i paparazzi-mode.

Helt i starten når vi sætter os til bords vil vi begge rejse os og sige velkommen.

Nævne lidt praktisk info om aftens program mm. og så på samme tid nævne det med skiverne, og at det violle betyde meget for os at modtage billeder (det vil også stå på vores bryllupshjemmeside).

Om de så skal udleveres af toastmaster eller bare ligge på et bord ved jeg ikke endnu.

Nille

0

Del dette indlæg

Ej, en fin måde at lave cd kort på - Måske man nupper ideen :thumbsupsmileyanim: Anyway, hvor mange laver du af dem?? Og hvor stiller du dem for at gøre gæsterne opmærksomme på dem?

Mange tak ;-=)

Jeg har egentlig kun lave 8 cd'er.

Det er begrænset hvor mange jeg tror der tager billeder. (Vi vil på dagen også have en prof der fyrer løs)

Det bliver jo nok kun dem tættest på os der vil gå i paparazzi-mode.

Helt i starten når vi sætter os til bords vil vi begge rejse os og sige velkommen.

Nævne lidt praktisk info om aftens program mm. og så på samme tid nævne det med skiverne, og at det violle betyde meget for os at modtage billeder (det vil også stå på vores bryllupshjemmeside).

Om de så skal udleveres af toastmaster eller bare ligge på et bord ved jeg ikke endnu.

Nille

Ok, jeg havde heller ikke tænkt, at der skulle laves mange flere cd'er selv af samme grund, som du selv er inde på. Og ja, det med at sige det på den måde er nok også det nemmeste - Så har man jo også alle gæsters opmærksomhed ;)

0

Del dette indlæg

FLOTTE invitationer :thumbsupsmileyanim: Er vild med det svage blomster mønster.

Kan også godt lide dit CD kort. Den er røget i inspirationsmappen :cheerleader3: Hvor har du købt det tynde røde bånd, som du har anvendt til dit CD kortet

0

Del dette indlæg

Og så lige et sidste billede.

Det er af chokoladen der skal ind i bordkortet/favourboxen.

2 stk i hver.

Lidt dårligt billede desværre.

På den anden side står der:

Tusind tak forbi I vil fejre vores bryllupsdag sammen med os.

Rigtig sødt billede :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af zamm
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Skulle nogen af jer have en ide om hvor man kan købe billige brocher eller lign, så sig endelig til!

Jeg vil nemlig pynte mine sko med lidt bling bling ( gerne med perler ) men nægter at give for mange penge for dem.

Så har du et hint, så giv lyd.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Pinligt...!!!

... at glemme sin egen milepæl ;-)

Nå men et ½ år (5 måneder og 28 dage idag) til vores store dag.

Ellers er det ellers konkrete fokus på brylluppet gået lidt i stampe da der ikke er så meget at kaste sig over nu her.

Julen banker på døren, og egentlig dejligt at få en pause fra bryllupshysteriet ;-)

Nille

0

Del dette indlæg

Julen er jo småt begyndt..

Juleferie fra kl 12.00 på torsdag... Hell Teaahhhh!!!

Glæder mig.

Nyder at bryllupsrusen er på standby.

Næste skridt er invitationerne ( hvor jeg mangler få adresser ), som skal sendes primo januar.

Og kjolen til rens og så til skrædder - til den totale make-over!

Glædelig jul alle sammen!!

0

Del dette indlæg

Jah, jeg får også juleferie kl. 12 på torsdag, på trods af at jeg også er i gang med at skrive bacheloropgave, men lidt ferie skal der nu være plads til :jul 17:

Men også en rigtig glædelig jul til dig også :jul10: :jul13:

0

Del dette indlæg

Det er bare dejligt med juleferie :jul 14:

Jeg var så heldig at den startede i fredags :jul12: og der har ikke været noget vikar arbejde her mandag /tirsdag. Så jeg slapper bare helt af.

Dejligt dejligt.

Du må også have en rigtig glædelig jul :jul13:

Hilsen Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer