Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg kan godt se det med blomsterne, men det bliver mindst ligesaa fint uden, isaer med de flotte goodiebags, som kommer til at pryde. Og som jeg ogsaa har med vores lille kirke - der kommer jo til at vaere paene mennesker overalt. I kan eventuelt finde en lille blomstersituation til at have oppe ved jer, men tror virkelig at less is more :thumbsupsmileyanim:

Måske svigermor har et forslag mht blomster, men umiddelbart tror jeg, det bliver uden, og som du siger med en masse pæne mennesker :)

Måske kunne man binde silkeblomster i båndet på goodiebaggen, men tror helt ærligt, jeg har trukket den så langt jeg kan med H2B sidste uge, da jeg fandt fantastiske røde hjerteformede skum/vingummi til poserne og desuden også har lavet en udgave af eventyret Klods Hans til poserne (da det er bådens fødselsdag på bryllupsdagen :loveboard: )

Tror han bliver vanskelig at overtale til, at der da også skal bindes blomster på poserne! :blink:

uuuh hvor bliver det altså bare godt! skøn båd!!

Jaaa :cheerleader3: Glæder mig helt vildt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig også bare så meget. Det var så underligt at være ude ved båden og vide, at det bare er der, vi bliver gift :cheerleader3:

haha jeg er egentlig heller ikke søstærk, men regner ikke med, at der bliver så meget bølgegang i de smalle kanaler.

:griner:- Ser pludselig for mig 2/3 af gæsterne grønne i hovedet af søsyge... eeej sådan bliver det forhåbentlig ikke :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vildt, som den første tår morgenkaffe af Nescafe, den dag i dag, 13 år efter, stadig minder mig om morgenkaffen på job i kibbutz i Israel...

Sidder og varmer op med kaffe og nyder de sidste minutter med hygge på BK og bryllupssurfing, inden jeg dykker i opgaven med skarpe restriktioner i dag.

Alt skal handle om opgave. Jeg skal have den færdig i dag. Får kun tid på søndag til at læse korrektur på den, inden jeg printer og afleverer den mandag. Skal ud igen i weekenden - svigerfars 60-års fødselsdag. H2B har lavet sang hele ugen med mig på sidelinjen. Den er blevet sjov :biggrin:

Planen i dag (kontrakten med mig selv):

Kaffe og BK

Opgave opgave opgave til kl. 12.30.

Spis! Og notér på madlog!

Kør ned til Kagebutikken og køb marcipanblomster (svigermutter skal bruge dem til bryllupskagen, og vi kommer jo derned i morgen).

14.00-16.00: Opgave.

16.00: Gå tur med Giizmo.

Opgave!

Støvsug mens H2B laver mad.

Opgave resten af dagen.

Og kun, KUN, bryllupskig i frokostpausen og efter aftensmaden, og når opgaven er færdig!! Så god idé i at blive færdig hurtigt!

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har haft en skøn weekend, som vi lige afsluttede hjemme hos min mor, da vi skulle hente Giizmo.

Gik hendes så smukke smykker igennem, og jeg har fået lov til at låne de mest fantastiske somethings til vores bryllup:

Something borrowed:

Hendes forlovelsesring, som hun også brugte som vielsesring, da hun blev gift med min far. Den er i guld, passer min ringfinger på venstre hånd og har mit fars navn og forlovelsesdatoen i. Hun bruger den ikke selv mere, da hun ikke kan få den over sine knoer. Det er så perfekt. Noget lånt fra en lykkelig gift kvinde, som hun havde på på sin egen bryllupsdag. Ganske vist er min far jo død, så hun er enke. Men et lykkeligt ægteskab til døden dem skilte efter over 40 år - jeg kan ikke finde på noget bedre symbolsk at bruge. Jeg elsker det og er så glad for, jeg har fået lov til at låne den.

Something old:

Et gammelt armbåndsur i guld, som min mor fandt i min mormors ting, efter hun døde. Det er et meget smalt armbånd med fint lille ur. Det er naturligvis gået i stå for længst - men lige netop det elsker jeg. Kunne aldrig drømme om at få det sat i gang igen. Elsker at det er stoppet engang for længe siden og virkelig symboliserer fortiden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen altså, jeg er stadig helt høj over det :cheerleader3:

Var bare ikke helt tilfreds med, at jeg bare havde fundet en (fantastisk) gammel taske og kunne låne en ankelkæde af min veninde, når jeg nu er så emsig, som jeg er, og hænger mig så meget i traditioners detaljer...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen altså, jeg er stadig helt høj over det :cheerleader3:

Var bare ikke helt tilfreds med, at jeg bare havde fundet en (fantastisk) gammel taske og kunne låne en ankelkæde af min veninde, når jeg nu er så emsig, som jeg er, og hænger mig så meget i traditioners detaljer...

Nej, det kan jeg sagtens forstaa :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har haft en skøn weekend, som vi lige afsluttede hjemme hos min mor, da vi skulle hente Giizmo.

Gik hendes så smukke smykker igennem, og jeg har fået lov til at låne de mest fantastiske somethings til vores bryllup:

Something borrowed:

Hendes forlovelsesring, som hun også brugte som vielsesring, da hun blev gift med min far. Den er i guld, passer min ringfinger på venstre hånd og har mit fars navn og forlovelsesdatoen i. Hun bruger den ikke selv mere, da hun ikke kan få den over sine knoer. Det er så perfekt. Noget lånt fra en lykkelig gift kvinde, som hun havde på på sin egen bryllupsdag. Ganske vist er min far jo død, så hun er enke. Men et lykkeligt ægteskab til døden dem skilte efter over 40 år - jeg kan ikke finde på noget bedre symbolsk at bruge. Jeg elsker det og er så glad for, jeg har fået lov til at låne den.

Something old:

Et gammelt armbåndsur i guld, som min mor fandt i min mormors ting, efter hun døde. Det er et meget smalt armbånd med fint lille ur. Det er naturligvis gået i stå for længst - men lige netop det elsker jeg. Kunne aldrig drømme om at få det sat i gang igen. Elsker at det er stoppet engang for længe siden og virkelig symboliserer fortiden.

Ej hvor sødt!!! Jeg elsker at dit lånte bliver din mors forlovelses-/vielsesring! Det er simpelthen så smukt..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sødt!!! Jeg elsker at dit lånte bliver din mors forlovelses-/vielsesring! Det er simpelthen så smukt..

Jeg er simpelthen også så glad. Tænk at hun vil låne mig sådan en vigtig ting :heart: har verdens sødeste mor.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Får helt gåsehud - dine forældres kærlighedsring, det bliver ikke smukkere :heart: Uret er et rigtig godt symbol på noget gammelt...som du selv siger - tiden er gået i stå :cheerleader3: Tilykke med de gode ting, du har fået på plads :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er så skønt :loveboard:

Sad og så mine forældres bryllupsbilleder i dag også. Iiih og tænk, at den ring min mor har på på de billeder, sidder også på min ene finger, når jeg siger ja til min elskede.

Og "tiden der gik i stå engang kl. 20 minutter i 2" på min arm. Love it, love it, love it :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det kunne da ikke være skønnere - ville virkelig ønske at jeg havde sådan nogle ting (ok, mit gamle er min mormors ring som hun fik af min bedstefar i sølvbryllupsgade, så den er også skøn), men det er virkelig skønt og romantisk med din mors ring... Helt så jeg sidder lidt med hjertebanken over det :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke nogle skønne somethings! Det er bare så fantastisk når der er en dybere mening... Og jeg er helt vild med idéen om uret der er gået i stå engang i fortiden. Mange vil måske spørge hvad du skal med et ur der ikke går. Men så er det jo et smykke, og endda et smykke med en fantastisk historie.

:loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også stadig så vild over mine ting. Sidder jævnligt og kigger på dem og er helt bange for, at ringen skulle smutte fra mig og blive væk, eller at uret skulle gå i stykker, mens jeg sidder og beundrer. Tingene må hellere få lov til at ligge helt uberørte, indtil jeg skal bruge dem om 54 dage!

Fik afleveret min fagprøve i dag. Det var godt nok skønt at få den væk. Fik samtidig eksamensdatoen. Skal op lige præcis en måned inden brylluppet d. 23. juni. Synes godt nok, der er lææænge til. Vil bare gerne have det overstået, ej ok ikke NU, skal lige forberede lidt. Men om 14 dage ville da være ok.

Men det er der ikke noget at gøre ved.

I dag har jeg bare nydt at have fri, for skal jo tilbage til min afdeling i morgen. Har sovet i 4 timer, efter jeg afleverede opgave. Er helt groggy nu med sovestriber alle steder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skoent at faa den afleveret og jeg er sikker paa at det nok skal gaa helt vildt godt for dig :thumbsupsmileyanim: Jeg kan godt forstaa du gerne vil have det overstaaet lidt foer, men heldigvis er det naar I krydser den vilde milepael :cheerleader3:

Jeg kan godt forstaa, du har det saadan med dine brudeting - det er jo ikke hver dag man har saa betydningsfulde ting hos sig og jeg siger det gerne ige - SAA smukt :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer